سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

در حینی که ما در حال بهینه‌سازی موتورهای جستجو برای وب‌سایت خود و یا یکی از مشتریانمان هستیم، لازم است که از یک سری ابزار بهره ببریم که کمک می‌کنند بهتر در این مسیر پیشروی کنیم. داشتن بودجه بازاریابی سبب می‌شود که بتوانید بهترین ابزارهای ممکن را در دست داشته باشید؛ ولی ابزارهایی هم هستند که در عین رایگان بودن، اطلاعات بسیار مفیدی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

البته خیلی از این ابزار نسخه پیشرفته هم دارند که به ازای پرداخت مبلغی می‌توانید از امکانات بیشمار آنها بهره ببرید.در ادامه به معرفی سه ابزار می‌پردازیم که به شدت در مسیر بهینه‌سازی موتورهای جستجو به شما کمک خواهند کرد:

 

– SEO Book برای بررسی کلمات کلیدی و آنالیز وب‌سایت: SEO Book یکی از وب‌سایت‌هایی است که ابزارهای بسیاری برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو دارد. فقط کافیست که یک حساب کاربری رایگان بسازید تا به راحتی بتوانید از ابزار آنالیز کلمات کلیدی این سرویس تحت وب بهره ببرید.

 

seobook

– SEO Site Tools برای گرفتن یک سری پیشنهاد مفید: این افزونه که فقط برای مرورگر گوگل کروم منتشر شده به شما کمک می‌کند که در مورد صفحات‌وب کلی اطلاعات مفید بدست آورید و از سوی دیگر برای شما پیشنهاداتی به همراه دارد که کمک می‌کند با کیفیت بیشتری به بهینه‌سازی وب‌سایتتان بپردازید.

 

seo-site-tools-chrome

اگر از مرورگر گوگل کروم بهره نمی‌برید، دو ابزار SEOmoz Toolbar (برای کروم و فایرفاکس) و SEOquake(برای کروم، فایرفاکس، سافاری و اوپرا) به شما می‌توانند در زمینه ذکر شده کمک کنند.

 

– Open Site Explorer برای بررسی وضعیت لینک‌سازی رقیبان: همان طور که می‌دانید رقیبان بهتر می‌توانند وضعیت کسب‌وکار شما را دریابند و از این رو بررسی خیلی از جوانب آنها می‌تواند به شدت در تصمیم‌گیری‌های شما تاثیر بگذارد. Open Site Explorer یکی از به شما این امکان را می‌دهد که وضعیت Backlink های یک دامنه را بررسی کنید و متوجه شوید که با چه استراتژی‌ای لینک‌سازی صورت گرفته‌است.

در نظر داشته باشید که در روز، فقط می‌توانید ۳ گزارش به صورت رایگان از این سرویس دریافت کنید و برای گرفتن گزارش‌های بیشتر لازم است بسته ۹۹ دلاری این ابزار را تهیه کنید.

 

نتیجه گیری

ابزارهای بهینه سازی سایت امروزه نیاز اساسی برای آنالیز و پیشبرد اهداف در طول پیاده سازی استراتژی است.


تگ ها : ۳ ابزار رایگان سئو که باید آنها را بشناسید پونیلا معرفی ابزارهای رایگان و غیر رایگان سئو ( seo ) فست سئو پردو وب 10 ابزار رایگان گوگل که هر سئوکاری باید استفاده کند! 10 ابزار رایگان گوگل برای بازاریابان محتوا ابزارهای بررسی سئو سایت ۳ نکته سئو که رتبه سایت را متحول می کند – مرکز سئو و بهینه سازی سایت آموزش رایگان سئو (دوره 7 جلسه ای رایگان) آموزش سئو سایت SEO رایگان بهینه سازی سایت با ابزاری رایگان (اصول سئو) راهنمای کامل برای بهینه سازی محتوا در سئو تولید محتوا برای سئو ابزارهای مفید و رایگان بررسی سئو سایت ابزار سئو چگونه به صورت آنلاین درباره بازار و مشتریان خود تحقیق کنیم؟ موفقیت در سئو با ۴ استراتژی تاثیر گذار در سایت + 3 نکته سئو که رتبه سایت را متحول می کند ۱۰ ابزار بازاریابی رایگان که هر کارآفرین باید آنها را بشناسد تمامی محصولات،ابزارها و خدمات ارائه شده توسط گوگل وبلاگ عمومی رازهای افزایش بازدید از گوگل به کمک تصاویر سئو چیست؟ آوینا پرداز 5 نکته آموزشی برای افزایش سئو سایت در سال 2017 تکنیک های سئو/ سئو ارزان /مقالات سئو /عوامل موثر بر سئو /بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو ۱۵ ابزار رایگان SEO برای افزایش بازدید سایت سئو کار حرفه ای آموزش سئوی اپن کارت 3 عدد مهم در گوگل آنالیتیکس که به تولید محتوای بهتر کمک می کند بهترین افزونه سئو در وردپرس Yoast یا All in One Seo Pack پشتیبانی سایت : سرعت سایت آموزش رایگان سئو سایت محمد کیان راد جلسه ششم دیجیتال مارکتینگ SEM 7 ابزار رایگان ساخت اینفوگرافیک را بشناسید هفت یار مقتدر سئو برای بهبود استراتژی های بازاریابی شما 3 ۱۹ نکته‌ برای افزایش فروش از طریق سایت — آکادمی ای‌نتورک 4 عادت برای موفقیت در سئو بایگانی‌ها مقالات سئو هرآنچه باید در ارتباط با ابزارگوگل وب مستر تولز بدانید 10 ابزار رایگان بازاریابی اینترنتی آموزش قرار دادن کد گوگل آنالیز در وردپرس 6 نکته برای موفقیت در سئو سایت در سال 2016 روش هایی برای جذب فالوور در شبکه های اجتماعی گوگل آنالیز IT world لیست 136 نوع بازاریابی / انواع بازاریابی که باید بشناسید ۵ تکنیک مهم و تاثیرگذار بر سئو را بشناسید چگونه یک طرح جذب مشتری برای استارت‌آپ‌ها ایجاد کنیم blog هتل آپارتمان نگاهی کوتاه به ۱۰۱ روش و استراتژی بازاریابی که حتماً باید بشناسید (3 ابزارهای کاربردی بازاریابی اینترنتی(بخش دوم) ایده هایی برای راه‌اندازی کسب‌وکار به صورت رایگان یا با سرمایه‌ای کم ابزار عالی شبکه اجتماعی ، 15 مورد برتر 2017 بازاریابی اینترنتی(دیجیتال) چیست؟ رفتار مردم در موتورهای جستجو چگونه است؟ seokar توسعه وب Ersthost (@ersthost2) هفت دلیل بر اهمیت وبلاگ نویسی برای کسب و کارهای آنلاین ۲۰ روش بازاریابی آنلاین – آموزش بازاریابی فروشگاه مجازی و سئو بهینه سازی سایت برای موبایل ، رقابتی مهم برای کسب رتبه ! ( بخش سوم ) محمدرضا سمیعی زفرقندی سئوی محلی برای وردپرس: چگونه رنکینگ جستجوی محلی خود را افزایش مقالات آموزشی

نظرات




نماد