سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

۱گشتی در خانه بزنید. ورقه ای در خانه قرار دهید. در طول کارهای روزمره، هر وقت متوجه شدید چیزی در خانه در هر حال تمام شدن است یا تمام شده است، روی آن ورق یادداشت کنید. بدین ترتیب نیم ساعت قبل از رفتن به مرکز خرید، استرس یادآوری مواد روبه اتمام را نخواهید داشت. نوشتن مواردی که به آن نیاز دارید درست قبل از رفتن به مرکز خرید، باعث نوشتن مواردی می شود که به آنها نیازی ندارید یا سالم نیستند.

 

۲به فاصله ی زمانی مراجعه به سوپرمارکت توجه کنید. اگر در فواصل طولانی به مرکز خرید مراجعه می کنید باید لیست جامعی از اقلام مورد نیاز خود داشته باشید. اما اگر دیوار به دیوار یک سوپر مارکت هستید، فراموش کردن یک یا دو مورد اهمیت چندانی ندارد. هر چند بهتر است همین یکی دو مورد را هم از مرکز خرید عمده بخرید.

 

۳زمان تمام شدن اقلام خانه را تعیین کنید. اگر میزان مصرف خود و فاصله ی زمانی مراجعه به مرکز خرید را بدانید، می توانید مواد مورد نیاز برای خرید را تعیین کنید. در این صورت تعداد رفت و آمدهای خود را برای خرید اقلام کوچک کاهش می دهید. اگر باهوش باشید، هیچ وقت در خانه چیزی کم نمی آورید.

 

۴خرید خود را بر اساس تخفیف ها تنظیم کنید. اگر می دانید در آن هفته تخفیفی روی جنسی خورده که معمولا می خرید، بهتر است خرید خود را بر این اساس تنظیم کنید و آن هفته تعداد بیشتری از این جنس خرید کنید.

 

۵به لیست های خرید اینترنتی مراجعه کنید. می توانید یکی از لیست های جامع خرید را از وب سایت ها بگیرید و چند کپی از آن تهیه کنید. هر بار که چیزی در خانه تمام شده باشد جلو آن علامتی بزنید. در عین حال، در مواردی که می خواهید بدون آمادگی قبلی به خرید بروید این لیست به شما در به یادآوری اقلام مورد نیاز کمک می کند.

 

۶اقلام مورد نیاز خود را بر اساس ردیف ها تنظیم کنید. اغلب مراکز خرید بزرگ، مایحتاج منزل را در ردیف های جداگانه قرار داده اند. شما هم لیست خود را بر اساس ردیف های آن فروشگاه بنویسید. در این صورت می توانید بدون سرگردانی و پیمودن مسیرهای تکراری، لیست خود را به ترتیب بخرید. در عین حال، در حین مراجعه به هر ردیف می توانید برندی را تهیه کنید که تخفیف بهتری خورده است و صرفه ی اقتصادی بیشتری دارد.

 

۷کمیت را مشخص نمایید. اگر تنها با ذکر نام مایحتاج مورد نظر خود به فروشگاه مراجعه کنید، حجم زیاد اقلام طبقه بندی شده در فروشگاه باعث گیج شدن شما می شود و ممکن است کمتر یا بیشتر از مقدار مورد نیاز خود خرید کنید. اگر از زمان تمام شدن مایحتاج خود خبر دارید، بهتر است مقدار مورد نیاز خود را روی ورقه ذکر کنید تا به همان مقدار نیز خرید کنید.

 

۸از اپلیکیشن های خرید استفاده کنید. امروزه برای هر چیزی یک نرم افزار آمده است، لیست خرید هم از این امر مستثنی نیست. یکی از نرم افزارهای نوشتن فهرست خرید را نصب کنید. بدین ترتیب هر زمان که چیزی به یاد می آورید در آن وارد می کنید و نرم افزار آنها را دسته بندی می کند. در عین حال، دچار مشکل جا گذاشتن ورق کاغذ خرید خود نمی شوید.

 

۹در زمان های خلوت به فروشگاه مراجعه کنید. مراجعه به مرکز خرید در اخر هفته یا بعد از ظهر ها ایده ی خوبی نیست. شلوغی مرکز باعث حواس پرتی شما و خرید های اضافه یا گران تر می شود.

 

۱۰خریدهای فریزشده را به آخر کار معوق کنید. حتی اگر ردیف مواد فریز شده سر راه شما قرار دارد، از آن تا اتمام همه ی خریدها بگذرید. استرس آب شدن مواد فریزری باعث صرف نظر از برخی خریدها یا عجله در انتخاب آنها و درنتیجه خریدی نامعقول می شود.


تگ ها : چگونه لیست خرید درست کنیم آموزش Excel: ایجاد و ویرایش ليست ها در اکسل چگونه لیست تفاهم درست کنیم چطور لیست بیمه را تهیه و ارسال کنیم؟ (آموزش تصویری) چگونه مشتریان را وادار به خرید کنیم چگونه برای عید درست خرید کنیم؟! چک لیست چیست؟وچگونه آن را طراحی می کنند؟ چگونه با اطمینان خاطر،خرید خود را از طریق اینترنت انجام دهیم؟ چگونه برای خرج کردن بهترین برنامه ریزی را داشته باشیم؟ چگونه یک ترازنامه مالی ایجاد کنیم؟ چگونه پول خرج کنیم؛ با رعایت ۱۰ توصیه مقتصدانه همیشه چگونه پول جمع کنیم؛ روش‌هایی جالب و خلاقانه برای پول جمع چگونه میتوان لیست های کشویی(ComboBox) وابسته بهم [PDF]راهنمای استفاده از سامانه معامالت بر خط چگونه در دیجی‌کالا ثبت نام کنیم؟ چگونه اطلاعات حسابمان را در وب‌سایت دیجی‌کالا کامل کنیم؟ ۱۰ تکنیک برای یادآوری بیشتر و یادگیری سریع‌تر – چگونه ماشین دست دوم بخریم؟ چگونه چای سبز خوش طعم تری درست کنیم؟ چگونه یک فلزیاب درست کنیم خرید کتاب چگونه کارت درست کنیم نت برگ چگونه کار می کند بازاریابی درونگرا: یک لیست خوب نکات کلیدی و مهم برای خرید عرضه اولیه سهام بایگانی‌ها چگونه درست سفر کنیم از هرکدام از مراکز خرید کیش چی بخریم؟ چگونه یک مهمانی آبرومندانه برگزار کنیم؟ (تجربه یکی از آموزش ساخت لیست خودکار (AutoFill) در اکسل نحوه ی راه اندازی سایت طرز تهیه قهوه ترک چگونه در تلگرام نام کاربری بسازیم؟ Tejaratbank AirplaneTicket.ir اضافه کردن شماره به بلک لیست در اندروید " آموزش رد تماس در چگونه تلگرام را از حالت ریپورت اسپم خارج کنیم؟ جهانگردی با شهاب چراغی » چگونه درست سفر کنیم چگونه عوارض خودرو را اینترنتی پرداخت کنیم؟ (+لیست عشق صدا هستی؟ بیا یک استودیوی صوتی بسازیم چگونه به زندگی خود نظم بدهید: 9 عادت افراد منظم خرید عید چگونه در تلگرام کانال بسازیم؟ رنگ روغن رنگ‌های روغنی چگونه در نرم افزار هلو خروجی با پسوند اکسل درست کنیم چگونه ژل تاخیری درست کنیم بایگانی Snapp چگونه داخل فنجان شمع درست کنیم Simon Sinek: سایمون سینک: چگونه رهبران بزرگ، الهام بخش چگونه عمده بخریم و خرده بفروشیم؟ برنامه ریزی برای خرج خانه: چگونه دخل و خرجمان را کنترل کنیم؟ آگهی اینترنتی خود را چگونه بصورت صحیح و درست ارسال چگونه برای کودکان میان وعده ای مناسب برای مدرسه درست کنیم پردیس گیم چگونه یک کانال تلگرام حرفه‌ای داشته باشیم؟ لیست کامل خرید جهیزیه عروس چطور کره نارگیل درست کنیم ؟ چگونه با سفیدآب یک لایه بردار طبیعی پوست درست کنیم راهنمای خرید بلیط چگونه توسط پایانه‌های فروشگاهی (POS) خرید کنیم؟ چگونه ربات برای تلگرام بنویسیم. امیر حبیب زاده چگونه با پالت های چوبی تخت خواب درست کنیم؟ چگونه فروشگاه اینترنتی بسازیم یا راه اندازی کنیم؟ لیست وسایل مورد نیاز سیسمونی نوزاد +ویدئو وندور لیست ویژن برد چیست و چطور آن را درست کنیم؟ فروش آنلاین قهوه تازه خرید خودرو لیزینگی فریب تان ندهد! Data Validation در اکسل چگونه دخل و خرج خانه را تنظیم كنیم؟ بلیط ارزان هواپیما روش یافتن میانگین – به زبان ساده جستجوهای مربوط به چگونه لیست خرید درست کنیم

نظرات




نماد