سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

همه ما در طول روز زمان زیادی داریم که صرف خواندن مطالب آموزشی و علمی می‌کنیم، اما خیلی وقت‌ها دسترسی به مطالب وبسایت‌هایی که هر روز آنها را دنبال می‌کنیم، بسیار سخت می‌شود. فلیپ برد این کار را برای ما راحتر کرده است.

فلیپ‌بورد یک اپلیکیشن اندروید و ای او اس است که به کاربران خودش این امکان رو می‌دهد تا از لینک rss وبسایت‌ها استفاده کرده و به آرشیو مطالب آنها به راحتی دسترسی پیدا کنند.

با نصب این اپبکیشن دیگر نیازی نیست که هر روز به وبسایت مورد نظرتان رفته و یا منتظر ایمیل پست های جدید باشید. تنها با باز کردن این اپلیکیشن می‌توانید مطالب روز را در جیب خود داشته باشید.

روش انجام این کار را باهم روی وبلاگ شبکه تبلیغات یاد می‌گیریم:

ابتدا لینک rss بلاگ اد را در قسمت سرچ اپ نوشته تا لینک مربوطه ظاهر شود.

1

بعد از آن روی لینک کلیک کرده و وبلاگ شبکه تبلیغات را فالو کنید.

2


تگ ها : فلیپ‌بورد : همه‌ی مجله های آنلاین در یک اپلیکیشن نگاهی به کمپین غیرمنتظره و جالب شرکت هواپیمایی ویولینگ دانلود Flipboard: Your News Magazine 4.1.10 ساخت اپلیکیشن موبایل دانلود مجله دیجیتالی Flipboard به همراه توضیحات اَپ ساز آشنایی با بهترین مسیریاب های آنلاین سیستم عامل اندروید و iOS اپلیکیشن فلیپبورد ۲۰ اپلیکیشن اندروید که حسادت کاربران آیفون را برمی‌انگیزد اپلیکیشن خود را از Appsmakerstore بسازید!: اپلیکیشن ها با Flipboard مجله‌ی شخصی خود را بسازید Searches related to فلیپ‌بورد : همه‌ی مجله های آنلاین در یک اپلیکیشن

نظرات




نماد