سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

طرز تفکر بدون محدودیت

هرگاه با مشکلی در روند کاری شرکت مواجه شدید، به این فکر کنید که انسان هیچ محدودیتی ندارد. خودتان را با رهبران بزرگی مقایسه کنید که با وجود مشغول بودن به چندین شرکت متعدد، هنوز زندگی خود را به خوبی ادامه داده و حتی به فکر کسب و کارهای جدیدتر نیز هستند. به عنوان مثلا ایلان ماسک را در نظر بگیرید که علاوه بر مدیریت دو شرکت بزرگ علمی و فناوری، باز هم به فکر ایده‌های جدید و راه‌اندازی شرکت‌های پیشگام است.

همیشه به خودتان یادآوری کنید که هیچ محدودیت واقعی برای کارهایی که انسان می‌تواند انجام دهد وجود ندارد. این طرز تفکر شما را از فکر «این کار سخت است و نمی‌توانم انجام دهم.» رها می‌کند.

برنامه‌ریزی بیشتر

فراموش نکنید که سرمایه‌ی زمانی همه‌ی افراد جهان با هم برابر است. این استفاده‌ی هوشمندانه از زمان است که مدیران موفق و غیر موفق را از یکدیگر جدا می‌کند. راه‌حل کلیشه‌ای که همیشه راهگشا بوده است، برنامه‌ریزی است. اگر بتوانید زمان مشخصی از آخر هفته را به برنامه‌ریزی هفته‌ی آینده احتصاص دهید، در شروع روز کاری بعدی، با آمادگی کامل حاضر شده و تنها برنامه‌ها را اجرا می‌کنید. پس از مدتنی مشاهده می‌کنید که سرمایه‌گذاری یکی دو ساعته روی برنامه‌ریزی، سود زیادی برای شما داشته است.

برنامه‌ریزی بلند مدت

محدودیت‌ها و انتظارات واقعی

به عنوان مدیر یکی از وظایف اصلی شما مشخص کردن وظایف و اهداف برای کارمندان است. اگر در تعیین اهداف بلندپروازانه عمل کرده و ظایف بیش از حدی برای افراد مشخص کنید،‌ خواه ناخواه از زمانبندی عقب خواهید افتاد. فراموش نکنید که نتیجه‌ی وظایف بیش از اندازه، تنها تمام نشدن آنها و روبرو شدن با شرکتی است که از زمانبندی خود عقب افتاده است.

قدرت نه گفتن

نه گفتن مانند یک عضله است که با تمرین زیاد، تقویت می‌شود. در قدم اول اولویت‌های زندگی خود را مشخص کنید. اولویت‌هایی که به هیچ وجه حاضر به دست کشیدن از آنها نیستید. این موارد برای افراد مختلف متفاوت است. برای مثال مسافرت می‌تواند اولویت یک نفر باشد و برای دیگری ارزشی نداشته باشد. به هر حال پس از مشخص کردن اولویت‌ها، «نه» گفتن را تمرین کنید. می‌توان گفت این تکنیک، بیشتری بازدهی را در ذخیره ی زمان برای شما خواهد داشت.

استخدام مناسب و تقویت نیروهای کاری

استخدام کردن افراد مناسب از مراحل مهم تشکیل تیم کاری است. فراموش نکنید که این تیم در آینده به افراد شرکت شما تبدیل خواهند شد. در مراحل استخدام به دنبال افرادی باشید که پتانسیل پیشرفت را داشته باشند. در قدم‌های بعدی به این افراد آموزش‌های لازم را بدهید و در موقعیت مناسب، تمام مسئولیت‌های بخش را به آنها واگذار کنید. مرحله‌ی واگذار کردن زمانی است که بسیاری از مدیران در آن شکست خورده و نمی‌توانند مدیران میانی برای شرکت مشخص کنند.

با انجام تمام مراحل بالا، باز هم زمان‌هایی هستند که اتفاقات غیرمترقبه در شرکت رخ می‌دهند یا بحرانی برای شما به‌وجود می‌آید. این زمان‌ها و اتفاقات برای همه رخ می‌دهد و مجبور خواهید شد زمان بیشتری به کار بپردازید. نکته‌ی مهم این است که با رعایت موارد بالا در اکثر اوقات با خیالی آسوده‌تر و با این حس که از زمانبندی جلو هستید، به فعالیت می‌پردازید.


تگ ها : روش های کاربردی مدیر عاملان موفق برای افزایش کارایی روش های کاربردی مدیران عامل موفق برای افزایش کارایی بایگانی‌های روش های کاربردی مدیر عاملان موفق برای افزایش کارایی [PDF]روش های ایجاد انگیزه در کارکنان [DOC]بهره وری نیروی انسانی مدیر موفق با 10 مدیر موفق در دنیا آشنا شوید مقام نخست تیم هندبال ساری در مسابقات نیم فصل [PDF]انیتورینگ م نرم افزار مانیتورینگ الگ شرکت داناپرداز که به صورت یک پیام مدیر عامل [PPT]PowerPoint Presentation مرکز آموزش علمی کاربردی هپکو توانایی افزایش بهره وری در محیط کار LanGuard [PDF]معرفي طـرح‌هـاي ‌بـرگزیـده‌ [DOC]بهره وری [PDF]" حاالت شكست و تحلیل آثار آن " تعیین کارایی روش در ارتقاء درآمد بخش شیرپوینت چیست ؟ Sangfor – اینترنت اکانتینگ – Altina مدیران چگونه می‌توانند از کارمندانشان بازخورد بگیرند؟ [PDF]ارزﺷﯿﺎﺑﯽ خلاصه کتاب اصول مدیریت تألیف دکتر علی رضائیان درباره ما روش‌های نوین مدیریت چابک راهکارهای افزایش بهره وری ۲۳طرح فناورانه برای عبور از بحران آب/ گره خشکسالی در دستان محققان [DOC]دانلود فايل : modiriyate strategy.doc شاخص های شناسایی تعاونی های موفق کشاورزی تجارب موفق آژانس های مسافرتی و روش های افزایش فروش تور و هتل مقالات [PDF]هدفگذاری؛ مهمترین مهارت مدیران ۵ راه ساده برای افزایش سریع تمرکز در کار اینترنت در ایران [PDF]راهبردهای افزايش کارآيی و اثر بخشی اساتید در آموزش های مجازی رضایت شغلی و بهره وری الگوی کاربردی برای اصلاح الگوی مصرف [PDF]نقش ارتباطات در اطالع رسانی بانك ها و موسسات مدیر موفق چه کارهایی انجام می‌دهد: 15 توصیه برای تبدیل شدن به یک پاورپوینت اقتصاد کاربردی برای مدیران ویژگیهای فروشنده موفق و روشهای افزایش فروش [PDF]جلد سوم از سری کتاب های عملیات استراتژیک شرکت توزیع نیروی برق افزایش راندمان کاری در محل کار با 6 ترفند حرفه ای [PPT]Slide 1 توسعه روشهای آبیاری تحت فشار با تاکید بر آبیاری دقیق نرم افزار حسابداری و مالی حساب رایان پارس گیمیفیکیشن در فروش؛ 10 برنامه کاربردی موثر در گیمیفای کردن روند

نظرات




نماد