سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

در دنیای کسب‌وکار، شفافیت در ساده‌ترین فرم به معنی اجرای روشن و واضح کلیه‌ی پروسه‌ها است. یعنی عدم برنامه‌ریزی با شرایط محرمانه، دسترسی کامل، به‌موقع و آزاد به اطلاعات مورد نیاز برای همکاری و همچنین تصمیم‌گیری‌های جمعی. به همین دلیل شفافیت یکی از شرایط لازم موفقیت تبادلات به شمار می‌رود؛ درحالی‌که شرط کافی، اقدامات نظارتی روشن و منصفانه و بدون تبعیض برای همه‌ی شرکت‌کنندگان در یک عرصه است.

به‌عنوان‌ مثال بن واکر، مدیرعامل شرکت Transcription outsourcing تصمیم گرفت همه‌ی اطلاعات مالی شرکت را با کارکنانش به اشتراک بگذارد تا آن‌ها در جریان اتفاقاتی که در سطح سازمان (و نه‌فقط دپارتمان خودشان) رخ می‌دهد، قرار بگیرند. این تصمیم با استقبال شدید کارمندان مواجه شد. آن‌ها از اینکه حس می‌کردند در تصمیم‌گیری‌های شرکت شریک هستند، ابراز خشنودی می‌کردند.

Create Trust

اعتمادسازی

اگر رهبر یک کسب‌وکار هستید، احتمالاً کارمندانتان حس می‌کنند شما برخی مسائل را از آن‌ها پنهان می‌کنید و به همین دلیل به‌سختی می‌توانند به شما و تصمیم‌گیری‌هایتان اعتماد کنند. برای اجتناب از چنین شرایطی، با کارمندانتان به‌صورت شخصی ملاقات کنید. اجازه ندهید عنوان «مدیرعامل» شما را تعریف کند. آن‌ها را به یک ناهار دعوت کنید و در طول این میزبانی، از موضوعات مرتبط به کار حرف نزنید. ورزش، برنامه‌های آخر هفته یا خاطرات دوران نوجوانی، موضوعات خوبی برای این معاشرت‌ها هستند که پایه‌های اعتماد را بین طرفین بنا می‌گذارند. ارتباطات غیر رسمی با کارکنانتان ثابت می‌کند که گرچه شما رئیسشان هستید، ولی بازهم یکی از افراد همان گروه محسوب می‌شوید.

صادق باشید

اگر صریح و صادق باشید، کارمندانتان بیشتر به شما اعتماد می‌کنند. کارولین اوهارا در نشریه‌ی کسب‌وکار هاروارد می‌نویسد: «راست‌گویی و صداقت بخشی از شفافیت است؛ حتی اگر به این معنی باشد که خبرهای ناگواری را با کارمندان به اشتراک می‌گذارید.» البته گاهی مجبورید برخی از اطلاعات را به دلایل مختلف، از آن‌ها پنهان کنید. اما بهتر است جریاناتی مانند نشست هیئت‌مدیره یا نحوه عملکرد کسب‌وکار را با کارمندان به اشتراک بگذارید. آن‌ها از این صداقت شما قدردانی می‌کنند و با انرژی بیشتری به تلاش و کار ادامه می‌دهند.

Own Up to Your Mistakes

اشتباهاتتان را بپذیرید

هیچ انسانی کامل نیست و شما هم از این امر مستثنا نیستید. جوکو ویلینک در کتاب «مالکیت بی‌انتها»، در مورد این موضوع بحث می‌کند که چرا مهم است رهبران مسئولیت اقدامات خود را بپذیرند، اعمالشان را مورد بازبینی قرار دهند و به اصلاح ایده‌هایشان بپردازند. شما با پذیرش اشتباهاتی که مرتکب شده‌اید، کنترل امور را به دست می‌گیرید و می‌توانید برای آینده و غلبه بر چالش‌ها برنامه‌ریزی کنید. ویلینک معتقد است که رهبران نه‌تنها باید در مورد شکست‌های اعضای تیم صحبت کنند، بلکه باید تصدیق کنند که خودشان هم گاهی اشتباه می‌کنند. وقتی به کارمندانتان نشان می‌دهید که شما هم جایزالخطا هستید، سطح اعتماد آنان را بالا می‌برید.

تخصص خود را نشان دهید

شما موفق شدید کسب‌وکاری را آغاز کنید و ادامه دهید؛ زیرا در زمینه‌ی این صنعت متخصص بودید. با شرکت در کنفرانس‌ها و رویدادها، این واقعیت را به کارمندانتان ثابت کنید. اعضای تیمتان متوجه می‌شوند که شما تلاش می‌کنید دانشتان را از سطح یک کسب‌وکار هم بالاتر ببرید. البته به‌هیچ‌وجه از مهارت‌هایتان به‌عنوان ابزاری برای خودنمایی استفاده نکنید؛ زیرا کارمندان می‌فهمند که شما در حال تظاهر کردن هستید. در اقدامی هوشمندانه، این بازی را برگردانید و از آن‌ها درخواست کنید دانش و تخصصشان را به نمایش بگذارند. کارمندان از اینکه رئیسشان از آن‌ها درخواست مشاوره می‌کند، خوشحال و سپاسگزار خواهند بود.

Give Credit Where Credit

به کارهای خوب و مثبت اعتبار بدهید

اگر کارمندان از شما هیچ بازخوردی دریافت نکنند، متوجه نمی‌شوند کارایی و عملکردشان در چه سطحی است. اگر هم فقط انتقاد کنید، تأثیر معکوسی به‌جا می‌گذارید و باعث دلسردی آن‌ها می‌شوید. بهتر است بازخوردتان را به شیوه‌های مثبت ارائه کنید. کریستی هجز در نشریه فوربز می‌نویسد: «این بازخورد مثبت است که به کارمندان یادآوری می‌کند باید چه‌کارهایی را بیشتر انجام دهند و چگونه از نقاط قوتشان استفاده‌ی بهتری داشته باشند.» کارمندان از اینکه ببینند شما به عملکرد آن‌ها توجه می‌کنید، خشنود می‌شوند. در همین حال می‌توانید نکاتی را که باعث بهبود و پیشرفت کارشان می‌شود، یادآوری کنید.  

اگر کارمندانتان را در بی‌خبری و ناآگاهی نگه‌دارید، اعتماد آنان را از دست می‌دهید. در عوض با آن‌ها شفاف و صادق باشید. به‌مرور متوجه می‌شوید که با افزایش شفافیت، کسب‌وکارتان هم به رشد و موفقیت بیشتری دست پیدا می‌کند.


تگ ها : جلب اعتماد کارمندان با استفاده از شفافیت سازمانی آخرین اخبار outsourcing راههایی برای جلب اعتماد کارکنان بررسی تاثیر شفافیت و صراحت رهبران بر عملکرد زیردستان و اعتماد ایرنا GO 30 جلب اعتماد از دست رفته با شفاف‌سازی اعتماد مشتریان را جلب کنید [PDF]تحلیل رابطه متغیرهای شخصیتی و سازمانی با رهبری قابل اعتماد بایگانی‌ها فناوری فناوری اطلاعات دانشگاه سمنان سالار وب – موارد استفاده جوش شیرین در زیبایی [PDF]سازماني با نقش میانجي اعتماد ارتقاي در خدمتگزار رهبري نقش توانمند ساز روابط عمومی ها باید اعتماد و شفافیت سازمانی را تقویت کنند تسلا در بازار خودروی الکتریکی تنها نیست روابط عمومی ها می توانند اعتماد و شفافیت سازمانی را تقویت کنند چهار ویژگی مدیران که روی سلامت جسمی کارمندان تأثیر منفی می ایجاد سلامت اداری شرط لازم برای جلب اعتماد مردم است چگونه مدیران می توانند یک رابطه توأم با اعتماد با کارمندان خود ایجاد نمایند؟ رفتار سازمانی [XLS]ليست پايان نامه هاي ارشد مديريت اعتماد به احزاب سیاسی مطالع های دربارة دانشجویان دکتری دانشگاه تربیت ارتقا سلامت نظام اداری و مقابله با فساد منشور اخلاقی چهار ویژگی مدیران که روی سلامت جسمی کارمندان تأثیر منفی می گذارد [PDF]بررسی رابطه بین اعتماد سازمانی، سلامت سازمانی و کارآفرینی کارکنان معا سمن ها ديده بان شفافيت و عدالت اعتماد سازمانی چطور اتفاق می افتد؟ شفافیت و صداقت در تجارت و کسب وکار؟ رزومه [PPT]توانمندسازي كاركنان از تئوري تا عمل بررسی رابطه آگاهی از اهداف سازمان با عملکرد کارکنان با میانجی گری تعهد وبلاگ گروه مشاوره مدیریت خلاق بایگانی: کارمندان [PDF]دانلود فايل قدرت دادن به کارمندان با به کارگیری روش های مدیریتی رهبران موفق / jax73 سازمان‌های مردم نهاد – دیدبان شفافیت و عدالت جلب اعتماد بیمار از نکات مهم در مراقبت و پرستاری شفافیت در حقوق کارمندان بافر؛ مدلی جدید در دنیا [PDF]مشاركت عمومي و اعتماد عمومي در سازمانهاي بررسی تاثیر سلامت اداری بر رضایت شغلی کارکنان اخلاق خوب کاری و رضایت ارباب رجوع منشور اخلاقی و رفتاری [PDF]ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪ ﺑﺮرﺳﻲ ﺗﺎﺛﻴﺮ رﻫﺒﺮي ﺧﺪﻣﺘﮕﺰار ﺑﺮ اﻋﺘﻤﺎد ﺳﺎزﻣﺎ بررسی وضعیت تعهد شغلی و اعتماد درون سازمانی در دبیرستان های شهر [PDF]ﻣﺤﻮر اﺧﻼق ﻓﺮﻫﻨﮓ و اﻋﺘﻤﺎد ﻣﻮرد رﻫﺒﺮي از ﺣﺴﺎﺑﺮﺳﺎن ادراك ﺣ [PDF]ﮔﻤﺮﻙ، ﺧﺪﻣﺘﮕﺰﺍﺭﺗﺮﻳﻦ ﻧﻬﺎﺩ ﺑﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﺩﺭ ﺑﻴﻦ 31 ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺩ فصلنامه مديريت دولتي ، شماره 25 پیشنهادهای برخاسته از نتایج سروی 2012 تحقق تعالی سازمانی با ابزارهای ارتباطی/ ایجاد [PDF]راهنمای سازمان های غیر دولتی [PDF]« ﻣﻨﺸﻮﺭ ﺍﺧﻼﻗﯽ و ﺍﺩﺍﺭی ﮐﺎﺭﻣﻨﺪﺍﻥ ﺩوﻟﺖ » [PDF]ﺳﻼﻣﺖ ادارﯼ درﺧﺼﻮص ﮐﺎرﮔﺰاران ( ع( ﺳﺨﻨﺎن ﻣﻮﻻ ﻋﻠﯽ : ﺣﻀﺮت ﻋﻠ ارزش های سازمانی ما [PDF]سياست هاي کلي نظام اداري سازمان 2 [PDF]اصل مقاله استان خوزستان/منشور اخلاقی کارکنان اداره کل دامپزشکی استان خوزستان بهبود رابطه‌ی کارمند و کارفرما به کمک فناوری افشای دستمزدها و کارایی نظام اداری ۱۶توصیه برای جلب اعتماد مشتریان به برند Sena.ir بازدید رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران از صرافی فراز اعتماد [PDF]اصل مقاله (5117 K) [PPT]رهبران با ذي نفعان بيروني فعالانه در تعامل هستند

نظرات




نماد