سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

در هفته گذشته در مورد تعریف لید (Lead) و جمع‌آوری آن (Lead Generation) مطلبی منتشر کردیم که بسیار کلی بود، اما در اینجا قصد داریم کمی وارد جزئیات شده و اطلاعات بیشتری به شما ارائه دهیم. وبلاگDigital Buzz در ژانویه سال ۲۰۱۴ اطلاعات بسیار جالبی در رابطه با اینترنت منتشر کرد که در آن عنوان شده بود که امروزه حدود ۲.۵ میلیار نفر در دنیای وب حضور دارند. بی‌شک مخاطبان شما هم می‌توانند میان همین ۲.۵ میلیارد نفر باشند و فقط کافیست که شما برای تبدیل کردن آنها به لید (Lead) و موقعیت فروش، راهکارهایی را در دست داشته باشید. در ادامه به بررسی چندین راهکار دیجیتال می‌پردازیم که بواسطه آنها می‌توانید لیدها و موقعیت‌های فروش باکیفیتی را بدست آورید.

۱. بهینه‌سازی وب‌سایت: در یکی از آخرین تحقیقات صورت گرفته توسط انجمن افراد فعال در حوزه کسب‌وکارهای B2B لینکداین، اعلام شده که حدود ۸۰۰ شرکت فعال در دنیای اینترنت معتقدند که بهینه‌سازی وب‌سایتشان به شدت در جمع‌آوری لید به آنها کمک کرده است.

 

۲. سئو (SEO): حضور در صفحه اول نتایج موتور جستجوگر گوگل یعنی اینکه شما کلی لید برای خود جمع‌آوری کرده‌اید. به همین دلیل است که بهینه سازی موتورهای جستجوگر، امروزه بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و همه سعی دارند خود را به رتبه اول صفحه اول نتایج موتورجستجوگر گوگل تبدیل شوند.

 

در نتایج تحقیق سال ۲۰۱۴ انستیتو بازاریابی محتوایی برای کسب‌وکارهای B2B، مشخص شده که ۹۳% افرادی که در حوزه بازاریابی به فعالیت می‌پردازند از سئو و بازاریابی محتوایی به عنوان اصلی‌ترین روش جمع‌آوری لید بهره می‌برند.

 

۳. تبلیغات کلیکی: از آنجایی که این روش تبلیغاتی قابل تحلیل و اندازه‌گیری است، یکی از روش‌های مناسب برای جمع‌آوری لید و ایجاد موقعیت فروش به حساب می‌آید.

در کشور ایران کسب‌وکارها می‌توانند برای جمع‌آوری لید، از Anetwork که یکی از سرویس‌هایش تبلیغات کلیکی است بهره ببرند.

 

۴. رسانه‌های اجتماعی: از زمان ظهور رسانه‌های اجتماعی، بسیاری از کمپانی‌ها برای بازاریابی و دستیابی به قشر جوان جامعه، به این رسانه‌ها رو آوردند. زیرا بررسی‌ها نشان داد که این رسانه‌ها به شدت عامه‌پسند بوده و حتی افراد برای خریدهای خود و معتبر بودن برندهای جدید به رسانه‌های اجتماعی اعتماد می‌کنند.

 

۵. ایمیل مارکتینگ: شاید باور نکنید، ولی بر اساس یک سری تحقیقات صورت گرفته توسط iContact، حدود ۷۲% از مردم جهان در طول روز بیش از ۶ بار صندوق پست الکترونیکی خود را چک می‌کنند. پس با استفاده از روش‌های صحیح و هدفگیری صحیح‌تر، کسب‌وکارها می‌توانند موقعیت‌های فروش باکیفیتی بدست آورند.


تگ ها : ۵ روش دیجیتال برای جمع‌آوری لیدهای با کیفیت Images for ‫۵ روش دیجیتال برای جمع‌آوری لیدهای با کیفیت‬‎ ۵ روش دیجیتال برای جمع آوری لیدهای با کیفیت آشنایی با مفهوم لید (Lead) در دیجیتال مارکتینگ 4 روش کاربردی استفاده از اطلاعات برای دیجیتال مارکتر ها ارائه یک روش دیجیتال برای استخراج مشخصات هدف در رادار CW با دو اصطلاح پرکاربرد دنیای تبلیغات دیجیتال بیشتر آشنا شوید تولید لید در شبکه های اجتماعی راز موفقیت یک کسب و کار آنلاین اخبار واژه‌نامه دیجیتال مارکتینگ اصول Lead Generation مشکلات و ریسک های ارزهای دیجیتال – ارز دیجیتال بررسی اثربخشی ماموگرافی دیجیتال در مقایسه با ماموگرافی آنالوگ [PDF]راهنمای شروع به کار سریع [PDF]ﮐﺎﺑﯿﻨﯽ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﺗﻐﯿﯿﺮات رﻧﮓ رﻃﺐ در ﻃﯽ ﺧﺸﮏ ﮐﺮدن ﺑﺎ ﺧﺸﮏ ﮐ تحقیق امضای دیجیتال کریدور صادراتی بازاریابی عملکردی (Performance Marketing) در دنیای امروز — آکادمی واژه نامه بازاریابی دیجیتال آلمان [PDF]PDF مقاله ssl و امنیت دیجیتالی روش های سخیف پارس آنلاین برای جمع آوری Lead بیومتریک SAMSUNG ST150F همه ما کم و بیش با شبکه‌های دیجیتالی که به تازگی سیگنال‌های آن وارد سيستم آرشيو وب در كتابخانه كره جنوبی راهنمای جنگ های نامنظم [PDF]ÓæÏåí ÏÑ ÔÈßå åÇí äæÑí [PDF]ایده کارآفرینی اینترنتی 40 [PDF]موضوع:پیاده سازی سیستم اطلاعات داروخانه شخصی‌سازی محتوا کلید تبدیل بازدیدکننده به مشتری [PDF]راﻫﻨﻤﺎي اﺳﺘﻔﺎده از ﺧﻮدروي ﻟﻨﺪﻣﺎرك کارهایی که با گوشی و تبلت های قدیمی اندرویدی می توان انجام داد [PPT]سيستمهاي اطلاعات مديريت [DOC](BSc) – EE Sharif معرفی 15 سایت دانلود تصاویر استوک [DOC]امضاي ديجيتالي [PDF]Gigaset A120 پاسخگوی مشکلات و آموزش اسکنر شارپ ستاد مبارزه با مواد مخدر چگونه با یک صفحه چندین کلیدواژه را هدف بگیریم؟ [PDF]ﺩﺳﺘﻮﺭ ﮐﺎﺭ ﺑﺎ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ ﭘﻬﻦ بلاگ‌اد تحقیق منابع انسانی با کیفیت؛ کلید طلایی رقابت ایزو چیست: سیاحتی فنی برای درک ISO [PDF]دستورالعمل نحوه استفاده از دستگاه هیتر استیرر دیجیتال پاورپوینت تبدیل آنالوگ به دیجیتال در کامپیوتر 5 روش جدید برای بهبود سئو محلی (local seo)در سال 2017 شیوه کار رمزنگاری ارائه‌ی اثرانگشت شما به نفوذگران با نشان دادن علامت صلح در تصاویر عشق صدا هستی؟ بیا یک استودیوی صوتی بسازیم معرفی ۵ اصل برای دیجیتالی شدن Lead Generation چیست؟ [PDF]دﻗﺖ رادﯾﻮﮔﺮاﻓﯽ دﯾﺠﯿﺘﺎل و ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ در ﺗﺸﺨﯿﺺ ﭘﻮﺳﯿﺪﮔﯽ ﻫ [PDF]گزینه برتر برای آزمایشگاه شما راهنمای نحوه قرائت کنتورهای دیجیتالی نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی J7 سامسونگ؛ میان‌رده مقرون به پروژه SSL، امنیت دیجیتالی درگاه ملی آمار [PDF]ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻫﺎی ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﺧﻮدﮐﺎر و ﺟﻤﻊ آوری داده ﻫﺎ [PDF]تعیین نیاز های آموزشی اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با Z97 ارز دیجیتال وینگز (WIN)، خرید و فروش و کیف پول وینگز را بهتر فروشگاه اینترنتی پارس خزر [PDF]5 برنامه شهردار منتخب برای بیرجند اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر تنظیم هیجان و کیفیت زندگی زنان دارای 5 اپلیکیشن دوربين رایگان برتر آندرويدی (لینک دانلود)

نظرات




نماد