سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

۱ اعتماد به نفس

یکی از ویژگیهای کارآفرینان این است که اکثرا افرادی با اعتماد به نفس هستند، هم نسبت به خودشان و هم به دیدگاه تجاریشان. آنها به خودشان شک ندارند، حتی وقتی همه‌ی افراد در اطرافشان با آنها مخالف باشند، آنها در درون خود به خوبی می‌دانند که ایده‌های تجاری آنها خوب هستند و موفقیت آمیز خواهند بود. این خصوصیتی است که دیگران را متقاعد می‌کند از آنها کالا بخرند یا برایشان کار کنند.

 

۲ نظم

وقتی رئیسی بالای سر شما نباشد که بخواهید به او جواب پس بدهید، باید خودتان کاملاً منظم باشید تا به کارها برسید. بیشتر کارآفرینان ساعات بیشتری را نسبت به مشاغل سابقشان صرف کار کردن می‌کنند، زیرا آنها می‌دانند ادامه‌ی مسیر آنها در گرو سودمندی و اهداف مالیشان است. آنها افراد خودانگیخته‌ای هستند و معمولاً تسلیم تنبلی و بی‌انگیزگی نمی‌شوند. برای حصول اطمینان از کیفیت انجام کارها، آنها معمولاً در تمام ساعات مشغول کار هستند، حتی در آخر هفته‌ها و تعطیلات.

 

۳ خلاقیت

حتی اگر کار آنها تحلیلی یا فنی باشد،‌ کارآفرینان تفکر خلاقی دارند. از ویژگیهای کارآفرینان این است که ذهن بازی دارند و متوجه این قضیه هستند که هر رویدادی می‌تواند یک موقعیت کاری باشد. این افراد معمولاً آرزوهای بسیاری در رابطه با اینکه چگونه کسب‌وکارشان می‌تواند نسبت به روش‌های سنتی بهبود پیدا کند یا متفاوت باشد در سر دارند. این افراد معمولاً از شور و اشتیاق و انرژی خلاقانه خود برای دادن ایده‌هایی برای بازار کار استفاده می‌کنند.

 

۴ مصمم بودن

کارآفرینان اجازه نمی‌دهند شکست‌های کوچک آنها را ناامید کند. آنها در مواجهه با شکست، سرسخت و مصمم هستند. وقتی یک مشتری احتمالی به آنها نه می‌گوید، بدون اینکه لحظه‌ای را از دست بدهند به سراغ مشتری‌های احتمالی بعدی می‌روند. آنها با سازگاری با جریان‌های دائمی موجود در اقتصاد و بازار، پیوسته در حال کسب معلومات هستند. وقتی ایده‌ای أنطور که برنامه‌ریزی کرده بودند پیش نمی‌رود، آنرا به عنوان یک درس برای یادگیری می‌بینند.

 

۵ شجاعت

شجاعت و نترسی، یکی از مهمترین ویژگیهای کارآفرینان است. این افراد از شکست نمی‌ترسند و حاضرند به قیمت سرافکنده شدن نیز ریسک کنند. این افراد خودشان را باور دارند و این به آنها اجازه می‌دهد که به خود اعتماد کنند. آنها به شک و تردید‌های آزاردهنده اجازه نمی‌دهند بر سر راه موفقیتشان قرار بگیرند.


تگ ها : چگونه ویژگیهای کارآفرینان را بشناسیم 10 ویژگی کارآفرینان Archives بایگانی‌ها ویژگی های کارآفرینی اجتماعی چگونه افراد کارآفرین را بشناسیم؟ ویژگی هایی كار آفرينان را بهتر بشناسيم 25 ویژگی مشترک کارآفرینان موفق ۴ ویژگی ذهنی کارآفرینان موفق که حتی فکرش را هم نمی‌کنید ۲۵ ویژگی کارآفرینان موفق چگونه کارآفرین شویم؟ مفهوم کارآفرینی چیست؟‌نیازهای اولیه آنرا بشناسیم لزوم ترویج فرهنگ کارآفرینی، دام‌هایی که کارآفرینان را مشاهده مقاله موانعی که کارآفرینان را می بلعد/ لزوم ترویج فرهنگ سرمایه گذار، کارآفرین، کسب و کار اولین ویژگی کار آفرین موفق چگونه کودکان کارآفرین پرورش دهیم چرا و چگونه مشتری‌هایمان را بشناسیم؟ مفهوم ایده در کارآفرینی چیست و ایده های کارآفرینی چه ویژگی آموخته های یک معلم درباره کارآفرینی کارآفرین ها چه ویژگی دارند؟ آیا من می‌توانم یک کارآفرین باشم؟ ویژگی های کارآفرینان را بشناسید چگونه برخی از خصوصیات غریزی زن ها را بشناسیم؟ چهار سبک مختلف کارآفرینی بر اساس تیپ شخصیتی خوش آمدید چگونه شخصیت افراد را بشناسیم یک کارآفرین موفق برای بهبود وضعیت خود چه کاری می تواند کارافرینی را بهتر بشناسیم چگونه خودمان را بهتر بشناسیم؟ پنجره ای رو به شناخت پنج ویژگی شخصیتی کارآفرینان ویژگیهای کارآفرینان موفق (بخش اول ) تولید تسمه نقاله بالای 1000 متر اولین بار در ایران ویژگی های کودکان دچار اوتیسم را بشناسیم برند لاکچری؛ ۶ ویژگی این برندهای منحصربه‌فرد را بشناسیم چطور سهام برتر را بشناسیم؟ پانزده ویژگی مدیران بد را بشناسید [PDF]آشنایی با کارآفرینی و دانشگاه کارآفرین چگونه کاربران سایت خود را بشناسیم؟ / مجله - ویژگی‌های کارآفرینان؛ راه‌های موفقیت در کسب‌وکارخانگی - چگونه مخاطبان خود را بشناسیم؟ – ادمین نت 5 خصوصیت استثنایی کارآفرینان ثروتمند جهان کارآفرینی بایگانی یازده ویژگی خاص افراد بسیار موفق ترس از موفقیت: چطور آن را بشناسیم و بر آن غلبه کنیم؟ چطور یک بازاریاب دروغگو را بشناسیم؟ برند لاکچری؛ ۶ ویژگی این برندهای منحصربه فرد را بشناسیم کارآفرینی سد راه نفوذ است کارآفرینی چیست؟ نیازهای بنیادی هر شخصیتی را بشناسیم فرهنگ كارآفريني سئوال و جوابهای مربوط به کار آفرینی آموزش کارآفرینی از سیر تا پیاز ۹ نوع هوش و ۲۰ ویژگی آدم‌های خیلی باهوش کسب و کار اینترنتی را چگونه با ایده دیگر شروع نمایم چگونه ویژگی های نرم افزار آموزش کارکنان را بشناسیم؟ + ویژگیهای کارآفرینان چهار تیپ شخصیتی کارآفرینی موضوع مهم در حوزه کسب و کار انگیزه : چگونه یک کارآفرین انگیزه و انرژی را به کارکنان خود چگونه بر ترس های کارآفرینی غلبه کنیم 10 ویژگی که باعث موفقیت در تجارت آفرینی میشوند تولید انبوه و پرسود بدون داشتن کارخانه را بیاموزید سبک رهبری را بشناسیم و از سبک های مختلف آن برای افزایش ویژگی‌های یک ایده خوب چیست؟ در کسب و کار اینترنتی شما علاوه بر اینکه ویژگیهای یک ۸ ویژگی شخصیتی موسسین استارتاپ ها و کارآفرینان آشنایی با کارآفرینان : ايوب پايداري (بنيانگذار ميهن) : من چگونه شخصیت دیگران را بشناسیم؟ مدرسه کارآفرینی اجتماعی پرتو خصوصیات رهبران فوق العاده مفهوم کار آفرینی

نظرات




نماد