سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

آینده پرداخت‌هایی که با موبایل انجام می‌شود شامل دستگاه‌هایی مانند یخچال، اتومبیل و حتی پوشیدنی‌ها که به اینترنت متصل می‌شوند (اینترنت اشیا) خواهد بود. بنابر گفته ویزا کارت، نوآوری‌های مربوط به حیطه پرداخت در آینده، حول مشارکت استارتاپ‌ها و صاحبان شرکت‌های بزرگ خواهد بود. در روز چهارشنبه ویزا کارت در تلاشی برای محقق کردن شعار «در هر کجا که شما بخواهید»، ۱۳ سرویس توکن جدید معرفی کرد که پرداخت‌های آنلاین را از طریق هر دستگاه متصل به اینترنت فراهم می‌کند. از مهم‌ترین آن‌ها به Infosys، Rambus و FitPay می‌توان اشاره کرد که روی پوشیدنی‌های متصل به اینترنت کار می‌کنند.کارت‌های اعتباری به پرداخت از طریق موبایل تبدیل شدند و سپس امروزه شرکت‌ها به دنبال یافتن راه‌هایی برای پرداخت از طریق دستگاه‌های متصل به اینترنت (شامل انواع گجت‌ها) هستند؛  ویزا کارت یکی از شرکت‌های اصلی است که در پی این تکنولوژی است. اکنون رقابت بر سر یافتن راهی آسان، سریع و امن برای پرداخت است.

Tearsheet به همراه جیم مک کارتی، معاون اجرایی نوآوری و همکاری استراتژیک ویزا کارت، در کنفرانس Wired Business در نیویورک روز چهارشنبه مشاهده شد. هدف از این ملاقات، گفت‌و‌گو پیرامون تصمیمات ویزا کارت برای آینده بود و این که چطور فرهنگ نوآوری در این شرکت پیش گرفته شود و این موضوع احتیاج به چقدر سرمایه گذاری دارد. ابن گفتگو را با هم می‌خوانیم:

سوال: این ایده را برای کدام دسته از مشتریان طراحی کرده‌اید؟

جواب: ما قرار نیست تصمیم بگیریم که مشتری از چه چیز استفاده کند؛ آن‌ها می‌توانند از ساعت، حلقه یا هر وسیله دیگری که دوست دارند استفاده کنند. تکنولوژی به عنوان محرک و تصمیم گیرنده عمل نمی‌کند. من دوست دارم به مردم درباره اوبر بگویم. شش یا هفت سال پیش کسی دقیقا نمی‌دانست که این سرویس برای تاکسی یا برای لیموزین است.

سوال: با تغییرکارت‌های اعتباری فیزیکی به روش‌های پرداخت با موبایل و دستگاه‌های متصل به اینترنت، چه تحولاتی رخ خواهد داد؟

جواب: ما درباره اینترنت اشیا صحبت کردیم؛ اما به عنوان یک انسان، ما هم در تله افتاده‌ایم و اطلاعات شخصی خود را به صورت ناشناس یا غیر عمدی در اختیار غریبه‌ها قرار می‌دهیم. به زودی قادر خواهید بود که با اسکن عنبیه چشمتان درخواست وجه کنید و برای این کار احتیاج به موبایل نخواهید داشت. نکته هیجان‌انگیز این تحولات در این است که وسایلی مثل یخچال، با دسترسی به اینترنت می‌توانند متوجه ایرادات فنی خود شوند. این امکانات با دیگر گزینه‌هایی چون وصل شدن به وب‌سایت‌های آمازون یا Instacart همراه است.

در آینده اکثر دستگاه‌ها به اینترنت وصل می‌شوند و برای ما دشوار است اگر بخواهیم برای هرکدام از آن‌ها به صورت جداگانه روش پرداخت امن ایجاد کنیم. برای رفع این مشکل، از سرویس توکن استفاده می‌کنیم. تامین‌‌کننده‌های سرویس توکن از نرم‌افزار ویزا کارت برای کار کردن با عضو سوم استفاده می‌کنند؛ برای مثال FitPay با شرکت‌های تولید کننده گجت‌های پوشیدنی کار می‌کند.

ویزا کارت

سوال: چطور در یک شرکت با قدمت ویزا کارت، فرهنگ خلاقیت را به وجود می‌آورید؟
جواب: برای این که رشد کنیم و دستاورد‌های خلاقانه داشته باشیم، احتیاج داریم که با شرکت‌های واسطه همکاری کنیم. ما شبکه خود (API) را به روی شرکت‌های واسطه باز می‌کنیم. این شرکت‌ها روی روش‌های نوین ارتباط مشتری با دنیای دیجیتال کار می‌کنند.
سوال: بنابراین دیگر دعوایی میان شرکت‌های بزرگ و استارتاپ‌های نوپا وجود ندارد؟
جواب: مردم نمی‌دانند که پرداخت چقدر دشوار است و مقررات زیادی در رابطه با پرداخت وجود دارد. حتی در اکو سیستم ارزهای رمزپایه همCoinbase با Shift Payments برای صدور یک ویزا کارت ارز رمزپایه همکاری می‌کند. من باور دارم که همکاری باید وجود داشته باشد. ساخت یک شبکه جهانی پرداخت امن بدون کمک ویزا کارت یا مستر کارت تقریبا غیر ممکن است.


تگ ها : ویزا کارت در پی ساخت نسل جدیدی از پرداخت های اینترنتی است پرداخت اینترنتی ویزا کارت هم به عرضه کنندگان دبیت کارت ارز رمزپایه پیوست تهران پرداخت:خدمات پرداخت آنلاین دانشجویی ویزا کارت مسترکارت و پی پال چه تفاوتی میان پی‌پال و ویزاکارت/مسترکارت وجود دارد؟ 12 سوال در مورد بیتکوین (قسمت اول) پرداخت فناوری پرداخت، صدور کارت های اعتباری، ویزا مستر، پرداخت Paypal بیت کوین پرداخت پی پال ، پرداخت ویزاکارت شرکت کیاسان کارت با 100 درصد تخفیف در تهران صدور کارت‌های ارزی ویزا و مسترکارت ویژن کارت ایرانیان نمایندگی رسمی ویزا کارت و مستر کارت در ایران کارت‌های مجهز به تراشه نسل جدیدی از کارت‌های اعتباری هستند که از امنیت Blog grid [PDF]سرخط اخبار [PDF]شهریور و مهر مدیریت پول و مدیریت بدهی را می Payment24.ir علی آقامهدی PSXKISH (@psxkish) درسهایی از شرکت زیراکس ویزا کارت فوری [PDF]5 پورشه GTS 718 با ۳۶۵ اسب بخار قدرت سکه و صراف نگار فناوری اطلاعات IT فروش اکانت وری فای پرمیوم پی پال نتایج جستجو برای “اینترنت اشیا” – ارز دیجیتال سایت اطلاع رسانی عقیق رایانه شمال دانلود AMD (ATI) Radeon Software Crimson Adrenalin بازار داغ «گیفت کارت‌ها» در ایران 7 [PDF]پول های درخواستی [PDF]شهروند الکترونیکی ربع قرن طلایی: چرا پیشرفت های انسان متوقف شده است؟ (بخش اول) Urtrend.ir بازار داغ «گیفت کارت ها» در ایران عرضه اولین کارت حافظه میکرو اس دی ۵۱۲ گیگابایتی در ماه فوریه مهمترین اخبار ایران و جهان همه چیز درباره پایتخت دیتا در دنیا! شیوع آسیب های چشمی ناشی از استفاده بی رویه از وسایل دیجیتالی آموزش ساخت اکانت وب مانی – خرید فروش دلار وب مانی پی پال بیت کوین TAR 30 مشاهده موجودی مسترکارت بد خوب کارت های اعتباری جدید بانکی مشخصات کارت تلگرام ایران کارت صدور کارت «هجوم»، فیلم ترسناکی است که ترسناک نیست تک کارت فرهنگیال اجرای طرح انتقال آب خزر به سمنان مبنای قانونی ندارد کارت به کارت بانک ملی امکان انجام پرداخت از طریق تلفن‌ همراه با کیف پول همراه پاسارگاد (کیپاد چگونه از دنیای مجازی درآمد کسب کنیم گوگل مدیر اجرایی پیشین ایکس باکس و پلی استیشن را استخدام کرد تمسخر هشدار موشکی اشتباه آمریکا/ کره‌شمالی: آمریکایی‌ها از ترس می‌لرزند سایت ساز iSite کلیپ های مستر لپ [PDF]اﺻول و ﻗواﻋد اﺧﻼﻗﯽ موبایل ها صنعت پرداخت را متحول می کنند بایگانی‌های اخبار بین الملل بورس ایران پنجاه ساله شد/ از تخته و گچ تا تالار شیشه ای ثبت نام دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای آغاز شد [PDF]جهانی بدون فقر ایران حریفان خود را شناخت/ شانس راهیابی به فینال [PDF]حاکمیت امنیت در شبکه بانکی کارتهای اعتباری نسل دوم؛ تحولی در خدمات پرداخت الکترونیک چاپ و نشر آنی پی کارت خوان شخصی شما آموزش و اطلاع رسانی Searches related to ویزا کارت در پی ساخت نسل جدیدی از پرداخت های اینترنتی است

نظرات




نماد