سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

عصر دیجیتال نیازمند بازاریابی دیجیتال است. اگر می خواهید فروش داشته باشد، باید آنلاین باشید. از ادغام رسانه های اجتماعی تا برنامه های ارجاع، در اینجا 5 راهنمایی بازاریابی قابل اجرا وجود دارد که فروش تجارت الکترونیک شما را افزایش می دهد!

تجارت الکترونیک در هر سال 23٪ رشد دارد، با این حال 46٪ از کسب و کارهای کوچک آمریکا هنوز وب سایت ندارند. اگر شما یکی از 46٪ هستید، اولین قدم ، آنلاین شدن است. چسبیدن به یک فروشگاه آجر و ملات به سادگی دیگر جوابگو نیست – دیگر دهه 50، 70 ، 90 و یا حتی 2000 نیست. شما یا آنلاین هستید یا اینکه وجود ندارد. در نهایت، 51 درصد از آمریکایی ها ترجیح می دهند به صورت آنلاین خرید کنند و 96 درصد از آنها در طول زندگی خود خرید آنلاین داشته باشند و 80 درصد نیز در یک ماه گذشته خرید انجام داده اند.

 

هنگامی که آنلاین هستید، شما باید راهی برای قرار گرفتن در بالای رقابت خود پیدا کنید. و نه، آنچه شما انجام می دهید کافی نیست، همیشه می توانید بیشتر انجام دهید. برای مبتدی ها، شما می توانید با یک شرکت متخصص توسعه تجارت الکترونیک همکاری کنید. دوباره می گویم، در حالی که کارآمد است، هر کسی نمی تواند این گزینه را از عهده برآید. در صورتی که شما از این دسته هستید، در اینجا 5 نکات بازاریابی قابل اجرا بیان شده است که فروش تجارت الکترونیک شما را افزایش می دهد (و باری بر کیف پول شما تحمل نخواهد کرد):

 

1: ادغام رسانه های اجتماعی

 

 

در هر پنج نفر  بپرسید که آیا یک پلت فرم رسانه اجتماعی دارد یا خیر ، اکثریت آنها سر خود را تکان خواهند داد. ما، به عنوان انسان، موجودات اجتماعی هستیم ( البته با پوزش از هر گونه موجود  بیگانه ای که  ممکن است وجود داشته باشد) و به رسانه های اجتماعی برای ارتباط با دوستان، خانواده و مارک های مورد علاقه مان متوصل می شویم. به همین دلیل است که حضور اجتماعی در آن حائض اهمیت است.

Aumcore، آژانس بازاریابی دیجیتال، می گوید: " ایجاد روابط و بهبود آنها و ایجاد مکان مناسب برای مکالمه دو طرفه بین مخاطب  یعنی مشتریان و صاحب کسب و کار  دارای اهمیت است "

بسیار خوب، بنابراین آنچه که ما در اینجا داریم، یک راهی مناسب برای ارتباط با مشتریان تان است. شما نه تنها رابطه خود را با آنها برقرار می کنید، بلکه همچنین گزینه ای برای ایجاد بازخورد برای شما می گذارد و مهمتر اینکه ببینید چگونه دیگران با شما ارتباط برقرار می کنند.

در مورد آن فکر کنید درحالیکه تقریبا یک چهارم خریدارهای آنلاین (23٪) تحت تاثیر توصیه های رسانه های اجتماعی قرار دارند زمانی که مشتریان شما تجارب مثبتی در ارتباط با نام تجاری کالای (برند) شما دارند، دنبال کنندگان شما (و مشتریان بالقوه) متوجه  آن خواهند شد و مایل به پیروی از آن خواهند بود.

 

2: پس از ادغام، شروع به فروش کنید

 

 

اگر ادغام اولین گام در استراتژی رسانه های اجتماعی شما باشد که باعث افزایش فروش تجارت الکترونیک شود، مرحله دوم شروع به فروش است. 30٪ از خریداران آنلاین می گویند که آنها از شبکه های اجتماعی مانند Facebook، Pinterest، Instagram، Twitter یا Snapchat خریداری می کنند.

 

بسیاری از پلات فرم های تجارت الکترونیک مانند Shopify و Squarespace گزینه ای را برای ادغام فروشگاه تان با کانال های رسانه های اجتماعی ارائه می دهند و برخی حتی اجازه می دهند از طریق مسنجر فیس بوک فروش انجام دهید. چرا این کار مفید است؟ زیرا که شما به این نحو سفر مشتری را کوتاه می کنید.

 

بنابراین به جای آن:

  • مشتری بالقوه یک محصول را که دوست دارد در یکی از صفحات اجتماعی شما می بیند
  • مشتری بالقوه به سایت شما می رود
  • مشتری احتمالی از شما خرید می کند

 

شما برای مشتریان خود یک فروشگاه یک مرحله ای ارائه می دهید:

  • مشتری بالقوه چیزی که دوست دارد در یکی از صفحات اجتماعی شما وجود دارد می بیند و آن را می خرد.

 

ادغام شبکه های اجتماعی هم سریع تر و پاک تر هستند و هم تجربه مشتری در ارتباط با مارک شما را بهبود می بخشد. چه چیزی در این باره ناخوشایند است؟

 

3: پاداش، ارجاعات و پاداش های بیشتر

"هدف از یک کسب و کار، ایجاد یک مشتری است که مشتری دیگری را ایجاد کند."

چگونه می توان یک کسب و کاری را ایجاد کرد که مشتریان بیشتری را ایجاد کند؟ یک برنامه ارجاع تجارت الکترونیک:

1- شخص الف با نام تجاری (برند) الف تعامل دارد.

2- برند الف برای شخص الف گزینه ای را ارائه می دهد تا شخص B برای انجام همان خرید بصورت پاداش، ارجاع داده شود

3- شخص ب نقش ارجاع را با شخص C به عهده می گیرد و غیره.

 

این ذهنیتی است که در آن سوی برنامه های ارجاعی وجود دارد. همه چیز در مورد معامله است، اما مهمتر از همه، چرا ما معامله یا پاداش را دوست داریم؟ افراد بیشتر یک معامله گر هستند و ما اساسا برای همین کار می کنیم. بنابراین به جای پرداخت X مقدار برای یک مورد، ما X مقدار برای دو مورد پرداخت می کنیم.

 

4: عقاید را با یک عامل تاثیر گذار کنترل نمایید

 

 

یک تأثیرگذار، تاثیر را بر روی دیگران جوش می دهد. یک تاثیرگذار کسی است که می گوید، و دیگران آن را دنبال می کنند. به عبارت دیگر:

"این افراد کسانی هستند که بسیاری آنها را دنبال می کنند، زیرا مردم از انجام کارهای آنها لذت می برند، اینکه آواز خواندن باشد، بازیگری و یا خیلی ساده مشهور باشند. مردم اعتماد زیادی به آن افراد می گذارند و حتی ممکن است نظر همان افراد را درباره افراد دیگری که درباره آنها صحبت می کنند قبول کنند. یک تأثیرگذار می تواند شهرت نام تجاری شما را به سرعت افزایش دهد، زیرا دیدگاه ها و تجربیات بسیاری به این ترتیب به دست می آید. "

در یک مثال امروزی تر تصور کنید چه اتفاقی می افتد زمانی که یک بازیگر معروف، یک محصول را تایید می کند؟ این محصول در قفسه ها تمام می شود تأثیرگذار ها دارای اعتبار بالایی هستند و از آن برای تحریک نظرات استفاده کنید. آنها می دانند که در مورد چه چیز صحبت می شود و شما از آنها انتظار دارید که به طور مشابه شما را در مسیر درست راهنمایی کنند. درست است، اینطور نیست؟

 

5: مرور محصولات: تاثیرگذاران کوچک

مرور محصولات مانند تاثیر گذاران کوچکی عمل می کنند. فردی که بازبینی را ترک می کند ممکن است خیلی شناخته شده نباشد، اما هنوز هم مرتبط هستند. از دیدگاه خریدار، مرور کنندگان مانند نسخه های مختلفی از آینده شما هستند. آنها افرادی هستند که در جای شما بودند، محصول را خریداری کرده و اکنون تجربه خود را توصیف می کنند.

به همین دلیل 69 درصد از خریداران آنلاین نیازمند مرور بیشتر سایتهای تجارت الکترونیک هستند. آنها می خواهند بدانند چه کار می کند، چه چیزی کار نمی کند، و مهمتر از همه، آیا خرید آنها ارزش آن را دارد. از آنجا که موتورهای جستجو، مرور محصولات را به عنوان سیگنال رتبه بندی در نظر می گیرند، مرور کردن همچنین دارای مزیت افزوده بهبود مرتبه در جستجوگرها (SEO) برای برند شما می باشد. آیا در مورد با یک تیر دو هدف زدن را شنیده اید؟

 

نکته نهایی

رسانه های اجتماعی، تاثیرگذاران، مرور ها و پاداش ها: در اینجا نکته های آن مجدداَ بیان شده است:

  1. رسانه های اجتماعی را استفاده کنید و گفتگوی دو طرفه با مخاطبان خود را شروع کنید.
  2. حضور آنلاین خود را افزایش دهید و از طریق کانال های رسانه های اجتماعی فروش انجام دهید.
  3. از یک تاثیرگذار برای شکل دادن نظرات درباره نام تجاری خود استفاده کنید.
  4. از مرور محصولات استفاده کنید و از آنها به عنوان تاثیرگذاران کوچک بهره ببرید.
  5. به کاربران خود پاداش دهید.

تگ ها : مقاله 5 نکات بازاریابی قابل اجرا برای افزایش فروش تجارت الکترونیک 12 ترفند کوتاه برای تبدیل یک رهگذر به یک مشتری نکات بازاریابی که برای کسب وکارهای تجارت الکترونیک موثر هستند را برنامه ریزی بازاریابی در تجارت الکترونیکی پروپوزال افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی ۱۰ مورد از ضروری ترین امکانات برای بازاریابی در پلتفرم های تجارت بررسی پورتال بی تو بی تجارت الکترونیک، B2B بازاریابی و تجارت بایگانی‌ها افزایش فروش خلاقیت بایگانی مقالات راه اندازی فروشگاه اینترنتی،مدیریت لجستیک و انبار بازاریابی پارتیزانی یا چریکی چیست؟ آخرین ترندهای دیجیتال مارکتینگ در صنعت مد و فشن [DOC]دریافت فایل تبلیغات اینترنتی 4 تهران بلاگ مقالات بایگانی برنامه ریزی بازاریابی الکترونیکی (SOSTAC) مدیر فروش اینترنتی و تجارت الکترونیک مبانی نظری افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی راه‌های جلب اعتماد مشتری برای افزایش فروش 10 مزیت بازاریابی شبکه های اجتماعی مزايا و معايب تجارت الکترونیک طراحی سایت تجارت الکترونیک بازاریابی شرکت به شرکت یا بازاریابی B2B [PDF]اصل مقاله (4148 K) معیار تاثیر بازاریابی : بازاریابی برای شاخص بازاریابی اینترنتی چیست؟ تجارت اهداف تجارت الکترونیک تجارت الکترونیک: چالش ها و راهکارها در ایران وفادار سازی مشتری با 8 روش اجرایی بسته بندی و نقش آن در بازاریابی و فروش [PDF]راﻫﻨﻤﺎي آﻏﺎز ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﺻﺎدرات مدیریت ارتباط با مشتری دربازارهای صنعتی الکترونیکی » اخبار دنیای فرصتهای بازاریابی فصلی چگونه موجب افزایش فروش می شوند؟ گروه وب مک استراتژی مارکتینگ بازاریابی تلفنی در خدمت کسب‌وکار [PDF]بسترهای نرم افزاری تجارت و بانکداری الکترونيک مدل SOSTAC فروش و بازاریابی تور، بلیط هواپیما، رزرو هتل در مجله الی گشت | Virtual Marketing | - بازاریابی اینترنتی موثر اپلیکیشن بازاریابی فروش مذاکره تلفنی و حضوری ۵ استراتژی فروش موفق [PDF]آموزش تجارت الکترونیک تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات بازاریابی الکترونیک و نقش آن در گسترش فرهنگ بیمه و افزایش پوشش تجارت الکترونیک موفق چه خصوصیت‌هایی دارد؟ نوین مارکتینگ: تبلیغات در گوگل ( مجری ارشد گوگل ) [DOC]دانلود فايل : modiriyate strategy.doc آرتا مارکتینگ جمع‌آوری ایمیل هدفمند به سبک چریکی مهندسی معکوس برای شناسائی بهترین محصول در تجارت الکترونیک چند روش برای بازاریابی بهتر اینترنت ۸ اصل روانشناسی که به افزایش فروش شما کمک خواهند کرد(قسمت دوم 5 راه حل تجارت الکترونیک برای ایجاد فروشگاه آنلاین 5 رویکرد و استراتژی بازاریابی مفهوم CRM و روابط بین مشتری و مدیریت دنیای نو: چاپ تجارت الکترونیکی ، بازاریابی اینترنتی ، بازاریابی الکترونیکی 5مهارت ضروری برای تبدیل شدن به یک مدیر فروش موفق – خانه شیشه ای تاثیر مدیر فروش در فروش بالا و خصوصیات آن آموزش بازاریابی مجازی روش فروش موفق مشاور فروش و بازاریابی، مدیریت فروش، اجرای طرح های مهندسی فروش 5 نکته که نشان می‌دهد یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای خلاف می‌کند درس‌هایی از دیجی‌کالا و درآمد روزانه ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی آن، برای

نظرات




نماد