سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

Venmo سرویسی است که به شما اجازه می‌دهد تا به دوستان خود مبلغی را انتقال داده و یا از آن‌ها درخواست مبلغی پول نمایید. شرکت اپلبه‌تازگی درصدد راه‌اندازی سرویسی مشابه با Venmo برای محصولات خود برآمده است. این کمپانی محبوب در همین راستا بحث و مذاکره‌هایی را با شرکای صنعت پرداخت خود داشته است. بر اساس شنیده‌ها، این سرویس به صاحبان آیفون اجازه می‌دهد تا به صورت الکترونیکی پول را از آیفون خود به آیفون‌های دیگر انتقال دهند.

مطابق با برخی شنیده‌ها از منابع مطلع، آن‌ها انتظار دارند که کمپانی اپل از این سرویس جدید خود در اواخر سال جاری رونمایی کرده و آن را معرفی کند. اما براساس شنیده‌هایی دیگر هنوز تاریخ دقیقی برای معرفی و اجرای این سرویس مشخص نشده است. اپل چندی پیش نیز مذاکراتی را با بانک ها برای راه‌اندازی چنین سرویسی در سال ۲۰۱۵ داشته است که در پایان نیز به راه‌اندازی آن منجر نشده است.
اگر این بار این سرویس توسط اپل راه اندازی شود، شاهد رقابتی حساس و سنگین در بین این محصول و رقبایی همچون PayPal و Venmo خواهیم بود. توجه داشته باشید که Venmo در واقع یکی از شرکت‌های زیرمجموعه PayPal است. حجم معاملاتی سرویس‌های آسان پرداخت در سال گذشته ۲۸ بیلیون دلار بوده که از این بین ۱۷٫۶ بیلیون دلار آن متعلق به Venmo بوده است، که البته این مبلغ هرساله دوبرابر می شود.

سیستم پرداخت پول اپل
از آنجا که با استفاده از این سرویس می‌توان تمامی کارهای مالی از جمله پرداخت صورت‌حساب، پرداخت اجاره و … را انجام داد؛ به زودی شاهد کاهش معاملات بانکی سنتی خواهیم بود. اپل اخیراً و در همین راستا مذاکراتی را با شرکت ویزا در مورد ساخت کارت‌های پرداخت داشته است. مردم با استفاده از این کارت‌ها می‌توانند پول‌های خود را خرج کنند و به دیگران انتقال دهند. با استفاده از شماره کارت موجود نیز می توان هم از طریق اپلیکیشن‌ها و هم از طریق وب‌سایت‌ها خریدهای مورد نیاز را به راحتی انجام داد.
این کمپانی محبوب به دنبال راه‌هایی برای افزایش استفاده کاربران از سیستم پرداخت اپل یا همان Apple Pay است. مطابق با گفته‌ بانک‌های بزرگ در ایالات متحده آمریکا، استفاده از سیستم پرداخت اپل از دو سال و نیم پیش که راه‌اندازی شده است تا کنون رشد چندانی را در پی نداشته است.
Gene Munster تحلیلگر اپل، اخیرا در مصاحبه با وال استریت ژورنال گفته است که در سال ۲۰۱۶ حجم معاملات انجام شده توسط سیستم پرداخت اپل ۳۶ بیلیون دلار بوده، در صورتی که پیش‌بینی آن‌ها ۲۰۷ بیلیون دلار بوده است. این سرویس در فروشگاه‌های فیزیکی مورد استقبال قرار نگرفته است؛ زیرا این سرویس در همه جا پذیرفته نشده و قابل استفاده نیست. همچنین در مقایسه با کارت‌های فیزیکی زیاد مورد اقبال کاربران قرار نگرفته است.
یکی از مزایای استفاده از کارت‌های پرداخت اپل این است که هیچ‌گونه محدودیت سنی ندارند؛ یعنی حتی نوجوانان که حساب بانکی یا کارت اعتباری ندارند هم می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. آن‌ها می‌توانند با این روش پول‌هایی را که شاید از دوستان و پدر و مادر برای آن‌های منتقل شده را در مکان‌های گوناگون خرج کنند.


تگ ها : اپل در حال مذاکره با ویزا کارت برای راه اندازی سیستمی مانند Venmo ویژن کارت ایرانیان نمایندگی رسمی ویزا کارت و مستر کارت در ایران پورتال شاپرک [PDF]سال چهارم، شامره اول از رسی دوم، دی ماه 1394 اپل در شه ارائه خدمات انتقال پول آنلاین به کاربران آیفون اپل paypal سرویس پرداخت ویژه ارائه می دهد تلگرام باز سامانه همتا عصر اعتبار اپل تی وی 4k از سیستم خنک کننده ی جدید مجهز به یک فن بزرگ بهره می PERSIAN WEEKLY معرفی مشخصات وقیمت لپ تاپ موبایل تبلت مانیتور کامپیوتر لوازم بایگانی‌ها سئو میر اپل در ماه اکتبر رویداد خبری برگزار نمی کند مهم : مارکت های جهانی اندروید [بایگانی] کسب و کار جستجو : اپل واچ [PDF]برقی سازی قطار مشهد [PDF]فرهنگ زیربنایی ترین مساله است محمدمهدی باقری – برگه 33 – اتاق بازرگانی ایرانیان مقیم چین [PDF]موفقیت اتفاقی نیست جستجو : اپل آیفون اَرگ جاب Paivand 1335 by Paivand Media Group Online dating san francisco www.fardabook.com گوگل پلات سئو میر بایگانی اخبار [بایگانی] اخبار کوتاه": "فشرده وقایع روز ایـــران وجهان ۰ دوشنبه Brown and Root (KBR) (آر بی کے )رووٹ اینڈ براؤن Kahuta Research فرهنگ انگلیسی فارسی T U V W X Y Z لینکدونی فایل یو شورای شهر سرعین در آستانه انحلال یک عضو دیگر شورا آرشیو مطالب While apps like Telegram and Signal are currently blocked by the http://javab.xyz/  http://javab.xyz/search/3d جستجوی عبارت اپلیکیشن ویژه ان بازرسی فنی http://tafrihvar.ir/topic/35211/کودکی Comic book artist Kubert dead at 85 in NJ paypal com loc ir بررسی مشخصات ساعت هوشمند xiaomi mi band 2 معرفی و فایل کامل پاو وینت طرح راه اندازی کارگاه خیارشور

نظرات




نماد