سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

راهکارها یک وب‌سایت در حوزه طراحی وب‌سایت است که سرویس‌هایی در رابطه با بازاریابی اینترنتی هم ارائه می‌دهد. در ادامه نگاهی به یکی از بنرهای تبلیغاتی این کسب‌وکار می‌اندازیم که پس از بهینه سازی توانست نتایج بسیار بهتری را از خود به جا بگذارد.

در طراحی بنر اول مشخصا از رنگ‌های بیشتری استفاده شده و از سوی دیگر دکمه فراخوان (Call-to-Action) به گونه‌ای طراحی شده که به نظر می‌آید که بخشی از پس‌زمینه بنر است. مشکل دیگر این بنر، محتوای گنگ آن به حساب می‌آید که در ادامه متوجه خواهید شد که منظور از این محتوا چه چیزی بوده.

 

Banner 1

بنر اولیه

 

در بنر بهینه‌سازی شده، به گونه‌ای رنگ‌ها یک‌پارچه سازی شده‌اند و دکمه فراخوان به واسطه یک سری تکنیک گرافیکی، بیشتر مشخص گردیده است.

 

از همه مهمتر اتفاقی است که برای محتوا این بنر افتاده و دقیقا مشخص شده که هدف از این بنر تبلیغاتی ارائه یک کتاب در حوزه ارتباط با مشتری بوده. در صورتی که در بنر اول اصلا صحبتی از این کتاب به میان نیامده است.

 

Banner 2

بنر بهینه‌سازی شده

 

نتایج حاصل شده از این بهینه‌سازی: قبل از اینکه در این بنر تغییرات عنوان شده لحاظ گردد، میانگین مدت زمانی که افراد در صفحه فرود می‌ماندند، ۲۹ ثانیه بود که پس از بهینه سازی عدد این پارامتر به عدد ۳۸ ثانیه رسید.

 

از سوی دیگر نرخ تبدیل (Conversion Rate) حدود ۱۱% بود که به واسطه تغییرات صورت گرفته در بنر، این پارامتر هم به عدد ۱۴% افزایش یافت.

 

تمام اعداد این پارامترها در دو بازه زمانی برابر استخراج شده و سپری شدن زمان به هیچ وجه سبب رخ دادن این تغییرات مهم نشده‌است.


تگ ها : نتایج حاصل شده از بهینه‌سازی بنر تبلیغاتی وب‌سایت راهکارها بنرهای تبلیغاتی اینترنتی ۳۰ نکته برای بهینه‌سازی صفحه فرود — آکادمی ای‌نتورک بررسی نتایج یک کمپین بهینه سازی شده از الیران بنر تبلیغاتی استفاده از بنر تبلیغاتی در سایت نمایش بنر تبلیغاتی در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل وبلاگ تبلیغات اینترنتی جلسه چهارم دیجیتال مارکتینگ تبلیغات بنری چیست و چگونه می توان بنر تبلیغاتی موفقی داشت سئو بازاریابی اینترنتی واژه‌نامه دیجیتال مارکتینگ بررسی و مقایسه تبلیغات نمایشی یا تبلیغات CPM در ایران نکات مهم در طراحی بنر تبلیغاتی تبلیغات اینترنتی دیکشنری لغات بازاریابی دیجیتال طراحی سایت آگهی و تبلیغات طراحی سایت مراحل سئو سایت اصول ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺕ گرافیک در طراحی وب سایت بهینه سازی موتور جستجوگر بهینه سازی طراحی وب سایت سئو (SEO) لغتنامه سئو – واژه B آموزش ایجاد یک کمپین در بازاریابی دیجیتال میهن سئو: سئو سایت پفکی یا بهینه سازی وب سایت موشکی تبلیغات کلیکی چیست؟ بازاریابی دیجیتال 9 روش ساخت و طراحی سایت برای حضور بهتر در اینترنت اهمیت سئو در افزایش رونق کسب و کار اینترنتی سئو و بهینه سازی سایت جدیدترین روش های تبلیغات و بازاریابی را بشناسید ! بهینه سازی وب سایت طراحی وب سایت سئو سایت : بهینه سازی سایت سئو سازی وب سایت seo سئو ساز چرا طراحان وبسایت باید سئو یاد بگیرند؟ چطور یک بنر تبلیغاتی موثر درست کنیم طراحی بنر با این روش ها حجم تصاویرتان را بدون افت کیفیت کم کنید درباره شرکت فارس میزبان » فارس میزبان،هاست،دامنه،طراحی،سایت،بنر بایگانی‌ها گرافیک تست A/B چیست و چگونه به افزایش فروش سایت کمک می‌کند؟ بازاریابی شبکه های اجتماعی [طراحی سایت][طراحی سایت با وردپرس][وب سایت][طراحی بنر سایت][طراحی کلیکار ۸ تکنیک برای اجرای یک کمپین تبلیغاتی موفق ساخت سایت تبلیغات و نیازمندی ها بایگانی‌ها دیجیتال مارکتینگ Landing page ويكى 5040 ابزارها، کانالها، روش ها و پلتفرم های بازاریابی دیجیتال ( تبلیغات تعرفه سایت ها چگونه ترافیک بازدیدکنندگان سایت خود را افزایش دهیم؟ سئوی سایت راهکارها و اصول سئوی حرفه ای سایت html ارتقاء وب سایت آژانس تبلیغاتی ساتوا: Sattva Group شیوه های موثر تبلیغات اینترنتی سایت ساز ایران اصطلاحات کاربردی دنیای تبلیغات آنلاین بایگانی‌ها بهینه سازی و سئو سایت جدیدترین شیوه های تبلیغات و بازاریابی در جهان دستگاه چاپ بنر کونیکا – یک سایت وبلاگدهی structuredblog.ir سایت وبلاگ ویزیت ساز چرا تبلیغات آنلاین می‌تواند بهترین روش تبلیغات باشد؟

نظرات




نماد