سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

نمودار زیر یک مثالیه از این که استفاده از صفحه فرود چه تاثیر روی CPA شما میزاره. CPA یا همون Cost Per Acquisition/action مقدار هزینه ایه که شما دادین تا یک کاربر، عملی که شما خواستین رو انجام بده.

منبع: Google، Omniture  (آمار ها جهانی هستند و در ایران اعداد متفاوت خواهند بود)

 

بهینه سازی صفحات فرود دریچه نرخ تبدیل رو بازتر می کنه

همونطور که توی جدول بالا دیدین با مدیریت صحیح بودجه روی بخش های مختلف هزینه CPA رو پایین و پایین تر میارین. بهینه سازی صفحه فرود تاثیر بسیار بالایی روی بازگشت سرمایه شما یا همون ROI داره. بهینه سازی صفحه فرود مزیت های زیر رو برای شما داره:

– سدهای جلوی راه مشتری ها رو برمیدارین: شما با اصلاحاتی که انجام می دین، می تونین بفهمین چه چیزی از جذب کاربرها و مشترین بالقوه جلوگیری می کنه و اونها رو از بین ببرین.

– مشتریهاتون رو بفهمین: با تست کردن صفحه فرودتون، متوجه می شین رفتار کاربرتون چجوریه و با توجه به رفتار اونها صفحتون رو اصلاح کنین.

این یه سوالی که از همه تیم های پرکار بازاریابی شنیده میشه، اما جوابش کاملاً با بازگشت سرمایه یا همون ROI داده میشه. ترافیکی که با پرداخت پول روی صفحه فرودتون میارین نظر خیلی از بازاریابا رو به خودش جلب می کنه اونم به این خاطر اینه که نتیجه ای قابل و هزینه ای مشخص و قابل پیشبینی داره. با این حال، این قابل پیشبینی بودن یک جورایی هم خوب نیست چون هر کاری بکنین نتیجه همون که هست میمونه.

اگر صفحه فرود شما نرخ تبدیل ۱۰% داره، با زیاد کردن ترافیک از اینی که هست بهتر نمیشه. یعنی اگر به جای ۱۰۰ نفر ۱۰۰۰ نفبیان توی این صفحه نرخ تبدیل در خوشبینانه ترین حالت باز هم ۱۰% می مونه (اگر کم تر نشه، چون معمولاً حجم بالای ترافیک کیفیت کمتری داره!) حالا اگر شما بیاین و روی افزایش نرخ تبدیلتون سرمایه گذاری کنین و اون رو به ۱۲% ارتقا بدین، هزینه ای که کردین فقط یک بار بدون بازده میشه اما مزیتش تا آخز کمپین تبلیغاتیه شما می مونه. یعنی چی؟ بیاین با یه مثال بررسی کنیم این قضیه رو:

سرمایه گذاری روی ترافیک:

– بودجه تبلیغات کلیکی (CPC): 1 میلیون تومان در ماه

– تعداد بازدیدکننده: ۱۰۰۰ نفر

– ارزشی که هر نرخ تبدیل برای شما داره: ۲۰ هزار تومان

– نرخ تبدیل: ۱۰%

 

توی این حالت شما ۱۰۰ نفر رو جذب می کنین بر اساس نرخ تبدیلتون. با حساب این که هر Conversion برای شما ۲۰ هزار تومان ارزش میاورد پس شما  ۲ میلیون تومان بدست میارین و در مجموع ۱ میلیون تومان سود کرده اید.

سرمایه گذاری روی ترافیک + بهینه سازی صفحه فرود حالا در نظر بگیرین که یک مقدار بودجه ای رو هم به بهینه سازی صفحه فرودتون اختصاص دادین و با این کار نرخ تبدیلتون رو افزایش دادین.

– بودجه تبلیغات کلیکی (CPC): 1 میلیون تومان در ماه
– بهینه سازی نرخ تبدیل صفحه فرود: ۴۰۰ هزار تومان
– تعداد بازدیدکننده: ۱۰۰۰ نفر
– ارزشی که هر نرخ تبدیل برای شما داره: ۲۰ هزار تومان
– نرخ تبدیل: ۱۲%

در این حالت شما ۱۲۰ نفر رو جذب می کنین که با در نظر گرفتن این قضیه که هر Conversion برای شما ۲۰ هزار تومان ارزش دارد پس شما ۲میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بدست میارین و در مجموع ۱ میلیون تومان سود می کنید.

الان این دوتا یکی نیستن؟

نه. خب توی ماه اول یکی هستن. هر دوتا توی ماه اول برای شما ۱ میلیون تومان سود آوری دارن اما نرخ تبدیل ثابت می مونه و ماه دوم شما به جای ۱ میلییون تومان ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان سود آوری خواهین داشت. به این ترتیب شما با یک بار بهینه سازی ۴۰% در ROI (بازگشت سرمایه) افزایش داشته اید.


تگ ها : یک مثال اقتصادی در استفاده از صفحه فرود ۷ نکته در طراحی صفحات فرود با نرخ تبدیل بالا چرا استفاده از صفحه فرود در فروشگاه اینترنتی معجزه می کند؟ 4 مرحله اصلی تولید محتوا برای صفحه فرود صفحه فرود یا Landing Page چیست؟ دیجیتال مارکتینگ مفهوم حباب در اقتصاد با یک مثال آموزش استفاده صحیح از تگ های هدینگ H1 تا H6 در متن صفحه فرود جذاب بسازیم (استخوان بندی یک صفحه فرود استاندارد) اصول طراحی و ساخت صفحه بسیار مهم فرود مقالات ISI تجزیه و تحلیل اقتصادی : 140 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی روزنامه جامعه فردا بررسی اشتباه‌های رایج در «صفحه فرود» و روش رفع آن‌ها [PDF]ﺟﺰوه ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ باشگاه نانو هزینه تراکنش گمرک جمهوری اسلامی ایران BBC Academy ایرنا کارگاه آموزشی شبکه‌های عصبی مصنوعی و کاربرد آن در اقتصاد و مالی نفرین نفت چیست؟ پورتال وزارت امور اقتصادی و دارایی [PDF]آﻣﻮزش ﮔﺎم ﺑﻪ ﮔﺎم ﺑﻮرس - سایت رسمی محمدرضا شعبانعلی كارگاه اقتصادسنجي پيشرفته ورود اعضای خانواده به آلمان پنل کاربری سیاست های حفظ حریم شخصی Deutsche Botschaft Teheran طراحی مدل مصرف کلان یک کشور اسلامی با استفاده از رویکرد مدلسازی بانك اقتصاد نوين [PDF]اکسیر راهکارهای افزایش تولیدات داخلی افغانستان اکوفاین توافقنامه سرویس های Microsoft دنباله هندسی و جمع آن – به زبان ساده تاریخچه رقابت نامشروع ورود به آموزش پورتال اثر جهانی شدن اقتصاد بر رشد اقتصادی با استفاده از روش خود توضیحی تعریف اقتصاد دیجیتال چیست (+ مقاله و مثال) سرمایه گذاری در بورس برای تازه واردان چگونه یک MVP خوب بسازیم؟ – رسانه اکوسیستم کارآفرینی ایران اقتصاد نوآوری تجاری سازی شرکت کارگزاری نمادشاهدان [PDF]ﭘﺮﺳﺶ و ﭘﺎﺳﺦ ﻫﺎي ﻣﺘﺪاول ﺷﻤﺎره اﻗﺘﺼﺎدي در ﭘﯿﺶ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم سازمان توسعه تجارت ایران دانشنامه حقوق اقتصادی ورود نازیسم و نژادپرستی به پارلمان اروپا آوانک فصلنامه علمی اقتصاد ایران در آستانه بن بست/ دولت ابزار لازم برای خروج از رکود را سامانه ثبت نام تسهیلات بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و ناکارامد شهری چگونه ایده استارتاپی خود را تست کنیم؟ آدام اسمیت، بنیان‌گذار علم اقتصاد و مکتب اقتصادی کلاسیک چالش‌های سیاسی و اقتصادی کردستان عراق لیزینگ صنعت و معدن چاپ صفحه لیزینگ پس ازتحریم مطالعه مکان‌یابی استقرار یک پالایشگاه نفت با استفاده از سامانه اطلاعات مهمان پذیری مثال زدنی ایرانیان از شبکه های اجتماعی/ چقدر با الفبای مجازی فصلنامه مطالعات اقتصادی کاربردی ایران آلمان / اطلاعات کاربردی برای زندگی معرفی 40 میانبر صفحه کلید ویندوز که باید بدانید دانش بنیان بودن برای ورود استارت آپ ها به بورس ضروری نیست سامانه اقتصادی

نظرات




نماد