سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

من در مدت کوتاهی که آنجا کار کردم، شاهد استعفای کارکنان زیادی بودم. هزینه‌های بالای واژگونی و مشکلات، شرکت را در وضعیت قرمز قرار داده است. رئیس ما باعث شد که همه به فکر ترک کردن شرکت بیفتند تا جایی که شرکت مجبور شد دفتر منطقه‌ای خود را ببندد؛ چراکه همه یا کارشان را ترک می‌کردند یا توسط رئیس ظالم و عصبانی ما اخراج می‌شدند. بسته شدن اداره به معنای خارج شدن آن از بازار به‌طور کامل است.

وارد کردن و به‌کارگیری کارکنان جدید بسیار گران تمام می‌شود. برخی از تحلیل‌گران تخمین زدند که این هزینه چیزی حدود ۶ ماه حقوق هر فرد است. من بعد از ۶ ماه کار کردن آنجا را ترک کردم. در حالی که تازه به یک فرد حرفه‌ای ارشد در منطقه برای فروش تبدیل شده‌ بودم. حتی بعد از اینکه بعضی از افراد به منابع انسانی شکایت کردند و یک نفر هم در ملاقاتی که ترتیب داد به‌صورت زبانی مورد توهین و تهدید قرار گرفت، هیچ اقدامی برای حل مشکلات صورت نگرفت.

مطالعات نشان می‌دهند که اولین دلیلی که باعث می‌شود، افراد شغلشان را ترک کنند، وجود یک رئيس بد است. من علاوه بر تجارب بدی که در محیط کارم به‌دست آوردم، درس‌های ارزشمندی در مورد اینکه چه کارهایی نباید در مدیریت انجام شود، یاد گرفتم. در اینجا به کارهای رئیس سابقم می‌پردازیم. این کارها بود که باعث شد کارکنان کارشان را ترک کنند و دفتر منطقه‌ای تعطیل شود.

۱. ایجاد سیاست‌های اداری

یکی از تاکتیک‌های انگیزشی که یک مدیر می‌تواند داشته باشد این است که شغل افراد را تهدید کند. یک رهبر باید یک معلم خوب باشد و راه‌هایی برای کمک کردن به افراد پیدا کند و باعث شود افراد پیشرفت کنند. مدیریت همراه با ایجاد ترس، باعث می‌شود که کارکنان از شرکت ناراضی باشند و در اولین فرصتی که پیدا می‌کنند کارشان را ترک کنند. رئیس من همیشه در پشتی را قفل می‌کرد تا اگر کسی بخواهد از ساختمان خارج شود از جلوی دفتر او رد شود تا او بتواند مراقب کارهای ما باشد. این نوع رفتارهای منفعل تهاجمی نشان‌دهنده‌ی عدم اعتماد و احترام بود.

مدیر من اصطلاحا افراد را به جان یکدیگر می‌انداخت. به یک شخص می‌گفت که فلان فرد این حرف را زده است و حرف‌های این شخص را به گوش آن یکی می‌رساند. سیاست‌های اداری، اصول اخلاقی را از بین می‌برد و رهبران باید از به‌وجود آمدن چنین شرایطی جلوگیری کنند؛ نه اینکه باعث ادامه پیدا کردن آن‌ها بشوند. سعی کنید مثل رئیس من کینه‌جو نباشید و در عوض محیطی مثبت را به وجود بیاورید که افراد از آمدن به آنجا لذت ببرند.

۲. دقت بیش از حد به جزئيات در مدیریت

هیچ‌کس دوست ندارد زیر ذره‌بین مدیریت قرار بگیرد. سعی کنید به‌جای اینکه سعی در کنترل کارکنان به‌طور جزئی داشته باشید، رهبری باشید که مورد تحسین و ستایش کارکنان است. سعی کنید با کارکنان و مشتریان با اخلاق کاری، صمیمیت، و احترام برخورد کنید.

۳. دروغ گفتن به مشتری‌ها

من چندین بار شاهد این بودم که رئیسم به مشتری‌ها دروغ می‌گوید. به‌علاوه، او در جلسه‌ای که با نماینده‌ی مالی اصلی یک شرکت محلی داشت، آنقدر گستاخانه رفتار کرد که نماینده‌، کاغذ پیشنهاد شرکت ما را به سمت رئیسم پرتاب کرد و ما را از دفترش بیرون انداخت و گفت هیچ وقت دیگر با ما کار نخواهد کرد و از ما خواست که دیگر به آنجا برنگردیم.

مدیریت

۴. صحبت کردن در مورد مسائل بد خصوصی

مدیر سابقم همیشه در مورد زندگی شخصی خود با همسرش با ما صحبت می‌کرد. فکرش را بکنید که حتی همسرش هم او را دوست نداشت. این کار او باعث شد همه احساس ناراحتی کنند، از او ناراضی باشند و کمتر به او اعتماد کنند.

۵. به جای هدایت کردن، انتقاد کند

ما همیشه شاهد این بودیم که وی در دفترش نشسته است و ویدیو‌های یوتیوب را تماشا می‌کند. با این حال همیشه از ما انتقاد می‌کرد که چرا ما به‌سختی کار نمی‌کنیم. مدیران بد در توسعه و بهبود مهارت‌های کارکنانشان شکست می‌خورند و نمی‌توانند این مهارت‌ها را به‌خوبی به کار گیرند.

۶. استفاده از ارتباط کلامی بد و وقیحانه

او عادت داشت در ملاقات‌ها به کارکنان بد و بیراه بگوید و در جلوی جمع آن‌ها را تحقیر کند. هیچ‌کس شایسته تحقیر شدن زبانی در کار نیست. دپارتمان منابع انسانی باید از کارکنان در قبال چنین رفتاری حمایت کند.

اما ما با مشاهده‌ی این مورد و موارد دیگری متوجه شدیم که منابع انسانی نسبت به چنین رفتاری بی‌توجه است و چشم خود را روی این نوع مسائل می‌بندد. اگر مدیران شما هم از ارتباط کلامی بدی در شرکت استفاده می‌کنند باید انتظار واژگونی داشته باشند.

مدیر موفق

۷. متکبرانه رفتار کردن و تواضع نشان ندادن

هیچ کس مدیری را که فکر می‌کند همه چیز را می‌داند، دوست ندارد. یک رهبر خوب وقتی کارها خوب پیش می‌رود، خودش را مسئول همه اتفاقات خوب نمی‌داند و وقتی کارها بد پیش می‌رود، تمامی سرزنش‌ها را برای بقیه نمی‌داند و خودش را نیز مقصر می‌داند.

تا به حال شده است که از رفتن به سر کار متنفر باشید و وقتی تنها یک روز از تعطیلات مانده باشد، بگویید ای کاش فردا سر کار نمی‌ٰرفتم. این چیزی بود که من موقع کار کردن با رئیس سابقم با آن مواجه شدم و امیدوارم هیچ موقع برایم تکرار نشود.

۸. گوش ندادن به حرف‌های کارکنان و نادیده گرفتن آن‌ها

هیچ چیز مانند نادیده گرفتن گفته‌های کارکنان باعث کاهش ارزش کاری آن‌ها نمی‌شود و اگر آن‌ها احساس کنند حرف‌ها و صحبت‌هایشان بی‌ارزش است، نسبت به پیشرفت در کار رغبت نشان نمی‌دهند.

۹. استخدام و به‌کارگیری دوستان خاص خود

وقتی مدیران دوستان خود را که در خارج از شرکت هستند و کیفیت لازم و قابل مقایسه با افراد داخلی ندارند، استخدام می‌کنند، باعث می‌شوند که استعداد از شرکت خارج شود. این تجربه بیشتر از همه روی من تأثیر گذاشت و باعث شد که به فکر چاره باشم و به فکر شغل جدید بیفتم. من از این تجارب، نکاتی یاد گرفتم که باعث شدند رشد کنم. من خودم را رهبر و مدیر بهتری نسبت به رئیس سابقم می‌دانم؛ چراکه تأثیرات مدیریت ضعیف او را به چشم دیدم و می‌دانم که برای جبران این کارهای اشتباه باید چه کارهایی انجام دهم.


تگ ها : مدیران ناکارآمد چگونه کارمندان مستعد را فراری می‌دهند مدیران ناکارآمد چگونه کارمندان مستعد را فراری می دهند سوالی که مدیران باید به آن بیندیشند/ چرا کارمندان خوب استعفا می‌دهند؟ مدیران ناکارآمد چگونه کارمندان مستعد را فراری می‌دهند d8%b3%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%b1 دانلود آهنگ جدید جعفر عقیقه کنارم باش همه جونم دانلود اهنگ ۴ دلیل استخدام پیمانکار به جای کارمند تمام وقت چرا کارمندان خوب استعفا می‌دهند؟ بایگانی: کارمندان موج فا مديريت فردا بررسی ویدیویی زومجی از بازی Mad Max مزایای کارکنان اقدامات اپل چطور اعتماد کاربران را سلب می کند DeWalt از تلفن هوشمند بسیار مقاوم خود با نام DeWalt MD 501 رونمایی کرد بحرانی: مذاکره برای حضور جناب خان در خندوانه از ۵+۱ پیچیده تر است آخرین خبر و روش های مدیریت کسب و کار در زمینه آژانس مسافرتی مدیران بد؛ راندمان پایین مطالب جالب از سراسر وب:تب کریمه کنگو چیست و چطور از آن پیشگیری گلکسی اس 9 با تغییراتی در پنل پشتی عرضه می‌شود خرید و اجاره‌ی خانه در محله‌ی دردشت برای چه کسانی مناسب است؟ طراحی سایت آی پی اختصاصی ۱۰ خطای مدیریت سازمان که کارمندان خوب را فراری می‌دهند زنان کارمند در معرض افسردگی چگونه با کارمندان ناکارآمد مواجه شویم؟ جیرفت برنامه Smart Sound Recorder: رکوردر صدای با کیفیت در اندروید – زوم - عقوبت پنهانکاری سندی که متحول نیست تحقیق در مورد مقابله با فرار مالیاتی صدای معلم یک دلال باکامنگا را از استقلال فراری داد چگونه باحال‌ترین پسر مدرسه باشیم؟ چگونه برخی از دوستان‌تان را دنبال نکنید! استقلالی‌ها با ماسک تمرین کردند (عکس) چهار بازیکنی که به طارمی مشورت دادند اعلام نامزدهای بدترین‌های سینما در سال ۲۰۱۷ ماجرای واردات آیفون توسط تامین اجتماعی ائتلاف عربی مدعی شد: ایران حوثی‌ها را اداره می‌کند برادر مردی که در تخریب کارگران شهرداری تهران درگذشت: او بی خانمان نبود زغال پزخانه (عکس) دستگیری ۴ سارق مسلح قبل از سرقتِ طلافروشی شکایت دایی از نفت تهران 40 درصد از اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان مرکزی تخصیص یافته رئیس جهاد کشاورزی استان اردبیل: مردم نگران میوه شب عید خود نباشند رئیس دیوان محاسبات: با تعهد شهرداران چهار کلاشهر، حکم انفصال آنها لغو شد پاسخ بازیگر زن به ادعاهای جنجالی همسر سابقش/ عکس مشاور و مسئول حوزه ریاست فدراسیون فوتبال مشخص شد عکس وقتی مسی و بارسایی ها کوتینیو را تشویق کردند (عکس) ابراز نگرانی رئیس جمهوری سابق اکوادور درباره امنیت موسس ویکی لیکس مصاحبه فردای رئیس جمهور دلار را ارزان کرد عکس/ حضور دکتر روحانی در مراسم بزرگداشت دریانوردان حادثه سانچی 30 سال غریب آشنا؛ یادی از پیشکسوت عکس همدان

نظرات




نماد