سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

هر کسی که چند سال پیش مقداری بیت کوین خریداری و ذخیره کرده بود حالا بسیار پولدار شده است. اما هیچ کس تصور نمی‌کرد که روزی از ۱۰ برابر شدن قیمت بیت کوین ظرف یک سال صحبت شود. بالاتر از آن، اگر قیمت امروز بیت کوین را که بیش از ۱۶۰۰۰ دلار است با قیمت بیت کوین در آغاز سال ۲۰۱۷ مقایسه کنیم می‌توان دید که قیمت این ارز رمزپایه در سال جاری میلادی حداقل ۱۶ برابر شده است. با ۱۰ برابر شدن قیمت بیت کوین ، تا پایان سال ۲۰۱۸ قیمت یک بیت کوین به بیش از ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید.این ادعایی است که دیو چپمن، مدیر عامل شرکت تجارت ارزهای رمزپایه استراتژی اکتاگون، مطرح کرده است. او معتقد است ارزش ارزهای رمزپایه نه تنها کمتر نخواهد شد بلکه روز به روز بیشتر نیز می‌شود.

او در محاصبه‌ای با شبکه خبری CNBC گفت:

تعجب نکنید اگر روزی در رسانه‌ها از ۶ رقمی شدن قیمت بیت کوین خبری شنیدید. در ماه آگوست همین امسال زمانی که قیمت بیت کوین ۴۰۰۰ دلار بود من پیش بینی کردم قیمت آن تا پایان سال ۵ رقمی خواهد شد. آن زمان خیلی از مردم به من خندیدند و فکر کردند من دیوانه شده‌ام. اما دیدیم که همین اتفاق اقتاد.

قیمت بیت کوین در ابتدای سال جاری میلادی کمی کمتر از ۱۰۰۰ دلار بود. اما مطابق با آمار صرافی‌های معتبر ارزهای رمزپایه همچون Coindesk، قیمت بیت کوین تنها در ماه اخیر از ۱۱۰۰۰ دلار به ۱۷۰۰۰ دلار افزایش پیدا کرده است.

همین چند روز پیش نیز، شرکت بازارهای جهانی Cboe اولین صرافی مجوزدار بیت کوین را در خاک آمریکا تاسیس کرد. به حدی از این صرافی استقبال شد که برای مدتی وبسایت صرافی این شرکت به دلیل ازدیاد تقاضا از دسترس خارج شد.

بیت کوین در سال ۲۰۰۸ توسط گروهی که خود را ساتوشی ناکاموتو، می‌نامند خلق شد. این ارز دیجیتالی تبدیل به اولین ارزی شد که با موفقیت امکان انجام معاملات مالی در فضایی امن و پنهان از نظارت‌های دولتی را فراهم آورد. مساله‌ای که موجب شده تا نظارت سنتی قانونی بر معاملات مالی بسیار مشکل‌تر از گذشته شود.

مقامات بانک‌های مرکزی جهان و منتقدان ارزهای رمزپایه به طور مداوم هشدار می‌دهند که این افزایش چشم‌گیر قیمت بیت کوین و دیگر ارزهای رمزپایه که در بازاری غیر شفاف صورت می‌گیرد، فضای مناسبی برای پول شویی به وجود آورده است.

بیت کوین وسیله ای برای پول شویی

روز یک‌شنبه گرنت اسپنسر، مدیرعامل بانک مرکزی کشور نیوزلند، گفت:

برای من کاملا مشخص است که افزایش قیمت بیت کوین حبابی بیش نیست. چنین وضعیتی را در گذشته نیز دیده‌ایم. در طول قرن‌ها ما با حباب‌های مشابهی روبرو بوده‌ایم. بنابراین افزایش ناگهانی قیمت بیت کوین برای من چیز جدیدی نیست.

اما بسیاری از سرمایه‌گذاران بزرگ این ارز رمزپایه در گوشه‌ای نشستند و با هیجان افزایش قیمت بیت کوین را نظاره می‌کنند.

به علاوه اگر کسی توانایی خرید یک بیت کوین کامل را ندارد هم می‌تواند در این ارز رمزپایه سرمایه‌گذاری کند.

کوچک‌ترین واحد بیت کوین یک ساتوشی است که در حقیقت از اسم خالق بیت کوین گرفته شده است.

خرید و فروش بیت کوین

اگر فردی در آغاز سال ۱۳۹۲ تنها ۱۰۰۰ دلار (بیش از ۴ میلیون تومان امروز، و بیش از ۳ میلیون تومان در سال ۱۳۹۲) بیت کوین خریده و هیچ‌گاه آن‌ها را به فروش نرسانیده بود، امروز مجموع دارایی او از بیت کوین تقریبا ۱/۲ میلیون دلار یعنی نزدیک به ۵ میلیارد تومان می‌شد.

پس شاید ۱۰ برابر شدن قیمت بیت کوین در سال آینده نیز چندان غیر ممکن به نظر رسد.

صاحب بخت برگشته یک لپ تاپ که حاوی ۱۰۰ میلیون دلار بیت کوین است در به در به دنبال گرفتن مجوز از شورای شهر نیوپرت است تا به او اجازه بدهد تا در محل دفن زباله‌های این شهر به دنبال لپ تاپ خود بگردد. زیرا سال‌ها پیش که بیت کوین ارزشی نداشت اون لپ تاپ خود را که کهنه شده بود در سطح اشغال انداخته بود.

جیمز هوولز، کارمند شرکت IT ولش، حتی می‌گوید چند سرمایه‌گذار نیز برای کندن محل دفن زباله‌ها پیدا کرده است. به شرطی که وقتی لپ تاپ خود را پیدا کرد بخشی از موجودی بیت کوین خود را به آن‌ها بدهد. شاید اگر آن روز فردی به او درباره ۱۰ برابر شدن قیمت بیت کوین در عرض یک سال چیزی می‌گفت او لپ تاپ خود را دور نمی‌انداخت.


تگ ها : ۱۰ برابر شدن قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی عصر بازار اخبار بیت‌کوین در سال ۲۰۱۸ به ۲۰ هزار دلار می‌رسد پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۱۸ بیت‌کوین در سال ۲۰۱۸ – دیجی اکسچنج سرمایه گذاران بیت کوینی به افزایش قیمت در سال ۲۰۱۸ خوش بین هستند کارشناس بورس: بیت‌کوین در سال ۲۰۱۸ به ۲۰ هزار دلار می‌رسد ۸ ارزی که احتمالا در ژانویه ۲۰۱۸ رشد خوبی خواهند داشت نمودار/ سال ۱۷۰۰ درصدی ارز دیجیتالی!

نظرات




نماد