سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

هر ماه، ما در اینترنت جستجو می کنیم تا آخرین و مربوط ترین اخبر را درباره مرورگر ها به اطلاع طراحان وب سایت برسانیم. در این مقاله طراحی سایت دیگر تحقیقات مان را درباره مرورگرها با شما به اشتراک می گذاریم که از عوامل بسیار عالی و حیرت انگیز در دنیای مرورگرها گرفته تا هر چیزی که به آنها ارتباط دارد را شامل می شود.

 

GOOGLE CHROME یکی از غیر قابل هک ترین مرورگرهای ححال حاضر می باشد.

علاوه بر سرعت و اجرای بهتر، گوگل کروم نسبت به امنیتی که دارد بسیار مشهور می باشد. به همین دلیل است که بعد از دهمین PW2OWN که یک مسابقه هک کامپیوتری می باشد و سالانه برگزار می شود، این موضوع تایید شده است. هدف این مسابقه این است تا هکر ها به سخت افزارها و نرم افزارها رسوخ کرده تا آسیب پذیری های ناشناخته در آن ها را کشف کرده و استخراج کنند. کروم در این مسابقه تنها یک بار مورد حمله قرار گرفت. بدترین اجرای مرورگر در این مسابقات کدام مرورگر بود؟ مرورگر MICROSOFT, EDGE که 5 بار به صورت موفقیت آمیز مورد حمله قرار گرفت.

 

کروم 57 نشان می دهد که توان مصرفی بالایی را استارت زده است.

از جنبه دیگر، مرورگر کروم در آخرین بروزرسانی خود به خوبی در CPU کامپیوتر تان مطابقت می یابد. بر اساس BGR، کروم 57 حالا دیگر باعث افزایش طول عمر باتری می شود و این کار را با کاهش قدرت تاثیرگذاری عواملی انجام می دهد که کاربران حتی نمی توانند آن را به چشم ببینند. این موضوع به تب های پیش زمینه کروم باز می گردد. کاربران می دانند که زمانی که مرورگرها تب های فراوانی را در پیش زمینه خود اجرا می کنند، مایل به حذف منابع می باشند. حالا با وجود ویژگی منحصر به فرد تنظیم پیش زمینه تب ها در مرورگر کروم 57، 25 درصد کاهش شلوغی تب ها را مشاهده می کنیم.

 

گوگل و سیمانتک ممکن است با هم به جنگ بپردازند.

هر کسی احتمالا گواهی نامه های شرکت نرم افزار- امنیتی سیمانتک را دیده است، که اکثر کاربران آن را به عنوان مژده ای از وجود امنیت بالا در سایت ها می دانند. در هر صورت، گوگل شروع به استفاده از سیمانتک برای اثبات این موضوع کرده است که به طور متناسبی قبل از این که مشکلاتی برای گواهی نامه های امنیتی وب سایت ها به وجود بایبد، بررسی می کند که آیا دامنه آن ها امن می باشد یا خیر. بر اساس روزنامه و تیترهای خبری ANDROID، گوگل به زودی سیمانتک را بابت کاهش سطح اعتمادی که در گوگل کروم روی داده که از گواهی نامه های سیمانتک استفاده می کرده است، مجازات می نماید.

 

پیش نمایش نسخه 27 مرورگر تکنولوژی یافته SFARI ویژگی های جدیدی را منتشر می کند

اپل بیست و هفتمین پیش نمایش نسخه جدید مرورگر تکنولوژی یافته SAFARI را منتشر کرد که طبق گفته MACRUMORS، به داشتن ویژگی بارگیری صفحات از صفحه اورجینال و اصلی بسیار برجسته و مشهور می باشد. دیگر تغییر بزرگ مرورگر حذف گزینه DISABLE CACHES از منو مرورگر می باشد. باید اشاره کنیم که در این نسخه موارد بسیاری در ارتباط با WEB API، JAVASCRIPT، WEB INSPECTOR، CSS، WEBCRYPTO، قابلیت دستیابی و اجرای این مرورگر اصلاح شده و بهبود یافته است. پیش نمایش نسخه جدید تکنولوژی SAFARI، در واقعا مرورگر آزمایشی اپل می باشد که ویژگی های جدیدی را که ممکن است یک روز در نسخه جدید SAFARI نمایان شود را تست و بررسی می کند.

 

APPLE دیمو هایی را از موتور جستجو WEBGPU خود در معرض نمایش می گذارد.

در اوایل سال جاری، APPLE درباره GPU جدیدی صحبت کرد که در زمینه گرافیک های اینترنتی قدرتمند، مورد بسیار مهمی محسوب می شود. حالا اپل دیمو های اندکی را منتشر کرد تا به برنامه نویسان نشان دهد که نسخه استاندارد جدید مرورگر آن ها چه کارهایی را می تواند انجام دهد. برنامه نویسان این فرصت را داشتند تا دیمو های جدید WEBGPU را در صفحه وب سایت WEBKIT در اپل مشاهده نمایند. آن ها شانس این را داشتند که به طور کلی 4 دیمو جدید را تماشا کنند.

 

روی رابط کاربری جدید فایرفاکس که PHOTONE نام دارد، کارها و عملیاتی در حال اجرا می باشد.

برای نسخه 57 فایر فاکس که به زودی منتشر می شود، رابط کاربری جدیدی وجود دارد که شرکت در حال کردن روی آن می باشد. نام آن PHOTON می باشد و نمونه طراحی های آن تب های مستطیلی شکلی را نمایش می دهد که جایگزین نمونه های کنونی می شود که گوشه های گردی دارند. اما این تمام ماجرا نیست. به طور کلی این مورد یکی از اصلی ترین اورحال های رابط کاربری فایر فاکس در سال های اخیر می باشد، یعنی دقیقا از سال 2014 تا کنون.

 

فایرفاکس 52 مجموعه کاملی از ویژگی های جدید را رونمایی می کند.

بر طبق گفته TECHSPOT، اخیرا فایرفاکس نسخه 52 خود را منتشر کرد و یک بروزرسانی عظیم محسوب می شد که شامل مجموعه از اصطلاحات جدید می باشد. بزرگ ترین تغییر در این مجموعه مربوط به WEBASSEMBLY می باشد که اجازه می دهد تا عملکرد های رایج در اپلیکیشن ها و بازی ها انجام شود، در واقع چیزی است که باید برای بازیکنان در هر مرورگری، مورد خوب و خبر خوشی محسوب شود. دیگر تغییر و اصلاح بزرگ در این زمینه هویت شناسی اتوماتیک، فعال سازی عمومی، سرویس های لاگین WI-FI در فرودگاه ها و هتل ها می باشد.

 

بعد از کنگره سیاست های حفظ حریم شخصی در اینترنت و رای دهی آن ها، میزان دانلود های اپرا دو برابر می شود

زمانی که مجلس نمایندگان به مجلس سنا پیوست تا قوانین سیاست حفظ حریم شخصی مرورگرها را تغییر دهند که مجمع فدرال ارتباطات این امر را در سال گذشته اجرا کرد، مرورگر اپرا به نظر می رسد که بزرگ ترین برنده به حساب می آید. شرکت بعد از رای گیری هایی گزارش داده است که کاربران ایالات متحده آمریکا دو برابر میزان گذشته به این مرورگری که به یک VPN مجهز شده است، شتافتند و دلیل آن هم تنها ترس از امنیت و حفظ حریم شخصی بود.

 

MICROSOFT EDGE رکوردی را در میزان کاربران خود ثبت نمود.

MICROSOFT EDGE که آخرین و بروزترین مرورگر این شرکت می باشد، رکورد را در میان اشتراک گذاری های کاربران خود مشاهده کرده است. بعد از این که تعداد کاربران این مرورگر سال گذشته به شدت پایین و اندک بود، این شرکت در نسخه جدید مرورگر خود به 0.06% کاربر بیشتر دست یافت و این آمار برگرفته از شرکت آماری NETMARKETSHARE می باشد. به عنوان نتیجه، حدود 5.61% از کاربران مرورگر نوع EDGE این شرکت را ترجیح می دادند تا به اینترنت دسترسی پیدا کنند. البته هم چنان این میزان از 16 درصد از فعالیت های جهانی مرورگرها عقب می باشد، اما در این مرورگر جدید که قدمت طولانی ندارد یک رکورد محسوب می شود.

 

حالا شما همه چیز هایی که باید درباره آخرین و مهم ترین پیشرفت هایی که در زمینه مرورگرها در یک ماه گذشته روی داده است را بدانید، کسب کرده اید. ماه های آینده نیز به ما بپیوندید تا داستان های مربوطه دیگری را درباره مرورگرها برای طراحان و برنامه نویسان ارائه داریم.


تگ ها : Images for ‫آوریل 2017، تحقیقات درباره دنیای مرورگرها‬‎ همه بایگانی World Congress of Neurology 2017 ICS 2017 Web History Timeline NCUR 2017 Osteoarthritis Research Society International (OARSI) The Global Summit 2017 World Happiness Report 2017 STM Annual US Conference 2017 World Vaccine Congress Washington 2018 Psychedelic Science 2017 World Economic Forum on Africa 2017 Annual Meeting Wastewater – a research selection for World Water Day 2017 World Malaria Day 2017 Heart Failure TICTeC: Home WCN 2017 Comparative Literature World Maternal Fetal Neonatal Medicine 2017 [PDF]Latest data show a global increase of 13% in childhood cancer Individual Fellowships Climate Lab Econometric Game شروع تحقیقات درباره پولشویی در فروش میلان Is the World Becoming a Better Place? Industrial Strategy Challenge Fund: joint research and innovation World Report 2017: Syria AAA 2018 The Mars Society WTO AACR Annual Meeting 2017 A 'bionic leaf' could help feed the world 2017 Ceres Conference 2017 Centre for Global Development Munich Germany April 05–06 2017 World War I Centennial [PDF]Qualcomm Privacy Policy (FINAL World Wide Web Inventor of World Wide Web Receives ACM A.M. Turing Award World Development Travel and Tourism Trade Show World Vegetable Center: Home Football Shirt Friday Tim Berners NIHR Southampton Biomedical Research Centre ATN Competition Visit the world's first Empathy Museum http://www.empathymuseum.com/ 5 facts about the modern American family EARLI 2017 Arab Center for Research & Policy Studies Pew Research Center: US Politics & Policy Why we post The Global Games Market 2017 EASL The birth of the web PAIN Trade Policy Under President Trump: Implications for the US and the Email International About Us Introducing the New Firefox: Firefox Quantum Foreign Policy Research Institute 2017 Welcome to The World Aquatic Health Conference World Internet Users Statistics and 2017 World Population Stats It's France's Turn to Worry About Election Meddling by Russia

نظرات




نماد