سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

۱ چیزهایی که نیازدارید:

– لیستی از هزینه ها
– محدودیت های پول خرج کردن
– حساب بانکی
– سپرده های خودکار
– پول نقد
– پاکت نامه

 

۲ یک حساب درآمد و خرج واقع گرایانه ایجاد کنید، فقط هزینه ها را تخمین نزنید، برای یک ماه هر یک ریال که خرج میکنید را یادداشت کنید، از اجاره خانه گرفته تا چای که برای صبحانه می خورید، وقتی که یک حساب دخل و خرج واقعی برای خود در نظر گرفتید، آن وقت است که میتوانید یک هدف برای پس انداز کردن پول در هر ماه مشخص کنید.

 

۳ قبل از اینکه خرید کنید صبر کنید، به منظور جلوگیری از عادت هدر دادن پول و جلوگیری از خریدهای الکی، قبل از خرید به خودتان یک زمان انتظار تحمیل کنید. یک ماه بایستید، سپس اگر واقعا آن چیز را خواستید، آن را بخرید. البته اگر پولش را داشتید.

 

۴ یک محدودیت برای پولی که هر ماه خرج سرگرمی و یا صرف رفتن به رستوران یا کافی شاپ میکنید در نظر بگیرید. از پول نقد استفاده کنید و پولی را که برای کارهایی مثل سرگرمی گذاشته اید تقسیم کنید و آن را در پاکت نامه بگذارید. وقتی که پاکت نامه خالی شد، این به آن معناست که دیگر برای صرف شام به بیرون نمیروید. این کار به شما اجازه میدهد که به چیزی که دوست دارید برسید و در عین حال از ولخرجی و افراط در این کار جلوگیری میکند.

 

۵ مقداری از حقوقتان را به طور خودکار کم کنید (کنار بگذارید) تا آن را پس انداز کنید، این یک روش راحت برای ذخیره پول در هر ماه است. اگر پولتان را نبینید، هیچ وقت خرجش نمی کنید.

 

۶ به دنبال تغییر دادن شیوه زندگی خود به نحوی باشید که فکر می کنید میتوانید پول بیشتری پس انداز کنید. از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید، سیگار کشیدن را ترک کنید و لوازم ضروری را از سمساری ها و لوازم خانگی فروشی ها تهیه کنید.

 

نکات و هشدارها

به خاطر داشته باشید اگر از پول پس انداز تان فقط برای خرید استفاده کنید، هیچ وقت جلو نمی افتید. پول پس انداز شده تان را برای سرمایه گذاری یا برای روزهای اضطراری بگذارید.


تگ ها : چگونه هر ماه مقداری پول پس انداز کنیم یک فرمول معجزه‌آسا برای پس‌انداز چگونه پول پس انداز کنیم چگونه پول خود را پس انداز کنیم؛ 7 راهنمایی طلایی برای راز ثروت چگونه با پول کم پس انداز کنیم؟ چگونه «پس‌انداز» و «خرج» کنیم؟ چگونه پس انداز کنیم؛ چگونه می‌توانیم هم حالا خرج کنیم هم در راز پس انداز های کوچک پول و طلا در ایران پس انداز پول با هفت روش ساده چگونه پول جمع کنیم؛ روش‌هایی جالب و خلاقانه برای پول جمع چگونه هرماه بیشتر پس انداز کنیم چگونه هم حالا پول خرج کنیم، هم در آینده؟ من نمیتونم پول پس انداز کنم:$ شما نباید پول تان را پس انداز کنید به خاطر این 5 دلیل 6 استراتژی ساده پولسازی با مقدار پولی که دارید دسته‌بندی ولخرجین؟می خواین پول پس انداز کنین؟ چگونه پس‌‌انداز کنیم؟ پنگان چطور پول خرج كنيم؟ پس انداز کردن برای آینده با این راهکارهای طلایی چگونه پول خود را پس انداز کنیم ؟ چگونه پول بیشتری پس‌انداز کنیم؟ چگونه پس انداز خود را هر ماه افزایش دهیم؟ آشنایی با 5 راهکار برای پس‌انداز چطور از قبل برای خرج سفر پول پس‌انداز کنیم و سفر ارزون چطور پس انداز کنیم که پول زیادی آخر ماه برایمان بماند؟ چگونه پس انداز کنیم؟ استفتائات چطور پس انداز کنیم؟ خرید خانه پس انداز: باید ها و نباید ها در زندگی های پرخرج امروزی چگونه پس انداز کنیم؟ روش پس انداز با درآمد کم : چگونه برای سرمایه‌گذاری پس‌انداز چگونه ماهي يك ميليون پول پس انداز كنيم؟ روشهای پس انداز کردن پول چگونه پول هایم را پس انداز کنم؟ روش های پس انداز کردن برنامه ریزی برای خرج خانه: چگونه دخل و خرجمان را کنترل کنیم؟ پس انداز پول در هر وضعیت مالی ممکن است فقط باید راهش را چگونه پول بیشتری پس انداز کنیم؟ چگونه پول پس انداز کنیم؟ چگونه در زندگی های امروزی صرفه جویی کنیم؟ آیا پس انداز خمس دارد Pana 29 چگونه درست خرج کنیم؟ NET 29 چگونه پس انداز داشته باشيم خمس پس انداز جهت تهیۀ مؤونه مثل خانه و جهیزیه و پس‌انداز ضروری برای تامین امنیت مالی که هر شخص برای آینده فلایتیو چگونه برای سفر کردن پول پس‌انداز کنیم؟ ويكى 5040 چگونه پس انداز کنم پس انداز پول با هفت روش ساده « تجارت و درآمد چگونه برای پول خود برنامه‌ریزی کنید؟ چرا پس‌انداز نمی‌کنیم و چگونه می‌توان شروع کرد؟ پس انداز کردن روش های پس انداز کردن خداییش از شوهراتون چه جوری پول می گیرید و چقدر؟ مدیریت موفقیت 6 نکته کاربردی برای پس انداز پول بیشتر در زندگی واقعی داتیس با هزينه هاي زندگي دانشجويي چه کار کنيم؟ چگونه برای ماجراجویی های خود پول پس انداز کنید؟ چطور می توان با درآمد کم پس انداز کرد؟ جستجوهای مربوط به چگونه هر ماه مقداری پول پس انداز کنیم

نظرات




نماد