سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

بعد از افزایش قیمت‌ها به ۲۰۰۰۰ دلار چند روزی می‌شود که قیمت بیت کوین حتی به زیر ۱۱۰۰۰ دلار رسیده است. این خبر باعث ترسیدن سرمایه‌گذارها شده و خیلی از سرمایه‌گذارها به فکر بیرون کشیدن سرمایه از  بیت کوین هستند. در پی افزایش درخواست‌ها، حتی باعث شد وبسایت معاملاتی Coinbase به طور موقت از کار بیافتد. اگر مالک سکه‌های زیادی هستید، حتما به فکر بیرون کشیدن سرمایه از بیت کوین هستید تا قیمت‌ها از این بدتر نشده است. این یک راهنمای سریع برایبیرون کشیدن سرمایه از بیت کوین است؛ البته همه چیز به این بستگی دارد که چطور بیت کوین خود را ذخیره کرده باشید.

خارج کردن بیت کوین از وبسایت Coinbase

اگر بیت کوین‌های خود را به صورت آنلاین در وب‌سایتی مثل Coinbase ذخیره کرده‌اید، بنابراین بیرون کشیدن سرمایه از بیت کوین کار آسانی خواهد بود. وب‌سایت Coinbase فرایند آسانی دارد که می‌توانید از طریق وب و به کمک اپلیکیشن رسمی این وب‌سایت، آن را انجام بدهید.

وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس به سمت صفحه فروش بروید. میزان پولی که می‌خواهید خارج کنید را وارد کرده و حسابی که می‌خواهید پول به آن واریز کرده را وارد کنید. سپس دکمه تایید را فشار داده و فرایند فروش را تکمیل کنید.

اگر هم از اپلیکیشن استفاده کنید که فرایند خیلی ساده است. روی دکمه تنظیمات در گوشه سمت چپ کلیک کرده و دکمه فروش را فشار بدهید. سپس جزئیات را وارد کنید و عملیات فروش را تایید کنید.

در ضمن فرایند فروش بسته به این که پول را کجا می‌خواهید بفرستید، فرق می‌کند. در قسمت توضیحات وب‌سایت اشاره شده که اگر قصد انتقال به حساب بانکی دارید ۴-۵ روز کاری طول می‌کشد. اما در مقادیر کم می‌توانید به سرعت پول را به حساب پی پال خود انتقال دهید.

در بعضی موارد وب‌سایت از شما می‌خواهد که هویت خود را از طریق کد تامین اجتماعی و شماره گواهی‌نامه رانندگی تایید کنید تا جلوی کلاهبرداری را بگیرد. اگر به مشکل بربخورید و نتوانید پول خود را خارج کنید باید با قسمت پشتیبانی مشتریان تماس بگیرید.

 

چطور بیت کوین را از کیف پول کاغذی خود خارج کنید

خارج شدن از بیت کوین

اگر تصمیم گرفته بودید که بیت کوین خود را به صورت آفلاین ذخیره کنید تا از شر هکرها در امان بمانید، بنابراین کمی کار برای شما طولانی‌تر می‌شود. ابتدا باید بیت کوین خود را به صورت آنلاین دربیاورید؛ سپس آن را به پول تبدیل کنید.

اگر کیف پول کاغذی دارید (منظور یک تکه کاغذ است که کد دسترسی به بیت کوین روی آن درج شده است)، بنابراین این اطلاعات برای دسترسی به پول روی کاغذ پرینت گرفته شده است. معمولا رشته‌ای از اعداد طولانی است که با عدد ۵ شروع می‌شود و به نام کلید خصوصی شناخته می‌شود.

متاسفانه وبسایت Coinbase اجازه نمی‌دهد پول را از کیف پول دیگری وارد کنید. بنابراین نیاز دارید تا یک کیف پول را در دستگاهی جداگانه ایجاد کنید و سپس آن را به وبسایت Coinbase انتقال دهید.

 

چطور بیت کوین را از کیف پول سخت افزاری خود بیرون بیاورید؟

کیف پول‌های سخت افزاری (یک دستگاه ذخیره رمزنگاری شده) طراحی شده‌اند تا بیت کوین را تا جای ممکن امن نگه دارند. به همین دلیل خارج کردن پول از آن‌ها کمی پیچیده‌تر است.

آسان‌ترین راه خارج کردن آن‌ها از طریق سرویس خود کیف پول‌تان است. به عنوان مثال، اگر از کیف پول Trezor استفاده می‌کنید، باید از وب‌سایت آن‌ها برای این کار استفاده کنید. ابتدا باید پلاگین مربوط به مرورگر را دانلود کنید. سپس باید بیت کوین خود را درون کیف پول دیجیتال Mycelium قرار دهید که طراحی شده برای این که با کیف پول‌های سخت افزاری به خوبی کار ‌کند. سپس آن را به وب‌سایت Coinbase انتقال دهید و باقی ماجرا هم که روشن است.

همان طور که گفتیم بیرون کشیدن سرمایه از بیت کوین کار آسانی نیست. اگر بیت کوین خود را درون کیف پول آفلاین قرار داده‌اید، فرایند طولانی‌تری در انتظار شما است. البته اگر فکر می‌کنید الان وقت فروش است خودتان می‌دانید که باید چکار کنید.


تگ ها : چطور پول خود را از بیت کوین خارج کنید شروع به کار پرسشهای رایج چگونه بیت کوین بخرم؟ – ارز دیجیتال تراکنش های بیت کوین چگونه انجام می شوند؟ – ارز دیجیتال بیت کوین چیست ؟ همه چیز درباره بیت کوین + ویدئو – ارز دیجیتال چگونه بیت کوین بفروشم؟ – ارز دیجیتال چرا خرید بیت کوین ارزان میتواند خطرناک باشد؟ – ارز دیجیتال چگونه بیت کوین بخرم؟ راهنمای استفاده از بیت کوین Searches related to چطور پول خود را از بیت کوین خارج کنید

نظرات




نماد