سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

چگونه خرید خانه خوبی داشته باشیم

1 اندازه‌ی حمام و سرویس بهداشتی
معمولاً افراد در هنگام خرید خانه به دنبال این هستند که آیا به تعداد کافی برای همه‌ی اعضای خانواده حمام و سرویس بهداشتی در خانه وجود دارد یا نه. ولی این بخش از خانه به چیزهایی فراتر از یک روشویی، یک وان و یک توالت نیاز دارد. باید فضای کافی برای نگهداری وسایل مخصوص حمام و سرویس بهداشتی، جای مخصوص حوله‌ها و لیف‌ها،‌ دستمال، مواد شوینده و وسایل شخصی در حمام و سرویس بهداشتی خانه موجود باشد. اگر اندازه‌ی فضای این قسمت کوچک باشد، احتمالاً در آینده شما را دچار مشکل خواهد کرد.

چگونه خرید خانه خوبی داشته باشیم

2فضای انبار و نگهداری وسایل
هنگام بررسی برای خرید خانه ، آشپزخانه را چک کنید تا مطمئن شوید کابینت‌ها به میزان کافی برای قرار دادن ظروف،‌ شیشه‌ها و وسایل پخت‌وپز و نیز مواد غذایی جا داشته باشند. کمدهای اتاق خواب‌ها نیز باید به تناسب نیازهای شما فضا داشته باشند. علاوه بر این‌ها، به فضایی برای نگهداری پارچه‌ها، تزئینات مخصوص مناسبت‌های خاص، ابزار آلات و سایر موارد هم نیاز دارید. در غیر اینصورت، باید هزینه‌های تهیه‌ی جعبه‌ها و صندوق‌های اضافی برای انبار کردن وسایل را نیز در نظر داشته باشید.

چگونه خرید خانه خوبی داشته باشیم

3 کلیدهای برق و قفل‌ها
قبل از خرید خانه قفل‌های تمام پنجره‌ها باید تست شوند تا از سالم بودن آنها اطمینان حاصل شود. در صورت وجود مشکل، بررسی کنید که آیا امکان تعویض قفل به راحتی وجود دارد یا نیاز به تعویض کل پنجره دارید. سپس قفل درها را نیز امتحان کنید. کلیدهای برق را خاموش و روشن کنید تا از کار کردن آنها مطمئن شوید و درصورتی که مشکلی وجود داشت، بررسی کنید که لامپ سوخته است یا مشکلی در سیم‌کشی وجود دارد.

چگونه خرید خانه خوبی داشته باشیم

4 پریزها
اسباب‌کشی به خانه‌ی جدید به اندازه‌ی کافی زحمت دارد، و اضافه شدن دردسر گشتن دنبال پریز برق برای وسایل برقی مطلوب نیست. مطابق قوانین جدید ساخت و ساز، در اکثر خانه‌های نوساز تمام اتاق‌ها باید به اندازه‌ی کافی پریز برق داشته باشند؛ با این وجود ممکن است در خانه‌های قدیمی اینگونه نباشد. قبل از خرید خانه تعداد پریزهای هر اتاق را چک کنید، ممکن است بخواهید هزینه‌ی اضافه کردن چند پریز به هر اتاق را نیز در نظر داشته باشید.

چگونه خرید خانه خوبی داشته باشیم

5 نفوذ آب
نشتی آب در یک خانه می‌تواند منجر به مشکلات دیگری شود: ضعیف شدن دیوارها و کف، رویش قارچ و کپک روی سقف و دیوارها، و آسیب‌دیدگی سقف. هنگام دیدن برای خرید خانه حتماً به علائمی نظیر کپک و قارچ و نیز نشتی یا علائم نشتی‌های قبلی در آشپزخانه و دستشویی و حمام دقت کنید. همچنین زیرزمین و انباری و هرجای دیگری که ممکن است نفوذ آب رخ داده باشد را چک کنید. تعمیر کردن کف و دیوارهای رطوبت‌زده ممکن است هزینه‌ی زیادی داشته باشد ولی از بین بردن قارچ‌های مضر می‌تواند بیشتر هزینه بردارد.

چگونه خرید خانه خوبی داشته باشیم

6 طرح‌بندی اتاق‌ها
اکثر خریداران بعد از خرید خانه تا زمان چیدن وسایل به این مورد توجه نمی‌کنند. برای پیشگیری از دردسرهای زمان چینش وسایل، از قبل چینش مبلمان تان را در نظر داشته باشید و یک متر نواری به همراه داشته باشید تا اندازه‌ی دقیق دیوارها و ابعاد اتاق را بگیرید. مطمئناً‌ نمی‌خواهید بعداً متوجه شوید که مبلتان جلوی پنجره را می‌گیرد یا وسایل اتاق خواب اجازه نمی‌دهند در کمد بطور کامل باز شود.

چگونه خرید خانه خوبی داشته باشیم

7 امکانات جانبی
در حین بررسی برای خرید خانه ، امکانات جانبی آن نظیر آشکارساز مونواکسید کربن، کنترل درب‌های پارکینگ و سیستم‌های امنیتی را فراموش نکنید. صرفاً مجهز بودن خانه به این سیستم‌ها کافی نیست؛ بلکه باید سالم بودن آنها را نیز امتحان کنید. این امکانات ارزش و راحتی خانه را بالا می‌برند.

چگونه خرید خانه خوبی داشته باشیم

8 عمر
در اسناد و مدارک مربوط به خانه، زمان ساخته شدن آن قید شده‌است ولی در مورد عمر امکانات آن خانه چیزی گفته نمی‌شود. از عمر آبگرمکن، واحد تهویه، مشعل دیگ آبگرم و سقف خانه مطلع شوید چرا که این‌ها مواردی هستند که تعویض آنها بیش از همه هزینه دارد. همچنین خوب است این کار را در مورد وسایل موجود در آشپزخانه نیز انجام دهید.

چگونه خرید خانه خوبی داشته باشیم

9 منظره
بسیاری در زمان خرید خانه ،‌ فقط خود خانه را بررسی می‌کنند و داخل و خارج خانه را کاملاً وارسی می‌کنند. اما خریداران خانه باید منظره‌ی تمام پنجره‌ها را نیز بررسی کنند. مطمئن شوید که منظره‌ی پنجره‌های خانه را دوست دارید تا بعد از خرید دچار پشیمانی نشوید.


تگ ها : چگونه خرید خوبی داشته باشیم چگونه خرید خوبی داشته باشیم؟ چگونه یک خرید ارزان و موفق داشته باشیم فروش عالی چگونه داشته باشیم؟ چگونه خانه دار خوبی باشیم، 7 ویژگی خانه دارهای حرفه ای! چگونه خرید خوبی داشته باشیم! نکات مهم در هنگام خرید ملک مسکونی، تجاری، مغازه یا زمین برای چطور میتونیم یک خرید خوب داشته باشیم؟ چگونه فروش بهتری را نسبت به رقبا داشته باشیم چگونه فروش بهتری داشته باشیم؟ چگونه با کمترین هزینه خانه زیبا داشته باشیم؟ چگونه یک مشاور املاک موفق باشیم، جملاتی که هرگز نباید به الف چگونه با بكار بردن «عبارت‌هاى قدرتمند» فروش بيشترى چگونه با بكار بردن «عبارت هاي قدرتمند» فروش بيشتري چگونه برای خرج کردن بهترین برنامه ریزی را داشته باشیم؟ چگونه پول خرج کنیم؛ با رعایت ۱۰ توصیه مقتصدانه همیشه تکنیک فروش: چطور مشتری را برای خرید قانع کنیم؟ بایگانی‌ها چگونه خرید اینترنتی خوبی داشته باشیم چگونه مشتری ملک پیدا کنید یک چیز خوب، قسمت یازدهم: چگونه ارزانترین خرید اینترنتی چگونه یک مشاور املاک موفق باشیم چگونه مشتریان را وادار به خرید کنیم؟ چگونه حیاطی زیبا و كاربردی داشته باشیم؟ چگونه فروش و درآمد بیشتری داشته باشیم؟ چگونه یک تیم فروش قدرتمند داشته باشیم؟ چگونه دکور خوبی برای خانه داشته باشیم چگونه روابط اجتماعی قوی داشته باشیم؟ چگونه فرزندانی با ادب و خوش‌اخلاق داشته باشیم؟ ۵۰ نکته مهم در خرید آپارتمان و ملک چگونه همیشه خانه ای تمیز و مرتب داشته باشیم؟ چگونه در خانه یک دکوراسیون لوکس داشته باشیم ؟ خرید ملک و اخذ اقامت گرجستان چگونه یک خانه اصیل ایرانی داشته باشیم چطور خانه مرتب داشته باشیم؟ 9 راه ساده+ عکس چگونه در رکود اقتصادی زندگی خوبی داشته باشیم؟ چگونه یک فروشگاه اینترنتی موفق داشته باشیم؟ چگونه گل خشک‌هایی زیبا در منزل خود داشته باشیم چگونه محصولات خود را در تلگرام بفروشیم؟ ما 100 میلیون چگونه می توانیم دوستانی صمیمی و روابطی رویایی داشته چگونه از بارداری خود احساس خوبی داشته باشیم؟ چگونه فروش اینترنتی بیشتری داشته باشیم؟ چگونه آپارتمانی زیبا داشته باشیم چگونه یک معرفی مختصر و خوب (Pitch) برای فروش داشته چگونه در اینترنت خریدی مطمئن داشته باشیم؟(بخش دوم) – بایگانی‌ها چگونه قدرت بیان خوبی داشته باشیم چگونه یک فلش مموری خوب بخریم چگونه یک خانه کاملا ایرانی داشته باشیم؟ راهنما: چطور یک خانه تکانی اساسی داشته باشیم؟ چطور لحن مناسبی داشته باشیم؟ چگونه یک مشتری خوب باشیم چگونه یک خرید آنلاین مطمئن داشته باشیم جام جم سرا چگونه آرایشی جذاب شیک داشته باشیم تصاویر چگونه فروشنده ی لباس موفقی باشیم؟ چگونه یک آینده موفق داشته باشیم چگونه مشتریان را وادار به خرید کنیم چگونه ارايه خوبی داشته باشیم چگونه با پول کم ثروتمند شویم؟ چگونه به عنوان یک زن خانه دار درآمد داشته باشیم چگونه یک سرمایه گذاری خوب داشته باشیم چگونه پوستی زیبا داشته باشیم؟ 32 نکته برای اینکه یک فروشنده حرفه ای باشید و هرچیزی چگونه یک کسب‌وکار خانگی موفق داشته باشیم؟ ازدواج رویایی چیست و چگونه آنرا داشته باشیم چگونه سفری ارزان و لذبخش داشته باشیم؟ چگونه اتاق خواب زیبا داشته باشیم؟ نکات و ترفند ها

نظرات




نماد