سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

راهنمای کامل برای ایجاد طرح کلی عالی برای وب سایت

در زمان ایجاد طراحی کلی وب سایت، برخی اشتباهاتی وجود دارد که معمولا ظاهر می شوند بخصوص در ارتباط با مبتدی ها و طراحان جدید. در این سری از گام ها برای ایجاد طرح کلی عالی برای وب سایت، ما مواردی را پوشش می دهیم که هر سازنده تازه کار وب سایت که در یک شرکت دیجیتالی کار می کند بایستی بداند و قبل از شروع یک پروژه جدید بایستی انجام دهد و نیز مواردی که بایستی به آن در طی فرآیند پرهیز نماید تا از این اشتباهات پرهیز نماید. این اصول نه تنها جنبه های طراحی را پوشش می دهند بلکه همچنین نکته های کلی جریان کاری که باعث می شوند این طراحی به خوبی انجام شوند نیز در بر دارند. با دنبال کردن آنها خیلی زود در مسیر ایجاد طرح های حرفه ای از وب سایت قرار خواهید گرفت.

 

تعریف کنید که موفقیت یعنی چه

با کارفرمایان خود صحبت کنید تا دریابید اهداف آنها چه هستند.

قبل از شروع کار لازم است که برای چه چیز شما این طراحی ها را انجام می دهید. علاوه بر توصیف سایت، لازم است بدانید چه توقعاتی از آن می رود. برای مثال به یک سایت خبری دقت کنید.هدف در آنجا چیست؟ آیا سایتی است که تا آنجا که ممکن است تبلیغات در آن قرار گیرد یا اینکه بهترین تجربه خواندن فراهم شود؟ این هدف ها قرار است چگونه اندازه گیری شوند؟

طراحی های خوب لزوما آن طراحی هایی  نیستند که زرق و برق دار باشند بلکه طرح هایی هستند که عملکرد را در طی زمان بهبود ببخشند. صحبت کردن با مشتری تان قبل از شروع طراحی در واقع کلیدی برای تعریف تمام این موارد است. لازم است که یاد بگیرید ملاحظات آنها و اهدافشان در آن سوی SOW ( قرارداد کاری ) نوشته شده چیست.

 

ابتدا افکارتان را بر روی کاغذ بنویسید

 

 

طرح های شماتیک اولیه برای نمایش سری های نمایش دهنده درباره شهرهای در سراسر دنیا.

این امر بسیار روشن به نظر می رسد اما اغلب اوقات دریافتم که طراحان قبل از اینکه به مسائلی که سعی دارند آن را حل نمایند بپردازند مستقیماَ به سراغ کار خود می روند. طراحی درباره حل کردن مسائل است و آن مسائل نمی تواند از طریق فکر ذهنی و سایه حل شوند بلکه بیشتر از طریق یک طرح کلی خوب و یک سلسله مراتب خوب حل می شود.

در مورد محتوا ، طرح کلی و عملکرد قبل از شروع نمودن به قرار دادن سایه ها فکر کنید.اطمینان حاصل کنید که آن افکار همراستا با اهداف کارفرمای شما هستند و برای بیان آنها احساس بدی نداشته باشید. هیچ کارفرمایی تا کنون به من در مورد بیش از حد ایده دادن شکایت نکرده است.

 

با طراحی کردن یک قالب کاری سطح بالا شروع کنید

طرح شماتیک یک wireframe پایه به شما برای ساختار بندی طرح کلی کمک خواهد نمود.

وقتی که از من خواسته می شود که یک پروژه طراحی سایت را انجام دهم اولین چیزی که انجام می دهم این است که یک قالب کاری سطح بالایی را ایجاد نمایم که تمام مشکلات طراحی  را حل نماید.

قالب کاری ، رابط کاربری است که محتوا را دربر می گیرد و به کاربر کمک می کند که عملیات هایی را انجام دهد و در میان آن سایت جابجا شود. این امر شامل نحوه جابجایی بین صفحات و مولفه هایی همانند نوارهای جانبی و نوارهای انتهایی می شود.

اگر شما به طراحی خود با این چشم انداز نزدیک شوید شما یک درک واضحی از نیازهای طرح کلی تان در زمان طراحی بخش ها فراتر از صفحه خانگی خواهد داشت.

 

یک شبکه اضافه کنید

 

یک مثال از یک شبکه 978 با یک خط پایه 10px.

همانطور که به نظر می رسد ساده است. قبل از شروع به طراحی هر چیزی شما نیاز به یک شبکه مناسب دارید. هیچ بهانه موثقی برای شروع یک کار بدون شبکه وجود ندارد – و اگر شما این کار را انجام ندهید می توانم به شما اطمینان دهم که طراحی تان نیز خوب به نظر نخواهد رسید. شبکه به شما کمک می کند که طرح کلی بخش های مختلف را ساختاربندی کنید؛ شما را در زمان نیاز به اندازه های مختلف راهنمایی خواهد نمود و به شما برای ایجاد یک الگوی پاسخگو کمک خواهد کرد بنابراین از لحاظ فاصله گذاری و همینطور بسیاری از موارد دیگر سازگار عمل خواهید نمود.

برای دریافتن در مورد نحوه انجام این کار، به این راهنما نگاهی بیاندازید: نحوه ایجاد شبکه ای که با تمام اندازه صفحه نمایش سازگار باشند.

 

نوع تیپوگرافی خود را انتخاب کنید

 

 

یک قانون سرانگشتی کلی آن است که بیش از دو نوع قلم مختلف در طرح کلی وب سایت استفاده نکنید.

جستجوی نوع قلم های مختلف و رنگ های مختلف در واقع بخشی از فازهای کشف مختلف در یک پروژه هستند. پیشنهاد می کنم که بیش از دو نوع قلم در یک وب سایت استفاده نکنید اما می تواند به طبیعت سایت نیز بستگی دارد. به طور کلی فونتی را انتخاب کنید که خواندن آن در حالت درشت راحت باشد و عنوان های خوبی را بتوان ایجاد کرد. نترسید که از فونت های بزرگ استفاده کنید ودر زمان استفاده از تیپوگرافی، خلاق و هماهنگ عمل کنید.

 

تم رنگ خود را انتخاب کنید

 

ابزارهایی همانند Color Hunt به انتخاب یک پالت رنگ کمک می کند.

در طول فرآیند انتخاب یک مجموعه از فونت ها، بایستی با جستجوی این مسئله آغاز نمایید که چه رنگ هایی در رابط کاربری، پس زمینه و متن بکار خواهید گرفت.من استفاده از یک مجموعه محدود از رنگ ها و تن رنگ ها را برای رابط های کاربری کلی پیشنهاد می کنم.

مهم است که آن موارد را بطور ثابت در تمام رابط کاربری بسته به عملکرد المان ها ثابت نگه دارید. در مورد طرح کلی سایت هایی همانند فیس بوک ، توییتر، Quora و Vimo فکر کنید. به غیر از رابط کاربری نبایستی هیچ محدودیت رنگی برای عکس ها و جزئیات گرافیکی وجود داشته باشد مگر آنکه با عملکرد مولفه ها تداخل داشته باشد.

 

طرح کلی را تقسیم بندی کنید.

در طرح های کلی ساده معمولا انتقال بین صفحات به سادگی انجام می شود. هرچه ساختار سایت ساده تر باشد، انتقال بین صفحات برای کاربر ساده تر خواهد بود.هر بخش از سایت شما نیاز به بیان کردن دلیل و داستان آن است. نیازمند یک نیت و یک نتیجه نهایی برای کاربران است. طرح کلی بایستی به محتوا کمک کند تا آنچه را که مهمترین قطعات در آن داستان است را بر آن تاکید داشته باشد. در واقع نبایستی درخواست های زیادی برای انجام در یک صفحه وجود داشته باشد – هر چیزی بایستی به این سوال نهایی ختم شود که "من در اینجا چه کاری می توانم انجام دهم؟" درمورد ساده ترین طرح های کلی که شما می توانید برای یک هدف ساده تصور کنید فکر نمایید و شروع به اضافه کردن مولفه هایی نمایید که لازم هستند. در پایان شما متعجب خواهید شد که چقدر مشکل است که کار را ساده نگه دارید!

 

مجددا در مورد آنچه انجام شده است فکر کنید

دکمه های جستجو در حال کهنه شدن هستند.

آیا دیگر نیاز به دکمه های سرچ وجود دارد؟ در اکثر موارد جواب آن، نه است. به عنوان طراح ما روشی را که کاربر از اینترنت جستجو انجام می دهد را شکل می دهیم. این به ما بستگی دارد که تصمیم بگیریم چه تعداد گام هایی یک عمل ساده نیاز خواهد داشت و سایت ما در این باره چقدر کارآمد عمل خواهد کرد. برخی سنت هایی وجود دارد به دلیل آنکه واقعا موثر هستند اما برخی از آنها وجود دارند به دلیل آنکه هیچ کسی وقت کافی برای ارزیابی آنها اختصاص نداده است. مهم است که در مورد الگوهای متقابلاَ فعال ایجاد شده برای تمام مولفه ها مجدداَ فکر کنید تا ببینید که چگونه می توانید آنها را بهبود ببخشید.

 

در مورد حرکت فکر کنید.

حرکت در زمان طراحی تجربه های متقابلاَ فعال ضروری است. حرکت در زمان طراحی تجربه های متقابلاَ فعال ضروری است. هیچ طراحی نمی تواند به خودی خود یا یک کمپ استاتیک مورد قضاوت قرار گیرد. هر مولفه بوسیله رابطه خود با سیستم تعریف می شود و آن رابطه نیاز به حرکت دارد تا به درستی انتقال یابد. حرکت می تواند اثرات دینامیک را بر روی محتوا یا وضعیت متقابلاَ فعال در طرح کلی تان را نشان دهد. برای این هدف دوم، من توصیه می کنم که طراحی تان را کمی جلوتر به سمت پروتوتایپ سازی پیش ببرید.

 

پروتوتایپ، پروتوتایپ، پروتوتایپ

پروتوتایپ سازی بهترین راه برای تست کردن عملیات های متقابل است.

پروتوتایپ سازی بهترین راه برای تست کردن عملیات های متقابل و تکنولوژی است. ابزارهای پروتوتایپ سازی بسیاری وجود دارند که این کار را امروزه بسیار ساده می سازند و نیازی به یک معلم کدنویسی برای ایجاد پروتوتایپ های موثر ندارید. با این وجود این امر روش دیگری است که شما می توانید با استفاده از آن، کارفرمای خود را هیجان زده بسازید و مفاهیم و ایده هایی که در غیر این صورت نیاز به توضیحات بسیار زیادی خواهند داشت ایجاد نمایید.

 

 خود را به چالش بکشید.

من هر طراحی را که وجود دارد تشویق نمودم که خودشان را در هر پروژه ای به چالش بکشند. ابداع و نوآوری لزوما برای پروژه ضروری نیست. بنابراین این امر به ما بستگی دارد که به چیزی جدید برسیم. مثال هایی از چالش های مختلف را می توان با استفاده از یک سیستم شبکه جدید، ایجاد یک مولفه جدید یا حتی چالش های کوچکی همانند پرهیز از ترکیب حالت ها یا  استفاده از یک رنگ خاص ایجاد نمود.

 

 به جزئیات دقت نمایید.

پیشرفت در کار: دیدگاهی از جزئیات از این جمله اخیراَ بسیار استفاده شده است اما امروزه در محصول نهایی مشهود است. بستگی به مفهوم در آن سوی پروژه، آن " توجه به جزئیات" می تواند به معنی چیزهای مختلفی باشد. می تواند یک تعامل متقابل کوچک، یک انیمیشن غیر منتظره یا یک لمس زیبایی شناسانه ای همانند یک عنصر کوچک در یک دکمه یا یک ضربه هوشمندانه در اطراف یک کادر در پس زمینه باشد. اما در مجموع همین نحوه لمس ضروری است – و بطور طبیعی بوجود خواهد آمد اگر شما واقعاَ از آنچه که انجام می دهید لذت ببرید.

 

هر مولفه را بهبود ببخشید

با هر مولفه آنگونه رفتار کنید که انگار برای یک مسابقه طراحی است.

با هر مولفه آنگونه رفتار کنید که انگار قرار است برای یک مسابقه طراحی ارائه شود. اگر شما به همه مولفه ها توجه داشته باشید کل آن بیشتر از مجموع تمام قسمت های آن خواهد شد. بایستی اقرار کنم که این قسمت از نصیحت مال من نیست. من آن را در گذشته شنیدم در یک شرکت قبلی  و متعجب شدم از اینکه چقدر این جمله روشن و درست بود.

هر مولفه نیاز به آن داشت که آن گونه طراحی  شود که بهترین مولفه ای که تا کنون بوده است طراحی شود. گاهی اوقات طراحان قسمت های خاصی از یک سایت در لیست کارهای آینده خود نگه می دارند و در پایان نیز بی توجه به آن کار خود را به پایان می برند.

 

 کار خود را برجسته نمایید.

کنتراست درست را بین استروک ها و پس زمینه ایجاد نمایید

برای پرهیز از پیکسل های بلوری شده، سعی کنید که کنتراست درستی را بین استروک ها و پس زمینه یا رنگ پس زمینه ایجاد نمایید. علاوه بر هر ملاحظه زیبایی شناسانه ای، برخی چیزهای رایجی وجود دارد که بایستی از آن پرهیز نمود تا یک قطعه درست و تمیزی از کار ایجاد شود.

برخی چیزهایی که شما بایستی برای زمانی که سعی دارید کار خود را برجسته تر نمایید رعایت نمایید شامل نحوه برخورد با گرادیان رنگ ها، لبه های بلوری، گزینه های رندر نمودن فونت ( برخی فونت ها بسته به اندازه شان دارای بهترین ظاهر در یک حالت رندر خاص هستند) و ضربه هایی که بطور نامناسبی با پس زمینه ادغام می شوند. چند مثال پایه ای از این مسئله وجود دارد که می توانید آنها را بیابید اما در واقع این لیست بدون انتها است. همواره به طراحی خود به عنوان یک کل نگاه کنید تا متوجه شوید که آیا همه چیز به خوبی کار می کند و سپس هر مولفه را بصورت فرد با دقت بیشتر مشاهده کنید.

 

 فایل های طراحی خود را منظم نمایید

این نکته ( به همراه استفاده از شبکه) یکی از مهمترین قطعه های توصیه ها است و به این بستگی ندارد که در طراحی خود از چه ابزار طراحی استفاده می کنید. بدون توجه به اندازه پروژه و تعداد طراحانی که بر روی آن کار می کنند لازم است که فایل های خود را مرتب و تمیز نگه دارید. با این کار خروجی گرفتن از بخش های مختلف برای سرعت دادن به فرآیند طراحی و برای کار و همکاری با دیگر طراحان راحت تر خواهد بود.

 

 بهترین مورد را طراحی کنید؛ آماده ی بدترین مورد نیز باشید

در ذهن خود تجسم نمایید که چگونه طرح کلی در دستگاه های مختلف و اندازه صفحه های مختلف کار می کند

در ذهن خود تجسم نمایید که چگونه طرح کلی در دستگاه های مختلف و اندازه صفحه های مختلف کار خواهد کرد. به عنوان طراح، کار ما این است که مشکلاتمان را از طریق قیدهای مختلف حل نماییم. در طراحی وب، دامنه قیدها از مسائل مفهومی و فنی دامنه  تا مسائل مربوط به محتوا گسترش دارند.

لازم است که سایتی را بسازید که نه تنها در سناریوی ایده آل بتواند کار کند بلکه همچنین در بدترین سناریو بتواند همچنان عمل نماید. برای مثال ممکن است کاربر از یک صفحه واقعاَ کوچک استفاده نماید و اینگونه سایت را ببیند که به ندرت محتوایی بر روی آن وجود دارد و بنابراین به نظرش خراب بیاید.

به هر حال برای نمایش کارمان، من همواره به شدت توصیه می کنم که بهترین سناریو را برای آن بسازیم. بنابراین ما می خواهیم که مقدار ایده آلی از متن را نمایش دهیم و می خواهیم که سایت را در اندازه ایده آل مرورگر نشان دهیم که رایج ترین سناریو برای کاربرانی است که از آن استفاده می کنند.

 

آنقدر بر روی طراحی تمرکز کنید که از آن متنفر شوید

اگر که شما مشتاق طراحی باشید مطمئنم که این دقیقا همان کاری است که انجام می دهید. هرگاه که من یک مولفه را طراحی می کنم بسیار از آن احساس غرور می کنم من معمولا آن مولفه را بخشی از زندگی خودم می سازم. از آن اسکرین شات می گیرم. آن را در دستگاه های مختلف تماشا می کنم از آن wallpaper درست می کنم و حتی پرینتش می کنم و بر روی دیوار قرار می دهم.

در نتیجه این فرآیند من به جایی می رسم که از طراحی خودم متنفر می شوم. هر جایی که اشتباه است را کم کم می بینم و در نتیجه آن را تغییر می دهم. نپسندیدن کار قبلی تان نشانه ای از بلوغ است و به این معنی است که شما نهایتا از اشتباه های خود درس گرفته اید.

 

طراحی خود را خیلی زود با مشتری در میان بگذارید.

در زمان پیشنهاد " مشاهده و بیان حس و برداشت " از یک مفهوم متقابلاَ فعال یا یک طراحی، لازم است که اطمینان حاصل نمایید که شما و کارفرمایتان در یک صفحه قرار دارید. از تلف کردن زمان زیاد بر روی یک مفهوم قبل از اشتراک گذاردن آن با کارفرما بپرهیزید.

زمانی که مفهوم اولیه تثبیت شد می توانید کمی مطمئن شوید و تولید را شروع نمایید. اما بعد از ارائه اولین مفهوم، اگر مشتری عاشق آن نشود بایستی بازخوردهای لازم را جمع آوری نمایید که یک مفهوم دوم و مناسب تری را روی میز قرار دهید.

 

بهترین دوست توسعه دهنده خود باشید.

توسعه دهنده ها افراد خلاقی هستند و شغل خود را به اندازه ای که شما دوست دارید آنها نیز دوست دارند. اما آنها همواره از همان ابتدا در پروژه گنجانده نمی شوند و معمولا وقتی در کار وارد می شوند که در مورد مفاهیم تصمیم گیری شده است و نقش خلاقانه آنها دیگر بدون تاثیر گردیده است.

این فرآیند غلط است. برخی از بهترین ایده ها از تیم توسعه بوجود می آید بنابراین اطمینان حاصل نمایید که تیم شما از همان ابتدای پروژه همراه است. به اشتراک گذاشتن مفاهیم و هیجان هایتان با آنها منجر به ایده های بهتر و یک اجرای بهتر در پایان کار می شود.

 

چیزها را تا جایی که امکان دارد بطور روشن نمایش دهید.

ایجاد کار عالی به اندازه ارائه آن مهم است. بهترین طراحی سایت شما ممکن است نادیده گرفته شود و یا دور انداخته شود اگر که آن را خوب ارائه ندهید. وقتی که نوبت به ارائه می رسد در واقع می خواهید کارتان را انگار که برای یک بچه بطور مثال 4 ساله توضیح دهید. همیشه به خاطر داشته باشید که آنچه که بطور کل برایتان روشن و واضح است ممکن است به همان اندازه برای کسی که طراحی شما را برای اولین بار می بیند روشن و واضح نباشد.

 

خیلی به ایده های خود نچسبید.

یک ارتباط ظریف وجود دارد بین دانستن آنکه چه وقت از ایده های خود طرفداری نمایید و اینکه بفهمید کی تیم شما یا کارفرمایانتان آنها را به عنوان " آن موردی که در نظر دارند" نمی بینند. به عنوان یک طراح لازم است که به طور کامل به آنچه که انجام می دهید اعتقاد داشته باشید اما همچنین بایستی آماده باشید که به سرعت هر یک از ایده های خود را رها کنید و به چیز دیگری برسید. فراموش نکنید که بیش از یک جواب همواره وجود دارد.

 

طراحی خود را تا توسعه آن دنبال کنید.

اگر شما در یک شرکت کار می کنید احتمالا می دانید که چقدر راحت خود را در این تلاش می توانید ببینید که یک پروژه جدیدی را طراحی کنید زمانی که مورد قبلی توسعه یافته است. برعکس عقاید عمومی، کار شما بر روی یک پروژه پایان نمی یابد زمانی که PSD و استایل شیت تحویل داده می شوند.

اگر که شما واقعا در مورد اینکه طراحی ها و عقاید تعاملی تان به خوبی اجرا شود دقت می کنید هر چند وقت بهترین دوستان قدیمی تان،  توسعه دهنده ها را ببینید و به آنها به میزانی که نیازدارند کمک کنید تا اطمینان حاصل نمایید که هر پیکسلی از آن ایده آل است.

 

کار خود را در حالیکه حین پیشرفت است نشان دهید.

 

صفحات استایل خود را به اشتراک بگذارید و با مولفه های درحال پیشرفت با گروه خود کار کنید.

به عنوان یک جامعه ای از طراحان، ما همگی نه تنها دوست داریم که نتایج نهایی را ببینیم بلکه همچنین درحین پیشرفت کار کنیم. گاهی اوقات بهترین بخش یک پروژه به چندین دلیل رها می شود و در فولدر آرشیو شما گم می شود.

زمانیکه پروژه به اتمام می رسد و شما تاییدیه را از کارفرما دریافت می کنید آن را ارتقاء دهید و در صورت امکان یک مطالعه موردی را در مورد کار حین پیشرفت و مطالعه ای از طراحی هایی که به نسخه انتشار نرسیدند انجام دهید. به این ترتیب به دانش جامعه خود کمک خواهید نمود و بازخوردهای با ارزشی نیز دریافت خواهید نمود.


تگ ها : مقاله 23 گام برای داشتن طرح کلی عالی از وب سایت بهترین طراحی سایت بلاگ صنایع نرم افزار پیشرو صفحه طراحی سایت با زبان asp.net لیوسایت ساز سایت من (2) با این هفت راهکار، فروش خود را به‌طور معجزه‌آسا افزایش دهید! تولید محتوا بر اساس سئو سایت رایگان وبسایت شخصی مسعود حسین زاده اصل [PDF]FINAL Book 1 تندیس راهکارهای یک کلاس خوب آموزش صفر تا صد طرح یا برنامه بازاریابی (Marketing plan) وب سایت سلام محمدی وب سایت حسن روحانی ابزارهای ضروری که هر طراح وب سایتی به آن نیاز دارد درباره ما [PDF]راهنمای شما برای داشتن زندگی مستقل [PDF]تحصیل و تحقیقات در آلمان PDF 2185.36k 55 ایده جدید برای راه اندازی استارت آپ ( قسمت اول ) [PDF]سرفصل علم اطلاعات و دانش شناسي سئو : سئو سایت بهینه سازی سایت سئو سازی وب سایت [PDF]مروری بر ساختار و محتوای درگاه اطلاعاتی درس سواد اطلاعاتی برای دوره‌ه اجرای طرح جدید ترافیک منوط به تأیید پلیس، فرمانداری و تصویب شورای سهام عدالت ، ثبت نام و پیگیری سود سهام عدالت » آسمونی با 10 سال سابقه بیمه بازنشسته شوید مراکز رشد فنآوری سلامت چگونه آپتایم یک هاست خوب را اندازه گیری کنیم + معرفی انواع سرویس های elahe neshati، نویسنده در مراحل انجام ثبت اختراع در ایران [بایگانی] کتابی از حرف هاي چهل سال پيش رهبر انقلاب که براي امروز گفته شد دانلود متن کامل کتابها بنی صدر از آغاز تا پایان گام به گام با سقوط اولین رئیس‌جمهور! چگونه برای کارشناسی ارشد برنامه ریزی و مطالعه کنیم ؟ BBC Persian مقالات طراحی سایت [PDF]فعّالیت های آموزشی پیش دبستانی درآمد اینترنتی با ارقام میلیونی، از سراب تا واقعیت! تا چه اندازه واقعیت آموزشگاه طراحی سایت نيازسنجی گام بنيادی در برنامه‌ريزی‌های فرهنگی چگونه سوالات پژوهشی را طرح کنیم؟ داشتن تِم و هماهنگی در فعالیت‌ها [PDF]گزارش فعالیت های معاونت دولت الکترونیکی اخبار طرح ایجاد اشتغال پایدار؛ تبديل روستاييان به بيکاران بدهکار! بهترین استفاده از برد هوشمند / تخته هوشمند تعاملی مهاجرت به کانادا : ده شغلی که بدون تحصیلات بالا بین 60،000 تا 100 [PDF]و اﺳﻼﻣﯽ آزاد داﻧﺸﮕﺎه در ﮐﯿﻔﯿﺖ ارزﺷﯿﺎﺑﯽ ﻧﻈﺎم اﺳﺘﻘﺮار ﺿﺮو کنفرانس ملی مدیریت، کارآفرینی و مهارت های ارتباطی شبکه مطالعات سیاست گذاری عمومی آموزش تصویری ساخت درگاه پرداخت اینترنتی پرورش وکیل موفق و کارآمد، مستلزم داشتن نظام آموزشی نظامند و هدفمند است [PDF]مشخصات کلی، برنامه و سرفصل دروس عمران آموزش بسیار عالی درمورد نحوه نوشتن مقالات علمی 6 نکته مهم برای طراحی اتاق خواب [PDF]: ﻣﻘﺪﻣﻪ : ﺍﻫﺪﺍﻑ ﻭﺍﺣﺪ ﭘﺎﻳﺎﻥ ﻧﺎﻣﻪ : ﺗﻌﺮﻳﻒ Blog ثبت اختراع [PDF]کتاب رهنمای جمهوری اسلامی افغانستان از الف تا یا دانشگاه جامع امام حسين (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مگ وب [PDF]پروژه عسلویه #2 طراحی و توسعه استراتژی های برند – وبسایت رسمی آرش سلطانعلی انتخاب مکان مناسب برای راه اندازی رستوران اطلاعيه راه اندازي سامانه سهام عدالت به نشانيwww چگونه لغات انگلیسی را حفظ کنیم آموزش کامل طراحی وب سایت در فتوشاپ با جزییات همه چیز درباره هک شدن وردپرس و شیوه مقابله با آن: راهنمای 100% جذب مشتری: چگونه تولید محتوا به افزایش مشتریان شما کمک می‌کند؟

نظرات




نماد