سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

جذب خریداران برای فروش خانه

1 نکات مهم را بدانید. پیش از این که خانه را برای فروش بگذارید، نکات مثبتی را که خریداران را مجذوب می کند، یادداشت کنید. مواردی چون نزدیک بودن به مدارس، بازسازی های انجام یافته ی اخیر و لوازم مرغوب ملک خود مانند پنجره های دو جداره و وسایل خانگی جدید را بنویسید. هنگامی که با خریداران صحبت می کنید، این موارد را با تاکید بیشتر، بیان کنید. آن ها را به خاطر بسپارید تا چیزی را فراموش نکنید.

جذب خریداران برای فروش خانه

2 به موقع اقدام کنید. باید بدانید که بهترین موقع برای معامله ی املاک، تابستان است. زیرا هوا گرم است و همچنین سال تحصیلی به پایان رسیده است و کودکان می توانند مدرسه ی خود را عوض کنند. خانه ی خود را از اواسط بهار به فروش بگذارید و فعالیت های خود را در تابستان گسترش دهید. اگر تا شروع پاییز موفق به فروش آن نشدید، تا گرم شدن مجدد آب و هوا، دست نگه دارید.
نکته ی دیگری که باید بدان توجه کنید موقعیت محله شماست. اگر به طور کوتاه مدت، معامله ی مسکن در محله ی شما زیاد شد، ارزش خانه ی شما نیز افزایش می یابد. در مقابل اگر در محله ی شما معامله ی مسکن راکد شود، ارزش خانه ی شما کاهش خواهد یافت. سعی کنید زمانی خانه ی خود را به فروش بگذارید که ضرر نکنید

 

۳ خانه ی خود را آماده ی بازدید کنید. دیدن خانه یکی از مهم ترین مراحل فروش است. در طول این بازدید، خریداران، وسایل و زندگی خود را در خانه ی شما تصور می کنند. اگر مشتریان به دلیل به هم ریختگی و کثیفی خانه نتوانند خود را در آن تصور کنند، قادر به فروش خانه ی خود نخواهید بود. بهترین شرایط برای بازدید این است که خانه دل باز، تمیز، مطلوب و معمولی باشد.به جز اسباب و وسایل ضروری، بقیه را کنار بگذارید. اگر در سه ماه اخیر از وسایلتان استفاده نکرده اید، آن ها را یا انبار کنید، یا بفروشید و یا بیرون بریزید.وسایل را در دسته های ۱، ۳ و ۵ تایی نمایش دهید. مشخص نیست که چرا گروه های فرد جذاب ترند، ولی این یک حقیقت است. اتاق ها را با گل و میوه تزیین کنید.هر جا را که نیاز است رنگ کنید. فرش ها و پنجره ها را بررسی کنید تا اطمینان یابید تمیزند. اگر منزل شما یک منزل ویلایی است به نمای بیرونی خانه ی خود توجه کنید. گیاهانی که پیرامون خانه ی شماست حرس کنید. رنگ نمای خانه را بررسی کنید و ببینید از دور و نزدیک چطور به چشم می آید. خود راجای خریدار بگذارید.

جذب خریداران برای فروش خانه

4 خانه خود را تبلیغ کنید. اگر در محله ای پر رفت وآمد زندگی می کنید، نصب تابلو ی “به فروش می رسد” راه مناسبی است. اما می توانید کارهای بسیار دیگری نیز انجام دهید. تبلیغات آنلاین انجام دهید. تبلیغات خانه ی خود را در وبسایتی قرار دهید. از روزنامه های تبلیغاتی بپرسید که آیا این تبلیغات در وبسایتشان نیز موجود است. اگر در شبکه های اجتماعی عضو هستید بیان کنید که قصد فروش خانه ی خود را دارید. آگهی های تبلیغاتی پخش کنید. اگر قوانین اجازه می دهند، آگهی ها را روی چراغ ترمز قرار دهید. مشتریانی که پتانسیل مالی بالایی دارند جذب کنید. با مدیران بانک محله ی خود صحبت کنید و به آن ها بگویید که قصد دارید خانه ی خود را بفروشید تا اگر از اطرافیانشان کسی قصد خرید خانه داشت به شما رجوع کند. اگر اطلاع یابید که شرکتی می خواهد کارکنانش را در محله ی شما اسکان دهد، با آن ها تماس بگیرید. برای جذب مشتری هر کاری می توانید انجام دهید. از تبلیغ دهان به دهان استفاده کنید. به دوستان، افراد فامیل وهمکاران خود بگویید که می خواهید خانه ی خود را بفروشید. اگر در فروش خانه عجله دارید، به آن ها بگویید اگر کسی را معرفی کنند که خانه را بخرد، به شام دعوت می شوند و جایزه خواهند گرفت.

جذب خریداران برای فروش خانه

5 بدانید که باید چگونه خانه ی خود را نمایش دهید. اگر خریداران با شما تماس گرفتند تا خانه ی شما را ببینند تا حد امکان در دسترس باشید. بیشتر افراد دوست دارند خانه را در اواسط روز ببینند، در حالی که احتمالا شما سر کار هستید. اگر خودتان نتوانستید در خانه حاظر شوید، از یکی از دوستان یا اعضای خانواده بخواهید تا در آن ساعت در خانه ی شما باشد.خانه را جذاب و آرامش بخش کنید. پیش از رسیدن مشتری، خانه را تمیز کنید. غذا را در یخچال بگذارید، ظرف های کثیف را بشورید و رخت ها را جمع کنید. یک شمع خوش بو روشن کنید یا چند قطره عصاره ی وانیل را روی کلوچه ای بریزید و آن را در دمای ۱۲۰ درجه در فر بگذارید. موسیقی آرامش بخش، پخش کنید. اگر هوا خوب بود، چند تا از پنجره ها را باز کنید. ولی اگر هوا سرد بود دما ی گرم کن را افزایش دهید. این چند قدم کوچک سبب می شوند، خانه ی شما آرام و صمیمی به نظر برسد.


میزبان خوبی باشید. اگرچه کاملا واضح به نظر می آید، ولی برخی از افراد از فروختن خانه ی خود عصبانی می شوند که این مسئله دور از ادب است. وقتی مشتری از راه می رسد، دست او را به گرمی فشار دهید و به چشمانش نگاه کنید. خود را معرفی کنید و نام او را بپرسید و به خاطر بسپارید. هنگام قدم زدن در خانه، از او سوال کنید که آیا نوشیدنی میل دارد. پس از آن که همه چیز را به او نشان دادید بپرسید “آیا سوالی دارید، یا جایی هست که دلتان بخواهد دوباره ببینید؟”. شماره ی تماس خود را به او بدهید. رفتار مودبانه ی شما سبب می شود او به شما به عنوان فروشنده اعتماد کند.


همه چیز را مثبت نشان دهید. صادق باشید، ولی فقط به معایب اشاره نکنید و از عباراتی چون “ببخشید. این جا خیلی شلوغ است” استفاده نکنید. اگر شما به خاطر طلاق یا از دست دادن شغلتان این خانه را می فروشید، با خریدار در این باره صحبت نکنید و برای مثال هرگز نگویید “اگر همسرم با من می ماند، من این خانه را نمی فروختم”. تا می توانید انرژی مثبت القا کنید. مگر دلتان نمی خواهد که آن ها خانه را با شادی و هیجان زدگی ترک کنند؟ اشیای قیمتی خود را در جایی امن قرار دهید. پیش از اینکه غریبه ها را به خانه ی خود راه دهید، اشیای قیمتی خود را در جایی امن قرار دهید. اجازه ندهید که مشتریان بدون نظارت، همه جا بروند. اگر از شما بخواهند که مدتی آن ها را تنها بگذارید، سعی کنید آن ها را به حیاط یا آشپزخانه ببرید.


تگ ها : چگونه برای فروش خانه خریداران را جذب کنیم 10 نکته ضروری برای فروش خانه خانه مان را چگونه برای فروش لوکس و خریدار پسند کنیم؟ 10 روش عالی روانشناسی برای فروش بیشتر 4 شگرد دلال‌ها برای فروش سریع ملک تکنیک فروش: چطور مشتری را برای خرید قانع کنیم؟ 6 فن موثر برای جذب مشتری چگونه مشتریان را وادار به خرید کنیم چگونه جذب مشتری کنیم ؟ تفاوت جذب مشتری با جلب مشتری راههای جذب مشتری در مغازه؛ راهکارهایی ساده برای فروش بیشتر چگونه مشتری پیدا کنیم؟ چگونه میتوانم مشتری ایده الم رو جذب کنم؟ 21 روش تبلیغ موثر در بازار رقابتی 12 ترفند کوتاه برای تبدیل یک رهگذر به یک مشتری ثبت آگهی ملک ۱۰ راه برای جذب مشتری جدید چگونه ۱۰۰ مشتری اول خود را بدست آوریم؟ چگونه مشتری را تحریک کنیم تا دوباره به مغازه/دوکان ما بیاید چگونه می‌توانیم مشتریان بیشتری جذب کنیم؟ چگونه مانند حرفه ای ها تبلیغ کنیم تا بیشترین سود را دعا برای جلب مشتری و فروش ملک دعاهای مجرب فروش ملک طلسم چگونه مشتریان بیشتری را جذب کنیم؟ چگونه فروشنده ی لباس موفقی باشیم؟ چگونه مشتریان بیشتری به وبسایت خود جذب کنیم؟ چگونه به کمک بازاریابی ایمیلی، سرنخ ها را به فروش تبدیل چگونه مشتری را راضی کنیم تا از ما خرید کند؟! آموزش روش‌های پیش بینی وضعیت بازار مسکن ایران در سال ۹۵ و ۹۶ چهار روش ساده برای جذب مشتری جدید 8نکته اصلی برای فروش آسان و سریع املاک چگونه فروشگاه اینترنتی خودمان را برای بازار نسل هزاره آماده چگونه از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟ قیمت گذاری در کشمون چطور انجام می شود؟ چگونه محتوایی تولید کنیم که مخاطبان را جذب کند؟ چگونه در کسب و کار اینترنتی رضایت مشتری را جذب کنیم؟ چطور درعرض 30 ثانیه دیگران را شیفته ی خود کنیم و مشاوره افغان ترک آموزش شغل فروشندگی ، چگونه یک فروشنده موفق باشیم، راهنمای پیش خرید یا پیش فروش آپارتمان چگونه برای فروش عمده محصول، قیمت ویژه تعیین کنیم چگونه در اولین برخورد با مشتری تاثیر گذار باشیم چگونه اعتماد جلب کنیم (5 روش کاربردی برای جلب اعتماد آموزش راه اندازی فروشگاه اینترنتی از صفر تا صد منافع آیة الکرسی و ختم بسیار مجرب آن خانه پیانو چگونه مردان را عاشق خود کنیم؟ بازسازی منزل قبل از فروش؟ چطور و به چه قیمتی؟ تحویل ندادن ملک بعد از خرید چگونه lead های بیشتری تولید کنیم. مشتری یابی پشیمانی ایرانی‌ها از خرید آپارتمان‌ در ترکیه و دوبی افزایش ترافیک وب سایت گام سوم: چگونه بازدیدکننده سایت را به خریدار تبدیل کنیم؟ 7 روش برای کسب درآمد از اینترنت در خانه فروش 200 هزار غذا در روز؛ ويژن مامانپز +بخش پایانی این دعا را برای وسعت رزق در منزل و مغازه بگذارید چگونه تبلیغ کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم؟ --- 15 راه ساده برای نفوذ در قلب مشتری اینستاگرام: چگونه فالوور بیشتری جذب کنیم؟ چگونه در خانه مدیتیشن کنیم ؟ خانه چگونه فروش اینترنتی بیشتری داشته باشیم؟ اوراق مشارکت و نحوه خرید و فروش آن در بازار سرمایه ایران چگونه از «گلخانه» کسب درآمد کنیم؟ ترفندهای مهم برای خرید و فروش خانه چگونه قیمت گذاری کنیم تا مشتری به خرید ترغیب شود؟(روش تکنیک های فروش در بازاریابی چگونه موش ها را از خانه بیرون کنیم؟ پرسش‌های متداول Webfaqt.com جستجوهای مربوط به چگونه برای فروش خانه خریداران را جذب کنیم

نظرات




نماد