سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

سال ۲۰۱۷ برای سرمایه‌گذاران بیت‌کوین سالی عالی و سودآور بود؛ چراکه ارزش پول رمزنگاری‌ شده مرزهای جدید را درنوردید و توجه بسیاری به خود جلب کرد.

نظرسنجی‌ها از افزایش ارزش بیت کوین در سال ۲۰۱۸ می‌گویند

سال میلادی گذشته را باید درخشان‌ترین سال برای بیت‌کوین خواند و بر طبق یک نظرسنجی که توسط مؤسسه LendEDU انجام یافت و ۵۶۴ نفر از سرمایه‌گذاران آمریکایی بیت‌کوین در آن شرکت کردند، سال ۲۰۱۸ بهتر از این خواهد بود. حدود ۷۶.۹۹ درصد شرکت‌کنندگان در نظرسنجی معتقدند که میزان بازگشت سرمایه آن‌ها در سال جدید بیشتر از سال ۲۰۱۷ خواهد بود، به همین دلیل ۷۴.۶۹ درصد سرمایه‌گذاران برای افزایش سرمایه خود در سال جدید برنامه‌ریزی می‌کنند. درست است که رشد ارزش بیت کوین بسیار چشمگیرتر از سایر شاخص‌های اقتصادی نظیر سهام یا طلا و سایر اوراق بهادار بوده‌ است؛ ولی با توجه به این نکته که تعداد افراد محدودی در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند، بنابراین باید نتایج و یافته‌های نظرسنجی با دقت زیادی تفسیر شود.

نظرسنجی‌ها از افزایش ارزش بیت کوین در سال ۲۰۱۸ می‌گویند

شاخص سهام سرمایه‌گذاری بیت‌کوین یا GBTC در سال ۲۰۱۷ حدود ۱۷۰۰ درصد داشته؛ حال‌آنکه شاخص سهام S&P 500 حدود ۲۰ درصد و سهم SPDR GOLD حدود ۹ درصد افزایش یافته‌ است و این سه شاخص اصلی رشد بهتری نسبت به سهام iShares 20+ با ۶.۳۳ رشد داشته‌اند.

مایکل براون، تحلیلگر این نظرسنجی از مؤسسه LendEDU، معتقد است که وارد شدن بیت‌کوین در مبادلات بورس باعث افزایش اعتبار ارز مجازی شده و به همین دلیل سرمایه‌گذاران بیت‌کوین نسبت به رشد ارزش آن در سال ۲۰۱۸ بسیار خوش‌بین هستند. CME و  CBOE Global Markets به‌عنوان معتبرترین شرکت‌های بورس دنیا که بزرگ‌ترین معاملات بورس در ابن شرکت‌ها انجام می‌شود، سهام بیت‌کوین را راه‌اندازی کرده‌اند و به سهام دیجیتال اجازه ورود به صف وال استریت دادند.

لانک میچل، مدیر تحقیق و توسعه First Frankin، می‌گوید: همان‌گونه که سرمایه‌گذاران اولیه سهام خود را با قیمت‌های نجومی به شرکت‌های بزرگ فروخته‌اند. این سرمایه‌گذاران در آینده نیز این کار را انجام خواهند داد به همین دلیل رشد ارزش بیت‌کوین هنوز در مراحل اولیه خود به سر می‌برد و می‌توان به آینده خوش‌بین بود.

وی می‌افزاید سرمایه‌گذاران شخصی که بخش کوچکی از بازار بیت‌کوین را در دست دارند با اطمینان می‌خواهند دوباره در بیت‌کوین سرمایه‌گذاری قابل توجهی داشته باشند؛ تا زمانی که مردم بیت‌کوین را به‌عنوان یک دارایی باارزش قبول کند و به آن اعتماد داشته باشند و سزاوار سرمایه‌گذاری بدانند، هیچ خطری بیت‌کوین را تهدید نخواهد کرد. براون اضافه می‌کند که رشد سهام سال ۲۰۱۷ تأثیر بسزایی روی ارز در سال جدید خواهد داشت. نزدیک به ۷۴.۶۹ درصد از سرمایه‌گذاران بر این باور هستند که ارز دیجیتال نسبت به سال ۲۰۱۷ رشد ۱۰ درصد خواهد داشت و در بازار سنتی سهام چنین رشدی امکان‌پذیر نیست. با در نظر گرفتن این اصل که بسیاری از سرمایه‌گذاران دانش خاصی در زمینه ارز ندارند و نگاه خوش‌بینانه‌ای نسبت به رشد بیت‌کوین دارند، با افزایش سرمایه خود باعث رشد ارزش آن خواهند شد. البته این خوش‌بینی ممکن است تا حدی غیرمنطقی باشد؛ زیرا بر طبق آنچه روانشناسان می‌گویند، ممکن است ناشی از یک اعتمادبه‌نفس کاذب باشد. این سرمایه‌گذاران که به توانایی خود را در پیش‌بینی رفتار ارز و بازار سهام بیش‌ازاندازه اعتماد دارند، به‌جای تجزیه‌وتحلیل و آنالیز سهام به میزان رشد آن‌ها در مدت‌زمان کوتاهی بسنده می‌کنند و در نتیجه با ریسک‌ کردن تمام دارایی خود را از دست می‌دهند.


تگ ها : نظرسنجی‌ها از افزایش ارزش بیت کوین در سال ۲۰۱۸ می‌گویند نظرسنجی ها از افزایش ارزش بیت کوین در سال ۲۰۱۸ می گوید بیتکوین – مرجع دانلود رایگان نظرسنجی‌ها از افزایش ارزش بیت کوین در سال ۲۰۱۸ می‌گویند – کم درصد پیش بینی ارزش بیت کوین در سال ۲۰۱۸؛ روند صعودی همچنان ادامه دارد! پیش بینی ارزش بیت کوین در سال ۲۰۱۸؛ روند صعودی تا ۲۵۰ هزار دلار ادامه پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۱۸ ارزش بیت کوین رشد انفجاری بیت‌کوین؛ ارز دیجیتال به کجا می‌رود؟ سقوط ارزش بیت کوین به ۱۰۰۰ دلار یا کمتر از آن امکان پذیر است ايتنا آخرین اخبار اوراق سهام بیت کوین نظرسنجی‌ها از افزایش ارزش بیت کوین در سال ۲۰۱۸ می‌گویند افزایش قیمت طلا در سال ۲۰۱۸ را دست کم نگیرید نظرسنجی ها از افزایش ارزش بیت کوین در سال ۲۰۱۸ می گویند عصر اعتبار بیت‌کوین پربازده ترین ارز سال ۲۰۱۶ بیت کوین ، دمکراسی و تحول‌خواهی دلیل افزایش قیمت بیت کوین چیست؟ – آبادیس نظر سرمایه گذاران بیت کوین درباره قیمت آن در سال ۲۰۱۸ عوامل مثبت برای افزایش قیمت نفت در سال ۲۰۱۸ جدید ترین پیش بینی ها از روند حرکتی قیمت طلا «بیت‌‌کوین» و دردسرهای زیست‌محیطی از «دلیل گران شدن گوشی از زبان وزیر ارتباطات» تا «ایمن‌ترین خودروها از بدافزاری که از راه مایکروسافت آفیس پول می دزدد! سرمایه گذاران بیت کوینی به افزایش قیمت در سال ۲۰۱۸ خوش بین هستند بدافزاری که از راه مایکروسافت آفیس پول می‌دزدد بیت کوین ها آینده ی روشنی ندارند/ بیت کوین بانک مرکزی را دور می زند ۱.۲ میلیارد دلار سرقت دیجیتالی چند هکر مکث "طلا" در بازار جهانی مراقب گزش ارزی باشیم! مجله اینترنتی برترین ها از «دلیل گران شدن گوشی از زبان وزیر ارتباطات» تا «ایمن ترین خودروها از آخرین ابرماه سال در کنار ماه گرفتگی در آسمان ۱۱ بهمن رييس بانک مرکزي و وزير ارتباطات درباره ارزهاي ديجيتال چه مي‌گويند از «دلیل گران شدن گوشی از زبان وزیر ارتباطات» تا «ایمن ترین خودروها نتایج یک نظرسنجی: اعضای هر دو حزب انگلیس مخالف رهبرانشان هستند افزایش قیمت جک S5 به ۱۰۵ میلیون تومان دو اعتراف سودمند آخرین اخبار اقتصادی رشد سرمایه گذاری IT در سال ۲۰۱۸ پادشاهی خودپردازها تا حداقل یک دهه دیگر / گفتگو با محمدرضا اسکندری باهنر: با احمدی‌نژاد معرکه‌ای داشتیم/ به 3 سال قبل برگردیم باز هم باید ترامپ از چه کارهایی سردر می آورد؟ / بزرگترین تفریح ترامپ چیست؟ مت بوتی معاون رییس بخش بازی سازی مایکروسافت شد بیش از ۲۸ درصد معاملات نرمال در اختیار برخط

نظرات




نماد