سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

۱خود را به عنوان کسب و کاری کوچک در ذهن همه جا بیاندازید. اغلب مردم حس می کنند که کسب و کارهای کوچک خدمات بهتری ارائه می دهند زیرا مشتری و تجارت را بهتر می شناسند. نیازهای مشتری ها را از قبل حدس بزنید و با همکاران خود سعی در رفع هر چه بیشتر نیازهای آنان داشته باشید.

۲تجربه ی راحتی برای انها فراهم کنید. هر چه مشتری در کنار شما احساس راحتی بیشتری داشته باشد، به احتمال بیشتری برای کسب دوباره ی این تجربه بازخواهد گشت. سعی کنید فضای خود را مانند خانه صمیمی و راحت دکور کنید. اگر فضا به شما اجازه می دهد، مبلی راحت و نرم برای نشستن مشتری قرار دهید. برخی المان های خانگی مانند تلویزیون و لوازم پذیرایی را نزدیک مبل بچینید. در گرمایش و سرمایش محیط دقت کنید. می توانید فضای خود را با استفاده از خرده ریزهای مادربزرگ و لوازم داخل انباری به سبک قدیمی تزئین کنید. این کار حس راحتی و سنتی بیشتری به مشتری می دهد.

۳به مشتری توجه کنید. هر چقدر هم که سرتان شلوغ باشد، به مشتری پاسخ مناسب دهید. سعی کنید ان ها را بشناسید یا به یاد بیاورید و به نام صدا بزنید و حال او را بپرسید.

۴جزئیات مربوط به هر مشتری را به خاطر بسپارید. سعی کنید جزئیات سلیقه، خریدهای قبلی و اتفاقات روزمره ی مشتری را به خاطر بسپارید و در این مورد با او صحبت کنید. مثلا به او بگویید که از اجناس مورد علاقه ی وی موجودی دارید یا از اوضاع وی بعد از یک بیماری یا نقل مکان جویا شوید.

۵به صحبت های مشتری گوش دهید. همان قدر که به شکایات و انتقادات مشتری توجه می کنید سعی کنید به تحسین و تشویق های آنها نیز توجه کنید. اگر از فروش فلان محصول راضی هستند به فروش آن ادامه دهید. بدین صورت رضایت آنها را بیشتر جلب خواهید کرد و به احتمال کمتری به دنبال آن جنس در سایر مغازه ها خواهند گشت.

۶به مشتری بگویید که به یاد او هستید. هر چند شما دائما در فکر مشتری هستید، اما او دائما به شما فکر نمی کند. سعی کنید هر از گاهی اخباری از فروشگاه خود به ایمیل آنها یا وب سایت خود بفرستید و از وجود حراجی یا فروش محصولات جدید خبر دهید. در عین حال، با برخی از مهم ترین مشتریان خود تماس بگیرید و به آنها اطلاع دهید که پیرو درخواست آنها محصول مورد نظر آنها را به معرض فروش گذاشته اید.

۷شماره ی مشتریان خود را داشته باشید و در روزهای تولد آنان یا عید به آنها پیام تبریک شخصی بزنید. ذکر نام انها را در ابتدای پیام فراموش نکنید. در غیر این صورت ممکن است فکر کنند، این پیام به صورت اتوماتیک و بدون در نظر گرفتن شخص خاصی ارسال شده است.

۸پیگیری کنید. پس از فروش جنس، از رسیدن آن به دست مشتری یا رضایت وی از محصول پرس و جو کنید. بدین صورت او می فهمد که نظر و رضایت وی برای شما حائز اهمیت است و شما برای جلب رضایت وی تلاش می کنید.

۹قابل اعتماد باشید. در زمینه ی فروش سعی کنید خود را از همه نظر انسان متعهدی نشان دهید. نسبت به تاریخ ارسال اجناس و رسیدن به موقع آن به دست مشتری، ارائه ی قیمت منصفانه و درست، ارائه ی اطلاعات دقیق و قابل اعتماد در مورد محصول به مشتری و راستگویی در حین فروش اعتماد مشتری را به خود جلب کنید. حتی اگر معایب جنسی را بگویید و مشتری آن را از شما نخرد، باز هم انصاف گرایی و راست گویی شما باعث بازگشت مشتری برای اجناس بهتر خواهد شد.

۱۰به حرف های خود پایبند باشید. اگر وعده ای به مشتری داده اید، یا در مورد قیمت با وی صحبت کرده اید یا مقداری به وی تخفیف داده اید، در هر صورت به وعده ی خود عمل کنید و در هیچ صورتی خلف وعده نکنید. به سیاست های فروش خود پایبند باشید و آنها را دائما تغییر ندهید.

۱۱انعطاف پذیر باشید. اگر مشتری از شما درخواست تخفیف کرد، در صورتی که برایتان مقدور است از انجام این امر پرهیز نکنید. هر چند ممکن است سود امروز شما کمتر از حد انتظار شود، اما با این کار رابطه ی طولانی مدتی را شکل می دهید که منفعت بزرگ تری در پی دارد.

۱۲به بهترین مشتریان خود هدیه دهید. هدیه دادن باعث جلب وفاداری و علاقه ی مشتری می شود. در عین حال، هر از گاهی برای کل فروش خود نیز اشانتیون در نظر بگیرید و در ایام اوج فروش به هر مشتری یک یادگاری با نام فروشگاه خود هدیه دهید. مشتری هایی که چیزی هر چند ارزان را از شما هدیه گرفته باشند، بعدا به جبران محبت شما حتما سری به فروشگاه شما خواهند زد.


تگ ها : مشتریان وفادار: ۵ استراتژی جذب مشتریان وفادار برای کسب و چطور مشتریان وفادار را جذب کنیم؟ چگونه وفاداری مشتریان را جلب کنیم چگونه مشتریان وفادار ایجاد کنیم؟ ۹ ترفند بازاریابی برای بالا بردن وفاداری مشتری های قدیمی [PDF]چگونه مشتريان را به كسب و كارمان وفادار كنيم.docx چگونه رضایت مشتریان را جلب کنیم؟ (2) چگونه رضایت مشتریان را جلب کنیم؟ (1) چگونه مشتریان ارزشمند خود را حفظ کنیم؟ حفظ مشتریان : چگونه مشتریان خود را مادام‌العمر حفظ کنیم؟ چگونه توجه مشتریان را به محصولات خاص جلب کنیم؟ چگونه مشتریان را وفادار کنیم؟ چگونه وفاداری مشتریان جدید کسب و کارمان را حفظ کنیم؟ – استراتژی ۴۲: چگونه در جذب وفاداری مشتری از رقبا پیش باشیم؟ چگونه برای کسب و کار خود مشتريان وفادار جذب کنیم؟ چگونه مشتری را وفادار کنیم؟ چگونه برای کسب و کار خود در مشتریان وفاداری ایجاد کنیم – چگونه مشتریان بیشتری با پیام کوتاه جذب کنیم؟ چگونه یک مشتری، به اپراتور وفادار می‌شود سفری در میان چگونه در جذب وفاداری مشتری از رقبا پیش باشیم؟ – مشاوره چگونه برای کسب و کار خود مشتریان وفادار جذب کنیم دانلود فیلم چگونه مشتریان وفادار ایجاد کنیم؟ از آپارات چگونه مشتری را به خود وفادار کنیم؟ چگونه رضایت مشتری را جلب کنیم؟ – مشاوره بازاریابی و 4 سطح رضایت مشتری : چگونه مشتریان وفادار ایجاد کنیم؟ چگونه با مشتریان ناراضی برخورد کنیم؟ مهمترین عوامل موثر بر وفاداری مشتریان 10 روش عالی روانشناسی برای فروش بیشتر نکاتی جهت افزایش وفاداری مشتری (قسمت اول) 10 روش برای وفادار نگاه داشتن مشتریان چگونه مشتریان وفادار ایجاد کنیم؟ چگونه مشتري را جذب و حفظ كنيم؛ اكسنچر پاسخ مي‌دهد چگونه مشتری وفادار را شناسایی کنیم؟ چطور برای کسب و کار مشتری دائمی جذب کنیم؟ چگونه مشتری موقتی را به مشتری دائمی تبدیل کنیم؟ چگونه کاربرانی وفادار جذب سایت کنیم؟ چگونه می‌توانیم مشتریان بیشتری جذب کنیم؟ چگونه کسب و کارمان به تنها انتخاب مشتری تبدیل کنیم؟ چاپ و نشر جذب مشتری بیشتر برای کافی‌شاپ: چند راهکار ساده و خلاقانه 18 روش برای جلب اعتماد مشتری در فروشگاه های اینترنتی چگونه مشتریان خود را وفادار کنیم؟ وفاداری مشتریان، رمز موفقیت یک بازاریابی صحیح چگونه می توان رضایت مشتریان را جلب کرد؟ چگونه مشتریان را به کسب و کارمان وفادار کنیم؟ چگونه و چرا باید اعتماد مشتری را جذب کنیم؟ مطالعه موردی چند چگونه اعتماد مشتریان را به برند خود جلب کنیم روش با این راهکارهای ارتباط با مشتری وفاداری مشتریان خود را بالا چگونه در کسب و کار های اینترنتی رضایت مشتری را جلب روش جذب مشتریان ثابت به شدت وفادار چگونه اعتماد مشتری را جلب کنیم و محصولات بیشتری چگونه مشتریان بیشتری را جذب کنیم چگونه مشتریان وفادار داشته باشیم چگونه اعتماد مشتری را جلب و حفظ نماییم؟ چگونه اعتماد دیگران را جلب کنیم مشتریان شیفته : چگونه از مشتریان شیفته خود به عنوان با بازاریابی ویدیویی چگونه می توانیم توجه مشتری را جلب چگونه مشتری دائم جذب کنیم؟ چگونه مشتریان را به برند خود وفادار کنیم مشتری مداری و اهمیت آن رضایت یک مشتری ناراضی را چگونه جلب کنیم؟ چگونه مشتریانمان را وفادار کنیم؟ چند روش کلیدی برای جذب اعتماد مشتریان به یک کسب‌وکار جدید 12 مورد از راهکارهای جذب مشتریان جدید چگونه مشتریان را به کسب و کار های کوچک وفادار کنیم؟ روشهای جلب رضایت مشتری،سمینار روانشناسی،افزایش فروش

نظرات




نماد