سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

«مونولیث استودیو» (Monolith Studio) یک موسسه‌ سرمایه‌گذاری در زمینه‌ تکنولوژی وب۳ است که توسط «دیوید هوگارد» و «مل گلدرمن» تأسیس شده است. مونولیث درک خود از قدرت «اتریوم» را اولین محصول خود نشان داد، که پرداخت‌های ویزا را با قراردادهای هوشمند ترکیب می‌کند. این محصول که کارت توکن (TokenCard) نام دارد، در اصل یک دبیت کارت است که با قراردادهای هوشمند ادغام شده است. مونولیث استودیو در ۲۰ آوریل ۲۰۱۷، از راه‌اندازی توکن خود برای TokenCard خبر داد. این محصول شبکه‌ پرداخت‌های ویزا را با اتریوم ادغام ساخته و این امکان را برای دارندگان توکن فراهم می‌کند که از «اتر» و سایر توکن‌های ERC20، برای انجام پرداخت در تمام فروشگاه‌هایی که پرداخت‌های دبیت کارت ویزا را می پذیرند، استفاده کنند.

کارت توکن، امروز یک توکن جدید ERC20 به نام TKN رونمایی می‌کند. تمام دارندگان TKN سهم برابری در مجموعه توکن‌های مختلف اتریوم که در «قرارداد دارایی‌های TKN» ذکر شده است، خواهند داشت.

طبق گفته‌های مل گلدرمن، موسس مونولث استودیو و یکی از مغز‌های متفکر در ایجاد کارت توکن، معرفی «اقتصاد اتریوم» بسیار با اهمیت است؛ چون پتانسیل دگرگون سازی کامل صنعت مالی را دارد. او معتقد است که کارت توکن پلتفرمی است که با استفاده هوشمندانه از تکنولوژی، اقتصاد اتریوم را در دسترس عموم مردم قرار می‌دهد. در این روش، به جای واریز پول‌هایی که از کنترل شما خارج است، فقط باید یکی از کیف‌های پول قراردادی را انتخاب کنید که از اتر و تقریبا تمام توکن‌های ERC20 پشتیبانی می‌کند. با کارت‌های توکن دبیت کارت‌های ویزا می‌توانید از این کیف‌های قراردادی پول برداشت کنید. کارت توکن دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که برای ایجاد یک تجربه بانکی فوق‌العاده طراحی شده‌اند. برخی از ویژگی‌های کلیدی این کارت‌ها شامل موارد زیر است:

– استفاده از Token App برای مدیریت کارت توکن و کیف پول قراردادی

– امکان سرمایه‌گذاری در چند دارایی‌ مختلف

– کاربر، کنترل کامل روی دارایی‌های خود دارد و حتی می‌تواند تعیین‌ کند چطور خرید خود را پرداخت کند ۲۰درصد REP، سی درصد DGX پنجاه درصد ETH.

توکن کارت

کارت توکن منحصرا به گونه‌ای طراحی شده است که جامعه‌ اتریوم را مبنا قرار دهد و در صنعت بانک‌داری و دبیت کارت‌ها، تحول و بهبود ایجاد کند. کارت توکن با بهره بردن از فناوری اتریوم در نظر دارد تا مدیریت دارایی، حواله‌های بین‌المللی و دیگر بخش‌های مالی که آماده‌ نوآوری هستند را دچار دگرگونی بنیادین کند.

طبق گفته‌های «Peter Vessenes»، موسس «New Alchemy»، شما می‌توانید با توکن‌های خود در تمام درگاه‌های پذیرنده‌ ویزا در سراسر جهان، تراکنش انجام دهید. تمام کاری که باید انجام دهید این است که کارت توکن خود را در شیار دستگاه کارت‌خوان بکشید. علاوه بر این پیتر معتقد است که توکن کارت دارای مزایای منحصر به فردی برای بخش ارسال حواله است. علاوه بر این، توکن TKN که در حال حاضر صادر می‌شود، به گونه‌ای طراحی شده‌ است تا دارندگان آن دسترسی بیشتری به اقتصاد توکن داشته باشند.

کمپانی New Alchemy سعی دارد با همکاری کمپانی مونولیث استودیو این ایده‌ فوق‌العاده را به موفقیت برساند. نکته‌ قابل توجه این است که کمپانی New Alchemy یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه‌ مشاوره و سرمایه‌گذاری در تکنولوژی زنجیره بلوکی است. این شرکت دارای کارشناسانی زبده با سال‌ها تجربه در حوزه‌ ارزهای رمزپایه و تجارت می‌باشد. این گروه دانش و مهارت خود در حوزه‌ زنجیره بلوکی را به کار می‌گیرند تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند. با وجود همکاری مونولیث استودیو و New Alchemy، می‌توان پیش‌بینی کرد که تحول عظیمی در حوزه‌ خدمات مالی در شرف وقوع است.


تگ ها : کارت توکن، اولین دبیت کارت با تکنولوژی قرارداد هوشمند دبیت کارت بین المللی، محصول مشترک مستر کارت و بانک چین خدمات ویزا کارت و مستر کارت فناوری های جدید هک کردن دبیت کارت را ساده تر خواهد کرد؟ کارت بانکی وبلاگ پیمنت24 کارت اعتباری و دبیت کارت کارت‌های هوشمند برای تلفن ثابت چه کاربردی دارد؟ نرم افزار هرم نیاز کیف پول موبایلی دبیت کارت چیست و نحوه عملکرد آن چگونه است؟ دعانویسی ازطریق احضارموکل #کریپتوکارنسی کارتهای از پیش پرداخته پول رایج جدید خواهد شد؟/ کارتهایی با کارمزد های Images about #کریپتوکارنسی tag on instagram آیا صدور کارت ملی هوشمند ربطی به عمل بینی دارد ارزش بیت کوین ها در سال های آتی چقدر است دبیت یا کردیت e نتایج جستجو برای “نقش اینترنت” – سایت دانلود پژوهش ها و منابع علمی نسخه جدید اپلیکیشن همراه کارت عرضه شد شعبه بیز کارت پاسارگاد زنجیره ی بلاک، قدیمی ترین سازمان های جهانی را تغییر می دهد ، اخبار [PDF]مرکز بین المللی صنایع دستی در اصفهان ایجاد شود راه اندازی سیستم هویت بیومتریک به جای پین در مسترکارت 865 by Bohloul Panjehbandpour زنجیره‌ی بلاک، قدیمی‌ترین سازمان‌های جهانی را تغییر می‌دهد بانک مقالات آرشیو اخبار بانکی [PDF]اخذ کارمزد خرید از ذی نفعان پایانه های فروش [PDF]جهانیشدن از درون Images about #بیتکوین on Instagram بررسی سه کلاهبرداری بزرگ دیجیتالی – ارز دیجیتال quick persian Images tagged with #استخراج on instagram کارت حافظه مایکرو اس دی ۴۰۰ گیگابایتی سندیسک معرفی شد Images about #بیتکوین tag on Instagram دیجی ارز بیت کوین اخبار و تازه های دنیای کامپیوتر آرشيو [بایگانی] مقاله 8 نکته برای استفاده امن تر از اینترنت بانک تحقیقات [PDF]اینجا بریج کارت شبکه وایرلس با لن رستوران های تحت قرارداد رهسا با کارت حکمت انقلاب وسترن دیجیتال با دنیای کارت های حافظه چه خواهد کرد شماره تلفن همراه جستجو

نظرات




نماد