سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

گوگل در پی انتشار اندروید O یا همان اندروید ۸ در چند هفته اخیر، اقدام به یک بروز رسانی روی این سیستم عامل نمود. این سیستم عامل حالا به عنوان جدید ترین نسخه اندرویدی با ورژن ۸٫۱ شناخته می شود که چهار روز پیش گوگل آن را برای کاربران پیکسل ارائه داد. اما ما به تازگی متوجه شدیم که این نسخه از اندروید دارای یک ویژگی تاپ است که خیلی از کاربران پی سی منتظر آن بوده اند اما این شانس در حال حاضر در خانه کروم بوکی ها را زده است. گوگل به گونه ای نسخه ۸ اندروید را بروز رسانی کرده که حالا کروم بوکی ها با یک اپلیکیشن، به نام SMSConnectPrebuilt که البته با فرمت اندروید یعنی APK ارائه می شود قادر خواهند بود که پیامک ها را روی کروم بوک خود مشاهده کنند.

زمانی که کاربر این اپلیکیشن را نصب کند و به حساب گوگلی اش متصل باشد و همه چیز همگام سازی شده باشد، قادر خواهد بود پیامک هایش را روی کروم بوک خود مشاهده کند. البته یک نکته مهم دیگر هم وجود دارد و آن هم اینکه ممکن است که با توجه به بررسی هایی که روی کد های تغییر داده شده صورت گرفته است، این امکان برای دارندگان گوشی های پیکسل گوگل تنها قابل استفاده باشد. البته باز هم باید منتظر نسخه اصلی اندروید ۸٫۱ باشیم تا ببینیم این امکان برای کدام سیستم ها قابل اجرا است.

البته این خاصیت در حال حاضر غیرفعال شده است و طبق تجربیات گاهی چیزهایی در نسخه پیش نمایش ارائه می شده که در نسخه نهایی حضور نداشته است بنابراین ممکن است که این موضوع در نسخه نهایی پدیدار نشود.

پس باید منتظر نتیجه نهایی بود و ما هم امیدواریم که این ویژگی در گوشی ها و سیستم های اندرویدی فعال شود و محدود به پیکسلی ها به تنهایی نباشد.

در این باره نظر شما چیست؟ آیا ابزارهایی می شناسید که پیامک را روی لپ تاپ های عموم کاربران نمایش دهد؟ در این باره با ما صحبت کنید و این خبر داغ را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

SMSConnectPrebuilt

 


تگ ها : نسخه پیش نمایش اندروید 8.1 امکان مشاهده پیامک در کروم بوک ها امکان مشاهده پیامک ها در کروم بوک توسط نسخه پیش نمایش ترنجی نسخه پیش نمایش اندروید 8.1 برای پیکسل ها و نکسوس ها آموزش نصب برنامه های اندروید در کروم بوک تاریخچه نسخه‌های اندروید اخبار اندروید راهنمای حریم خصوصی Google Chrome آخرین اخبار اندروید ۱ بایگانی‌ها گویا IT نسخه جدید اسکایپ برای رایانه با ظاهری کاملاً متفاوت قابلیت جدید انحصاری اندروید ‌8.1 برای سیستم عامل کروم connect علمی Google Chrome: Fast & Secure 63.0.3239.111 اندروید 8 اوریو (Android 8.0 Oreo) معرفی شد: نسخه جدید جام جم کلیک همه امکانات جدید اندروید 7 نوقا آموزش بروزرسانی گوشی های هواوی به اندروید 7.0 نوقا دانلود Chrome Dev 65.0.3322.0 – مرورگر گوگل کروم Dev معرفی اندروید 8.0 اوریو (Android Oreo) توسط گوگل WikiZero ۴ اپلیکیشن اندروید که پیامک‌ها را به صفحه کامپیوتر انتقال فیس بوک اندروید فیس بوک برای اندروید راهکارهایی برای اضافه کردن قابلیت‌های مختلف Android 8.0 تاریخچه اندروید با معرفی تمام نسخه‌ها از ابتدا تا امروز اندروید O و بررسی ویژگی های جدید آن Google Chrome Fast & Secure v63.0.3239.111 Final دانلود چرا مایکروسافت باید از حضور نرم افزار های اندروید در کروم ویژگی مهم اندروید 8.1 چیست؟ نرم افزار بایگانی نرم افزار کروم 60 در اندروید با ویجت جست و جو جدید و سریع تر همراه می گوگل نسخه 8 اندروید را با نام اوریو (Oreo) معرفی کرد سامسونگ سومین نسخه آزمایشی اندروید 8 اوریو برای گلکسی الفضل پیامک محمد علی اصحابی، نویسنده در نترینگ با این روش ساده صفحات وب را در اندروید به‌صورت آفلاین در دهنده‌ی کروم سیستم مانیتورینگ با خواندن این مطلب بهترین کروم بوک را خریداری کنید چه نقص هایی به آیفون درقیاس با اندروید وارد است؟/کروم بوک اندروید ۸.۱ اوریو برای فعال سازی تراشه پیکسل ویژوال کور ۴ اپلیکیشن اندروید که پیامک ها را به صفحه کامپیوتر Chrome Browser 48.0.2564.95 for Android +4.0 معرفی جدیدترین سرویس های گوگل مقایسه ی سه سیستم عامل اندروید،IOS و ویندوزفون 5 روش ذخیره صفحات وب به صورت PDF و متن در اندروید و آی او دانلود گوگل کروم GT حسابداری سرمایه نسخه شرکتی نسخه پیش‌نمایش مرورگر مایکروسافت اج برای اندروید و iOS سیگنال برای اندروید مخبر با افزونه Chrome Office Viewer؛ مهندسان مشاور ایران استن آموزش نصب ویندوز بر روی کروم بوک google keyboard امکان دانگرید به نسخه های قبل از iOS 11 غیر ممکن شد اس ام اس افزار اندروید 8 1 نسخه ی بعدی سیستم عامل موبایل گوگل است چگونه برنامه های پیش فرض را در اندروید تنظیم کنیم؟ بازیابی پیامک‌های حذف شده

نظرات




نماد