سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

با نزدیک شدن به آغاز سال ۲۰۱۸ بازار پیش بینی‌ها داغ شده است. بازار پر تلاطم بیت کوین هم از این پیش بینی‌ها مستثنی نیست. قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۸ بیشترین بحث‌ها را به خود اختصاص داده و هرکسی به دنبال کسب سود بیشتر در سال جدید است. اما همه چیز قیمت نیست و توسعه خدمات تحت پوشش ارزهای رمزپایه به ویژه بیت کوین در سال ۲۰۱۸ محتمل‌ترین پیش بینی است.کارشناسان و فعالان بیت کوین پیش بینی‌های متعددی برای بیت کوین در سال ۲۰۱۸ اظهار می‌کنند. ما در این مطلب ۶ مورد از این پیش بینی‌ها را منعکس می‌کنیم.

 

۱. مالیات یک مشکل بزرگ خواهد بود

مالیات بر بیت کوین

در کشورهایی مثل امریکا اظهارنامه مالیاتی باید دقیق و درست به اداره مالیات ارائه شود. باید منتظر ماند تا ببینیم میلیونرها و میلیاردرهای بیت کوین چگونه درآمد و سودشان را گزارش خواهند داد. از ابتدای به وجود آمدن بیت کوین همواره نگرانی در رابطه با فرار مالیاتی وجود داشته است. قوانین مربوط به بیت کوین هنوز در بسیاری از کشورها تهیه نشده و با توجه به ورود سرمایه گذاران انتظار می‌رود مالیات هم بر آن اعمال شود.

 

۲. مشتریان و پذیرندگان ارز رمزپایه افزایش خواهد یافت

پذیرش بیت کوین

با توجه به گرم شدن بازار ارزهای رمزپایه مثل دش، مونرو و اتریوم، پیش بینی می‌شود تعداد بیشتری از پذیرندگان فروشگاهی از ارزرمزپایه استفاده کنند. کارشناسان معتقدند به خاطر مشکلات بیت کوین در پرداخت، بیت کوین به طلای دیجیتال و ارزهای دیگر به به پول دیجیتال تبدیل خواهند شد.

 

۳. انطباق بیشتر بیت کوین با سیستم‌های پرداخت

پرداخت با بیت کوین

در حال حاضر بیت کوین به یک منبع سرمایه گذاری و ذخیره ارز تبدیل شده است. انتظار می‌رود توسعه دهندگان بیت کوین برای رفع این مشکل تغییراتی را اعمال کنند. هنوز مشخص نیست این تغییرات در زنجیره اصلی رخ خواهد داد یا در یکی از فورک‌ها مثل بیت کوین کش.

 

۴. سرمایه گذاران، در ارزهای رمزپایه متنوعی سرمایه گذاری خواهند کرد

سرمایه گذاری در ارزهای غیر بیت کوین

سرمایه گذاری در بیت کوین در سال ۲۰۱۸ تخصصی‌تر خواهد شد و انتظار می‌رود سرمایه گذاران به سمت تنوع بخشی بروند. اتریوم، لایت کوین، دش و آیوتا به احتمال زیاد مقصد سرمایه گذاران در سال ۲۰۱۸ خواهد بود.

 

۵. تمایل به سرمایه گذاری از سوی موسسات افزایش خواهد یافت

بیت کوین طلای دیجیتال

ارزش بازار برای انتهای سال ۲۰۱۸، ۵ تریلیون دلار پیش بینی می‌شود و تحقق این هدف فقط با ورود سرمایه کلان از سوی موسسات بزرگ مالی امکان پذیر است. قراردادهای معاملات آتی بیت کوین در ورود سرمایه بسیار تاثیر گذار خواهد بود و از طرفی به ثبات قیمت کمک خواهد کرد.

 

۶. قانون گذاری برای بیت کوین در سال ۲۰۱۸

قانون گذاری برای بیت کوین

معاملات بیت کوین و سایر خدمات وابسته به آن هنوز قوانین جامع و کاملی ندارد. سال ۲۰۱۸ سال قانون گذاری برای ارزهای رمزپایه خواهد بود . همین الان هم کشورهای زیادی در حال مطالعه برای تصمیم گیری هستند. نمی‌توان به طور قطع گفت قوانین دولتی تاثیر مثبت خواهد داشت یا منفی.

هر چند قوانین بیت کوین را محدود خواهد کرد اما نمی‌تواند مانعی برای بلاک چین باشد. کاربردهای واقعی بلاک چین به زودی آشکار خواهد شد و تاثیر زیادی در نگرش توسعه دهنده‌ها و کارآفرینان خواهد گذاشت.


تگ ها : ۶ پیش بینی برای بازار بیت کوین در سال ۲۰۱۸ پیش‌بینی شگفت‌انگیز میلیونر ۱۸ ساله از قیمت بیت‌کوین پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۱۸ چرا ارزش بازار بیت کوین و ارزهای دیجیتال در سال 1397 به مبلغ یک هزار قیمت بیت کوین تا سال 2020 میلادی چگونه بیت‌کوین در سال 2021 به قیمت 100 هزار دلار می‌رسد پیش بینی افزایش 20 برابری ارزش بیت کوین روسیه و چین آخرالزمان بیت‌کوین را مهندسی می‌کنند پیش بینی قیمت بیتکوین در ابتدای سال ۲۰۱۸ Searches related to ۶ پیش بینی برای بازار بیت کوین در سال ۲۰۱۸

نظرات




نماد