سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

در ماه‌های اخیر چندین شرکت خبرهایی مبنی بر ورودشان به عرصه سیستم انتقال پول همتا به همتا (P2P) منتشر کردند. اکثر بانک‌های اصلی و خوشنام آمریکا به طور مشترک به Zelle پیوسته‌‌اند. Zelle یک فضای پرداختی همتا به همتا (P2P) است که به طور مستقیم مشتری را به حسابش در بانک‌های داخل قرارداد و اتحادیه‌‌های اعتباری متصل می‌کند.Alphabet اعلام کرد که کاربران اندروید از این پس می‌توانند با Gmail انتقال وجه انجام دهند. اپل (Apple) بالاخره Apple Pay را به منظور استفاده از سیستم همتا به همتا (P2P) راه‌اندازی کرد. پی پال (Paypal) که در زمینه پرداخت همتا به همتا پیشگام است، اعلام کرد که امکانات انتقال سریع پول با کارمزد ۲۵ سنت را برای مشتریانش فراهم می‌آورد.

در حالی که تمام توجهات به سمت سیستم همتا به همتا جلب شده بود، شرکت‌های مستر کارت و ویزا کارت توجه و توان خود را روی سیستم پرداختی بزرگ‌تر، قوی‌تر، با امکانات بیشتر و سودآورتر که سال‌ها در زمینه صنعت مالی از آن استفاده نشده بود، یعنی مدل تجارت به تجارت یا همان B2B گذاشتند. در این مدل تجاری ارائه خدمات به سایر شرکت‌ها بیشتر از مشتری‌های انفرادی صورت می‌گیرد.

مدیر مالی مستر کارت، مارتینا هوند مجین، پرداخت‌هایی که از طریق B2B در سراسر دنیا انجام می‌شود را ۱۲۴ تریلیون دلار تخمین زده است، که تنها ۲۰ تریلیون دلار از این پول در فروشگاه‌ها معامله می‌شود؛ بقیه آن به صورت ACH (سامانه اتاق پایاپای الکترونیک)، چک و نقدی معامله می‌شود. اول این ماه مستر کارت و ویزا کارت سیستم جدید B2B را معرفی کردند که به شبکه‌های پرداختی خود این امکان را می‌دهد تا سهم بیشتری را در بازارهای تجاری پر رونق در دست بگیرند.

سیستم پرداخت B2B

 

مستر کارت B2B Hub را به بازار عرضه کرد

مستر کارت اولین شرکتی است که این پلتفرم را به بازار معرفی کرد و آن را Matercard B2B Hub نامید. راهکار پرداخت تجاری مستر کارت با خرید سهامی جزیی از AvidExchange و شراکت با آن عملی شد.  AvidExchange در زمینه خودکار کردن صورت‌حساب‌ها و مراحل برداخت تخصص زیادی دارد.

AvidExchange در سراسر آمریکا شمالی ۵۵۰۰ مشتری دارد. اوایل ماه جاری، مدبر مالی مستر کارت، مارتینا هوند مجین، در کنفرانس «رشد سهام ویلیم بلر ۲۰۱۷» سخنرانی کرد و دیدگاه شرکت را راجع به B2B Hub این‌گونه بیان کرد:

«ما برای همه‌ شرکت‌های کوچک و خرده‌پا و متوسط برنامه‌ای را طراحی کرده‌ایم تا به صورت دیجیتالی و خودکار صورت‌حساب‌ها را دریافت کنند و از راه‌های متفاوت آن را بپردازند. از طریق کارت، ACH و چک می‌توانند پرداخت را انجام بدهند. کاملا بسته به نیاز و هدف مشتری می‌توان نوع پرداخت را مشخص کرد. اگر شخصی از چک برای پرداخت‌ها استفاده می‌کند، پس می‌توان توسط چک جزییات خرید او را مشخص کرد. اگر شرکت‌ها بخواهند ارزان‌ترین گزینه را انتخاب کنند و پول نقد ندارند، ACH بهترین گزینه است و ما معامله با آن را پیشنهاد می‌کنیم. اگر شرکت‌ها داده‌ی بیشتری در این زمینه می‌خواهند، می‌توانند از  طریق ACHplus اقدام کنند. B2B Hub راه‌حل بهینه‌ای است که توسط بانک‌های ما ارایه می‌شود».

شاید یکی از دلایلی که مستر کارت زودتر به فضای معاملات تجارت به تجارت وارد نشده بود و این خطر را نپذیرفته بود، دستیابی آن به VocaLink باشد که باعت شده است روش پرداختی و تنظیمات خاص خود را  از طریق ACH داشته باشد. ACH یک شبکه پرداخت الکترونیک است که شاید تشبیه آن به نوشتن یک چک الکترونیک قابل درک‌ترین توصیف باشد که  معمولا برای برنامه‌هایی مثل سپرده مستقیم و دستمزد استفاده می‌شود.

در ۵۰ کشور پیشرقته اقتصادی، ACH بیش از ۵۰٪ از پرداخت‌ها را پوشش می‌دهد؛ در حالی که مراحل پرداخت با ACH چند روز طول می‌کشد. با Fast ACH این مراحل خیلی سریع‌تر انجام می‌شود. مراحل Fast ACH تنها چند دقیقه (نه چند روز طول) می‌کشد. به دلیل داشتن چنین برنامه و امکاناتی هوند مجین می‌گوید:

«شما نمی‌توانید برنامه‌ای مثل Fast ACH در بازار این روزها پیدا کنید».

سیستم پرداخت B2B

 

ویزا کارت به دنبال ارتقای معاملات تجارت به تجارت است

تنها چند روز بعد از ارایه B2B Hub به بازار، ویزا کارت از معاملات تجارت به تجارت خود با نام «Visa Ready Program for Business Solutions»، برنامه‌ای آماده سازی شده برای راهکارهای تجاری رونمایی کرد. این برنامه طوری طراحی شده است که با فین تک (فتاوری مالی) و شرکت‌های پرداختی دیگر همکاری کند تا برنامه‌های موثر و کارآمد و جدیدی در زمینه معملات تجارت به تجارت برای مشریان ویزا کارت فراهم کند.

خبرها حاکی از این است که بخش‌هایی از برنامه در جهت مبتکرانه شدن بخش داده‌های پیشرفته، ادغام کارت‌های مجازی، اتوماسیون پرداخت و کنترل پرداخت طراحی شده‌اند. بسیاری از شرکا از قبل برای ورود به این برنامه اعلام آمادگی کرده‌اند. همچون مستر کارت، مدیریت ویزا کارت هم فضای معاملات تجارت به تجارت یا همان B2B را برای پیشرفت مناسب دید. در سالروز Analyst-Investor Day، رییس کل ویزا کارت، رایان مک اینرنی، معاملات تجارت به تجارت را یک فرصت بزرگ و عالی خواند؛ چرا که بیش از نیمی از پرداخت‌ها هنوز توسط چک و ACH انجام می‌شود.  مک اینرنی ۲ تا از بهترین تسهیلات ویزا کارت را در این زمینه بر شمرد:

«اولین مورد، سهام بخش گردشگری است که با هزینه‌های سفر سر و کار دارد، مثل خطوط هواپیمایی هتل‌ها و دیگر خدمات، به خصوص پذیرش و تطبیق در شرکت‌های بزرگ مسئله جدی است. ما جزئیات این بخش را ارتقا بخشیدیم و کارت‌های مجازی را که تنها در یک بخش می‌توان از آن استفاده کرد را توسعه دادیم؛ این کار شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا کارت آنی صادر کنند و دارندگان کارت می‌توانند در فروشگاه‌های مجاز برای خریدهای مجاز از آن استفاده کنند و تمام برداخت‌ها تحت عنوان هزینه‌های شرکت یکپارچه و منطبق می‌شوند.
فرصت دیگری که برای کاربران در نظر گرفته شده، پرداخت حساب‌هایی است که موعد آن‌ها سر رسیده است. این برنامه یک فرصت استثنایی است. در این مرحله ما مجموعه‌ای کامل از توانایی‌های خود را برای پرداخت‌های خودکار بر اساس فاکتورهای الکترونیکی به بازار عرضه کرده‌ایم؛ طوری که به صورت خودکار و از طریق شبکه، پرداخت‌هایی که موعد آن‌ها سر رسیده است را به صاحبان آن می‌پردازیم. ما با ۳ بخش همکاری می‌کنیم و کاری که انجام می‌دهیم این است که صورت‌حساب‌های خود را برای پرداخت در راستای برنامه‌های آن‌ها هماهنگ کنیم».

اگرچه شرکت ویزا کارت به B2B Hub دسترسی ندارد، اما بر این باور است که Visa Direct جایگزین مناسبی برای آن است . Visa Direct دقیقا از همان شبکه پرداخت ویزا کارت استفاده می‌کند، اما مراحل پرداخت آن برعکس است. به صورت معمول، زمانی که دارندگان ویزا کارت از کارت خود در فروشگاه استفاده می‌کنند، پول از حساب خریدار به بانک فروشنده منتقل می‌شود. اما با استفاده از Visa Direct به یکی از طرفین اجازه می‌دهد تا پول به یک کارت دارنده حساب برود. مک اینرنی ادعا می‌کند در حالی که هنوز بخشی از پرداخت‌ها توسط  ACH صورت می‌گیرد، Visa Direct روند پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد دلار را سرعت بخشیده است و طبق آمار ویزا کارت، این میزان در ۳ ماه اخیر ۶۵% نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

معاملات تجارت به تجارت B2B

 

نگاهی گذرا به معاملات تجارت به تجارت

در ظاهر سخت است که بین Visa Direct و Fast ACH یکی را انتخاب کرد. شرکت ویزا کارت با فراز و نشیب‌های زیادی رو برو بود تا مشتری‌هایش را از برنامه‌های خود آگاه کند و آن‌ها را قانع کند تا از تسهیلات ویزا کارت استفاده کنند؛ در حالی که امروزه ACH در سراسر دنیا با استقبال زیادی مواجه است.

تسهیلات مسترکارت بیشتر به نیاز مشتریان نزدیک است و به سرعت هر نوعی از پرداخت را که مشتری بخواهد اعم از اعتبار، دبیت کارت و ACH را در اختیار او قرار می‌دهد. این موضوع هم باید مورد توجه قرار بگیرد که Mastercard Send نمونه مشابه Visa Direct است و دقیقا مجهز به همان سیستم پرداخت است؛ اگر چه سرمایه‌گذاران باید تمامی جوانب را در نظر بگیرند و بر اساس آن عمل کنند. بدون در نظر گرفتن اینکه محصولات و تسهیلات کدام شبکه پرداخت بر دیگری مزیت دارد، کاملا واضح است که سیستم پرداخت B2B یا همان معاملات تجارت به تجارت یک فرصت طلایی برای هر دو شرکت است. با وجود میلیاردها دلار که در این فضا به صورت چک یا ACH معامله می‌شود، مستر کارت و ویزا کارت حتی اگر درصد کمی از این بازار را از آن خود کنند، سود قابل توجهی را به برای خود به ارمغان آورده‌اند.


تگ ها : ویزا کارت و مستر کارت به دنبال معاملات B2B هستند خدمات ویزا کارت و مستر کارت چگونه ویزا کارت یا مسترکارت تهیه کنیم؟ تفاوت و شباهت ویزا کارت و مسترکارت در چیست؟ مستر خدمات خدمات پرداخت با کارت بررسی سئو وب سایت payment24.ir اهمیت بازاریابی موتورهای جستجو برای بازاریابان B2B WikiZero پلتفرم استیم به کاربران خود کارت هدیه دیجیتالی می‌دهد [PDF]ROM [DOC]7 شما چی می خواید ؟ / ?WHAT DO YOU LIKE الیاس نبوی امنیت شبکه درباره ICO: که بیشترین منابع مالی در طول فروش توکن های جمع آوری AsreBazar شکل آینده بانکداری / زمانی برای اصلاح بانک‌ها و بانکداری دانلود تحقیق مقاله بانکداری الکترونیکی انجمن ها 17 نرم افزار کاربردی برای کارآفرینی در سال 2017 محصول کارت خوان موبایلی مبنا کارت آریا تأییدیه نهایی به کارگیری وبـلاگ روابـط عمومـي [PDF]بررسی تأثیر تجارت الکترونیک بر میزان صادرات هشدار پلیس به استفاده از دستگاه کارتخوان [PDF]نگاه واقع بینانه به مشکالت بانکی استانداردهای برآمده از بیمه و تجارت الکترونیکی محصول نرم‌افزاری خود را بدون هزینه بازاریابی معرفی کنید [PDF]تحول یا بازنگری @banktalks Instagram Photos Videos & Bio سایر موارد در تهران خبرهای بانکداران 24 29 آبان 1395 نمایشگاه مونیخ خرید mastercard نیوزهاب Images about #بانکتاک on Instagram #صادرات دانلود P بانکتاک ۴ زمینه که می تواند مقصد بعدی تحولات بلاک چین باشد حلقه Token؛ مد و فناوری را در کنار هم تجربه کنید Images about #فناوری Images about اخبار Images #فناوری payment24.ir امیرعلی پریزاده مشاور فروش ااا 2 (2394) – دانلود رایگان پایان نامه مقاله تحقیق بک لینک مشاوره مدیریت ارزان سازی کارت های اعتباری با دریافت کارمزد پذیرندگی گروه انفورماتیک بیت 09156855983 هزار کارت ملی هوشمند در مازندران صادر شد کاسپین کامپیوتر درگاه بانک علی ایستاده بین المللی می تواند تحویل آنلاین page16 40 Similar Sites Like Entebaghavaran.com انواع بازی مانند بازی ویدئویی و سودوکو و شطرنج بانکداری بانکی حساب بانک استفاده الکترونیک بانکداری بهره‌مندی از خدمات وزیر ارتباطات مذاکره ای برای مسترکارت انجام نشده Searches related to ویزا کارت و مستر کارت به دنبال معاملات B2B هستند

نظرات




نماد