سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

کمپانی Mastercard Incorporated یک شرکت فعال در زمینه‌ تکنولوژی است که مصرف‌کننده، موسسات مالی، فروشندگان، دولت‌ها و کسب و کارهای سراسر دنیا را به هم مرتبط کرده و به آن‌ها امکان استفاده از شکل الکترونیکی پرداخت را می‌دهد. فعالیت این کمپانی در شاخه‌ «روش‌های پرداخت» است و کاربر می‌تواند با استفاده از سرویس‌ها و روش‌هایی شامل مستر کارت، Maestro و Cirrus پرداخت خود را انجام دهد. سهام مستر کارت یکی از با ارزش‌ترین سهام‌های موجود در بازار است.کمپانی Fruth Investment Management، که یکی از سهام‌داران عمده‌ کمپانی Mastercard Inc بود، در اواخر سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ سهام خود را در این شرکت به ۲/۶ درصد کاهش داد. این کمپانی با فروش ۲۰۰۰ سهم، حالا مالک ۳۰.۲۸۱ سهام است و دوازدهمین سهام‌دار عمده‌ مستر کارت به حساب می‌آید. سهام این کمپانی در مستر کارت ارزشی بالغ بر سه میلیون و چهارصد و پنج هزار دلار دارد.

سایر سهامداران عمده‌ مستر کارت هم اخیرا تغییراتی در تعداد سهام‌ مستر کارت خود ایجاد کرده‌اند. شرکت Integrated Investment Consultant LLC در اولین سه ماهه‌ سال ۲۰۱۷، با افزایش ۲۶۰ درصدی و خرید ۲۶۰ سهام مستر کارت، سهام خود را به ۹۰۰ عدد رساند که صد و یک هزار دلار ارزش دارد. بانک First Bank and Trust در سه ماهه‌ آخر سال ۲۰۱۶ سهام خود را به ۱۱۷ هزار دلار افزایش داد. کمپانی TLP Group LLC در سه ماهه‌ سوم سال ۲۰۱۶، ارزش سهام مستر کارت خود را به ۱۲۸ هزار دلار رساند. و در نهایت کمپانی Archford Capital Strategies LLC پس از خرید ۱۱۱۳ سهم، اکنون صاحب ۱۲۵۸ از سهام مستر کارت به ارزش ۱۲۹ هزار دلار می‌باشد. بیش از ۵۳/۷۵ درصد از سهام مستر کارت در اختیار شرکت‌ها و موسسات سرمایه گذاری است.

Foundation Mastercard در ۲۷ ژانویه تعداد دویست و پنج‌ هزار و سی و پنج عدد از سهام مستر کارت خود را با میانگین ۵۶/۱۰۹ دلار فروخت، که مجموع این تراکنش مبلغی برابر با ۶۰/۶۳۴/۴۶۳/۲۲ دلار بود. حال این موسسه دارای ۳۷۲/۶۵۴/۱۱۳ هزار سهم است که تقریبا بهایی برابر با ۳۲/۹۹۶/۹۷۲/۴۵۱/۱۲ دلار خواهد داشت. پرسنل شرکت دارای ۱۴/۳ درصد از کل سهام مستر کارت هستند.

سهام مستر کارت

سهام مستر کارت هفته‌ گذشته با قیمت ۱۷/۱۱۶ دلار عرضه شد. میانگین متحرک ۵۰ روزه‌ قیمت این سهام ۴۲/۱۱۲ دلار و میانگین متحرک ۲۰۰ روزه‌ آن ۵۲/۱۰۷ دلار است. سرمایه‌ سهام مستر کارت در بازار بیش از ۲۲/۱۲۵ میلیارد دلار است، که نسبت بها به درآمد آن ۴۸/۳۱ محاسبه می‌شود. سهام مستر کارت یک کاهش ۱۲ ماهه و افت قیمت به ۶۵/۸۶ دلار و یک افزایش ۱۲ ماهه و صعود قیمت به ۵۶/۱۱۶ دلار داشته است.

گزارش کمپانی Mastercard Inc از درآمد خود در سه ماهه‌ آخر سال ۲۰۱۶ حاکی از آن است که این کمپانی در این مدت درآمدی بالغ بر ۷۶/۲ میلیارد دلار داشته است، که البته تحلیل‌ها این مبلغ را ۷۹/۲ میلیارد دلار پیش‌بینی کرده بودند. در‌آمد مستر کارت از هر سهم خود ۸۶/۰ دلار بوده است. کمپانی مستر کارت دارای حاشیه سود خالص ۶۷/۳۷ درصد و درآمد حاصل از سهام ۰۹/۷۱ درصد می‌باشد. این کمپانی اخیرا خبر از پرداخت سود سه ماهه‌ اول سال داده است که در ۹ می به سهام‌داران تعلق خواهد گرفت.


تگ ها : در بازار سهام مستر کارت چه می گذرد؟ افتتاح اولین دفتر اختصاصی مستر کارت در بحرین افتتاح اولین دفتر مستر کارت در پایتخت کشور اردن خدمات ویزا کارت و مستر کارت زمزمه‌های صدور مسترکارت در برخی بانکها/رایزنی برای کارتهای ارزی پرداخت آنلاین با مستر کارت و ویزا کارت مورد عجیب مسترکارت در ایران داستان برند: مستر کارت؛ اعتباری به وسعت جهان ورود مسترکارت به ایران؛ هیاهو برای هیچ؟ صدور مسترکارت در برخی از بانک ها نیک پی بایگانی‌ها بازار بورس دردسرهایی که فروش غیرقانونی ویزا و مسترکارت برای ایرانی ها ایجاد کرد! بیم و امیدهای کارت اعتباری ریبیت و اهمیت آن در بازار سرمایه بانک صادرات ایران صدور مستر و ویزاکارت‌ قانونی نیست [PDF]بهار زمزمه‌های صدور مسترکارت در برخی بانک‌ها خبرآنلاین: اقتصاد / جهان اخباربانک 96 [PDF]اقامت و کار در اتریش واکنش نیویورک و لندن در برابر عرضه سهام آرامکو [PDF]تحصیل و تحقیقات در آلمان PDF 2185.36k مذاکره برای اتصال شبکه شتاب ایران به مسترکارت شویم چگونه ابراز علاقه کنیم چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم چگون بازار سهام امروز چگونه بود؟ اخبار و گزارش بورس شنبه 14 آذرماه پایگاه خبری بانک روز ورود بی ام و های x2 و i8 کوپه به بازار عکس هفت خوان دسترسی به پرداخت جهانی زندگی در مالزی و اطلاعاتی از مالزی 15 مدیر بـرتـر جهـان در رده‌بندی فورچون معاملات املاک بورس تهران توییتر در سراشیبی کاهش سود 15 مدیر بـرتـر جهـان در رده‌بندی فورچون اخبار 2 سایت ( برترین ها و شهر خبر ) چاپ اسکناس در آپارتمان در مشهد بازار داغ «گیفت کارت ها» در ایران عصر بازار Pana 30 ویزا کارت بانک سامان دلیل افزایش قیمت لوازم یدکی چیست؟ آرشیو روزنامه دنیای اقتصاد بانکها مستر کارت صادر می کنند؟ بررسی پدیده ای با نام بازار سیاه /رونق جشنواره یا ضرر به حال سینما گوشت 7 ماه بعد از وعده مسؤولان، گران‌تر شد/ یارانه دولت روحانی به خودروهای Telegram دانلود AMD (ATI) Radeon Software Crimson Adrenalin Edition for بیت‌کوین و اخلال در نظام مالی کشف جنازه یخ زده 16 پناه جوی سوری در مرز لبنان ۱۴۱۳ ترنجی عملیاتی شدن مسترکارت نیازمند مجوز بانک مرکزی euronews اخبار حسابداری ایران اخبار امروز [PDF]اخذ کارمزد خرید از ذی نفعان پایانه های فروش بازار پول سرنوشت مستر کارت ایرانیان چه شد؟ پیشرفت های تکنولوژی و کامپیوتر و موبایل مقالات و يادداشتهاي روز [PDF]درخشش بانک شهر در کارخانه تولیدکننده خودروهای «Bently» چه می‌گذرد؟ زیان ۱/۲۷ درصدی بورس در یک هفته فرهيختگان ساعت پخش زنده مسابقات وزنه برداری فوق سنگین آمریکا ۲۰۱۷ خبری از بازار شبکه های اجتماعی اقتصاد 14

نظرات




نماد