سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

من یک بازنده می باشم.

پروژه های طراحی برای من درآمد های میلیونی به وجود نمی آورند. اپپلیکیشن من در APP STORE نمایش داده نشد. من جایزه SITE OF THE DAY ON AWWWARDS رو کسب نکردم. من تا به حال هیچ افتخاراتی را به دست نیاوردم. من حالا پا در سن 30 سالگی می گذارم. دیگر خیلی چیزها از من گذشته است. من در زندگی شکست خوردم.

حداقل این جملات نشان می دهد که من چگونه احساس می کنم. هر روز شما می توانید مقالاتی را در باره "20 موردی که صنعت و حرفه ها را تخریب می کند"  و درآمد زایی میلیونی و یا اعتصاب افرادی که توانستند حرف خود را به کرسی بنشانند، بخوانید. من می خواهم موفق شوم و این که موفقیت به چه معنا می باشد باعث شده است تا در میان داستان هایی که خوانده ام، به دنبال مفهوم اصلی آن بگردم. من با کتاب "رویاها بزرگ رو آرزو کن" از نظر ذهنی زندگی می کنم ولی این کتاب هرگز به من کمک نکرد. با این تعریف موفقیت، خیلی تعجب آور نیست که تمام ایده ها و پروژه های طراحی من قبل از این که آن ها را به صورت کامل تحویل دهم، از بین می روند و با شکست مواجه می شوند.

 

من با "رویاها بزرگ رو آرزو کن" از نظر ذهنی زندگی می کنم ولی این کتاب هرگز به من کمک نکرد

سال ها بود که من برنامه ریزی نمودم تا تغییراتی را در صنعت بازی و گیم به وجود آورم؛ اپلیکیشنی که مسیر زندگی تان را تغییر دهد و یا وب سایتی که دنیا را دگرگون سازد. ایده ها عملی شدند، این در حالی بود که من منتظر بودم تا بخش های صحیح پروژه کامل شوند و در طراحی قرار بگیرند. جایی که بخش های طراحی با شکست مواجه شد را نمی توانم به شما بگویم.

من نمی توانم این گونه پروژه ها را دوباره شروع کنم، زیرا پروژه قبلی من درست در استاندارد هایی که برای خود مشخص نموده بودم، دچار شکست شد. ایده های من خارج از آرمان ها و آرزو های من بودند. کامل کردن این پروژه ها تنها به من یادآور می شد که من شکست خورده ام. ایده های من به خوبی که فکر می کردم نبود. به همین خاطر است که هرگز آن گونه که دوست داشتم نتوانستم موفق شوم.

    

ایده های من خارج از آرمان ها و آرزو های من بودند

در اوایل سال جاری من روی یک ایده جدیدی برای طراحی یک اپلیکیشن، کار خود را آغاز نمودم. یک اپلیکیشن هواشناسی برای دوچرخه سواران که از خانه به منزل در رفت و آمد می باشند. من مطمئن بودم که این اپلیکیشن مفید خواهد بود. من اخیر IONIC را انتخاب نمودم که به من راه سریعی برای ساختن و انتشار کردن اپلیکیشن های سیستم عامل IOS و ANDROID با استفاده از تکنولوژی های وب را نشان می دهد ( اگر شما یک برنامه نویس وب باشید و تا به حال از LONIC استفاده نکرده اید، توصیه می کنم همین الان با آن آشنایی یابید). استفاده از LONIC برای حل مشکلاتی که داشتم، مانند یک فرصتی بود که می توانستم مهارت ها و تخصص های جدیدی را فرا بگیرم. من خیلی نگران پروسه طراحی نبودم (من بیشتر نگران پروسه شغلی روزانه خود بودم). به جای الگوسازی، من تنها به طراحی کردن و بازاریابی آن فکر می کردم. من فقط می خواستم تا جایی که می شود هر چه سریع تر اپلیکیشن را عملی سازم.

ممکن است از شنیدن اینکه من از اپلیکیشن خود هیچ ثروتی به دست نیارودم، متعجب شوید.

من اپلیکیشن را عملی ساختم. تنها مشکلاتی وجود داشت که باید آن ها را حل می کردم. طراحی باید اندکی بهبود می یافت. اما من اپلیکیشنی داشتم که روی گوشی همراه شخصی من اجرا می شد. آن برنامه در APP STORE هنوز وجود داشت، اما در این جا فکر کردم که باید تکانی بخورم و اندکی پیش روم. قدم های کوچک باعث شد تا تفاوت های شگرفی ایجاد شود.

 

قدم های کوچک، تفاوت های بزرگ تری را ایجاد می کند

اپلیکیشنی که من در حال ساخت آن بودم، اختصاصا برای من تعبیه شده بود، اما به نظر می رسید که درآمد اندکی را برای من به وجود آورد. چه کسی دوست ندارد تا یک برنامه مخصوص دوچرخه سواران را خریداری نکند؟ در هر صورت، من به آینده امیدوار بودم و هم چنان ادامه دادم.

من در اوایل سال جاری، اولین اپلیکیشن خود را منتشر نمودم، این برنامه تنها توسط من ساخته شد و مردم بابت آن پول پرداخت کردند.

من یک پروژه شخصی را به اتمام رساندم و این موفقیت، مسیری که پروژه های طراحی مشابه را انجام می دهم را تغییر داده است.

شاید از شنیدن این موضوع که این اپلیکیشن درآمد زیادی برای من نداشت، متعجب شوید. این اپلیکیشن 5 ستاره را دریافت نکرد و APPLE ذره ای به آن توجه ننمود. اما من در هر صورت بسیار احساس شادی می کردم. من ایده خود را به تنهایی طراحی کرده، ساخته و منتشر نمودم. هر زمان که من فکر می کنم "خوب، این گزینه هیچ درآمدی را برای من در بر ندارد"، سریع ذهن من به این موضوع سوق می یابد : "خوب حداقل این است که این کار را تمام کردم. حداقل این می باشد که این برنامه عملی می شود و کار می کند.".

در نهایت تلاش های من جواب داد و اپلیکیشن کار کرد، به نظر عالی می آمد و زمانی که آن را طراحی می کردم، موارد بسیاری را فرا گرفتم. مردم حالا می توانند این برنامه را دانلود کرده و از آن استفاده کنند. این موضوع به معنای "موفقیت" برای من می باشد.

من پروژه ای را یافته بودم که به آن علاقه داشتم و اصلا نگران این نبودم که آیا محبوب می باشد یا خیر، آیا مرا ثروتمند می کند یا خیر. من افرادی که به من می گفتند این اپلیکیشن عملی نمی شود را نادیده گرفتم. من روی قدم های کوچک تمرکز نمودم. من از این که این پروژه را انجام می دادم، احساس رضایت داشتم. تمام چیزی که در آن لحظه می خواستم، عملی شدن اپلیکیشن بود. اگر می توانستم تا آن اپلیکیشن را در APPSTORE قرار دهم، به موفقیت های بیشتری دست می یافتم.

من نمی خواهم توسط ترس شکست خوردن همیشه سرخورده شوم و این موضوع مرا از خلق موارد جدید باز نگه نمی دارد.

در ابتدا من فکر می کردم که موفقیت، یک ایده تکامل یافته می باشد. در آن موقع من تنها موفقیت را در تمام کردن و انتشار پروژه طراحی می دانستم. زمانی که پروژه طراحی من منتشر شد، می توانستم مشاهده کنم که قدم بعدی برای موفقیت بیشتر طراحی چه چیزی می باشد. در آن زمان تنها چیزی که می دانستم این بود که با تمام کردن پروژه به موفقیت دست می یابم. من نمی خواهم توسط ترس از شکست خوردن همیشه سرخورده شوم و این موضوع مرا از خلق موارد جدید باز نگه نمی دارد.

 

نمی خواهم توسط احساس ترس از شکست، همیشه سرخورده باشم.

من اخیرا در ذهنیت خود تغییر ایجاد کرده ام. ایده های بزرگ و کوچک دیگر به نظر من پر دغدغه نمی باشند. من به طور همزمان روی دو پروژه طراحی کار می کنم و هدف اولیه من کامل کردن و راه اندازی آن ها می باشد. زمانی که به این هدف دست یافتم، مطمئنا پروژه طراحی من با موفقیت مواجه می شود و و بعد از آن همه چیز موارد اضافه بر سازمان محسوب می شوند.

به عنوان یک نکته از این جانب، اگر تا به حال انجام دادن کاری را به دلیل ترس از موفق نبودن شروع نکرده اید، معنای موفقیت را در ذهن خود تغییر دهید. از موارد اندک شروع کنید و هم چنان پیش روید تا آن را به اتمام برسانید. شما به این ترتیب نسبت به زمانی که از ترس کاری را شروع نکرده اید، احساس موفقیت بیشتری می کنید.

موفق بودن یک مورد کاملا ذهنی است_ برخی از ما اهداف والایی داریم که می توانیم نسبت به دیگران "موفق" شویم. فرقی نمی کند که رویا و آرزوی تان چه باشد، نتیجه نهایی یکی است. شما آشکارا می خواهید به برخی از اهداف تان برسید. به عنوان یک طراح ، یک مورد رایج که اکثر مردم موفق با آن موافق هستند این است که موفقیت کاملا جدا از مهارت و استعداد های تان است. هم زمان با اینکه آماده می شوید و می خواهید که سخت کار کنید و اهداف واقعی را برای خود بسازید، موفقیت قطعا به سوی شما خواهد آمد. معنای موفقیت را در ذهن خود تغییر دهید و هرگز ناامید نشوید.


تگ ها : مقاله ارزیابی معنای موفقیت ارزيابي نرخ موفقيت واحدهاي فناور مستقر در پارک ها و مراکز رشد علم و ارزیابی موفقیت کارمندان موفقیت واقعی چیست خود ارزیابی میزان موفقیت معنا ، مفهوم و نقش ارزيابي مفهوم موفقیت برای شما چیست؟ Thematic Dictionary of Scientific Terms: معنی موفقیت چیست؟ ویژگی‌های زندگی موفق؛ زندگی خود را ارزیابی کنید تعریف ارزیابی عملکرد سهم بازار؛ معیاری مناسب برای سنجش موفقیت؟ [PDF]اﻃﻼﻋﺎﺗﯽ ﻣﺎﻟﯽ داﻧﺸﮕﺎه ﻓﺮدوﺳﯽ ﺳﯿﺴﺘﻢ ارزﯾﺎﺑﯽ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﺷ [PDF]ارزیابی موفقیت مددکاران ترویجی زن در استان‌ اصفهان و عوامل مؤثر در آن بدون رشد و پیشرفت مداوم، موفقیت معنی ندارد معنای واقعی موفقیت چیست؟ چه زمانی می‌توانیم فرایند تحقیقات بازار را موفق بنامیم؟ موفقیت برای شما چه معنایی دارد؟ [PDF]ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ ﻭ ﺍﺭﺯﻳﺎﺑﻲ ﻋﻮﺍﻣﻞ ﺣﻴﺎﺗﻲ ﻣﻮﻓﻘﻴﺖ ﭘﺎﺭﻙ ﻫﺎﻱ ﻋ [PDF]ﻣﯿﺰان و ﻣﺼﺎدﯾﻖ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن ﻋﻠﻮم ﭘﺰﺷﮑﯽ [PDF]شناسایی و ارزیابی تاثیر عوامل موفقیت کلیدی فرهنگ سازمانی بر تعریف شما از موفقیت در کار چیست ؟ 3 گام موفقیت افراد هوشمند عوامل كلیدی موفقیت در مراكز ارزیابی و توسعه دکتر ربیعی: افتخار آفرینی کیمیارا می توان به مفاهیمی همچون موفقیت رمز موفقیت مهاجر – مهاجران کانادا ایرنا سوالات رایج در مورد مدل ارزیابی ملی کیفیت ایران [PDF]های تعاونی ارزیابی عوامل مدیریتی مؤثر بر میزان موفقیت شرکت تولید شخصیت ارزیابی عملکرد استراتژیک [PDF]ﻫﺎي ﺳﺒﺰ ارزﯾﺎﺑﯽ ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﺆﺛﺮ ﺑﺮ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻗﺎﻣﺘﮕﺎه [PDF]ﺑﺎ آزﻣﻮن ارﺗﻘﺎء و در آزﻣﻮن داﻧﺸﻨﺎﻣﻪ ﻫﺎي ﺗﺨﺼﺼﻲ ﻣﻮﻓﻘﻴﺖ د موفقیت را در آغوش بگیر "آر اند دی"، نوآوری و موفقیت در شناخت سمت گیری بازار آیا می توانید موفقیت تحصیلی را تعریف کنید؟ ارزیابی عملکرد چیست؟ (تعریف ارزیابی عملکرد و اجرای آن در سازمان از ارزیابی اهمیت ویژگی‌های شخصیتی تحلیل‌گران بازار سرمایه به عنوان [PDF]ﺳﻨﺠﺶ ﻓﺮآﻳﻨﺪﻫﺎ و ﻋﻮاﻣﻞ ﻛﻠﻴﺪي ﻣﻮﻓﻘﻴﺖ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶ موفقيت در تحصيل و كار با بهره گيري از هوش هيجاني نکات مهمی که صاحبان استارت آپ ها باید درباره سرمایه گذارها بدانند بازار، ارزیابی خرد و کلان و مورد نایکی [PDF]رﯾﺰي ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺣﺎﮐﻤﯿﺖ ﻓﻨﺎوري اﻃﻼﻋﺎت در ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﻧﻘ [PDF]ارزیابی از روش تدریس معلم و موفقیت آموزشی وی 1 [PDF]ﺑﺮرﺳﯽ و ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﻣﻌﯿﺎرﻫﺎي ارزﯾﺎﺑﯽ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﭘﺮوژه ( ﻣﻄﺎﻟ ارزیابی موفقیت و ابعاد مختلف آن نظم و انضباط ، شرط اصلي موفقيت ارزشیابی مستمر یا تکوینی Formative assessment /قسمت اول: تعریف همه چیز درباره موفقیت ارزیابی موفقیت طرح پزشک خانواده در کنترل بیماری دیابت پکیج ارزیابی میزان موفقیت در پیش دبستان و دبستان قابليت چيست؟ [PDF]PDF: بررسی و ارزیابی معنای لغوی تکبر [PDF]ارائه مدلی برای ارزیابی حفاظت فیزیکی از تاسیسات حیاتی جهت پدافند ارزیابی موفقیت تحصیلی برای کودکان دبستان و پیش دبستانی [PDF]ﺑﻴﻤﺎران ﺳﺮﻃﺎﻧﻲ در زﻧﺪﮔﻲ ارزﻳﺎﺑﻲ ﻣﻌﻨﺎي [DOC]تعريف ارزشيابي(Evaluation) منظور از مدیریت دانش چیست؟ تعریف شاخص های کسب و کار چیست ؟ ترجمه و معنای موفقيت به عربی فارسی دبیر شورای راهبری ارزیابی جایزه ملی کیفیت : فرهنگ کیفی نگری و موفقیت چیست؟ [DOC]سيستم اثربخش ارزشيابي عملكرد؛ مباني، رويكردها و روشها Airbnb: از شکست تا موفقیت [DOC]آشنایی باتعالی سازمانی و خود ارزیابی بررسی و ارزیابی معنای لغوی تکبر 9 مورد که نشان‌دهنده‌ی حرکت شما در مسیر موفقیت است [PDF]بازخورد: عنصر اساسی آموزش بالینی 7 استراتژی برای موفقیت در کسب و کار

نظرات




نماد