سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

بلکه عملاً ثابت می‌کنند به چه چیزی اعتقاددارند. زمانی که اعلام می‌کنند قصد فروش ندارند و ترجیح می‌دهند فعلاً پول‌های رمزنگاری‌شده‌ی خود را نگه‌دارند، مطمئن می‌شوید که آن‌ها واقعاً به قدرت این ارزهای دیجیتال، ایمان‌دارند.

مارک ون در چیجز 

مارک ون در چیجز (Marc Van der Chijs) به‌عنوان یکی از سرمایه‌گذارانی شناخته می‌شود که خیلی سریع فرصت‌های عالی را درمی‌یابد. او پیش‌ازاین در چین مستقر بود، جایی که سرمایه‌ی خود را روی tudou.com که یک یوتیوب چینی است، سرمایه‌گذاری کرده بود. پس‌ازاینکه به کانادا سفر کرد، به یکی از هواداران سرسخت پول‌های رمزنگاری‌شده تبدیل شد. در حال حاضر او وب‌سایت  FirstCoin.com را مدیریت می‌کند که یک بانک سرمایه‌گذاری برای توکن‌ها و سکه‌های دیجیتال است. می‌توانید توئیت‌­های مثبت و البته واقع‌بینانه‌ی او را در مورد این ارزها، در توییتر دنبال کنید.

Ari Paul

آری پاول 

آری پاول (Ari Paul)، مدیر ارشد فناوری اطلاعات و هم‌بنیانگذار شرکت سرمایه‌گذاری تخصصی پول‌های رمزنگاری‌شده‌ی «بلاک تاور کپیتال» است. سابقه‌ی حرفه‌ای او بیشتر درزمینه‌ی مدیریت سرمایه‌گذاری است و البته در مورد سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال، در وب‌سایت TheCryptocurrencyInvestor.com وبلاگ نویسی می‌کند. این وب‌سایت باید در فهرست مطالعاتی همه‌ی افرادی که مالک پول‌های رمزنگاری‌شده هستند، قرار بگیرد.

مایکل نووگراتز 

مایکل نووگراتز (Michael Novogratz) از افرادی است که با جدیت روندهای ارزهای دیجیتال را دنبال می‌کنند. دسامبر سال ۲۰۱۷ زمانی که قیمت بیت کوین ناگهان سقوط کرد، او ۳۰ درصد از کل ثروتش را روی دارایی‌های رمزنگاری‌شده سرمایه‌گذاری کرد. او همچنین اشاره کرد که آژانس سرمایه‌گذاری او، گلکسی دیجیتال، یک صندوق‌ پوشش ریسک (Hedge Fund) پول‌های رمزنگاری‌شده را در دست دارد. او در مورد افزایش ارزش این ارزها خوش‌بین است؛ ولی همچنان همه‌ی تغییرات کوتاه‌مدت بازار را پیگیری می‌کند.

The Winklevoss Twins

دوقلوهای وینکلووس 

گرچه برادران وینکلووس (Winklevoss) بیشتر شهرت خود را از ماجرای شکایت علیه مارک زاکربرگ و متهم کردن او به سرقت ایده‌ی شبکه‌ی اجتماعی خود به دست آورده‌اند، ولی در حال حاضر آن‌ها Gemini (پلتفرم معاملاتی ارزهای رمزنگاری‌شده) را اداره می‌کنند. آوریل سال ۲۰۱۳، زمانی که قیمت بیت کوین ۱۲۰ دلار بود، آن‌ها یک درصد از سکه‌های در گردش را به مبلغ ۱۱ میلیون دلار خریدند. همین خرید، حالا آن‌ها را در میان اولین میلیاردرهای بیت کوین قرار داده است.  

بری سیلبرت 

در ماه دسامبر سال ۲۰۱۴، اداره‌ی مارشال آمریکا ۵۰ هزار بیت کوین که از سیلک رود (بازار آنلاینی که برای فروش محصولات غیر قانونی استفاده می‌شد) ضبط کرده بود، با قیمتی پایین به فروش رساند. بری سیلبرت (Barry Silbert) بنیان‌گذار و مدیرعامل Digital Currency Group، دو هزار بیت کوین آن‌ها را خرید. در آن زمان قیمت هر سکه ۳۵۰ دلار بود و سیلبرت ۱۶.۸ میلیون دلار برای آن هزینه کرد. حالا پس از سه سال ارزش این سرمایه‌گذاری او به بیش از ۶۷۰ میلیون دلار رسیده است. او هنوز در مورد سرمایه‌گذاری روی پول‌های رمزنگاری‌شده، به دیگران مشاوره می‌دهد.

Tim Draper

تیم دریپر 

از ۵۰ هزار بیت کوینی که اشاره شد، دو هزار بیت کوین هم به تیم دریپر (Tim Draper) رسید. دریپر، یک وی‌سی سنتی است که شرکت سرمایه‌گذاری خودش را اداره می‌کند. او همچنین یکی از مبلغان بزرگ همه‌ی دارایی‌های رمزنگاری‌شده است. دریپر نیز مانند سایر سرمایه‌گذاران بیت کوین، حتی زمانی که بازار سقوط می‌کند، بازهم به این ارز خوش‌بین است. می‌توانید با دنبال کردن توییت‌های او، علت این امر را دریابید.

جوتیکا چو 

جوتیکا چو (Juthica Chou) رئیس و بنیان‌گذار LedgerX و سابقه‌ی حرفه‌ای او، بیشتر درزمینه‌ی تجارت‌های سنتی است. بااین‌حال LedgerX اولین پلتفرم خرید گزینه‌های بیت کوین است که به‌صورت فدرال کنترل می‌شود. این مسئله راه را برای سرمایه‌گذاران حقوقی نیز باز می‌کند تا در رشد پول‌های رمزنگاری‌شده سهیم شوند. چو در توییتر حضور ندارد؛ ولی در وبلاگ LedgerX ایده‌های خود را در مورد چشم‌انداز بلندمدت ارزهای دیجیتال بیان می‌کند.


تگ ها : سرمایه‌گذاران مطرحی که در بازار ارزهای رمزنگاری‌شده حضور دارند سرمایه گذاران مطرحی که در بازار ارزهای رمزنگاری شده حضور دارند – فناوری سرمایه گذاران مطرحی که در بازار ارزهای رمزنگاری شده حضور دارند سرمایه‌گذاران مطرحی که در بازار ارزهای رمزنگاری‌شده حضور دارند اخبار سرمایه‌گذاران مطرحی که در بازار ارزهای رمزنگاری‌شده حضور دارند – فروشگاه تجارت الکترونیک – گروه خبری پاسیفا احیای بازار ارزهای دیجیتال توسط ارزهای متوسط ساختارهای مجازی بایگانی دانلود مقالات – مالی پدیا سفر به اعماق لکه سرخ بزرگ سیاره مشتری با انیمیشن ناسا (گجت تی وی) فرابورس ساعاتی پیش متوقف شد RFID بایگانی ۶۰ ثانیه: از سقوط قیمت ارزهای دیجیتال تا تاریخ عرضه گلکسی اس 9 دل از لپ تاپ XPS 15 رونمایی کرد؛ اولین تراشه مشترک اینتل و AMD در پیش بینی عملکرد مالی سامسونگ پایین تر از برآوردهای اولیه است فهرست افزایش قیمت محصولات رنو منتشر شد سرمایه‌گذاران مطرحی که در بازار ارزهای رمزنگاری‌شده حضور دارند – ESWorld آخرین اخبار فناوری اطلاعات منجمان برای اولین بار سیاهچاله ای را مشاهده کردند که دو بار فوران ماده دارد بیوگرافی دواین جانسون قاسم‌پور: مدیریت شخصی در فوتبال ما جواب نمی‌دهد متقاضیان کار چه برداشت‌های اشتباهی از مصاحبه دارند ال جی اولین تلویزیون اولد ۸۸ اینچی با رزولوشن 8K را معرفی کرد قيمت امروز ۹۶/۹/۱طلا، سکه و ارز در بازار ZedoxiCom @zedoxi جدیدترین پروژکتورهای موبایلی با نام اپتک وارد بازار ایران شد تقبل هزینه دارو و تست ژنتیک 'عماد'/حمایت از ۳۰۰ بیمار MPS در ایران ایده هایی برای برپایی کسب و کار با ریسک پایین برنامه‌ی لامبورگینی برای عرضه محصولی بین هوراکان و اونتادور طراحی سایت موج فا آینده اینتل در بخش پردازنده های موبایل به چه شکل خواهد بود؟ شیائومی می نوت 3 رونمایی شد؛ تراشه اسنپدراگون ۶۶۰ در کنار حافظه ۶ گلکسی اس ۹ سامسونگ به همراه نسخه «پلاس» در تصاویر رندری جدید فاش شد گلکسی اس 9 سامسونگ به همراه نسخه «پلاس» در تصاویر رندری جدید فاش شد آمازون، بزرگ‌ترین تهدید برای بیت کوین و ارزهای رمزنگاری شده وی چت به سیستم احراز هویت مجهز می شود بهینه ترین سیستم عامل ها برای کامپیوترهای قدیمی – دنیای مجازی + کاربرد ارزهای رمزنگاری‌ شده و بلاک چین در حوزه‌هایی که فکرش را نمی‌کنید مایکروسافت به فعالیت سرویس استریم موسیقی گروو موزیک پایان داد قابلیت واقعیت افزوده‌ آیفون 8 بسیار جذاب خواهد بود مقایسه نمایشگر پرچمداران سال ۲۰۱۷؛ بهترین صفحه‌ نمایش دنیای موبایل عنوان احتمال تقلب بیشتر در کودکانی که اطرافیان باهوش دارند! فورد F علیرضا مشاقی دانشمند ایرانی، نامزد جایزه کاشف سال ۲۰۱۷ شد پاسخ ناسا به ویدیوی اخیر از گروه هکرها و ادعا پیرامون کشف حیات زوم‌اَپ: مدیریت فایل ها در اپلیکیشن یونیورسال Your Files در ویندوزفون شرکت SoftBank فروشگاهی با اداره کامل ربات ها برپا می کند به‌زودی امکان خرید محصولات سرفیس از استور ویندوز ۱۰ فراهم خواهد شد اینتل تراشه کوانتومی ۴۹ کیوبیتی تنگل لیک را معرفی کرد خبرگزاری آریا استیو وازنیاک استارتاپی برای بازتعریف آموزش‌های حوزه فناوری

نظرات




نماد