سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

۱:‌نظر دکتر مارتین سلیگمن

‎دکتر مارتین سلیگمن، مرجعی موثق از مثبت اندیشی و خوش بینی، بر این باور بود که طرز فکر و برخورد، پیشگویی بهتر موفقیت نسبت به عواملی چون نبوغ فکری، آموزش و پرورش و فاکتورهای دیگر است. او دریافت افراد خوش بین و مثبت اندیش سلامت تر می مانند و در روابط و مشاغلشان بهتر پیشرفت می کنند. همچنین دریافت این افراد درآمد و پول بیشتری هم خواهند داشت. هر کسی می تواند طرز برخورد صحیحی داشته باشد؛ فرقی نمی کند از کجا باشید و چه استعدادهای ذاتی در شما نهفته باشد، طرز برخورد صحیح می تواند تفاوتی شگرف در شغل شما ایجاد نماید.

 

۲: من مسئول سرنوشت و تقدیر خود هستم.

اگر در طول کار خود منتظر عاملی هیجان انگیز هستید که به سراغتان بیاید، مدت طولانی را انتظار خواهید کشید. حرفه ای های موفق خود می روند و اتفاقات خوبی برای خود رقم می زنند. بنابر این خود را به فکر کردن با گونه ای کاملا متفاوت در رابطه با شغل و کار خود محکوم کنید. شما قادرید بهترینها را برای خود به ارمغان آورید و عامل به وقوع پیوستن آن خواهید بود.

 

۳: من برای این حرفه ساخته شده ام.

اگر روزهای خود را با این احساس که مجبور به انجام کار یا حرفه ی خود هستید سپری می کنید، در انجام کار خود دچار مشکل خواهید شد. ممکن است شغل شما کاملا مناسب نباشد اما کارمندان موفق طوری عمل می کنند گویا در شغل رؤیایی خود مشغولند. مهم نیست کجا قرار دارند.

 

۴: هر چیزی ممکن است.

اگر فکر می کنید برای شما هیچ راهی برای رسیدن به یک مقام عالی رتبه وجود ندارد، پس مسلما وجود نخواهد داشت. به یاد داشته باشید اگر فکر می کنید نمی توانید، حتما نخواهید توانست. طرز فکر توانستن را بپذیرید و بگویید: «فکر می کنم، می توانم.»

 

۵: هر کس یک تماس کلیدی بالقوه است.

هنگامی که در محل کار خود می خواهید مهاجمانه برخورد کنید، به جای آن به گونه ای خوب با اطرافیانتان رفتار کنید. آیا فکر می کنید این کار برای برقراری یک رابطه ی خوب با مدیرتان مهم نیست؟ بسیار خب، فقط سعی کنید جلساتتان را تنها زمانی که واقعا نیاز است، ترتیب دهید. با اطرافیان مؤدب باشید چرا که هیچ گاه نمی دانید چه زمانی روابط گذشته در آینده ی شغلی نقش آفرینی می کند.

 

۶: این تنها چیزی نیست که می دانم، بلکه کسی است که می شناسم.

کارمندان موفق اهمیت کار شبکه ای و گروهی را می دانند؛ هم در داخل و هم در بیرون محل کارشان. شما می بایست روابط حرفه ای را پایه ریزی نمایید. همکاری را برای نهار دعوت یا اوقاتی را پس از کار با هم بگذرانید. به نهادهای حرفه ای سازمان خود بپیوندید و نقش خود را به درستی در پایه گذاری مسیر شبکه ای موفق ایفا نمایید.

 

۷: شکست راه را برای موفقیت من باز می کند.

مادامی که به نظر می رسد برخی افراد هرگز شکست و تنزل را تجربه نمی کنند. حقیقت نشان می دهد این طور نیست و هر کس لحظه به لحظه شکست می خورد. تفاوت بین افراد موفق و ناموفق در این است که چطور با شکست معامله می کنند. کسانی که موفقیت را می یابند، آنهایی هستند که از اشتباهات درس می گیرند و پیش می روند.

 

۸: من از بزرگترین طرفداران خود هستم.

آیا منتظر کسی هستید که در محل کارتان، شما و تلاشتان را ببیند و بشناسد؟ شاید زمان آن رسیده است که می بایست دیگر به خود ببالید. گامی بردارید و در ارتباط با موفقیت هایتان و کارهایی که برای شرکت یا سازمان خود انجام داده اید، صحبت کنید. کارمندان موفق به خوبی می دانند که چطور به پیروزی هایشان اشاره نمایند بدون اینکه به نظر برسد لاف می زنند.


۹: صفحه نمایش فرصت های من هیچ گاه خاموش نخواهد شد.

بله، روزهایی وجود خواهند داشت که شما فقط می خواهید از وضع شغلی خود راضی و خشنود باشید، اما به خاطر بسپارید که کارمندان موفق همچنان مراقب فرصت های خود برای پیشرفت هستند. گوش ها، چشم ها و ذهن خود رابه روی فرصت های جدید باز کنید. شما هرگز نمی دانید چه زمانی کسی را خواهید یافت که خط سیر کاری شما را تفییر خواهد داد.

 

۱۰: دیگر چه کاری می توانم انجام دهم.

چون شما مسئول تقدیر و سرنوشت خود می باشید، این خود شما هستید که باید به دنبال راه هایی برای پیشرفت حرفه ای خود باشید. داوطلب انجام پروژه های اضافه بر سازمان شوید. حرفه و مهارتی جدید یاد بگیرید که شما را قابل توجه سازد. برای کمک به همکاران خود، کمی بیشتر بمانید. کارمندان موفق تنها کار خود را تمام نمی کنند و بروند، آنها دنبال راه ای دیگری مضاف بر کار خود برای ممتاز ساختن خود می باشند.


تگ ها : چگونه فکر کنیم تا کارمند موفقی شویم چگونه یک کارمند نمونه باشیم؟ چگونه در محل کار موفق باشیم؟ چگونه به کارمندان ناکارآمد کمک کنیم چگونه شغل خود را حفظ كرده و درآن موفق باشيم؟ چگونه مثل یک هکر فکر کنیم؟ چگونه با کارمندان ناکارآمد مواجه شویم؟ چطور باید راجع به پول فکر کنیم تا پولدار شویم؟ چگونه ریسک کنیم تا موفق شویم ۵ نکته که شما را در زندگی موفق می‌کند چگونه پولدار شویم؟ ۱۰ حرکت برای ده‌رقمی شدن موجودی چطور مخترع شویم؟ چگونه مصاحبه کاری موفق داشته باشیم؟ چگونه بدون "سرمایه" پولدار شویم؟ با درآمد کم چگونه ثروتمند شویم؟ مارتین ریویز: چگونه کسب و کاری را ایجاد کنیم که ۱۰۰ سال چگونه باید با کارمندان ناکارآمد مواجه شویم « موفقیت چگونه تبديل به يك كارآفرين موفق و ثروتمند شويم؟ چگونه يک کارمند موفق باشيم؟ موفقیت چیست و چگونه موفق شویم؟ جزوه آموزشی چگونه استخدام شویم؟ چطور یک رهبر و مدیر قاطع باشیم؟ – تسکولو چگونه یک مدیر موفق هتل شویم؟ چطور میتوانیم از یک کارمند ساده به یک مدیر موفق تبدیل چطور از یک کارمند ساده به یک مدیر موفق تبدیل شویم؟ چگونه یک رهبر موفق باشیم؟ مدیریت ذره‌بینی نکنید؛ به کارمندان‌ اعتماد کنید با این 10 رفتار یک کارمند موفق باشید چگونه از یک کارمند به یک کارآفرین تبدیل شویم؟ چطور فن بیان خوبی داشته باشیم و خوب صحبت کنیم؟ چگونه پولدار شویم؟ چگونه کارمندی نمونه باشیم؟ چطور بازدهی بالایی داشته باشیم رازهای مدیریت: با کارکنان چگونه رفتار کنیم تا یک رهبر ۵ ویژگی یک شرکت موفق که باعث پیشرفت شغلی کارکنان داستان موفقیت کارمندی که کارآفرین شد چگونه با مدیر خود صحبت کنیم چگونه از اضطراب کارمندان بکاهیم آنچه مدیران باید بدانند جلسه هفتم چگونه می توانم کارمندی را کنار گذاشته و کسب کار خود را چگونه شغل خود را حفظ کرده و درآن موفق باشیم؟ عوامل بحرانی موفقیت در سازمان ها چیست؟ ۱۰ مهارت برای داشتن ازدواج موفق چگونه یک فروشنده ی بیمه ی موفق باشیم؟ چگونه خوب و رسا صحبت کنیم و چگونه جذاب شویم ؟ نحوه رفتار با همکاران در محیط کار چطور برای زندگی خود برنامه ریزی کنیم چگونه در کسب و کار خود پیشرفت و موفق شویم؟ ( Business ) چگونه با ریسک پذیری ثروتمند شویم؟ چگونه با دیگران رابطه خوبی داشته باشیم؟ چگونه عمل كنيم تا موفق شويم چگونه به یک کارمند غیر قابل جایگزینی تبدیل شویم سمینارهای های انگیزشی ویژه کارمندان کارخانه ها و موسسات 10 نکته مهم براي يک مدير موفق آموزش شغل فروشندگی ، چگونه یک فروشنده موفق باشیم، چطور از تنهایی لذت ببریم و بهترین بهره وری را داشته باشیم چطور بیاموزیم که مثبت اندیش باشیم؟ چگونه شاد باشیم و شاد زندگی کنیم دنیای کامپیوتر و ارتباطات شاه کلید موفقیت .. رمز موفقیت چگونه پولدار شویم : چطور درآمد کنونی خود را 2 یا 3 برابر چگونه می توانیم فردی میلیاردر شویم بدون IQ چگونه نابغه شویم؟ · برندسازی شخصی چگونه در عرض سه سال میلیاردر شدم (قسمت اول) پنج خصوصیت یک فرد موفق / 8361 چه خبر رابطه مدیر و کارمند جستجوهای مربوط به چگونه فکر کنیم تا کارمند موفقی شویم

نظرات




نماد