سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

در هفته‌ی پیش رو، انجمن اقتصاد جهانی با حضور رهبران سیاسی و تجاری شرکت‌های مختلف جهان برگزار خواهد شد. آمار منتشرشده پیش از این انجمن، نگرانی‌ها در مورد سیستم اقتصادی حال حاضر جهان را افزایش داده است. این‌طور که مشخص است، سیستم کنونی تنها به ثروتمندان سود می‌دهد و فقرا را نادیده می‌گیرد.

در ادامه‌ی این گزارش آمار دقیق فقرا نشان می‌دهد که ۳.۷ میلیارد نفر از جمعیت جهان، هیچ افزایش ثروتی را در سال ۲۰۱۷ تجربه نکرده‌اند و این در حالی است که ثروتمندان یک درصدی، ۸۲ درصد ثروت تولیدی را ازآن خود کرده‌اند. وینی بیانیاما، مدیر اجرایی مؤسسه‌ی آکسفام، در این باره می‌گوید:

این گزارش نشان می‌دهد که اقتصاد جهانی، به‌جای ارزش نهادن به کار افراد سخت‌کوش، ثروتمندان را راضی می‌کند. در این سیستم، ثروتمندان هر روز متمول‌تر می‌شوند و این در حالی است که فقرا در دام حقوق و دستمزد‌های ناچیز گرفتار شده‌اند.

بیانیاما فرار مالیاتی را یکی از دلایل اصلی نابرابری ثروت در جهان می‌داند. از نظر او اگر قوانین مالیاتی به‌خوبی اجرا شوند، افراد نمی‌توانند از آن فرار کنند و ثروت‌ها برای اجرای طرح‌های آموزشی، سلامت و ایجاد شغل هزینه خواهند شد. او به‌طور ویژه دونالد ترامپ را مورد نقد قرار می‌دهد. رئیس جمهور آمریکا که در انجمن اقتصاد جهانی نیز حضور خواهد داشت، کابینه‌ای از میلیاردرها در اطراف خود جمع کرده است و قوانین مالیاتی جدید او نیز تنها به ثروتمندان کمک می‌کند. به عقیده‌ی بیانیاما، قوانین جدید هیچ سودی برای طبقه‌ی متوسط جامعه ندارد.

گزارش سالیانه‌ی آکسفام نشان داد که تعداد میلیاردرها از مارس ۲۰۱۶ تا مارس ۲۰۱۷ به‌صورت یک نفر در هر دو روز افزایش داشته و این در حالی است که در ایالات متحده‌ی آمریکا، سه فرد ثروتمند بالای لیست، ثروتی برابر با نیمه‌ی فقیر جامعه دارند.

در بخش دیگر گزارش، عنوان شده است که زنان هنوز دچار نابرابری در بخش نیروی انسانی هستند و علاوه بر دریافت حقوق کمتر نسبت به مردان، در شغل‌هایی با امنیت پایین به کار گرفته می‌شوند. آکسفام پیش از این عنوان کرده بود که رسیدن به برابری پرداختی میان زنان و مردان، ۲۱۷ سال به طول خواهد انجامید. طبق آمارهای مؤسسه‌ی فوربز، در سال ۲۰۱۷ نیز پنج نفر اول لیست ثروتمندان جهان، همگی مرد هستند.

آکسفان سعی دارد با انتشار گزارش‌های مشابه، نگاه‌ها را به اقتصاد جهانی تغییر دهد تا به‌مرور، حداقل حقوق کارگران در جهان افزایش یابد، فاصله میان زنان و مردان در موقعیت‌های کاری کم شود و قوانین مالیاتی نیز بهبود یابند.


تگ ها : ثروتمندان جهان ۸۲ درصد از ثروت تولیدشده در سال گذشته را کسب کرده‌اند ثروتمندان جهان 82 درصد از ثروت تولیدشده در سال گذشته را کسب کرده اند ثروتمندان جهان ۸۲ درصد از ثروت تولیدشده در سال گذشته را کسب کرده اند ثروتمندان جهان ۸۲ درصد از ثروت تولیدشده در سال گذشته را کسب کرده‌اند ثروتمندان جهان ۸۲ درصد از ثروت تولیدشده در سال گذشته را کسب کرده اند 82 درصد ثروت جهان دست 1 درصد پولدار دنیا یک درصد جمعیت جهان صاحب ۸۲ درصد ثروت تولیدی سال ۲۰۱۷ شدند مجله خبری نیمچه ۸۲درصد ثروت جهان درجیب یک درصد مردم بحران نابرابری در اقتصاد جهانی/ ٨٢ درصد از ثروت تولید شده در سال 82 درصد از ثروت جهانی در تصرف ثروتمندان بولتن فناوری اطلاعات و ارتباطات BultanNews کامپیوتر موبایل سخت ثروت کل جهان در یک نگاه عکس موسسه آکسفام 82 درصد از ثروت تولید شده در سال 2017 در دست یک درصد روزنامه تجارت: افزايش نابرابري اقتصادي درجهان انفورماتیک بایگانی‌های دانلود فصل 3 سریال شهرزاد ثروت 42 نفر به اندازه ثروت نیمی از مردم جهان [PDF]جهت‌گیری‌اقتصاد‌جهان‌به‌نفع‌سرمایه‌داران خبرنامه کوچکترین پهپاد قابل حمل DJI با نام Mavic Air معرفی شد از برخی رسانه‌ها گله‌مندم/ نباید افکار عمومی را دچار نگرانی کرد گردباد سوئدی؛ کوئنیگ زگ Agera RS و شکستن مرز سرعت 480 km/h معمای گوگل در ساختمان توسعه دهندگان، نام اندروید بعدی را فاش می کند ویدیویی منتسب به گلکسی اس 9 منتشر شد چالش ۲۰ میلیون دلاری گوگل برای فرود روی ماه بدون برنده خاتمه یافت بیلان مالی سال گذشته: پولدارها هزار میلیارد دلار پولدارتر شدند ثروتمندترین افراد جهان

نظرات




نماد