سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

دبیت کارت ارز رمزپایه با این که عمر چندانی از ظهورش نمی‌گذرد، تقاضای فراوانی در بازار دارد. شرکت‌های بزرگی همچون ویزا کارت هم این حجم تقاضا را به خوبی درک کرده‌اند و در حال برنامه‌ریزی و آزمایش طرح‌های خود هستند. این نوع دبیت کارت با پشتوانه ارزهایی مثل بیت کوین نقطه عطفی در پذیرش ارزهای دیجیتال از سوی مردم محسوب می‌شوند؛ زیرا به سبب اعتبار شرکتی مثل ویزا کارت مردم به ارزهای رمزپایه هم اعتماد خواهند کرد. در حال حاضر چندین شرکت دبیت کارت ارز رمزپایه عرضه می‌کنند و روال کاری این کارت‌ها، فروش بیت کوین در لحظه و تبدیل به ارز رایج و انتقال آن به حساب فروشنده یا حساب دیگر است.

جالب است بدانید یکی از شرکت‌های عرضه کننده دبیت کارت ارز رمزپایه، در مرحله پیش فروش ۱۷ هزار تقاضا را در مدت کوتاهی و بدون تبلیغات دریافت کرد. حالا شرکت‌های بزرگ مثل ویزا کارت هم اهمیت موضوع را به خوبی درک کرده‌اند و به دنبال نقش‌آفرینی در این اقتصاد دیجیتالی در حال شکل گیری هستند. ویزا کارت برای شروع عرضه دبیت کارت ارز رمزپایه سنگاپور را هدف گرفته است.

دبیت کارت رمزپایه

جامعه سنگاپور یک محیط ایده‌آل برای شروع این طرح است و دلیل آن وجود مردم روشن‌ فکر هستند که به سرعت خود را با فناوری جدید وفق می‌دهند. ارزهای رمزپایه هم به خوبی در این کشور پذیرفته شده است.

وقتی هنوز بسیاری از مردم با ارزهای مجازی با نگرانی برخورد می‌کنند و به راحتی آن را قبول نمی‌کنند، با ورود شرکت‌های شناخته شده و مورد اعتماد مثل ویزا کارت این نگرانی به سرعت کاهش خواهد یافت.

با اجرایی شدن این طرح، مشتریان دبیت کارت ارز رمزپایه شرکت ویزا کارت می‌توانند پول دیجیتال خود را در بیش از ۴۴ میلیون نقطه پذیرنده ویزا کارت در سراسر جهان استفاده کنند. برای گسترش و استفاده همگانی از ارزهای رمزپایه قدم‌های بسیار خوبی در حال برداشته شدن است؛ شرکت‌های بزرگ هنوز با احتیاط در این حوزه وارد می‌شوند. شاید دلیل این احتیاط، تغییرات روز‌افزون این فناوری جدید یا سیاست متفاوت دولت‌ها باشد.

ورود شرکت ویزا به بازار ارزهای رمزپایه چقدر در پذیرش ارزهای دیجیتال تاثیر خواهد داشت؟ آیا شما حاضر به جایگزین کردن ویزا کارت بانکی خود با کیف پول دیجیتال ویزا هستید؟


تگ ها : ویزا کارت هم به عرضه کنندگان دبیت کارت ارز رمزپایه پیوست قطع رابطه ویزا کارت با وبسایت بیت پی BitPay مزایای دبیت کارت رمزپایه برای مصرف کنندگان و کارآفرینان ویزا کارت هم به عرضه کنندگان دبیت کارت ارز رمزپایه پیوست بریدن رابطه روادید برگه با تارنما خانه پی BitPay داستان برند: مستر کارت؛ اعتباری به وسعت جهان بیت کوین جستجوی کارمزدهای ویژن کارت ایرانیان نمایندگی رسمی ویزا کارت و مستر کارت در ایران جستجوی عبارت بیت ت به نام هشدار beat t warning جستجوی عبارت وجه مشترک کی روش و لیپی پرداخت ارزی خرید ارزی پی پال ویزا کارت مستر کارت حواله اجرا نشدن برنامه 32 بیت در ویندوز 64 دبیت حساب جیرینگ جستجو

نظرات




نماد