سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

او سرانجام مدرک خود را از دانشگاه دوک در رشته‌ی MBA دریافت کرد و توانست جزو ۱۰ درصد فارغ‌التحصیلانی باشد که عنوان افتخاری این دانشگاه را کسب می‌کنند.

تیم کوک بلافاصله بعد از فارغ‌التحصیلی در شرکت‌های معتبر کامپیوتری مانند آی‌بی‌ام و کامپک مشغول به کار شد. بعد از مدتی طی یک اتفاق غیر منتظره و هوشمندانه تصمیم گرفت در سال ۱۹۹۸ وارد شرکت اپل شود. او در یکی از سخنرانی‌های خود در دانشگاه آبرن از این تصمیم با عنوان «مهم‌ترین اکتشاف زندگی تاکنون» یاد کرد و گفت: «یک بینش درونی به من می‌گفت که باید این کار را انجام دهم.»

بعد از اینکه کوک به‌عنوان مدیرعامل شرکت اپل شناخته شد، محصولات موفقی مانند ساعت‌ هوشمند و ایرپاد به بازار عرضه شدند و ارزش سهام شرکت به میزان قابل توجهی بالا رفت. در ادامه‌ی این مقاله‌ی خونیرث ۱۰ سخن آموزنده از این رهبر خلاق و نوآور را بررسی خواهیم کرد.

tim cook

۱- موفقیت

برنده شدن هرگز به معنای بهترین بودن نیست.

۲- نوآوری

بعضی از مردم نوآوری را به معنای تغییر می‌دانند؛ اما ما هرگز چنین برداشتی نداشته‌ایم. نوآوری باعث بهتر شدن امور می‌شود.

۳- انگیزه

بهترین باشید، نه اولین.

۴- بینش

بسیار کم پیش می‌آید که شخصی از بدو تولد بینش درونی داشته باشد. این احساس با گذشت زمان قوی و قوی‌تر خواهد شد. بزرگ‌ترین چالش انسان‌ها این است که یاد بگیرند به این احساس گوش بدهند و طبق غریزه عمل کنند.

۵- میراث

به ندرت پیش می‌آید که یک نفر بتواند تاریخ را رقم بزند؛ اما به این فکر کنید که اگر این اتفاق بیفتد چه خواهد شد. این اتفاق می‌تواند برای شما رخ دهد. این اتفاق باید برای شما رخ دهد.

tim cook

۶- تعیین هدف

اجازه بدهید شادی و خوشحالی در طول مسیر با شما همراه باشد، نه در هنگام رسیدن به یک هدف یا مقصد دور.

۷- ایجاد تغییرات

اگر باور داشته باشید که هیچ محدودیتی ندارید، می‌توانید کارهای بزرگی انجام دهید، می‌توانید دنیا را تغییر دهید.

۸- استقامت

زندگی خود را وارد حاشیه نکنید. دنیا به حضور پررنگ شما احتیاج دارد.

۹- شخصیت

در دنیای امروز انتخاب بین «خوب عمل کردن» و «عالی عمل کردن» اشتباه‌ترین کار ممکن است.

۱۰- اخلاق کاری

میان «علاقه‌مندی به کار کردن» و «علاقه‌مندی به کار» تفاوت فاحشی وجود دارد.


تگ ها : سخنان آموزنده از تیم کوک، مدیرعامل شرکت اپل Images for ‫سخنان آموزنده از تیم کوک، مدیرعامل شرکت اپل‬‎ سخنان آموزنده از تیم کوک / مدیرعامل شرکت اپل آفیس نت ۱۴ گفتار الهام بخش از استیو جابز جملات زیبا و بیوگرافی تیم کوک (Tim Cook) سخنان آموزنده از تیم کوک مدیرعامل شرکت اپل نگاهی به زندگی روزانه رئیس اپل آقای تیم کوک سخنرانی استیو جابز درامد عجیب تیم کوک مدیر عامل اپل در سال 2017 سخنان استیو جابز اخبار علمی دلایل عمده شکایات کم فروشی اینترنت آخرین اخبار ceo سخنان الهام بخش و آموزنده از استیو جابز سخنان آموزنده از تیم کوک، مدیرعامل شرکت اپل سالار وب – سخنان آموزنده از تیم کوک، مدیرعامل شرکت اپل ترجمان تیم طراحان جوانه (javanehteam) زندگی استیو جابز، نابغه تکنولوژی در یک نگاه + اینفوگرافی

نظرات




نماد