سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

سیر صعودی خرید آنلاین بیت کوین برای مایکل جکسون، مدیر عامل اسبق شرکت چند میلیارد دلاری ارتباطات اسکایپ، یاد‌آور زمانی است که عرضه این نرم‌افزار آغاز شده بود و میتوان گفت سیر صعودی بیت کوین همانند این نرم افزار بوده است. جکسون هفته پیش در یک مصاحبه تلفنی به شبکه خبری CNBC گفت: ما شاهد افزایش چشم‌گیر علاقه مردم عادی نسبت به بیت کوین هستیم. در حقیقت سیر صعودی بیت کوین طی ماه‌های اخیر به شدت برای مردم جذاب بوده است.

جکسون در این مصاحبه اشاره می‌کند که اسکایپ به عنوان یک پلت‌فرم ارتباطات آنلاین در آن زمان بسیار تکنیکی و پیچیده بود. به طوری که استفاده از آن برای مردم عادی مشکل به نظر می‌رسید. او گفت:

همه ابزارها مخصوص افراد دیوانه تکنولوژی بود، و همه دیوانه‌های تکنولوژی از آن استفاده می‌کردند.

اما زمانی که سازندگان این نرم‌افزار آن را کاربر پسندتر کردند، به طوری که به هر فردی بدون اطلاعات خاص تکنیکی و کامپیوتری اجازه می‌داد تا از اسکایپ به آسانی استفاده کند، ناگهان جهشی عظیم در استفاده از این نرم‌افزار در جهان به وجود آمد. او ادامه می‌دهد که از منظر او چنین جهشی در واقع آغاز واقعی نرم‌افزار اسکایپ بود و این شرکت از آن زمان به بعد دیگر سیاست‌های خود را تغییر نداد.

 

بیت کوین هنوز به اندازه کافی کاربر پسند نیست

کاربر پسند نبودن بیت کوین

در رابطه با بیت کوین نیز جکسون معتقد است که این ارز رمزپایه هنوز وارد چنین مرحله‌ای نشده است.

با این وجود جکسون که خود از اعضای هیات مدیره بلاک چین و از سیاست‌گذاران اصلی بلاک چین است با تمام وجود به ارزش و ظرفیت‌های بالقوه استفاده از این ارز رمزپایه اعتقاد دارد. اگرچه او اشاره می‌کند که غیر ممکن است بتوان آینده بیت کوین را از هم اکنون پیش‌بینی کرد.

جکسون که در حال حاضر از شرکای شرکت سرمایه‌گذاری منگرو است اخیرا گزارشی را با عنوان «توکنیزه شدن: پیامدهای آن برای صنعت سرمایه‌گذاری خطرپذیر» نوشته است. در این گزارش او به اهمیت و ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در عرضه‌های اولیه سکه (ICOs) اشاره می‌کند. وی نوشته است که عرضه‌های اولیه سکه در آینده‌ای نزدیک به یک سیستم استاندارد افزایش سرمایه برای شرکت‌ها به ویژه استارت آپ‌ها تبدیل خواهد شد.

عرضه اولیه سکه

او همچنین یک مقاله از پایگاه بیزینس اینسایدر (Business Insider) در صفحه شخصی خود در لینکدین به اشتراک گذاشته است که در آن بر آینده مثبت عرضه‌های اولیه سکه تاکید شده است.

در گزارش جکسون اشاره شده است که:

اگر کسی بدون هیچ‌گونه آگاهی مبلغ ۱۰۰۰۰ یورو را در هر کدام از عرضه‌های اولیه سکه‌ای که تا کنون وجود داشته است سرمایه‌گذاری کرده باشد، حتی با وجود این‌که بسیاری از عرضه‌های اولیه سکه نیز با شکست روبرو شده‌اند، آن‌گاه اکنون دارایی او نزدیک به ۱۴۲۰۰۰ یورو می‌شد؛ یعنی ۱۴/۲ برابر سرمایه اولیه خود.

در روز سه شنبه هفته پیش قیمت بیت کوین در وبسایت Coinbase به ۲۰,۰۰۰ دلار رسید. همین سیر صعودی بیت کوین طی هفته‌های اخیر موجب شد تا شایعات پیرامون حباب بودن بیت کوین تقویت شود. شاید پژواک همین واهمه از ترکیدن جباب قیمت بیت کوین بود که پس از تنها سه روز، در روز جمعه، بیت کوین با ارزش ۱۴۱۰۰ دلار در وبسایت Coinbase معامله شد.

اما جکسون معتقد نیست که سیر صعودی بیت کوین یک حباب باشد:

من فکر می‌کنم اگر به تکنولوژی پشت بیت کوین و ارزهای آن دقت شود، آن‌گاه می‌توان ظرفیت‌های عظیم آن را دریافت. بیت کوین یک بازی مجموع-صفر نیست (وضعیتی که سود و زیان یک سرمایه‌گذار با هم برابر می‌شود و در آن سرمایه‌گذار عایدی نخواهد داشت) و افزایش قیمت آن نیز الزاما یک حباب نخواهد بود.

 

بازار معاملات آینده بیت کوین بر سیر صعودی بیت کوین تاثیرگذار است

بازار معاملات آینده بیت کوین

با تاسیس بازار معاملات آینده بیت کوین، بسیاری به این نتیجه رسیدند که مبالغ عظیمی به سمت بیت کوین سرازیر خواهد شد، به طوری که سیر صعودی بیت کوین با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت. اما برخی دیگر معتقد هستند که در صورت چنین اتفاقی قیمت بیت کوین به طور قابل توجهی سقوط خواهد کرد. در حال حاضر نیز شاهد همین مساله هستیم.

مایک نووگرتز، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گلکسی، اشاره می‌کند که با وجود نوسانات فعلی اما سیر صعودی بیت کوین ادامه خواهد داشت. او می‌گوید:

علی رغم آثار اولیه به وجود آمده، بازار معاملات آینده بیت کوین دوره‌ای جدید را برای این ارز رمزپایه ۹ ساله رقم خواهد زد.

بسیاری معرفی ارزهای رمزپایه را مشابه با آغاز عصر اینترنت می‌دانند. آن زمان نیز مساله موفقیت یا عدم موفقیت اینترنت نبود. مساله اصلی آن زمان تشخیص شرکت‌هایی بود که در بلند مدت نیز قادر به حفظ سیر صعودی خود هستند. بنابراین نمی‌توان به آسانی تعیین کرد که یک ارز رمزپایه همچون بیت کوین آیا به سرنوشت اسکایپ دچار خواهد شد یا قدم در راه آمازون با این سطح از نفوذ جهانی خواهد گذاشت.


تگ ها : سیر صعودی بیت کوین من را به یاد آغاز اسکایپ می‌اندازد؛ مدیرعامل اسبق مدیرعامل اسبق اسکایپ: سیر صعودی بیت کوین من را به یاد آغاز اسکایپ ساعات کاری Payment24 در ایام نوروز پاسخ به سوالات رایج درباره بیت کوین قیمت بیت کوین به ۱۸۰۰۰ دلار رسید پرسشهای رایج من این پیام را از سال 2025 درباره بیت کوین می فرستم ! – ارز دیجیتال [PDF]Aðlüzú ô øñp 82 نزدیکای پاییز اخبار و مقالات

نظرات




نماد