سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

زمانی که بچه‌های من کوچک بودند، در یک خانه‌ی قایقی زندگی می‌کردیم. من در حال ساخت ویرجین بودم و آن‌ها در حال دویدن بودند. درحالی‌که با تلفن حرف می‌زدم، پوشاک بچه‌ها را هم عوض می‌کردم. فکر نمی‌کنم هیچ پدری به اندازه‌ی من با بچه‌هایش بوده است.

 

آریانا هافینگتون 

آریانا هافینگتون

آریانا هافینگتون، مؤسس و مدیر اجرایی ترایو گلوبال، همیشه زمانی را برای داشتن خواب مناسب در شب صرف می‌کند. نویسنده‌ی کتاب «انقلابی در خواب»، ۳۰ دقیقه قبل از خوابیدن تمام وسایل الکترونیکی خود را خاموش و آن‌ها را از اتاق خود خارج می‌کند. او در مصاحبه‌ای با نیویورک تایمز چنین اظهار نظر می‌کند:

زمانی که نصف شب بیدار می‌شوید، شاید بخواهید که گوشی خود را چک کنید. کنار گذاشتن گوشی به مفهوم دوری از این نوع اختلالات است که می‌تواند به خواب شما ضربه بزند.

مارک زاکربرگ

مارک زاکربرگ

مارک زاکربرگ مؤسس و مدیر اجرایی فیس‌بوک، همیشه مشغول به کار است ولی خانواده‌ی خود را در اولویت قرار می‌دهد. او در آگوست ۲۰۱۷، در فیسبوک پستی نوشت که حاکی از برنامه‌ای برای تولد دومین دخترش و مرخصی از کار بود:

 در فیسبوک، ۴ ماه مرخصی برای مادران و پدرانی در نظر گرفته شده است که فرزند جدیدی دارند. بر اساس تحقیقات، بهتر است اولیائی که فرزند جدیدی به دنیا می‌آورند، با فرزندشان باشند؛ این برای کل خانواده مفید است. من مطمئنم که فیس‌بوک تا زمانی که من برگردم، با قدرت به کارش ادامه خواهد داد.

جک دُرسی 

جک درسی

جک دُرسی که در تأسیس توییتر و اسکوئر  سهیم بود، مقداری از زمان خود را برای ایجاد زندگی سالم صرف می‌کند. او در طی مصاحبه‌ای در جولای سال ۲۰۱۶، افکارش در مورد زندگی سالم را در اختیار دیگران گذاشت:

 موقعی که جوان بودم، ارزش ورزش و زندگی سالم را نمی دانستم  که بر زندگی من تأثیر بدی گذاشت. ای کاش در آن زمان بیشتر روی زندگی سالم تمرکز می‌کردم. یک زندگی سالم، خلاقیت من را افزایش می‌دهد و کمک می‌کند تا بتوانم با انسجام بیشتری کار‌هایم را انجام دهم.

ایلان ماسک

ایلان ماسک

ایلان ماسک، مؤسس تسلا، زندگی خود را بدون وجود یک شریک ناقص می‌داند. او در نوامبر سال ۲۰۱۷ و در مصاحبه‌ای با رولینگ استون، عقاید خود را در مورد عشق و علاقه به اشتراک گذاشت:

 اگر من در زندگی عشقی نداشتم یا یک همراهی که بتواند تا آخر عمر مرا همراهی کند، قطعا شاد نبودم. بدون وجود کسی در زندگیم، قطعا من زندگی خوبی نداشتم.

ماری ترسا بارا 

ماری ترسا بارا

مدیر اجرایی جنرال موتورز، ماری ترسا بارا، با وجود اینکه وظیفه‌ی سنگینی بر دوش دارد، همیشه برای فرزندان خود زمان صرف می‌کند. او در سپتامبر ۲۰۱۵ و در مصاحبه‌اش با AARP گفت که به تعادل میان زندگی و کارش بسیار معتقد است. در زیر قسمتی از این مصاحبه آمده است:

 شما باید مدتی از زمانتان را صرف بازسازی خود کنید تا مطمئن شوید که در حال انجام کار چیزی باعث اختلال نمی‌شود. یکی از فرزندان من در حال تحصیل در مدرسه است و سعی می‌کنم در مسابقاتی که او شرکت می‌کند، من هم حضور داشته باشم؛ هر چند این کار باعث ترک کار و انجام باقی‌مانده‌ی آن در خانه می‌‌شود.‌‌‌

رید هستینگز

رید هستینگس

بدون شک مدیر اجرایی نت‌فلیکس، رید هستینگز، مشغله‌ی زیادی دارد. او در نوامبر سال ۲۰۱۵ و در طی مصاحبه‌ای در کنفرانس دیل‌بوک در نیویورک، به اهمیت گذراندن تعطیلات پرداخت.

 من زیاد به تعطیلات می‌روم. این کمک زیادی می‌کند. زمانی که در حال کوهنوردی هستید، می‌توانید به بهترین نحو فکر کنید و دید شما نسبت به بسیاری از موارد تغییر می‌کند.

مارک بنیوف

مارک بنیوف

مارک بنیوف در طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت آموزشی Sonshi.com، در مورد داشتن تعادل در زندگی می‌گوید:

 معتقدم که تعادل در زندگی بسیار مهم است و سعی می‌کنم تمام کارمندان من نیز این نکته را در زندگی‌شان رعایت کنند. به‌عنوان یک مدیر، بسیار مهم است مطمئن شوم  که کارمندان من نیز به اندازه‌ی مشتریان و همکاران ما موفق باشند.

بنیوف بر راهبرد‌هایی که خود برای داشتن زندگی متعادل استفاده می‌کند، تأکید نکرد؛ در عوض، عقیده‌اش را با دیگران به اشتراک گذاشت. او معتقد است که کارمندان امروزی باید جدایی کمی بین زندگی و کار خود داشته باشند. او توضیح داد که کار نباید در زمان و زندگی شخصی ما اختلال وارد کند؛ اما ارزش‌هایی که در محل کار هستند باید با معیار‌های شخصی و فرد مطابقت داشته ‌باشند. یک زندگی متواضع و داشتن تعادل در کار و زندگی، می‌تواند دست‌به‌دست هم دهد و به شخص کمک کند.

 ساتیا نادلا

ساتیا نادلا

ساتیا در مصاحبه‌ای با بیزینس اینسایدر در آوریل ۲۰۱۶، گفت:

زمانی که با اعضای خانواده یا دوستان هستم، تلفن خود را کنار می‌گذارم، فکر خود را از کار خالی می‌کنم و سراپا به آن‌ها توجه می‌کنم ... حاضر بودن به چه مفهومی است؟ بیشتر ما تحت تأثیر کارهای قبلی، ایمیل قبلی و... هستیم. به نظر من، در زندگی امروزه، نباید اجازه بدهیم اثر کار قبلی باعث از بین رفتن حضورمان شود.

 جِمی دیمن

جمی دیمن

اداره کردن شرکت جی‌پی مورگن چیس اند کامپنی قطعا یک کار تمام‌وقت است؛ اما مدیر اجرایی آن، جمی دیمون، خانواده‌اش را در اولویت قرار می‌دهد. او در مصاحبه‌اش در آگوست ۲۰۱۷ با CNBC، تأکید کرد که عقیده‌اش بر داشتن زندگی خارج از شغل بسیار محکم است. او همیشه به کارکنان شرکت می‌گوید:

 شما همیشه باید از دوستان، خانواده، روح، ذهن و بدنتان مراقبت کنید؛ در غیر این صورت، زندگی کامل و لذت‌بخشی نخواهید داشت.


تگ ها : افراد موفقی که تعادل بین زندگی و کار را حفظ کرده‌اند افراد موفقی که تعادل بین زندگی و کار را حفظ کرده اند 3 سوالی که در صورت به هم خوردن تعادل بین کار و زندگی باید از خود مدیریت تعادل بین كار و زندگی [PDF]و ی کار زندگی تعادل زندگی خانوادگی چگونه تعادل میان کار و زندگی شخصی را حفظ کنیم؟ چهار نکته کلیدی برای ایجاد و حفظ تعادل کار و زندگی کارآفرینان در نقاط مختلف دنیا زمان خود را متفاوت سپری می‌کنند چطور هم در زندگی کاری موفق باشیم و هم در زندگی شخصی؟ کار و زندگی / آرشیو 8 نقل قول تفکربرانگيز برای حفظ تعادل بين کار و زندگی 10 توصیه برای مبارزه با اعتیاد به کار چگونه بین همسر و شغلمان توازن ایجاد کنیم؟ شش نکته برای تعادل کار و زندگی راه های ایجاد تعادل بین کار و زندگی شخصی راه و روش های موفقیت در زندگی و ترک عادت های بد و مشکل ساز پنج چالش شغلی مهم در زندگی یک کارشناس کامپیوتر ۱۱ عادت مثبت که موفقیت شما را در کار و زندگی شخصی، تضمین می‌کند نگاهی به الگوریتم‌های پیشبینی عملکرد مجرمان و کارایی آن‌ها ۳۰ نکته مدیریت زمان برای ایجاد تعادل بین کار و زندگی ۳ روش برای ایجاد تعادل میان کار و زندگی در ساعات غیرکاری میان کار و زندگی خود تعادل ایجاد کنید هفت عنصر حیاتی برای حفظ تعادل میان کار و زندگی نويسنده:حسين مدني مديريت تعادل بين كار و زندگي چطور بین کار و زندگی شخصی تعادل ایجاد کنیم ؟ چگونه بین زندگی شخصی و کار تعادل ایجاد کنید کارآفرینان ثروتمند دنیا اوقاتشان را چگونه سپری می‌کنند برقراری تعادل بین کار و زندگی دست یابی به تعادل در زندگی شخصی و حرفه‌ای برای باران: جستجوی نقطه تعادل در زندگی (1) زندگی 11 مهارتی که قبل از 30 سالگی باید به دست آورید. سلامتیسم بین هزینه و درآمد بانک‌ها تعادل وجود ندارد [RTF]مرکل و مخالفت با خودروی برقی مارتین شولتز، نامزد حزب سوسیال چطور بین زندگی شخصی و کاری تعادل برقرار کنیم؟ چند روش ساده مدرسه را تحت تاثیر قرار شکن تعادل کتاب کاله میان کار و زندگی خود تعادل ایجاد کنید – سایت پزشکان بدون مرز آدام گرانت: شما یک گیرنده هستید یا دهنده؟ ۵ عادت انسان های مقاوم کارکنان سرزنده بهره‌وری بالاتری دارند 9 راز موفقیت در کسب و کار جدید راه های کسب موفقیت در زندگی [DOC]بهره وری نیروی انسانی کارآفرینان موفق هرگز از این پنج اصل چشم‌‌پوشی نمی‌کنند بایگانی‌ها اخبار الگوهای تعادل میان کار و زندگی و کیفیت بخشی به زندگی کاری با حفظ کار، زندگی و درآمدسازی برای تامین مخارج کار و تلاش در زندگی مديريت تعادل بين کار و زندگي با این 4 کار موفقیت را به سوی خود بکشید موقعیت مغازه نباید دلیلی بر گرانفروشی باشد [DOC]قوانین جهانی موفقیت چرا برخی مردم چپ دست هستند؟ رازهای زوج های موفقی که کنار هم مانده اند اهمیت فوق‌العاده دورکاری در شرکت‌ها به همراه همسرتان کسب و کاری موفق بسازید [DOC]ضرورت تعریف مهارتهای جدید به منظور توسعه اشتغال [PDF]متحد، قوی، موفق مشاوره و مربی گری به چه معنا هستند؟ ده راهی که کوچینگ به سازمان شما کمک می کند کتاب۱۲ماه یا۱۲سال؟ [PDF]زﻧﺎن ژﺋﻮﻣﻮرﻓﻮﻟﻮژﻳﺴﺖ

نظرات




نماد