سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

شما می دانید که مشتریان وب سایت به یک طراح نیاز دارند. آن ها می دانند که به یک طراح وب نیاز دارند. این مورد چیزی است که هر دو جانب درباره آن به بحث و گفت و گو می پردازند، از این رو چرا مشتریان در این باره شک و تردید دارند؟ شما با آن ها حدود یک ماه مذاکره می کنید اما هیچ معامله ای در این میان صورت نمی گیرد. شما خسته می شوید. شما از ارتباط برقرار کردن با آن ها و از این که هم چنان متقاعد نشده اند، خسته می شوید.

از این رو شرایط بسیار بدتر می شود.

آن ها به شما می گویند که به 6 طراح وب سایت دیگر نیز صحبت کرده اند. مشتریان از اطلاعاتی که به آن ها ارائه می دهید برای دفاع از خود استفاده می کنند. "من فقط می خواهم اطمینان حاصل نمایم که بهترین معامله طراحی وب سایت را انجام می دهم". این جمله مانند این می باشد که چاقویی در بدن شما فرو شود.

آن ها با شما به عنوان یک کالا رفتار می کنند. شما حرفه ای و متخصص بوده و در زمینه کاری خود بسیار علاقه مند می باشید. به این دلیل است که مورد توجه آن ها هستید. آن ها نمی خواهند مشکلاتی را به وجود بیاورند، اما دقیقا شما از رفتار آن ها، این نتیجه را به دست می آورید.

شما تمامی اطلاعات خود را روی دایره می ریزید، اما آن ها می خواهند تا مذاکره بیشتری در این باره انجام دهند.

من در تمام طول شغل طراحی سایت خود هرگز یک اشتباه را دچار نشدم: صحبت کردن درباره شکست. پروژه های طراحی سایتی وجود داشت که به خاطر دستمزد کم، مشتریانی که به نظر مناسب نمی آمدند، یا حس ششمی که به من الهام می کرد که این طراحی سایت مفید نیست و به زحمت خواهم افتاد، صرفه نظر کردم، اما هرگز درباره درست بودن تصمیم خود به شک دچار نشدم. زمانی که درباره طراحان وب سایتی می شنوم که در قرار داد بستن میان خود و مشتری سایت واهمه دارند، یا به صورت رایگان برای مشتری وب سایت طراحی سایت انجام می دهند و یا در اواسط پروژه متوجه بی اهمیت بودن و نامناسب بودن آن می شوند، تعجب می کنم که اگر دلایل واضحی برای انتخاب شغل طراحی وب سایت وجود نداشت، برای چه پا در این عرصه گذاشتند. چه می شود اگر یک راهی برای تغییر دادن این موضوع وجود داشت؟ یا راهی برای جذب مشتریان جدید و علاقمند به خرید طبق نیاز شما وجود داشت؟ شبیه یک افسانه خیالی می باشد، درست است؟

نه تنها اینکه این کار شدنی است، بلکه من به شما نشان خواهم داد که چگونه آن را باید انجام داد. اگر شما برای جذب مشتری و پروژه مشکل دارید، احتیاج دارید که بدانید که شما تنها نیستید. اما باید به دنبال راهکار باشید. چه اتفاقی می افتد اگر یک لیستی از مشتریان با ذوق و علاقه مند داشته باشیم؟ چه اتفاقی می افتد که درآمد بیشتری را به دست آوریم و شانس بیشتری برای کار کردن با مشتریان وب سایت در اختیار داشته باشیم؟ این موضوع  همانند یک رویا است اما برای شما تحقق می یابد، البته در صورتی که به نکاتی که در این مقاله به شما ارائه می دهیم، توجه نمایید.

به نظر این ماجرا برای شما هم اتفاق افتاده است، درست می باشد؟

 

 

زمانی که موقع امضای قرار داد می شود، مشتریان وب سایت پا پس می کشند.

زمانی که مشتریان در این شرایط تعلل می کنند، به نظر می رسد که از اول هم قصد خرید و سفارش طراحی سایت را نداشته اند. اگر هم این قصد را داشته باشند، می خواهند با این کار از شما تخفیف بگیرند. اما چرا؟ چرا برای آن ها تصمیم گیری در این باره بسیار سخت می باشد؟

تعلل کردن یکی از بخش های طبیعی پروسه خرید می باشد. زمانی که بحث تعهد دادن و یا قرارداد بستن می شود، ترس و مخالفت یک امر طبیعی است. سوالاتی در این میان است که باید پاسخ داده شود، ریسک های وجود دارد که باید از آن جلوگیری به عمل آید، آگاهی هایی موجود می باشد که باید به اشتراک گذاشته شود و غیره.

شما می خواهید تا مشتریان وب سایت به سرعت موافقت کرده و بله بگویند. در این جا اخبار ناخوشایندی برای شما وجود دارد. این مورد اتفاق نمی افتد مگر اینکه تمامی اجزای تجارت طراحی وب مستقل شما صحیح و درست باشد. این اجزای صحیح هستند که ارتباط شما را با مشتریان وب سایت تان موثر و کاربردی می سازند. هم چنین این موضوع به مشتریان می گوید که شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید و آن ها باید چه انتظاراتی از شما داشته باشند.

زمانی که عوامل صحیحی در شغل طراحی خود داشته باشید، مشتریان می خواهند:

  • روش کارآمدی را به کار بگیرند. شما به عنوان یک حرفه ای توانا ملاحضه می شوید و همان گونه که انتظار دارید با شما رفتار می شود.
  • موافقت خود را سریع اعلام کنند. آن ها نمی خواهند حتی کوچک ترین مورد ارزشمندی که می توانید به آن ها ارائه دهید را از دست بدهند.
  • بلافاصله هزینه پروژه طراحی سایت را پرداخت نمایند. آن ها متوجه می شوند که آن ها بیشتر به شما نیاز داند تا شما به آن ها.

 

این عوامل می تواند میل شدیدی در مشتریان وب سایت تان نسبت به شما ایجاد کند. در این مقاله به شما درباره عوامل صحیح تجارت طراحی وب سایت توضیح می دهیم تا بتوانید مشتریان سایت خود را متقاعد نمایید.

 

درخواست طراحی وب سایت از جانب چه کسانی صورت می گیرد؟

مشتریان چه کسانی می باشند؟ در این دنیا انوع مختلفی از مشتریان وجود دارد که 2500 دلار برای پروژه های طراحی سایت خود پرداخت می کنند، این در حالی است که مشتریانی نیز موجود می باشند که 25000 و یا 250000 دلار نیز حاضر می باشند پرداخت نمایند. ذهنیت هر یک از آن ها متفاوت می باشد. آن ها ارزش های مخصوص به خودی دارند، اغلب اوقات از سطح اجتماعی مختلفی نیز می باشند.

البته این موضوع به این معنا نمی باشد که شما نمی توانید به روش یکسان آن ها را متقاعد نمایید. سوال آشکار در این زمینه این می باشد که مشتریان وب سایت تان چه کسانی می باشند؟ نظر چه کسانی را می خواهید جلب نمایید؟ چه چیزهایی می خواهید به آن ها بگویید؟

 

قدم اول: مشتری وب سایت مورد نظر و دلخواه خود را انتخاب کنید.

آیا دوست دارید تا با مشتریان وب سایت اندکی که پروژه های طراحی سایت بزرگی دارند کار کنید؟ یا تنوع طلب می باشید و می خواهید با افراد مختلفی کار کنید که پروژه های کوچکی در اختیار دارند و به راحتی انجام می شوند؟ شما باید نوع پروژه طراحی وب سایت که می خواهید انجام دهید را برای خود مشخص کنید و سپس روش و رویکرد مورد نظر خود را برنامه ریزی کنید.

سپس، شما باید در زمینه جامعه شناسی و روانشناسی نیز استعداد حتی اندکی داشته باشید. آیا مشتری وب سایت دلخواه شما یک شخص تجاری مستقل می باشد؟ یا یک فرد مبتدی است که به دنبال یک طراح وب سایت ارزان قیمت می گردد؟ و یا شاید هم تجارت کوچکی می باشد که 25 تا 50 کارمند دارد و سالیانه فروش 3 میلیون دلاری دارند؟

وضوح و شفافیت در این بخش بسیار اهمیت دارد. جواب شما به این که "چه کسی مستقیم از شما درخواست طراحی سایت می کند" می تواند بر مشتریانی که در آینده دریافت می کنید، تاثیر بگذارد. می دانید که چه مشتریانی را می خواهید؟ خوب است، پس ادامه دهید.

 

قدم دوم: یاد بگیرید که با چه کسی در ارتباط می باشید.

مشتریان وب سایت شما چه می خواهند؟ هدف آن ها چیست؟ آیا از شروع پروژه طراحی وب سایت و یا مذاکره با شما اهداف و آرمان های بخصوصی دارند؟

سطح اجتماعی آن ها چیست؟ مشتریان سطح بالاتر تمایل دارند تا روی ارائه طراحی و رعایت آداب و رسوم تمرکز کنند. مشتریان در سطح متوسط اجتماعی نیز کیفیت را به عنوان معیار مهم در این زمینه در نظر می گیرند. مشتریان که در طبقه کارگر قرار دارند روی مواردی مانند مالکیت و اداره کردن پروژه تمرکز می کنند.

همه موارد را در ارتباط با مشتری مورد نظر و دلخواه تان یاد بگیرید.

متوجه شوید که مشتریان وب سایت دلخواه تان بیشتر زمان خود را در کدام بخش ها سپری می کنند، آبا بیشتر اوقات به صورت آنلاین می باشند و یا آفلاین. برند هایی که آن ها دنبال می کنند، بازی هایی که انجام می دهند، کتاب هایی که می خوانند و غیره را کشف کنید. شما می خواهید به طور موثری روی آن ها تاثیر بگذارید و ارتباط خوبی را با آن ها برقرار نمایید.

 

قدم سوم: در ارتباطات با مشتریان وب سایت تان، از فرهنگ متناسب با سطح اجتماعی شان بهره ببرید.

بیاید این گونه در نظر بگیریم که شما به تاجران، طراحی وب سایت هایی را می فروشید. تحقیقات به شما نشان می دهد که شما به دنبال مشتریان وب سایتی می باشید که:

  • دارای سطح اجتماعی طبقه کارگر می باشند.
  • دارای واژگان مناسب و معقول می باشند.
  • می توانند سودآور باشند.
  • می خواهند شرکت شان بیشتر و بزرگ تر از آن چه که است، نمایان شود.

 

می دانید که مشتریان دلخواه تان رگ خواب های متفاوتی دارند. آن ها عموما روی نتیجه نهایی متمرکز می باشند. آن ها می توانند بسیار برای شما سودآور باشند، و از این رو بابت هر پرداختی که به شما انجام می دهند، انتظار نتیجه بسیار عالی دارند. شما حالا اطلاعات زیادی درباره مشکلات آن ها دارید و می دانید معیار انتخاب طراح وب سایت آن ها چیست.

از این رو می توانید آرزوها، اهداف و حتی ترس ها و ناامیدی های شان را درک کنید و به آن ها جامه عمل بپوشانید و به این ترتیب می توانید در موفقیت تجارت آن ها، سهم بسزایی داشته باشید. شما می دانید که آن ها در کدام بخش ها زمان خود را صرف می کنند و از این رو بیشتر در آن مکان ها تبلیغات می کنید و این امر می تواند توجه شان را بلافاصله جلب نماید.

زمانی که مشتریان وب سایت دلخواه شما توانستند عوامل تجارت تان را مشاهده کنند، دست به کار می شوند. آن ها با شما تماس می گیرند و می خواهند اطلاعات بیشتری را دریافت نمایند. خیلی خبر خوشی است اما این تنها شروع کار است. شما تا این جا با پایه و اساس این موضوع آشنا شده اید و از این رو اجازه بدهید اندکی بیشتر پیش رویم.

 

قدم چهارم: عوامل اسرارآمیز خود را در تجارت طراحی وب سایت افشا کنید.

اگر بازاریابی تان به خوبی اجرا شده است، شما به خوبی خود را در معرض نمایش گذاشته اید. شما حالا سوالات مشتریان وب سایت خود را تک به تک پاسخ داده و اهداف شان را درک کرده اید. شما عوامل ریسک پذیر را که می تواند آن ها را از خرید کردن باز دارد را شناساسی نموده اید.

اگر هم چنان احساسات منفی دارید (مانند ترس، اضطراب و شک و دودلی و غیره) و یا مشتریان تان هم چنان به مخالفت و عملکرد منفی خود ادامه می دهند، مشکلی در این میان وجود دارد که نادیده گرفته شده است. ابتدا مشکل را بیابید. از این عوامل اسرارآمیز قبل از این که دچار شکست شوید، استفاده نمایید تا از پشیمان شدن مشتریان وب سایت تان از خرید کردن جلوگیری به عمل آورید.

 

آماده اید تا این عوامل اسرارآمیز را به شما معرفی کنم؟

  • قدرت. چه چیزی باعث می شود تا در یک زمینه قدرتمند شوید؟ چرا باید تاجران و مشتریان وب سایت به شما گوش دهند؟
  • ضرورت. چرا مشتریان وب سایت باید همین حالا و همین امروز دست به کار شوند؟
  • کمیاب بودن. چگونه به مشتریان وب سایت خود نشان می دهید که ارزش بالاتری دارید و آن ها به شما نیاز دارند.
  • امنیت. آیا کار کردن با شما برای من احساس امنیت به وجود می آورد؟ آیا من از جانب شما آسیب می بینم؟ آیا شما به من ضرر می رسانید؟
  • راحتی و آسودگی. چه قدر ساده است تا کار با شما آغاز شود؟ چه کارهایی را باید انجام دهم؟

 

بیایید به هر یک از این عوامل نگاهی بی اندازیم.

 

گزینه شماره یک: قدرت.

قدرت به طور مستقیم بر ارزش های مورد نظرتان می افزاید. همانند مردم، ما نیز می خواهیم تا پول های مان را صرف موارد با ارزش بکینم. قدرت، یک راه ساده برای اشخاصی است که سلسه مراتب و نظمی را در برنامه ریزی های خود دارند.

نگاه کنید که MATT و  JASON به عنوان دو طراح وب سایت آگاه و با تجربه چگونه قدرت خود را به نمایش می گذارند.

 

JASON:

  • به مشتریان می گوید که او یک متخصص و کارشناس می باشد.
  • نمونه کار خود را در BEHANCE پست می کند.
  • دیدگاه های مشتریان خود را به اشتراک می گذارد.
  • در معرفی کردن خود و کارهایش اندکی اغراق را چاشنی آن می کند.

 

MATT در آن سوی دیگر:

  • او یک ابزار رتبه بندی طراحی رایگان را می سازد. او این ابزار را بهبود می دهد و از این رو این ابزار محبوب شده است.
  • محتواهای جالبی را برای وب سایت های WEDESIGNER DEPOT، A LIST APARAT، SITEPOINT و غیره می نویسید.
  • یک چک لیست برنامه ریزی برای پروژه های طراحی را برای طراحان و برنامه نوبسان وب سایت خلق می کند.
  • برای مشتریان ارزشمند خود طراحی هایی با اجرای بی نظیر و هدایایی در نظر می گیرد.

 

اگر شما یک مشتری وب سایت بی تجربه باشید، کدام یکی از این دو نفر را انتخاب می کنید؟ دقیقا. زمانی که اولین بار درباره قدرت مواردی را آموزش دیدم، دپرس و افسرده شدم. چگونه می توانم از خود انتظار داشته باشم تا قدرتمند عمل نمایم؟

جواب بسیار ساده است. مشکلی را بیابید و سپس آن را حل کنید.

 

شما می توانید این کار را با برنامه نویسی و یا ارائه محتوا، انجام دهید. شما می توانید پست های وبلاگی را بنویسید و ابزارهای کمکی و منابعی را بسازید. در هر صورت هر کاری می کنید فرقی ندارد تنها مشکلات را حل نمایید. سپس به هر مشتری ایده آل خود در باره مواردی که خلق کردید و می توانید در اختیارشان قرار دهید، اطلاع رسانی کنید. مشکل را حل کنید و به این ترتیب می توانید قدرتمند ظاهر شوید.

 

گزینه دوم: ضرورت.

ضرورت در صورتی که به درستی به کار بسته شود، می تواند یک مشتری وب سایت را به سرعت به انجام عملکرد هایی وا دارد. حالا ممکن است یک هفته، چند روز و یا چند ساعت به طول بی انجامد. محدودیت زمانی در این جا قابل توجه نمی باشد. مهم انگیزه است که به وجود می آید.

مشتریان وب سایت نیاز دارند تا انگیزه داشته باشند تا به سرعت دست به کاری بزنند و اقدامی انجام دهند. زمانی که بحث ضرورت می شود، دو انگیزه در این جا وجود دارد: شادی و ناراحتی.

می توانید انگیزه را به وسیله شاد ساختن مشتریان وب سایت خود ایجاد کنید: "اگر در 12 دقیقه بعد سفارشی را ارائه دهید، می توانید هدایای ویژه ای را دریافت کنید." از این رو می توانید تاثیر شگرفی بر آن ها بگذارید.

و اما ناراحتی و احساسات. "این سفارش رو به اتمام است و تنها تا 12 دقیقه دیگر در وب سایت وجود دارد، اگر می خواهید باید به سرعت عمل کنید. این فرصت بزرگ را از دست ندهید". این گونه ضرورت ها می تواند احساسات آن ها را تحت تاثیر بگذارد و انگیزه بالایی به آن ها ارائه دهد.

 

گزینه سوم: کمیاب بودن.

خیلی از طراحان وب سایت ارزش خود را نمی دانند. آن ها به مشتریان وب سایت با ذهنیت این که به آن ها نیاز دارند، نزدیک می شوند و به طور معمولی با آن ها رفتار می نمایند، به این صورت: "من دوست دارم با شما صحبت نمایم. خیلی خوشحال می شوم تا با شما در پروژه طراحی آینده نیز همکاری کنم. هر زمان که دوست دارید و مایلید می توانید با من در تماس باشید".

این گونه روش ها بسیار معمولی و ساده می باشند و مشکلاتی را نیز به وجود می آورند. تمامی این موارد به مشتریان وب سایت اثبات می کند که شما به آن ها نیاز دارید و آن ها بالاتر از شما می باشند (حتی اگر واقعا این گونه نباشد).

حالا مورد قبلی را با این جمله مقایسه نمایید: "دوست دارید با من کار کنید؟ من از دو مشتری وب سایت این ماه صرفه نظر نمودم، زیرا تنها می توانم 8 پروژه طراحی وب را در آن واحد قبول کنم. در این جا به شما نشان می دهم که چه نوع پروژه هایی را قبول می کنم".

واقعا احساس متفاوتی از این جملات و از این روش به دست می آید، درست است؟ مشتریان از شنیدن این جملات به این نتیجه می رسند که این طراح خیلی نیازمند نمی باشد و بسیار در کار خود حرفه ای بوده و بسیار از ما بالاتر است.

در این جا می توانید ارزش گزینه کمیاب بودن طراح وب سایت را درک نمایید.

در این جا مشکلی وجود دارد. توسط این روش نباید خیلی خود را رها کنید و مغرور شوید. در این صورت افراد دیگر از شما سو استفاده می کنند و ممکن است مشتریان وب سایت به سمت شما جذب نشوند. آیا تا به حال با این موضوع برخورد کرده اید؟ درست است؟ نباید کمیاب بودن به گونه ای باشد که نتایج منفی را برای تان در بر داشته باشد. چگونه این امر را تشخیص دهید؟

زمان. شما مانند ما زمان بسیاری در اختیار دارید. شما باید تصمیم بگیرید که چگونه زمان تان را بگذرانید. به عنوان مثال من همیشه X زمان را برای هر پروژه در نظر می گیرم و می دانم که چه میزان پروژه های دیگری می توانم دریافت نمایم. از این رو می توانید محدودیت تعداد پروژه های دریافتی خود را صادقانه با مشتریان وب سایت خود در میان بگذارید تا بتوانید حس کمیاب بودن خود را نیز حفظ نمایید.

 

گزینه چهارم: امنیت.

ما طراحان وب سایت عادت بدی داریم. ما باعث می شویم تا مشتریان وب سایت مان احساس حماقت کنند. گاهی اوقات شاید از روی عمد هم نباشد و گاهی اوقات واقعا از عمد این اتفاق می افتد.

 خیلی از متخصصان (حتی مهندسین، حسابداران و غیره) این اشتباه را مرتکب می شوند. این موضوع به طرز باورنکردنی اشتباه آسانی می باشد که ممکن است در زمینه ای که خیلی در آن مهارت دارید، مرتکب شوید. این اشتباه ساده می تواند احساسات منفی بسیاری را به وجود بیاورد: شرمندگی، خجالت، حقارت و غیره.

این احساسات باعث می شود تا مشتریان وب سایت احساس ناامنی کنند. در این جا مسئله ای وجود دارد، شما این اشتباهات را نادیده می گیرید. اگر مشتری احساس شرمندگی کند، تمایل ندارد تا صحبت نماید. آن ها بیشتر می خواهند تا خود را پنهان سازند. از این رو شرایط سختی پیش می آید تا بتوانید به مشتری وب سایت خود مواردی را به فروش برسانید.

از این رو انتظار دارید تا چه اتفاقی بی افتد؟ به نظر می رسد که موفق نشده اید تا مشتریان وب سایت را برای صحبت کردن با خود ترغیب نمایید. و از این رو آن ها را از دست می دهید.

چه کاری باید انجام داد؟ ساده است. باید روابط خود را با مشتریان سایت در همان ابتدای کار به طرز صحیحی بنیاد نمایید. مانند این مورد:

سلام ABBY

من فقط می خواستم بگویم که هر سوالی داشته باشید مشکلی ندارد. اگر در انجام دادن برخی موارد مشکلی دارید، بدون شک از من بپرسید. آخرین موردی که می خواهم این می باشد که بدون ترس و احساس شرمندگی با من صحبت نمایید.  

در پرسیدن هر گونه سوال  از من در هر زمینه ای حتی خیلی سوال های ساده، شک نداشته باشید؟

 

به این صورت برای مشتریان وب سایت خود امنیت به وجود می آورید. این موضوع بسیار اهمیت دارد. یادتان باشد که ایجاد احساس امنیت در مشتریان وب سایت تان بستگی تنها به خود شما دارد.

 

گزینه پنجم: راحتی و آسودگی.

مجبور کردن مشتریان تا در وب سایت پیش بروند، بسیار خسته کننده است و می تواند سردرگمی های زیادی را برای آن ها فراهم آورد. از این که آن ها با شما تماس بگیرند و با شما درارتباط باشند را سخت نسازید. نباید نحوه پرداخت هزینه پروژه را برای آن ها دشوار نمایان کنید.

به یاد داشته باشید که این عامل در شغل طراحی سایت تان بسیار تاثیر دارد. راحتی و آسودگی به اندازه کافی می تواند نظر مشتریان سایت صحیح و متناسبی را جلب نماید. اغلب اوقات برخی موارد را در تجارت و وب سایت تان چک کرده و بررسی نمایید و همه چیز را به گونه ای ارائه دهید که بتواند در وهله اول نظر مشتریان سایت را به خود جلب نماید.

 

این عوامل اسرارآمیز تجارت طراحی سایت  زمانی که به صورت هماهنگ و همگام با یکدیگر به کار رود، باعث می شود تا مشتریان وب سایت به سرعت عمل کنند و دست به کار بشوند. اگر با مشکلاتی که در این مقاله بیان نمودم مواجه شدید، پاسخ ها و راه حل ها به حدی واضح و وروشن بودند که دیگر بهانه ای نباید وجود داشته باشد.

اگر تمامی این موارد را در شغل طراحی سایت خود اجرا نمودید و مشتریان باز هم از خرید کردن از شما سرباز زدند، باید چه کاری انجام دهید؟ مطمئن باشید که یک جای کار می لنگد، منظورم این است که یکی از این موارد موجود در تجارت تان به صورت کامل و به صورت بهینه اجرا ننمودید. حال می خواهد نحو اجرای تجارت و یا سایت تان باشد و یا منحصر به فرد بودن آن و غیره، فرقی ندارد. باز گردید و مرور کلی به تمامی بخش های تجارت تان داشته باشید تا دریابید که مشکل در کجای کار است.

در نهایت ممکن است شما نیاز به کمک هایی داشته باشید.

از این رو به دنبال افرادی باشید تا در این زمینه شما را یاری دهند. شما باید دریابید که مشتریان تان چرا اقدام به خرید از شما نمی کنند. شما می توانید با ارسال ایمیل و پرسیدن این سوال به گونه ای مناسب، بررسی هایی را انجام دهید.  ایمیل تان می تواند این گونه باشد:

سلام STEVE.

من متوجه شدم که ارتباطات مان اندکی دچار مشکل شده است. به نظر می رسد که شما مسیر دیگری را در پیش گرفته اید. می توانید به ما کمک کنید تا بفهمیم چگونه این اتفاق افتاد؟ مشکلی در ارتباط با قیمت ها بود و یا مسائلی در نحوه ارائه خدمات وجود داشت؟ آیا بدقولی نمودیم؟

و یا شاید موارد دیگری در میان باشد؟ من نمی خواهم چیزی را به شما بفروشم. من فقط می خواهم در آینده بیشتر و بهتر بتوانم کمک تان کنم. می توانید راه حل هایی را به ما ارائه دهید تا روابط مان بهبود یابد؟

مچکرم.

ANDREW MCDERMOTT

 

مشتریان همیشه در اقدام به خرید از وب سایت ها دچار تعلل می شوند.

اگر ما عوامل صحیح را در تجارت مان به دست فراموشی بسپاریم، با نتایج منفی رو به رو می شویم. مشتریان در این شرایط از شما معترض می باشند و شکایت دارند.  آن ها نیاز به انگیزه و مشاهده تخفیفاتی در قیمت های ارائه شده تان دارند.

شما می توانید با ارائه گزینه های متناسب در تجارت طراحی وب سایت خود، از به وجود آمدن این شرایط جلوگیری به عمل آورید. با اندکی تلاش و آمادگی لازم در این زمینه می توانید مشتریان وب سایت شگفت انگیزی را جذب خود کنید. مشتریانی که می توانند برای شما بسیار سودآور باشند.

این موضوع خیلی پیچیده نمی باشد و خیلی هم طولانی نیست. اما نیاز به حس مسئولیت و تلاش بسیار دارد. مطمئن باشید که با انجام این موارد پشیمان نمی شوید و می توایند در میان رقیبان خود بدرخشید و بهترین ها را به مشتریان خود ارائه دهید. در آخر بار دیگر عرض می کنم که مشتریان وب سایت تان باید انگیزه محکمی از خرید کردن از شما داشته باشند، در غیر این صورت امثال شما و تجارت تان بسیار زیاد است و می توانند به سمت افراد و طراحان وب سایت دیگری سوق یابند. به مواردی که در این مقاله گفته شد شک نکنید و مطئن باشید که با توجه به این نکته ها، مسیر پیشرفت و موفقیت جلوی راه تان قرار می گیرد. مشتریان وب سایت تمایل دارند تا با طراحان وب سایتی کار کنند که نقصی در تجارت و نحوه عملکرد شان مشاهده نمی شود.


تگ ها : مقاله تنها راه فروش پروژه های طراحی سایت طراحی سایت حرفه ای طراحی سایت انجام پروژه راه سازی و آب و فاضلاب طراحی سایت تهران طراحی سایت سایت فروشگاهی طراحی سایت پرسینا طراحی سایت ، طراحی وب سایت ، شرکت طراحی سایت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاهی قیمت طراحی سایت طراحی سایت ساناتک طراحی سایت شرکتی طراحی وب سایت فروشگاهی طراحی وب سایت شارژ ریسلر طراحی سایت وب ساز دارت وب: طراحی سایت طراحی لوگو و ست اداری مناسب با نیاز شما طراحی سایت طراحی وب سایت سئو آرمانیک طراحی وب سایت سئو و آموزش در اصفهان طراحی سایت ارزان با پنل مدیریت طراحی سایت ارزان مراحل راه اندازی وب سایت روش سفارش طراحی سایت ! طراحی سایت / طراحی و ساخت وب سایت طراحی سایت حرفه ای طراحی سایت بیرجند طراحی سایت چیست؟ طراحی سایت و پورتال مطالعه پژوهشی طراحی وب سایت طراحی سایت مشهد استودیو طراحی وب سایت اختصاصی و گرافیک طراحی سایت صنعتی روش صحیح برای افزایش میزان درآمد در حرفه طراحی سایت رهام وب: طراحی سایت طراحی سایت اینترنتی طراحی نرم افزار کنترل پروژه 5 راه برای جذب مشتریان مناسب جهت طراحی سایت طراحی وب سریع و آسان وب نوش: طراحی سایت طراحی وب سایت سئو سایت روش های طراحی سایت در آواتار طراحی سایت و قالب طراحی سایت ریسپانسیو تعرفه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت اسپیناس ® وب افرا: طراحی وب سایت طراحی باشگاه مشتریان MarketSaz فروشگاه ساز حرفه ای طراحی سایت فروش فایل دعوت برای همکاری در پروژه های طراحی وب تک صفحه ای سپنتا طراحی سایت رایگان درباره آلماتک طراحی سایت فروشگاهی و طراحی فروشگاه آنلاین طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در کرج شرکت سیستم افزار راشین دانلود کد پروژه طراحی سایت فروشگاهی با ASP.NET Searches related to تنها راه فروش پروژه های طراحی سایت

نظرات




نماد