سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

تماس گرفتن با یک خبرنگار کنجکاو به منظور پوشش خبری تنها می‌تواند منجر به نشر خبر در سطح رادیو یا تلویزیون شود. باید گفت؛ این روش‌های سنتی هم تاثیر کم‌تری دارند هم بسیار گران‌تر هستند. از طرفی نشریات چاپ شده تاثیرشان بر روی نشر یک موضوع، به میزان حضور آن نشریه بر قفسه فروش است و این درحالی است که اکثر روزنامه‌ها به جای چاپ، با پست آنلاین مطالب در فضای اینترنتی ، این تاثیر کوتاه قفسه‌ای خود را، به یک عمر مفید بی‌پایان تبدیل کرده‌اند.

امروزه رسانه‌های آنلاین جایگزین رسانه‌های سنتی شده‌اند. باید گفت؛ بهینه‌سازی موتور‌های جستجو، محتوای چاپ و نشر شده در رسانه‌های اجتماعی و پادکست‌ها همه‌ی این‌ها، فرم‌های معاصر جایگزین شده‌ روزنامه‌ها، تلویزیون‌ و رادیو هستند و از آن‌جا که این رسانه‌ها در حال گسترش هستند انتظار می‌رود که روش‌های سنتی رکود کنند.

 

به همین دلیل روابط عمومی در حال رشد است و به جدید‌ترین شکل بازار‌یابی ارتقا پیدا کرده و این ارتقا فقط به منزله‌ی مشهور شدن نیست بلکه در خدمت یک هدف است و آن هدف، رسیدن به مخاطبان جدید در مسیری هوشمندانه و تاثیر گذار است.

 

در این‌جا پنج سر‌فصل خاص بررسی می‌شود، برای این‌که بدانیم؛ چرا روابط رسانه‌ای، یک عنصر حیاتی برای کسب‌و‌کارهای موفق است؟

 

یک برند یا تصویر در حال توسعه

یک رابطه عمومی (Public Relation) تاثیر‌گذار، از وجهه‌‌ و تصویر خوب از یک شرکت تشکیل می‌شود، به‌ طوری‌ که بتواند به مخاطبان متصل شود و با آن‌ها ارتباط برقرار کند. لازم به ذکر است؛ داشتن یک وجهه خوب به واسطه‌ ترکیبی از سه اصل، تکامل پیدا می‌کند:

 

– تصویب و تعریف مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها

– داشتن خدمات عالی برای مشتری‌ها و مخاطبان

– حفظ ثبات در پیام‌ها، ارزش‌های اصلی و استراتژی شرکت.

 

در این راستا باید در رابطه با لوگو توضیح داد که، لوگو باید مانند یک موجود زنده، بتواند قدرت صحبت کردن با مشتری را داشته باشد نه فقط یک نشان تصویری برای شناختن شرکت. باید بدانید که لوگو برای منظوری خاص طراحی شده است. برای فهم این عنوان مثالی می‌زنیم؛

دیزنی و باغ Busch، در رابطه با هر کدام چطور فکر می‌کنید؟ یکی خانواده‌گرا است در حالی که دیگری حول محور حیات‌ وحش و هیجانات سواری، صحبت می‌کند؛ هر دو در یک حوزه‌ صنعتی فعالیت می‌کنند ولی هر کدام نام تجاری منحصر به فرد خودشان را دارند.

 

ایجاد مشارکت

برای نگه‌داشتن یک کسب‌وکار در حال رشد، باید تلاش و استفاده از منابع به روز را گسترش دهیم و بدانیم که ایجاد مشارکت برای صاحبان کسب‌وکار یک حرکت بسیار بزرگ است و در این حرکت مراحل ایجاد روابط رسانه‌ای درعموم تعریف می‌‌شود.

 

یکی از مهارت‌های کلیدی هر PR حرفه‌ای، توانایی ایجاد و حفظ ارتباطات است. این ایجاد ارتباطات به منزله‌ استفاده ازهر فرصتی به بهترین نحو است. زیرا که همیشه ارتباطات از آشنایان‌مان شکل نمی‌گیرد. بدین منظور باید امکان حضور نمایندگان خود را در تمام رویداد‍‌های شبکه‌ای فراهم کنیم.

باید گفت مشارکت و ارتباطات با راه‌های مختلفی تکامل پیدا می‌کنند اما در کل اتفاقی که می‌افتد در هر مسیری دو طرف مشارکت سود می‌برند.

 

در موتور‌های جستجوگر حرف اول را بزنید

امروزه اطلاعات در رابطه با هر موضوعی بسیار زیاد است و گوگل این اطلاعات را به راحتی در اختیار ما قرار می‌دهد. اما چه میزان از این اطلاعات مفید هستند یا ما را مختصر و مفید به هدف می‌رسانند، باید گفت این دسته‌بندی و سازمان‌دهی و به روز رسانی اطلاعات است که کسب‌وکار ما را در رتبه بهتری قرار می‌دهد، یعنی پشت پرده موفقیت وب‌سایت‌های کسب‌و‌کار‌ها، بهینه‌سازی موتور جستجو است و این موفقیت، کاملا به محتوای نشر شده مربوط به کسب‌و‌کار بستگی دارد.

 

به سنت‌ها پایبند بمانید

با اینکه فضای اینترنت یک راه انقلابی است اما هنوز تاثیر یک مقاله در روزنامه، ایجاد یک شکاف در حین پخش اخبار شبانه پا بر جاست و نتایج خاص خود را به همراه دارد زیرا هنوز کسانی هستند که میلی به جستجو در فضای مجازی را ندارند اما می‌توانند مخاطبان خوبی باشند. باید تمام فرصت‌هایی که برای جذب مخاطب پیش ‌می‌آید را از دست ندهیم، رسانه‌های‌ دیجیتال و ترکیبشان با متد‌های سنتی جاری همراه با یک محتوای قابل استفاده وکارآمد در تمام سیستم عامل‌ها، تاثیرگذار هستند.

 

حد کمال با رسانه‌های اجتماعی اتفاق می‌افتد

آیا شما My Space را به خاطرمی‌آورید؟ ده سال پیش اتفاق افتاد و شش سال بعد از آن فیس‌بوک به عنوان یک رسانه اجتماعی و مورد استفاده در سطح جهانی، جایگزین شد. ما رسانه‌های اجتماعی را فقط برای ده سال اطراف خود داریم اما رشد سریع آن‌ها کاملا قابل درک بوده است. کاربران به راحتی می‌توانند به صفحات اجتماعی شرکت‌های مورد علاقه خود بروند و به روز‌رسانی تبلیغات، فعالیت‌های شرکت مورد نظر را ببینند. همچنین این ابزار‌ها بخش عظیمی از گفتگو و روابط عمومی با مخاطبان را فراهم می‌کنند.

 

از طرفی باید بدانید که رسانه‌های اجتماعی هم می‌تواند دوست خوبی برای شرکت شما باشند هم دشمن بدی محسوب شوند. برای رسیدن به یک نتیجه خوب به اختصار مطالبی را توضیح می‌دهیم؛ تعهد و مسئولیت‌پذیری امری مهم در رضایت و وفاداری مشتری است، و این با به روز‌رسانی، ایجاد مکالمه سالم، محتوای تعاملی تازه و جذاب اتفاق می‌افتد و مشتری علاقه‌مند را نگه می‌دارد. در کل نظارت بر محتوای تولید شده در مراحل روابط عمومی بسیار موثر است و این محتوا برای همیشه باقی می‌ماند و بر روی مشتری متمرکز می‌شود.

 

روابط عمومی فقط یک ارتباط ساده نیست و یا فقط یک پوشش خبری نیست بلکه روابط عمومی به منزله ایجاد یک اعتبار است و آن هم از طریق روابط رسانه‌ای، بازایابی، تبلیغات، روزنامه‌نگاری و درک آنلاین اتفاق می‌افتد و می‌شود گفت؛ این یک علم است.

و در آخر جامعه امروز باید دلیلی برای پشتیبانی یا دوست داشتن یا طرف‌داری از شرکت شما، داشته باشند پس با بسیاری از گزینه‌‌های در دسترس و جایگزین، در بازار امروز متفاوت باشید تا این تفاوت منجر به جذب مخاطب شود.


تگ ها : چرا کمپانی‌ها به روابط عمومی و رسانه‌ها نیاز دارند؟ چرا یک شرکت برای تبلیغات مؤثر به اینفوگرافیک نیاز دارد چرا به روابط عمومی نیاز داریم؟ روابط عمومی نقش حیاتی روابط عمومی در سازمان WikiZero ارتباط بین روابط عمومی ها و خدمات پس از فروش چیست؟ روابط عمومی و رسانه ها کارگاه چرا استارت‌آپ‌ها به روابط عمومی نیاز دارند؟ روابط عمومی و امور مشتریان [PDF]ﻫﺎ ﺖ رواﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﯽ و ﺳﻨ اﻫﻤﯿﺖ ﻋﻤﻠﯽ 0 چرا شرکت های B2B به یک استراتژی بازاریابی دیجیتالی نیاز دارند؟ آشنایی با شغل کارشناس روابط عمومی ایرنا برقراری تعامل بیشتر روابط عمومی واحدها با رسانه ها چرا روابط عمومی برای موفقیت کسب‌وکارهای کوچک الزامی است ضرورت گسترش تعامل رسانه ها و روابط عمومی ها [DOC]برنامه ريزي در روابط عمومي روابط عمومی و ارتباط با رسانه ها جزییات صفحه اصلی بررسی خلاءهای مدیریتی در بخش روابط عمومی در صنعت مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران: اطلاع‌رسانی صحیح روابط عمومی نقش روابط عمومی در موفقیت کسب و کار دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا : درباره روابط عمومی گزارش کارگاه روابط عمومی و ارتباطات برای استارت‌آپ‌ها «نهاد روابط عمومی همچنان در مظلومیت است» [PDF]روابط عمومي الكترونيك.pdf یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی ها، مدیریت افکار عمومی است روابط عمومی وارتباط با رسانه ها روابط عمومی نقشی موثر در برنامه های راهبردی سازمان دارد روابط عمومی چیست ؟ دلیل اهمیت PR برای شرکت و وظایف روابط عمومی روابط عمومی چیست و چه تفاوتی با تبلیغات دارد؟ داستانی شگفت انگیز از قدرت روابط عمومی روابط عمومی ایران : هفتمین کنفرانس واکنش روابط عمومی «الیور توئیست» به شبهه‌آفريني يك رسانه اصولگرا [PDF]چالـش ها، انتظـارات و راهکـارها چه زمانی باید روابط عمومی شرکت را ایجاد کرد؟ آیا همدلی مهم ترین مهارت در روابط عمومی است؟ این آگهی یعنی چه؟ دختر، مجرد با ظاهری آراسته و روابط عمومی بالا دانش روابط عمومی سپاه نیازی به شبکه تلویزیونی مستقل ندارد/ تولیدات «اوج» محصول [PPT]سعيد آزاد / تعامل روابط عمومي الكترونيك و رسانه تركيبي تعاملي رشته علوم ارتباطات یا مدیریت رسانه؟؟؟ – وب سایت شخصی افشین امیدی سخنی با مدیر عامل بیمه ایران به عنوان لیدر صنعت بیمه / رسانه و روابط الگویی برای دستیابی به روابط بهتر با رسانه ها روابط عمومی و دپارتمان سئو را به هم نزدیک کنید آشنایی با روابط عمومی چهار حقیقت روابط عمومی حفظ شأن و هویت برند، مهم‌ترین استراتژی روابط‌ عمومی داستان های برند شما که رسانه ها دوست دارند بشنوند برنا گستران دانش نقش روابط عمومی ها برای مقابله با چالش های فضای مجازی بررسی شد روابط عمومی دیجیتال نیوزهاب کارگاه چرا استارتاپ ها به روابط عمومی نیاز دارند سحر افاضلی در پردیس نشریه فعالان اقتصادی چگونه کارشناس روابط عمومی شوم؟ باشگاه اندیشه › افکار عمومی و روابط عمومی ها در ایران رشد تولید حق بیمه در کشور مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خبرداد روابط عمومی ،قلب ونبض یک رسانه است/ هنر روابط عمومی راهیابی به دل‌ها روابط عمومی حرفه ای ، نیاز ضروری وزارت نفت [PDF]بانک مرکزی هم نیاز به خانه تکانی دارد اخبار روابط عمومي گزارش برگزاری چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

نظرات




نماد