سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

ساعت، این وسیله‌ کوچک و پر کاربرد ۲۰۰ سالی می‌شود که به عنوان یک جزو جدایی ناپذیر به پوشش همه‌ انسان‌ها اضافه شده‌ است. ساعت‌ها ورای کارکرد اصلی‌شان که نمایش زمان است، خاصیت دیگری دارند که می‌توان آن را نمایش کاراکتر و سلیقه‌ افراد تعبیر کرد. در این مقاله فهرستی از ساعت‌های مچی‌ محبوب مدیر عاملان موفق تهیه کرده‌ایم تا با سلیقه، استایل و نحوه‌ پوشش این افراد موفق بیشتر آشنا شویم.

 

کدام مدیر کدام ساعت؟

 

مریسا مایر (Marissa Mayer) مدیر عامل سابق یاهو

Marissa Mayer یک بانوی ۴۲ ساله‌ موفق آمریکایی‌ است که پس از یک دوره‌ کار ۱۳ ساله در گوگل، در سال ۲۰۱۲ به سمت مدیریت یاهو منصوب شد. او در سال ۲۰۱۷ با اعلام استعفای خود از مدیریت یاهو به کمپانی Verizon پیوست.


ساعت مدیران موفق

 

ساعت Omega Deville Symbol Quartz

ساعتی که خانم Melissa Mayer استفاده می‌کند از محصولات لوکس امگا است که با قیمتی حدود ۴۹۰۰ دلار به‌فروش می‌رسد. البته با قیمتی حدود ۸۹۵ دلار هم می‌توان آن را از وب‌سایت Portero پیش‌خرید کرد.

ساعت مدیران موفق

 

تیم کوک (Tim Cook) مدیر عامل اپل

کمتر کسی است که کمپانی اپل را نشناسد. مدیرعامل فعلی این کمپانی بزرگ، Tim Cook، مرد ۵۶ ساله‌ آمریکایی‌ است که از سال ۲۰۱۱ بر میز مدیریت نشسته است.

ساعت مدیران موفقساعت Apple

همانطور که همه‌ شما حدس می‌زنید، مدیر عامل اپل هم از ساعت‌های اپل استفاده می‌کند. Tim Cook کمتر جایی بدون این ساعت دیده شده است. ساعت‌های اپل که قیمت آن‌ها از حدود ۲۶۹ دلار آغاز می‌شود، از طریق وبسایت اپل قابل خریداری هستند.

ساعت مدیران موفق

 

جف بیزوس (Jeff Bezos) مدیر عامل آمازون

Jeff Bezos مدیرعامل و موسس آمازون است. همان‌طور که می‌دانید آمازون مهم‌ترین پایگاه تجارت الکترونیک محسوب می‌شود و سهام آن از ارزش بالایی در بازار مشاغل اینترنتی برخوردار است. در اصل ترقی و پیشرفت عمده‌ آمازون با تکثیر خدمات و سرویس‌هایش رخ داد. بر اساس آمار مجله Forbes هم‌اکنون ارزش آمازون حدود ۸۲/۳ بیلیون است.

ساعت مدیران موفق

 

ساعت Ulysse Nardin Dual Time

در اکثر عکس‌های منتشر شده از این مدیر موفق، ساعت Ulysse Nardin Dual Time به چشم می‌خورد. خرید این ساعت چیزی حدود ۱۱۴۰۰ دلار برای شما هزینه بر‌می‌دارد. که با پیش‌خرید از وب‌سایت Jomashop به ۶۵۰۰ دلار تقلیل پیدا می‌کند.

ساعت مدیران موفق

 

لری الیسون (Larry Ellison) مدیر عامل سابق اوراکل

Larry Ellison سال ۱۹۷۷ اوراکل، شرکت تولید نرم‌افزارهای حوزه تکنولوژی، را بنا نهاد و تا سال ۲۰۱۴ در سمت مدیرعامل آن باقی ماند. این مرد میلیاردر، که ارزش سهامش حدود ۵۵ بیلیون است، هیچ‌گاه موفق به فارغ التحصیلی نشد و از آن جالب‌تر اینکه مدتی به کار و فعالیت در CIA پرداخت.

 

ساعت Panerai Luminor Marina

او بارها در عکس‌های مختلف با ساعت Panerai Luminor Marina مشاهده شده‌ است. این ساعت که بند چرمی برازنده‌ای هم دارد در حدود ۶۲۰۰ دلار قیمت دارد که وب‌سایت TheRealReal به شما اجازه‌ پیش‌خرید آن با قیمت ۴۱۹۵ دلار را می‌دهد.

ساعت مدیران موفق

 

مارک هورد (Mark Hurd) مدیر عامل اوراکل

Mark Hurd در سال ۲۰۱۰ به جمع اوراکل پیوست و در سال ۲۰۱۴ پس از خروج Ellison به سمت مدیریت ارتقا یافت. او پیش از فعالیت در اوراکل سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ را به مدیریت مجموعه‌ Hewlett-Packard پرداخت. او همچنین فعالیت در NCR، کمپانی طراحی نرم‌افزارهای پرداخت الکترونیک، را هم در پرونده دارد.

ساعت مدیران موفق

 

ساعت Rolex Datejust

این مرد ثروتمند و موفق، ساعت کلاسیک رولکس را برگزیده است که حدود ۳۵۰۰ دلار قیمت دارد و در وب‌سایت Bob’s Watches به قیمت ۳۳۵۰ قابل پیش‌خرید است.

ساعت مدیران موفق

 

Satya Nadella مدیر عامل مایکروسافت

او در سال ۲۰۱۴ هنگامی که ۴۶ ساله بود به سمت مدیریت مایکروسافت منصوب شد. هم‌اکنون حدود ۲۵ سال است که در این مجموعه فعالیت می‌کند. پیش از مایکروسافت، او نایب ريیس مجموعه‌های  computer maker’s Cloud و Enterprise Group بوده است.
ساعت مدیران موفق

 

ساعت Breitling Colt Automatic

پس از مشاهده‌ عکس‌ها و فیلم‌های موجود دریافتیم که مدیرعامل مایکروسافت این ساعت ۳۰۰۰ دلاری را انتخاب کرده است. نمونه‌های دست دوم این ساعت مچی هم در بازار موجود است و می‌توان در وب‌سایت eBay به قیمتی حدود ۲۳۰۰ دلار آن را خریداری نمود.

ساعت مدیران موفق

 

جف وینر (Jeff Weiner) مدیر عامل لینکدین

Jeff Weiner از سال ۲۰۰۹ به سمت مدیریت مجموعه‌ لینکدین برگزیده شد. مایکروسافت در سال ۲۰۱۶ شرکت لینکدین را به  قیمت ۲۶/۲ بیلیون دلار خریداری کرد.

ساعت مدیران موفق

 

ساعت Audemars Piguet Royal Oak

Jeff Weiner در این لیست گران‌ترین ساعت را به خود اختصاص داده است. Audemars Piguet Royal Oak که ساعت مچی لوکسی محسوب می شود با قیمتی حدود ۱۷۰۰۰ دلار قابل خریداری است و وب‌سایت Jomashop به مبلغ ۱۴۹۹۵ دلار آن را پیش‌فروش می‌کند.

ساعت مدیران موفق

 

Steve Kaufer مدیر عامل TripAdvisor

Steve Kaufer در سال ۲۰۰۰ این شرکت را بنا نهاد. بر اساس مطلبی که در مقاله‌ New York Times نقل شده‌ است، ایده‌ اولیه‌ تاسیس چنین سازمانی در هنگام سفر به مکزیک در ذهن Steve Kaufer شکل گرفت. این وب‌سایت از بزرگ‌ترین منابع برای گردشگران در جهان است که به معرفی و رتبه‌بندی رستوران‌ها، مکان‌های گردشگری، هتل‌ها و کلیه‌ مکان‌های مدنظر توریست‌ها می‌پردازد.

ساعت مدیران موفق

ساعت Omega Deville Prestige

این مدیر توانا مدل Omega Deville Prestige را برگزیده است که علاقه‌مندان به ساعت می‌توانند نمونه‌ آن را با قیمتی حدود ۲۳۲۳ دلار از وب‌سایت Walmart تهیه کنند.

ساعت مدیران موفق


تگ ها : مدیران شرکت های بزرگ چه ساعتی می پوشند؟ 15 مدیر بـرتـر جهـان در رده‌بندی فورچون همه شرکت های خوشحال، متفاوت هستند! « Mostafa Morshedi دوره جامع مدیریت فروش ماجرای کشف فساد بزرگ در اکتشاف نفت کمبود ابزارهای مالی مناسب با نیازهای سرمایه‌گذاران مزایا و معایب انجام و مدیریت کسب و کار کوچک در خانه [PDF]3. گـذران زندگی و پیشـرفت در سوئد [PDF]چک لیست ارگونومی [PDF]ﻣﺎرت وال ﻫﺎي ﻓﺮوﺷﮕﺎه رموز مدیریت موفق [PDF]اصالحساختارشرکت سرمایهگذاریتامیناجتماعی 95 آینده مبهم شرکت های چند ملیتی در عصر ترامپ صفحه چاپ [PDF]الزامات محیط کار میکرو دامن و سنگ زنی وارز شرکت secret BBC فارسی سفارت جمهوری اسلامی ایران [PDF]زندگی روزمره در انتاریو راهنمای جنگ های نامنظم تجاوز 40 مرد به دختر 15 ساله در مالزی! تبعیض علیه زنان در بازار کار ایران هایپراستار؛ تجارت مخفی رژيم اسرائیل در ایران + فیلم و تصاویر شرح خبر خبرهای اجتماعی Vog Iran Co. سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان مجله اینترنتی برترین ها شرکت خدماتی احمدی نژاد مادر چاوز را در آغوش گرفت+ فیلم و عکس آخرین اخبار از نقل و انتقالات بارسلونا در کدام موارد غسل جنابت واجب می شود؟ نوشته های خواندنی بخش سوالات zaum/fa نامه تکان‌دهنده یک دختر به ظریف حرف های جالبی که بچه های دهه شصت به قلقلی می گویند امارات ناجی تولید هواپیمای A [PDF]دانلود : ساماندهی تهران یک بمب ساعتی است/ چه باید کرد؟ قصر تراول پایگاه اطلاع رسانی آیت الله جاودان رشد ۱۰۰ میلیونی مسکن مهر اندیشه لک روی بدن نوزاد، مشکل چیست؟ بیتوته پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد طارمی گم شدن هویت در تار و پود زندگی ایرانی راه اندازي خط انتقال گاز دامغان این ماجرا حدود ۱۵ سال پیش برای من شروع شد توافق با وداد کازابلانکا انجام شد؛/ بن شرقی، یک قدم تا پوشیدن پیراهن شوهرم سرد مزاج است! اشعه مایکروویوها خطرات زیست محیطی را دو چندان می کند درمان میخچه، بدون درد وخونریزی جباری: می‌خواهم دوباره به فوتبال برگردم یک هفته مانده به آمدن نی نی چکار کنم؟ مرگ دردناک پسر جوان در برخورد با قطار در قائمشهر + عکس سایپا محصولات مناسب نیاز بازار تولید می کند آمادگی یک خودروساز برای تولید خودروی برقی/ قیمت خودرو افزایش می یابد؟ پرسپولیس به درخواست استقلال واکنش نشان داد جزئیات تشکیل بزرگترین ائتلاف شیعیان عراق/ آیا عراق به سمت عصر خودرو مدیر موفق برنامه ریزی استراتژیک تماس با ما تجربیات و سوالات مصاحبه استخدامی وزارت آموزش و پرورش سال 94 رازهایی که مردان متأهل باید آن را بدانند [PDF]کاسه = Cashier = صندوق پول مدیریت آب در کشور اردن ساعت مچی مدیران تکنولوژی چیست؟ کدام مدل ها را می پوشند عکس سدید

نظرات




نماد