سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

۱ فراتر از انتظارات بروید. در شرکت به شما نقشی محول شده است که به وسیله ی آن برای شرکت درآمدزایی می کنید. اگر کار خود را به خوبی انجام ندهید، مشتریان خود را از دست می دهید و تبدیل به بار اضافی می شوید به این معنی که پول های شرکت را به باد می دهید. برای اطمینان از اینکه به خوبی کار می کنید، استانداردهای شرکت را فرابگیرید. از دیگر کارمندان فرابگیرید، در دوره های آموزشی شرکت کنید و تا جایی که می توانید مشتاق یادگیری باشید. در نهایت شما بر اساس نتایج به دست آمده قضاوت می شوید.

۲ وظایف خود را اولویت بندی کنید. وظایف خود را از مهمترین به کم اهمیت ترین طبقه بندی کنید. ۲۰ درصد از مهمترین وظایف خود را تعیین کنید و از بقیه جدا کنید. اکثریت زمان و تلاش خود را به این اولویت ها اختصاص دهید. در واقع بهتر است اهم وظایف خود را به طور کامل انجام دهید و در زمان باقی مانده به وظایف کوچک تر رسیدگی کنید تا اینکه از هر وظیفه ای تنها کمی را انجام داده باشید.

۳ بیشتر کار کنید. کارکنان با ارزش هرگز راس ساعت پایان کار از شرکت خارج نمی شوند. اگر پروژه ای در دست شماست، برای تکمیل آن ساعت های بیشتری در شرکت بمانید. بعضی کارهای کوچک را به خانه ببرید. آماده ی پاسخگویی به ایمیل ها و تماس ها خارج از ساعت کاری باشید. این نکات شما را به عنوان کارمندی سخت کوش به همه نشان می دهند.

۴ خودتان آغازگر باشید. شرکت ها از اینکه همه چیز را به کارمندان بگویند خوششان نمی آید. دلیل خوبی هم برای این کار دارند. کارمندانی که خود متوجه مشکلات می شوند و در صدد رفع آنها برمی آیند در وقت مدیر صرفه جویی می کنند و بدون نیاز به تذکر روند کاری خود را طی می کنند. قبل از انجام درخواست مراجع یا انجام کاری از شرح وظایف منتظر اجازه نباشید. اگر به ایده ی جالبی در کار رسیدید، آن را با مدیر خود در میان بگذارید.

۵ مسئولیت پذیر باشید. یک کارمند ارزشمند کسی است که بتوان روی او با توجه به اقتضا شرایط و خواسته ی مدیران حساب کرد. همیشه کار قابل اعتمادی ارائه دهید و به ضرب العجل ها اهمیت دهید و وقت شناس باشید تا اعتبار یک کارمند مسئول را به دست بیاورید. مسئولیت پذیری به اشتباهات نیز گسترش می یابد. اشتباهات خود را بپذیرید و به خطای خود اعتراف کنید و بلافاصله به دنبال راه حلی برای رفع آن باشید. به طور کلی به نحوی کار کنید که اعتباری کسی را به دست بیاورید که کارفرما می تواند همیشه روی او حساب کند.

۶ مهارت های خود را گسترش دهید. به دنبال کسب تخصص های بیشتر باشید. خوب بودن برای کار کافی نیست، باید بهترین باشید. اگر می خواهید به عنوان دارایی شرکت شناخته شوید، خود را به عنوان متخصص در حوزه ی مربوطه به سایرین نشان دهید. ابتدا در وظایف خود سرآمد شوید و کارها را به نحو احسن انجام دهید. سپس کارهایی را فرابگیرید که دیگر کارمندان در ارتباط با وظایف شما انجام می دهند. چیزهایی بیاموزید که هیچ کس درباره ی آنها اطلاعی ندارد. مهارت هایی را فرابگیرید که صرفا برای شرکت مهم هستند. فراگیری زبان روسی در شرکتی که تنها با کشورهای انگلیسی زبان معامله انجام می دهد، سودی ندارد.

۷ شبکه ی ارتباطی قوی ایجاد کنید. یک شبکه قوی ابزاری ارزشمند در افزایش ارزش خود برای شرکت فعلی و کارفرمای آینده است. با سایر همکاران خود و در بخش های دیگر محل کار شبکه ی ارتباطی قوی ایجاد کنید. با مشتریان و دیگر اعضای هم صنف نیز ارتباط خوبی برقرار کنید. روابط خود را با این افراد حفظ کنید. اگر به عنوان کارمندی شناخته شوید که دارای ارتباطاتی است که در زمان بروز مشکل به کار می آید برای پیشرفت شغلی شما و ارزشمندی شما بسیار مفید است.

۸ در پروژه های شرکت فعالیت مداوم داشته باشید. نوآور باشید و برای شرکت چیزهای جدید به ارمغان بیاورد. با ایده های جدید خود باعث بهبود کار در شرکت شوید. فقط اطمینان حاصل کنید که اعتبار ایده ها به نام شما ثبت می شوند. در غیر این صورت ممکن است بدون ارتقا رتبه تنها به پیشرفت رییس خود کمک کنید.

۹ وقت شناس باشید. اگر کار راس ساعت ۹:۰۰ شروع می شود، شما ساعت ۸:۴۵ دقیقه در محل کار حاضر شوید. به این ترتیب وقت کافی برای نوشیدن یک فنجان چایی و آماده شدن برای کار را دارید. زمان پول است و کارمندی که دیر سر کار حاضر می شود درواقع پول شرکت را به باد داده است. به صورت ایده آل بهتر است زودتر از سایر کارمندان به محل کار بیایید. وقت شناسی پایه و اساس اعتماد است. هدف این است که از طریق وقت شناسی خود را کارمندی نشان دهید که مسئولیت ها و امور شرکت برایش اهمیت دارد.

۱۰ مراقب شبکه های اجتماعی باشید. امروزه شبکه های اجتماعی باعث نزدیک تر شدن و آگاهی از نظرات افراد شده است. بنابراین مراقب پست ها و کامنت های خود باشید. هرگز مطلب یا پستی منفی در مورد کافرما، محیط کار یا همکاران خود به اشتراک نگذارید. ممکن است در آن لحظه خسته باشید و چیزی از روی بی حوصلگی گفته باشید. اما اگر این پست برای کارفرمای شما به اشتراک گذاشته شود همه چیز خراب می شود. هرگز مطالبی حتی به طنز هم در مورد محیط کار بیان نکنید.


تگ ها : چگونه يک کارمند موفق باشيم؟ چگونه یک کارمند نمونه باشیم؟ چگونه یک "کارمند" خوب باشیم؟ با این 10 رفتار یک کارمند موفق باشید چگونه کارمندی نمونه باشیم 10 ویژگی کارمند خوب از زبان مدیران گوگل چگونه در محیط کار خود یک کارمند موفق باشیم؟ چگونه یک کارمند نمونه باشیم؟ – کسب و کار موفق دریچه ای به خبرگزاری آريا چگونه یک کارمند خوب باشیم راهکارهایی برای تبدیل شدن به یک کارمند نمونه چگونه در محل کار، بهترین باشم؟؟؟ چگونه کارمندی موفق باشیم چگونه يك كارمند خوب باشيم؟! چگونه کارمند موفقی باشیم؟ [PDF]چگونه یک کارمند موفق باشیم ؟ شما به پیشرفت های تحصیلی چگونه در محیط کار خود یک کارمند موفق باشیم؟ چطور از یک کارمند ساده به یک مدیر موفق تبدیل شویم؟ مدیریت منابع انسانی چگونه يک کارمند نمونه باشيم؟ مهارت زندگی/ چگونه یک کارمند نمونه باشیم؟ چگونه یک کارمند موفق باشیم؟ ویژگی های یک کارمند حرفه ای و موفق 10 ویژگی مدیـر خوب از نگاه بیل گیتس [PDF]سبک زندگی چگونه یک کارمند نمونه باشیم؟! چگونه یک رهبر و مدیر موفق در کسب و کار باشیم چگونه کارمند نمونه باشیم چگونه یک کارمند خوب و موفق باشیم چطور یک رهبر و مدیر قاطع باشیم؟ – تسکولو چگونه یک کارمند موفق باشیم ؟ چگونه یک رهبر موفق باشیم؟ چگونه کارمندان خوب خود را حفظ کنیم و رئیس بهتری باشیم چگونه یک کارمند موفق باشیم چگونه یک کارمند خوب باشیم؟ چگونه یک کارمند خوب استخدام کنیم ؟ چگونه یک مدیر خوب و وظیفه شناس باشیم؟ چگونه یک کارمند خوب باشیم؟ چگونه یک مدیر خوب باشیم؟ چگونه کارمندی نمونه باشیم؟ / 308501 قاین و قاینات مقاله چگونه یک مدیر فروش موفق باشیم Pana 30 خصوصیات کارمند اجتماعی چگونه یک کارآفرین پاره‌وقت موفق باشیم؟ چگونه مدیر خوبی برای کارمندان باهوش خود باشیم؟ Alireza Shirazi ۷ راه برای اینکه به کارمند ایده آل رئیس خود بدل شوید چگونه می توان کارمند شرکت برازرز شد چگونه کارمند خوب استخدام کنیم؟ چگونه یک کارمند خوب استخدام کنیم؟ شاه کلید موفقیت .. رمز موفقیت هاروارد چگونه يک کارمند خوب باشيم چطور مدیر یا کارمند موفقی باشیم یا چگونه یک عالیجناب ویژگیهای مدیر موفق و مدیر خلاق / سایت زیبا وب حمید رضا ۴ ترفند برای استخدام کارمندان حرفه ‌ای چگونه شغل خود را حفظ كرده و درآن موفق باشيم؟ چگونه باشیم تا بتوانیم بهترین باشیم چگونه یک مدیر موفق باشیم؟ جستجوهای مربوط به چگونه یک کارمند خوب باشیم؟

نظرات




نماد