سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

همان طور که می‌دانید به شدت بازار ساعت هوشمند اپل واچ داغ است و همه طرفداران این محصول که کم هم نیستند، خواهان این هستند که یکی از آن را بر دست خود داشته باشند. اخیرا وب‌سایت تیکت از جذابیت این محصول استفاده کرده و یک کمپین نمایش بنر راه‌اندازی کرده که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم:

هدف تیکت از راه‌اندازی این کمپین که به صورت نمایش بنر بوده، این است که تعداد مخاطبان خود را افزایش داده و به واسطه اهدا یک اپل واچ نظر همه را به خود جلب کند.

 

در بنر تبلیغاتی این کمپین دقیقا روی موضوعی تمرکز شده که این کمپین را به شدت برای مخاطب جذاب می‌کند (اپل واچ). همان طور که در زیر قابل مشاهده است، Call-to-Action این بنر تبلیغاتی  هم دقیقا به برنده شدن اپل واچ اشاره کرده و مخاطب را به سوی برنده شدن این ساعت هوشمند راهنمایی می‌کند.

 

265x265_Green

 

جالب اینجاست که تیکت خیلی مستقیم به این قرعه کشی اشاره کرده و می‌توان گفت ساده‌ترین روش را به کار برده است.

 

صفحه فرود این کمپین هم بسیار User Friendly طراحی شده و با ورود به آن راحت می‌توانید فرم خود را در چندین ثانیه پرکرده و در قرعه کشی تیکت شرکت کنید. از سوی دیگر در این صفحه فرود می‌توانید اپل واچ را مشاهده کنید که بی‌شک حس مثبتی را به شما منتقل خواهد کرد؛ به خصوص زمانی که یکی از طرفداران اپل باشید.

 

tik8land

 

توازن محتوایی مورد دیگری است که در این صفحه فرود رعایت شده و محتوا مفید آن دقیقا در یک بخش متمکز شده اند و نظر مخاطب را جلب می‌کنند.

 

همان طور که می‌توانید در URL این صفحه فرود مشاهده کنید، تیکت برای ردیابی این کمپین خود از UTM بهره برده است و می‌توان گفت کار خود را برای ردیابی مخاطبانش راحت کرده.

 

جایزه دادن همیشه می‌تواند روی مخاطبان تاثیر مثبت گذاشته و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کند. هر چه قدر که جایزه مهم‌تر و داغ‌تر باشد، مخاطبان بیشتر به آن تمایل نشان می‌دهند. البته باید در نظر داشت که اگر کمپین تیکت ظاهر خوب و محتوایی مناسب به همراه خود نداشت، چندان مورد توجه قرار نمی‌گرفت.


تگ ها : کمپین تبلیغاتی افزایش کاربر تیکت به کمک اپل واچ تبلیغ اپل واچ 8 ویژگی جدید WatchOS 4 که باید بدانید تیزر تبلیغاتی ۵ نکته برای اجرای موفق یک کمپین تبلیغات اینترنتی اپل واچ 5 کمپین موفقیت آمیز شبکه های اجتماعی، که شما می توانید چیزهای زیادی تماشا کنید: زندگی آسان تر با آیفون، شعار کمپین تبلیغاتی جدید اپل کمپین تبلیغاتی جدید آی‌پد‌پرو اپل+ویدیو وبلاگ اپل یافتن بیش از 1000 کودک گمشده به کمک نرم افزار یک اپل واچ رایگان اما آنلاین داشته باشید

نظرات




نماد