سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

اگر شما هم  یکی از دارندگان مستر کارت هستید، بدون شک با پروسه وارد کردن رمز عبور جهت تکمیل فرایند خرید آشنایی دارید. به خاطر سپاری رمز عبور، گم کردن آن و یا دزدیده شدن آن توسط کلاهبرداران ازجمله مشکلاتی هست که معمولا با آن ها مواجه هستید.مستر کارت برای راحتی و ایمنی بیشتر این پروسه، قصد دارد برای تایید هویت از چهره نگاری و یا اثر انگشت به جای رمز عبور استفاده کند. بدین صورت که بعد از نصب برنامه موبایل Master Card درصورتی مجاز به خرید و برداشت وجه هستید که اثر انگشت و یا چهره شما تایید شود.

در تشخیص هویت با اثر انگشت تنها کافیست که انگشت خود را برای اسکن در محل مربوطه قرار دهید.  همچنین برای تشخیص هویت با اسکن چهره بایستی به دوربین سلفی خیره شوید و یک پلک بزنید تا پس از تایید مجوز لازم برای برداشت وجه از حسابتان برای شما صادر شود.

از آنجایی که کلاهبرداران و هکرها ممکن است به راحتی با قرار دادن عکس شما جلوی دوربین سلفی، قادر به جعل و دزدی باشند، عمل “پلک زدن”  برای تایید هویت الزامی شده است.

مستر کارت عکس انگشت و یا چهره شما رو نمی گیرد. تمامی اثر انگشت ها کدی می سازند که روی دستگاه باقی می ماند و اسکن تشخیص چهره،‌ نقشه صورت شما را به کدهای باینری ۰ و ۱ تبدیل میکند و از طریق اینترنت برای Master Card ارسال می کند.

مستر کارت اطمینان داده که قادر به بازسازی چهره شما از طریق کدها نخواهد بود و همچنین این اطلاعات از درگاه های بسیار امن به سرورهای شرکت عبور داده و نگه داری می شوند. قرار گرفتن این اطلاعات دریک جا برای هکر ها بسیار وسوسه کننده هست. ولی از آنجایی که این اطلاعات به صورت الگوریتم ها و کدهای خاص ذخیره می شوند این اطمینان وجود دارد که از آنها به طور مناسبی محافظت می شود.

این آزمایش فعلا به ۵۰۰ نفر محدود شده و در صورت موفقیت همگانی می شود. ولی این آزمایش ها بدین جا ختم نمی شود و   Master Card همچنین در حال تست تایید هویت با استفاده از تشخیص صدا و یا ضربان قلب می باشد . این بدان معناست که تشخیص دیجیتالی هویت با استفاده از پارامترهای بیومتریکی و زیستی بی وقفه ادامه دارد و در حال پیشرفت و توسعه می باشد.

و در آینده به احتمال زیاد شاهد خرید با دستبندهای تناسب اندام (fitness) خواهیم بود.


تگ ها : مستر کارت با گرفتن سلفی به شما اجازه پرداخت می دهد : بگید سیب با مستر کارت روش های جدید پرداخت را تجربه کنید کارمزدهای مستر کارت انتقال کارت به کارت با مستر کارت عکس سلفی به چه معناست موبایل و یا تبلت تان را به کارت خوان همراه تبدیل کنید. – پارس مگز چگونه اپلیکیشن خود را در فروشگاه اپل بگذارید و کسب درآمد کنید پارس مگز – Page 4 – پارس مگز رویای ثروت با بازاریابی شبکه ای ؛ واقعیت یا سراب؟ سفر به ایتالیا، رویایی که به حقیقت پیوست+ تصاویر ۷ نکته که باید درباره آریایی قهرمان و عرب سوسمار‌خور بدانید – میدان تورنت ؛ معرفی و آموزش جامع و کامل استفاده و دانلود رایگان سفر به ایتالیا، رویایی که به حقیقت پیوست رم ایتالیا پست نمیذارم اقدامات پس از پذیرش شماره حساب كمك به مردم راخين [PDF]دریافت شماره 447 راهنمای جامع سفر به جزیره پوکت؛ بهشت تایلند [قسمت دوم] تلگرام باز مطالب منتشر شده در کانال کانال خبرگزاری فارس zaum/fa یادی از یک نوشته ی دیرین Gooya News: March 2017 Archives مشخصات فنی و قیمت گوشی اپل آیفون 10 مؤسسان مکتب روزبه (!)، دانشکده روانپزشکان دانشگاه انگلستان کجاست؟ (۴) آخرین خبر @seyed.abolfazl.taheri Instagram profile کانادا دلار هزینه زندگی قیمت کشور دلار کانادا هزینه زندگی برای پایگاه اطلاع رسانی بازتاب بروجرد مجله هفته @seyed.abolfazl.taheri Instagram profile with posts (photos and [PDF]یانیک‌مون! نویسنده و طنز نويس Instagram نویسنده و طنز نويس (@seyed.abolfazl.taheri) Instagram profile [PDF]میانجی گفت وگو در تهران خرید فروش دلار وب مانی پی پال بیت کوین پرفکت مانی – قیمت دلار وب [PDF]دریافت به صورت PDF ديدگاه ها: January 2013 Archives هوآوی اعلام کرد که فروش honor 8 pro در اروپا از قیمت یورو آغاز خواهد شد دولت آمریکا بویی از ادب نبرده ؛ گوشی هوشمند Xperia XZ Premium بلاگ ریدر سایت دایرکتوری سیلک فان شهریور ٩۳ [PDF]رونق مراکز شتابدهی رونق مراکز شتابدهی مغزها و ایده ها دانلود بازی فیفا ۱۷ برای کامپیوتر finglish: finglish/persian imo 1606 1588 بانک جوک های جدید مردم http://tamasha.com/v/7J5yL 2017 لبیک یا حسین یعنی چه؟ [بایگانی] downloadlala 1 No. 408 Thursday September 20 2012 804 . No پنج شنبه 03 دیدو 98 نورتن #پول Instagram viewer Photos and Videos آرشیو اخبار بانکی الف برنامه های دهه 60 حرکت جالبی بود [PDF]ایران شرق را انتخاب کرد Images about #دولت Images tagged with #معرفی اخبار [بایگانی] پرشین جیم نایب رئیس جماعت اخوان المسلمون: "کمپ دیوید" به رفراندوم گذاشته ویکی وای فای [PDF]شهرسازی و تاب آوری در دستور کار مدیریت شهری

نظرات




نماد