سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

وفق دادن خود با تغییر محیط کار
1 مطالعه و تحقیق کنید. اگر تغییری در محیط کارتان دیدید که مجبور به پذیرش آن هستید، در موردش مطالعه کنید. افرادی که انتظار چنین تغییراتی را دارند اغلب آن را پیش بینی می کنند و پیش بینی خود را -که یک منبع خوب برای یادگیری است- منتشر می کنند. همچنین می توانید در مورد آن تحقیق کنید تا در مورد آن یاد بگیرید.

 

وفق دادن خود با تغییر محیط کار
2 پیرامون آن پرس و جو کنید. اگر قوانین یا ایده هایی در این مورد وجود دارد پرس و جو کنید تا آن ها را یاد بگیرید. هر چه بیشتر یاد بگیرید، تصور کلی تان در این مورد بهتر می شود.

 

وفق دادن خود با تغییر محیط کار
3 به همه چیز نگاهی مثبت داشته باشید. فقط به خاطر اینکه شرکت تان به خاطر حفظ محیط زیست شما را به استفاده کمتر از کاغذ تشویق می کند نباید عصبانی شوید. آن را به عنوان یک نشانه خوب بگیرید؛ مثلاً فکر کنید که دارید وظیفه تان را نسبت به نسل آینده انجام می دهید.

 

وفق دادن خود با تغییر محیط کار

4 مغرورانه استدلال نکنید. این تغییرات، با دلیل، اتفاق می افتند و معمولاً ماندنی هستند. پس داد و فریاد در این مورد جواب نمی دهد. اگر می خواهید چیزی در این رابطه بگویید، مودبانه این کار را انجام دهید. آنها حتماً منطقی پشت انجام این کار دارند.

 

نکات و هشدارها

ممکن است کنار آمدن با همه چیز کمی طول بکشد. فکر نکنید که می توانید به یک باره این کار را انجام دهید. ممکن است بخواهید برای سر در آوردن از مسائل مرخصی بگیرید. خودتان را برای چیزی که قادر به مقابله با آن نیستید اذیت نکنید. هر شخصی منحصر به فرد است، بنابراین مهم نیست که اشخاص دیگر قبل از شما چه کاری انجام داده اند.


تگ ها : چگونه خود را با شغل یا محیط کاری جدید وفق دهیم؟ چگونه خود را با تغییرات محیط کار وفق دهیم چگونه خود را با شهر جدید وفق دهیم چگونه تنش های محیط کار را برای خود و دیگران کاهش دهیم؟ نحوه برخورد در محیط کار؛ ۱۵ نکته‌ای که باعث پیشرفت شغلی‌ چگونه در محل کار موفق باشیم؟ چطور برای پیشرفت بیشتر، ذهن خود را تغییر دهیم؟ چگونه در محل کار تأثیر خود را افزایش دهیم چگونه سبک زندگیمان را تغییر دهیم؟ سازگاری با شرایط جدید / 258394 آشنایی با 25 راه ساده برای ایجاد انگیزه اگر می خواهید زندگی تان تغییر کند باید چگونه به کسب و کار خود رونق دهیم؟ چگونه در محیط کار نگرش مثبت داشته باشیم چگونه کسب وکار خود را رونق دهیم ؟ معجزه نگرش /چگونه نگرش خود را تغییر دهیم؟/قسمت دوم اصولی برای مدیریت تغییر در محیط کار چگونه خود را تغییر دهیم و در خود عادت های خوب ایجاد کنیم چگونه به كسب وكارخود رونق دهيم؟ چطور قدرت ذهن خود را در تحمل مشکلات و چیره شدن برآن‌ها بهبود هفت گام برای ترویج یا تغییر یک رفتار اجتماعی روشهای برخورد با همکاران حسود و اضطراب در محیط کار،غلبع [PDF]ﺁب و هﻮا دﭼﺎر ﺗﻐﻴﻴﺮات ﻋﺠﻴﺒﯽ ﺷﺪﻩ اﺳﺖ مدیریت غیبت کارکنان در محل کار را چگونه انجام دهیم؟ تغییر زندگی به سبک طبیعت ۵ نکته که شما را در زندگی موفق می‌کند 10 چیزی که زندگی شما را برای همیشه عوض می‌کنند جام جم سرا چگونه بدون دریافت بازخورد، کیفیت کار خود را بهبود دهیم چگونه علاقه و انگیزه کاری خود را افزایش دهیم؟ 7 گام برای تغییر شخصیت چطور خلاقیت درونی خود را بروز دهیم؟ چگونه مدیریت کاری خود را در محیط کار افزایش دهیم؟ چگونه در زندگی خود تغییر ایجاد کنیم چگونه شخصیت خود را تغییر دهیم ؟ (راهکار تغییر شخصیت و چگونه ایجاد انگیزه کنیم (علت بی انگیزگی در زندگی2) مشک آدام گرانت: شما یک گیرنده هستید یا دهنده؟ چگونه خود را مجبور به انجام کارهایی بکنیم که حوصله چگونه زندگى خود را تغيير دهيم؟ [PDF]روش های ایجاد انگیزه در کارکنان مواجهه با انسانهای سمی چگونه ذهنیت منفی خود را تغییر دهیم؟ برنامه‌ریزی راهبردی | آموزش: چگونه ایده های جدید ارائه دهیم - iribx توانایی افزایش بهره وری در محیط کار احساس لیاقت داشتن در زندگی چگونه قدرت ضمیر ناخودآگاه خود را افزایش دهیم؟ مدرسه کارآفرینی اجتماعی پرتو چگونه فعالانه گوش دهیم؟ چرا بعضی از افراد موفق تمایل به تغییر شغل مداوم دارند؟ چگونه در برابر تحقیرهای دیگران واکنش نشان دهیم چگونه برابری در محیط کار را افزایش دهیم؟ 15 روش برای تاثیر گذاری و متقاعد کردن دیگران سوالات متداول سرعت عمل لهجه چیست؟چگونه لهجه خود را کاهش دهیم چگونه تمرکز خود را در محیط کار افزایش دهیم ؟ چگونه عادت های نامناسب و زیان بار را تغییر دهیم؟ برند شخصی خود را چگونه ایجاد کنیم و توسعه دهیم؟ – ماهنامه [PDF]الزامات محیط کار چگونه می توانم محیط اتوکد ۲۰۱۷ را به حالت کلاسیک برگردانم نقش محیط زیست در سلامت چگونه استرس را در محیط کار کاهش دهیم؟ چگونه علاقمندی های زندگی خود را پیدا کنیم؟ چگونه مکان خود را در گوگل مپ ثبت کنیم؟ افزایش بهره وری چگونه عادت های بد خود را تغییر دهیم؟ ارتباط موثر با مافوق، چگونه مافوق خود را درک کنیم دکتر مهدی چگونه کمتر بخوابیم و بیشتر انرژی داشته باشیم بهره وری سرمایه انسانی با کارکنانی عاشق به کار تحقق می یابد

نظرات




نماد