سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

روز جمعه قیمت بیت کوین برای مدت کوتاهی به زیر ۱۱۰۰۰ دلار رسید. قیمت نزولی بیت کوین در روز جمعه ۲۲ دسامبر اتفاق افتاد و ارزش بازار بیت کوین به اندازه ۱۶۵ میلیارد دلار کاهش پیدا کرد. سرمایه‌گذارهای جدید هم متوجه شدند نگه داشتن بیت کوین در این شرایط چندان لذت بخش نیست. درست یک هفته پس از اینکه بیت کوین به بالاترین قیمت خود یعنی ۱۹۸۹۱ دلار رسید، قیمت آن به کمترین میزان خود از سوم دسامبر کاهش پیدا کرد.

 

قیمت نزولی بیت کوین در ۲۲ دسامبر ۲۰۱۷

قیمت نزولی بیت کوین حتی تا ۱۰۷۰۰ دلار هم روی بستر (Bitfinex) رسید و این یعنی کاهش ۹۰۰۰ دلاری در عرض یک هفته و کاهش ارزش بازار آن به زیر ۲۰۰ میلیارد دلار. در حال حاضر قیمت بیت کوین دوباره به ۱۴۴۵۰ دلار و رسیده و شاهد نوسانات کمتری است.

 

قیمت‌ها در کره ۳۷ درصد بیشتر است

کاهش قیمت بیت کوین

این کاهش قیمت‌ها از بسترهای معاملاتی آمریکایی شروع شد و سه بستر اصلی فروش نیز با دلار آمریکا معامله می‌کنند. اما فروشگاه‌های آسیایی همچنان با قیمت‌های بالاتر معامله می‌کنند. در حال حاضر این تفاوت بین وبسایت آمریکایی (Bitfinex) و وبسایت کره‌ای (Bithumb) دقیقاً ۴۲۰۱ دلار است.

سرمایه‌گذارهای جدید چطور واکنش نشان دادند؟

قیمت نزولی بیت کوین

بیت کوین بعد از افزایش قیمت خیره کننده در ماه دسامبر می‌تواند تحمل این کاهش قیمت را داشته باشد. البته کسی نمی‌تواند پیش‌بینی کند که این اصلاح قیمت‌ها تا کجا ادامه خواهد یافت.

برای سرمایه‌گذارهایی بلند مدت، این کاهش قیمت، کاملا عادی است. اما بخش بزرگی از سرمایه‌گذارهای بیت کوین تاکنون شاهد کاهش قیمت‌ها به این صورت نبوده‌اند. معلوم نیست بازار تا کجا افت می‌کند تا اینکه به ثبات برسد اما یک چیز مشخص است: هنوز در این مسیر، تغییرات بزرگی روی خواهد داد.


تگ ها : قیمت بیت کوین به 52 میلیون تومان رسید آیا قیمت بیت کوین به 100 000 دلار در سال 2018 خواهد رسید؟ قیمت بیت کوین به زیر ۱۱۰۰۰ دلار رسید یک سوال از حرفه ای ها: چرا بیت کوین به 10.000 دلار رسید؟ – ارز دیجیتال قیمت بیت‌کوین به زیر ۱۰ هزار دلار سقوط کرد بازگشت قیمت بیت کوین به زیر چهار هزار دلار بیت کوین قیمت هفتصد دلار را تسخیر کرد قیمت بیت کوین رکورد جدید ثبت کرد بیت‌کوین در ۴۸ ساعت بیش از ۱۰۰۰ دلار سقوط کرد قیمت بیت‌کوین از مرز 8 هزار و 100 دلار گذشت

نظرات




نماد