سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

هرچقدر که قیمت بیت کوین بالاتر می‌رود به دارایی ثروتمندان بیت کوین افزوده می‌شود. آمارهای شبکه بیت کوین نشان می‌دهد با عبور قیمت آن از ۱۷ هزار دلار، ده‌ها فرد یا نهاد ثروتشان به بالای یک میلیارد دلار رسیده است. قیمت بیت کوین در سه ماه گذشته سه برابر شده است. درست است که قیمت آن نوسان دارد اما رشد کلی آن صعودی بوده و هست. این رشد صعودی قیمت، افراد زیادی را میلیونر و ده‌ها نفر را میلیارد کرده است.

 

ثروتمندان بیت کوین

اولین میلیاردرهای شناخته شده بیت کوین دوقلوهای وینکلوس هستند که قبل از این هم به خاطر کشیدن مارک زاکربرگ، بنیان‌گذار فیسبوک به دادگاه به اتهام دزدیدن ایده‌شان، خبرساز شده بودند. آن‌ها در سال ۲۰۱۳، ۱۱ میلیون دلار در بیت کوین سرمایه‌گذاری کردند و حالا ثروتشان از بیت کوین، بالای ۱ میلیارد دلار است. البته این دو برادر در مجموع این مقدار بیت کوین دارند نه هرکدام به تنهایی.

 

آن طور که آمار سایت BitInfoCharts.com نشان می‌دهد، دو کیف پول متعلق به فرد یا نهاد، ثروت ۲ میلیارد دلاری دارند و حدود ۱۰ کیف پول که بیشترشان ناشناس هستند ثروتشان بالای ۱ میلیارد دلار است. برخی از این افراد یا نهادها شناخته شده هستند، مثل صرافی Bitfinex که در زمان نوشتن این متن، بالای ۱۳۵ هزار بیت کوین در اختیار دارد.

نکته جالب این است بیشتر ثروتمندان بیت کوین فقط از یک کیف پول برای نگهداری کل بیت کوین‌ خود استفاده نمی‌کنند و ثروتشان را به دلایل مختلفی در چند کیف پول تقسیم کرده‌اند و این کار باعث شده تا آمار دقیقی از میزان بیت کوین که در اختیار هر فرد یا نهاد است در دست نباشد.

 

چند نفر میلیاردر بیت کوین در جهان وجود دارد؟

ثروتمندان بیت کوین

طبق گزارشی که از طرف صاحبان سایت BitInfoCharts اعلام شد و به دلایل امنیتی نامشان ذکر نشده است، حداکثر ۲۰۰ و حداقل ۳۵ شخص حقیقی یا حقوقی ثروتشان از بیت کوین بالای ۱ میلیارد دلار است و بیشتر این ثروتمندان بیت کوین ، صرافی‌ بیت کوین یا شرکت‌های سرمایه‌گذاری هستند.

طبق آماری در این سایت، دیده می‌شود بیش از ۱۰۰ آدرس عمومی بالای ۱۰ هزار بیت کوین دارند و هر چه قیمت بالاتر رود بر تعداد ثروتمندان بیت کوین افزوده خواهد شد. البته همان طور که گفته شد، اولین ثروتمند شناخته شده بیت کوین دو قلوهای وینکلوس هستند اما اولین ثروتمند بیت کوین که هنوز هویتش ناشناخته است، ساتوشی ناکاموتو مبتکر بیت کوین است. طبق گزارشات و شواهد و مدارک، او حداقل ۹۸۰ هزار بیت کوین دارد که برابر با حدود ۱۲ میلیارد دلار است.


تگ ها : صدها نفر از ثروتمندان بیت کوین بالای یک میلیارد دلار بیت کوین دارند یک سوال از حرفه ای ها: چرا بیت کوین به 10.000 دلار رسید؟ – ارز دیجیتال سرنوشت بیت‌کوین در دست ۱۰۰۰ نفر – ارز دیجیتال هر بیت کوین باید یک میلیون دلار شود تا بتوان از آن به عنوان پول قانونی صدها نفر از ثروتمندان بیت کوین بالای یک میلیارد دلار بیت کوین دارند پرسشهای رایج خطر سقوط بیتکوین را تهدید می‌کند و بیتکوین کَش خیز بر می‌دارد بیتکوین – بلاگیک بیت‌کوین دوباره اوج گرفت خالق بیت کوین 19.4 میلیارد دلار ثروت دارد؛ چهل و چهارمین ثروتمند دنیا Searches related to صدها نفر از ثروتمندان بیت کوین بالای یک میلیارد دلار بیت کوین دارند

نظرات




نماد