سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

۱ طول و عرض قفسه ها را اندازه بگیرید تا بتوانید میزان پارچه مورد نیاز برای قفسه های جواهرات را تخمین بزنید.

 

۲ بسته به اینکه پارچه چطور روی قفسه بایستد، می توانید میزان پارچه را کمی بیشتر از اندازه قفسه بگیرید.

 

۳ پارچه هایی انتخاب کنید که با نوع جواهرات و یا فصل جور درآید. برای مثال اگر جواهراتی که از چوب و یا سنگ درست شده اند می فروشید، پارچه ای از جنس کتان و به رنگ خاکی انتخاب کنید. طبیعی بودن الیباف پارچه کتان، حس طبیعی بودن را به اجناس خواهد بخشید.

 

۴ با چرخ خیاطی، پارچه را لبه دار کنید و یا با روبان بدوزید تا نخ کش نشود. پارچه را روی قفسه ها قرار دهید و شروع به تزیین روی آن کنید. روی ویترین جواهرات را با پارچه نپوشانید تا جلوی دید مشتری را نگیرد.

 

۵ جواهراتی چون دستبند و گوشواره گل میخ دار را در قسمت بالایی قفسه ویترین، بالا و یا دور پارچه، قرار دهید. جواهراتی چون گردنبند را زیر ویترین قرار دهید تا کامل دیده شوند.

 

۶ تزیینات کوچکی مثل صدف و یا شیشه های قدیمی عطر، داخل ویترین استفاده کنید تا فضایی را بدون جلوگیری از درخشش جواهرات، ایجاد کرده باشید.

 

۷ بالای ویترین جواهرات یک آینه قرار دهید تا مشتریان بتوانند دید بهتری داشته باشند. برای جلب توجه بیشتر، چند گردنبند کوچک و گوشواره از سطح ویترین آویزان کنید. البته آینه را در گوشه ها قرار دهید تا جلوی دید مشتری گرفته نشود. تزیین بوتیک بدلیجات چجوری باشه وارد اون بوتیک میشید؟ اگر یه روز خودتون بوتیک بدلیجات داشته باشید برای جلب مشتری چجوری بوتیک تون رو تزیین می کنید؟


تگ ها : تصاویر برای چگونه یک بوتیک بدلیجات را تزیین کنیم چگونه یک بوتیک بدلیجات را تزیین کنیم ۱۰ ایده طراحی دکوراسیون ویترین مغازه طراحی داخلی مغازه های شیک لباس فروشی و تززین ویترین از چطور مانتوساده را تزیین کنیم چگونه یک مغازه ی مشتری پسند داشته باشیم؟ چگونه چگونه مشتریان را وادار به خرید کنیم؟ 12 ایده برتر برای نمایش محصول چگونه یک تونیک را تزیین کنیم چگونه دکور بوتیک را طراحی کنیم چطور با استفاده از جواهرات و بدلیجات، شیک پوش تر و خوش آموزش ساخت زیورآلات رزینی زیبا در منزل + عکس • مجله ویترین مغازه چگونه یک اسم خوب برای مغازه انتخاب کنیم؟ خصوصی » Blog Archive » با سرمایه کم کسب و کار کنیم! 15 جمله شگفت‌ انگیز یک «نابغه فروش» تزیین ویترین بدلیجات GO 20 انتخاب اسم برای مغازه طلا فروشی چگونه کاغذ و گل های رزینی درست کنیم؟ چگونه دکور بوتیک را طراحی کنیم – فری دانلود ساخت بدلیجات در منزل هفت ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم، مناسب برای مدل تزیین طراحی و دکوراسیون ویترین مغازه فروش عمده بدلیجات به قیمت ارزان چطور بدانیم چه زیورآلاتی برای لباس ما مناسب است مراکز خرید بزرگ تهران (+عکس) آموزش ساخت انواع متفاوت جعبه کادو ی زیبا • دونفره هستند چرخ مهره سنگ در استرالیا وجود دارد ویترین روسری فروشی واردات بدلیجات ،ترخیص بدلیجات (بازرگانی فیروزه) یک هفته با ما در شهر پرندگان (سفرنامه کوش آداسی) کوش با این میزها در پذیرایی کردن راحتید / مجله / f75dl چگونه لباس های ساده را تزیین کنیم چگونه روی مانتو را تزیین کنیم چگونه قفسه با فیبر درست کنیم گردنبند میخک را چطور درست کنیم چگونه دستبند با سنگ درست کنیم چطور پارچه سنگ دار را بدوزیم جستجوهای مربوط به چگونه یک بوتیک بدلیجات را تزیین کنیم

نظرات




نماد