سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

پیش از هر چیز، هرگز نباید فرض را بر این بگذارید که کارمندانتان به‌خودی‌خود خوشحال و راضی‌اند. بهترین راه پی بردن به حال و هوای کارمندان این است که نظرشان را جویا شوید. نظرسنجی‌های منظم بخش منابع انسانی، زمانی مفید واقع می‌شوند که مدیران به نتایج آن‌ها عمل کنند یا برای کارمندان توضیح بدهند چرا در حال حاضر امکان برخی از تغییرات وجود ندارد. درعین‌حال، یک سری اصول کلی به شما کمک می‌کند کارمندانتان را در شرایط روحی بهتری قرار دهید.

به مشکلات غیر کاری کارمندانتان توجه کنید

شما نمی‌توانید همیشه کارکنانتان را مورد حمایت قرار دهید، زیرا زندگی آن‌ها صرفاً به کار مربوط نمی‌شود. زندگی شخصی انسان‌ها هم با فشارها و تنش‌های زیادی همراه است. در عوض می‌توانید یک سری راهنمایی و مشاوره در مورد مسائلی که بیشتر مردم در زندگی روزمره‌ی خود با آن‌ها دست به گریبان‌اند، فراهم کنید. در صورت امکان این توصیه‌ها را در شبکه‌ی اینترانت شرکت به اشتراک بگذارید، یا کارشناسانی را استخدام کنید که در این زمینه‌ها متخصص باشند:

  • بودجه‌بندی و مدیریت بدهی
  • مراقبت از کودکان- سلامت کودکان
  • مشاوره درزمینه‌ی رژیم غذایی و ورزش

هرگونه مشکل در زمینه‌های فوق، تأثیری منفی بر عملکرد کارمندانتان خواهد داشت. این مشاوره‌ها به آنان کمک می‌کند مسائل شخصی‌ را پشت سر بگذارند و تمرکز بیشتری روی کار داشته باشند.

Help Employees Reach Full Potential

در زمینه‌ی مشکلات خواب، به کارمندان اطلاع‌رسانی کنید

بی‌خوابی یا کم‌خوابی، باعث حواس‌پرتی و فراموشی می‌شود. طبیعتاً اگر می‌خواهید کارمندانتان حداکثر پتانسیلشان را به کار بگیرند، چنین مشکلاتی به سود شما نیست. اطلاعات مفیدی در زمینه‌ی الگوهای خواب، غذاهایی که خواب را دچار مشکل می‌کنند و همچنین مقالاتی که انواع اختلالات خواب را بررسی می‌کنند و راهکاری برای رفع آن ارائه می‌دهند، در اختیار کارمندانتان قرار دهید.

یک محیط کاری باز و حمایتی فراهم کنید

اگر مدیران درهای دفترشان را به روی کارمندان ببندند و با افرادشان ارتباط برقرار نکنند، به‌مرور با کارمندانی منزوی روبه‌رو می‌شوند. تشویق یک محیط باز و حمایتی به این معنی است که کارکنان می‌توانند در برنامه‌ریزی‌های شرکت حضور داشته باشند و همکاری‌شان را ارزشمند بدانند. در چنین حالتی آن‌ها برای به‌کارگیری ماکزیمم پتانسیل خود، انگیزه‌ی بیشتری خواهند داشت.

تعاملات اجتماعی را تشویق کنید

بیشتر مردم در صورتی می‌توانند همه‌ی پتانسیلشان را به یک امر اختصاص دهند که مورد حمایت و پشتیبانی قرار داشته باشند. به همین دلیل است که همه‌ی کسب‌وکارها، برای موفقیت به تیم‌هایی قوی نیاز دارند. از طرف دیگر، اگر اعضای تیم مراودات اجتماعی راحت و خوبی داشته باشند، در محیط کار هم رابطه‌ی بهتری با یکدیگر برقرار می‌کنند. شما می‌توانید با فراهم کردن یک اتاق استراحت با امکانات ساده‌ی تفریحی، کارمندانتان را به معاشرت با یکدیگر تشویق کنید.

Help Employees Reach Full Potential

فرصت‌هایی برای آموزش و پیشرفت کارمندانتان فراهم کنید

اگر همه‌ی کارمندانتان هرروز هفته یک وظیفه‌ی تکراری را انجام دهند، پس از چندی به رکود و خستگی می‌رسند. فرصت‌ جدیدی که به پیشرفت شخصی و حرفه‌ای کارمندان منجر می‌شود، به آن‌ها انرژی تازه‌ای می‌بخشد و کارایی‌شان را دوباره بالا می‌برد. این امر لزوماً به بودجه‌ی زیادی نیاز ندارد. برای مثال می‌توانید دپارتمان‌های مختلفی در شرکتتان تعریف کنید و کارمندانتان را در حوزه‌های تخصصی‌تر به کار بگیرید. در مراحل بعد، دوره‌های آموزشی IT یا بازاریابی، یک سرمایه‌گذاری بلندمدت و پرمنفعت برای شرکت شما است که بهره‌وری سرمایه انسانی کسب‌وکارتان را به‌شدت افزایش می‌دهد.

فرهنگ سرزنشگری را کنار بگذارید

اغلب کسب‌وکارها عامدانه سرزنشگری را در دستور کار خود قرار نمی‌دهند. ولی اگر شما کسب‌وکار خودتان را اداره می‌کنید، باید مطمئن شوید که از وقوع چنین امری اجتناب می‌کنید. اگر یکی از اعضای تیم مرتکب اشتباهی می‌شود، این اشتباه باید فرصتی برای یادگیری او قلمداد شود و نه سوژه‌ای برای متهم کردن. سرزنش کردن افراد معمولاً روحیه‌ی آن‌ها را پایین می‌آورد و باعث تنزل سطح عملکرد می‌شود. درحالی‌که اگر به آن‌ها کمک کنید از اشتباهشان بیاموزند، زمینه‌ی پیشرفتشان را فراهم می‌کنید.

به یاد داشته باشید که کمک کردن به کارمندان، تنها به سود آن‌ها نیست؛ بلکه درنهایت به رشد شرکت منجر می‌شود. به همین دلیل بهتر است کمی وقت بگذارید و فرهنگ سازمانی‌تان را مورد بازنگری قرار دهید.  

 


تگ ها : زمینه‌سازی برای افزایش کارایی کارمندان زمینه سازی برای افزایش کارایی کارمندان افزایش بهره وری و کارایی کارکنان [DOC]بهره وری نیروی انسانی نقش ارزیابی عملکرد در افزایش کارآیی کارکنان بانک کشاورزی انگیزه بخشی به کارمندان در محیط کار راهکار نابرابرساز افزایش حقوق در بودجه۹۷ راهکار نابرابرساز افزایش حقوق در بودجه ۹۷ جزوه 2380 best جدیدترین خبرهای روز دنیا images on Pinterest dorsa pascal system inc. ایجاد انگیزه در نیروی انسانی و تاثیر آن بر سازمان [PDF]PDF: جزوه صفحه اصلی/نظام آراستگي محيط كار (5S) [PPT]70x100 cm vertical poster template روش های کاربردی مدیر عاملان موفق برای افزایش کارایی [PDF]تأثیر رویکرد آموزش مهارت محور پلیس با افزایش اثربخشی و کارایی دولت نباید حقوق همه کارکنان را یکسان افزایش دهد [PDF]ارتباط بهداشت محیط كار با انگیزش و بهره وری ایرنا Les 2370 meilleures images du tableau جدیدترین خبرهای روز دنیا sur اخبار Productivity شرح خدمات معاونت آموزشی مجلس بررسي كليات لايحه بازنشستگي پيش از موعد كاركنان دولت را آغاز مقاله بررسی نقش سیاستگذاری دولت در زمینه مالیاتها در راستای افزایش 30 درصد کارمندان دولت در استان يزد ديپلم و زيرديپلم هستند رشد قابل توجه بهای سکه و ارز در بازار تهران 2344 best جدیدترین خبرهای روز دنیا images on Pinterest بررسی نقش سیاستگذاری دولت در زمینه مالیاتها در راستای افزایش نقش‌ فضاسازی‌ سازمانها در بهبود امور مدیریتی‌ و فعالیت‌ كاركنان‌ پاورپوینت در مورد نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در وزارت جهاد نقش مدیران در ایجاد انگیزه کارکنان به‌عنوان یک کارآفرین، برای افزایش تمرکز از انجام این کارها خودداری کنید معاونت توسعه و مدیریت منابع افزایش ضریب حقوق ۹۷ کارمندان ۵ یا ۱۰ درصد؟ افزایش حقوق بازنشستگان و کارکنان دولت پاورپوینت نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در وزارت جهاد کشاورزی ۳۰ درصد کارمندان دولت در یزد را افراد دیپلم و زیردیپلم تشکیل می‌دهند 30 درصد کارمندان دولت در یزد را افراد دیپلم و زیردیپلم تشکیل می‌دهند سازمان حفاظت محیط زیست لایحه بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت تقدیم مجلس شد بررسی نقش ارزشیابی در نظام پرداخت کارکنان دولت ۳۰ درصد کارمندان دولت دیپلم یا زیردیپلم هستند آموزش ضمن خدمت پاورپوینت در مورد نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در وزارت جهاد كشاورزي هوای صنعت تهویه «مطبوع» نیست پاورپوینت در مورد نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در وزارت جهاد كشاورزي ۳۰ درصد کارمندان دولت در یزد را افراد دیپلم و زیردیپلم تشکیل می‌دهند حرفهای در گوشی پایگاه جامع آموزش و فرهنگ‌سازی سلامت جزوه آموزشی افزایش بهره وری و کارایی کارکنان 3

نظرات




نماد