سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

این سر فصل برای من آنقدر عجیب بود آن هم در صفحه‌ای که بحث از تجربه‌های تکنیکال روی مبحث SEO بود که تصمیم گرفتم در این‌‌جا، این تجربه شخصی یک آدم خلاق را به اشتراک بگذارم.

داستان از اینجا شروع می‌‌شود که فردی از روند شناخته شدن خود در فضای مجازی در یک پروژه کوچک شخصی این چنین می‌نویسد:

من در ابتدا که شروع به کسب درآمد آنلاین کردم یک گروه بازی‌ کامپیوتری را مدیریت می‌کردم. پس از این که در محبوب‌ترین فورومم به بیش از ۵۰۰۰۰۰ بازدید در ماه رسیدم، اما درآمدم چیزی حدود ۵۰۰ دلار در ماه بود بدین ترتیب به این نتیجه رسیدم که تجدید نظری در این کار آنلاینم انجام بدم. در این راستا باید توضیح بدهم که من در بازی Halo به یک شخصیت شناخته شده رسیده بودم و بسیار در این بازی خوب بودم و در جایی بودم که می‌خواستم از این شخصیت شناخته شده بهره ببرم. بدین ترتیب به یک ایده خوب رسیدم و آن هم این بود که آموزش این بازی را ساعتی ۵۰ دلار به فروش برسانم. جالب این بود که هم‌ زمان، من شغلی داشتم که درآمد آن ساعتی به مراتب خیلی کم تر از ۵۰ دلار بود. بنابر این به این نتیجه رسیدم که درآمد خود را افزایش دهم. استراتژی تدریس کارساز بود و من در طی یک سال به مقدار کاری که برای بازی کردن این بازی انجام می‌دادم درآمد قابل توجهی داشتم. اما تنها مشکل قابل توجهی که داشتم این بود که چون من برای پول، ساعتی بازی می‌کردم تا حین بازی مردم آموزش ببینند کم کم بازی Halo هویتش به کار تبدیل شد و من را خسته می‌کرد تا جایی که تدریس این بازی را متوقف کردم و برای نسخه جدید بازی (Halo Reach) به دنبال یک ایده جدید بودم، تا این‌که یک ویدئو راهنما درست کردم و هر چه درباره این بازی می‌دانستم را در آن قرار دادم. و این تکنیک جایگزین تدریس یک به یک افراد شد.

 

درآمد ‌زایی چند هزار دلاری از یک ایده خوب

بعد از این‌ که درس دادن را متوقف کردم خیلی ساده از در هنگام بازی کردن خود از صفحه مانیتور فیلم می‌گرفتم و در کلیک بنک می‌گذاشتم. اتفاق جالب این بود که به صورت غیر فعال از فروش آموزش بازی ۱۰۰۰۰ دلار درآمد داشتم. و این روند ادامه داشت و در ۲۰۱۲ افت پیدا کرد زیرا که بازی قدیمی شده بود و با انتشار بازی Call of Duty هم زمان شده بود. همه این ‌ها گفته شد تا اثبات کنم که از هر چیزی در فضای مجازی می‌توان در آمد زایی کرد. چه کسی فکرش را می‌کرد که مخاطبانی وجود دارند و برای یک ساعت آموزش بازی ۵۰ دلار می‌پردازند؟

همان طور که دیدید روند تولید محتوا بسیار ساده بود اما ایده‌ای که پشت فرآیند بود، دیده شد و نتیجه داد.

نتیجه گیری

-محتوای تولید شده را باید به روزرسانی کنیم.

-همان طور که دیدید روند تولید محتوا بسیار ساده بود اما ایده‌ای که پشت فرآیند بود، باعث دیده شدن بود و نتیجه‌ای عالی و اثر بخشی به همراه داشت.

-تولید محتوا و SEO هر دو به دیده شدن کمک می‌کنند اما باید توجه داشته باشیم اصول فنی SEO ماجرایی است که همه به آن می‌پردازند و این تولید محتواست که در دیده شدن میان کاربران گوی سبقت را می‌رباید.

– تولید محتوای داستان یک محصول اطلاعاتی بود و این سوال را ایجاد می‌کند که آیا تا به حال برای دیده شدن به فکر تولید یک محصول اطلاعاتی بوده‌اید؟

– آیا در تولید محتوا به محتوای رقبای خود و یا زمان انتشار محتوای خود فکر می‌کنید؟


تگ ها : من فقط بازی کردم و بدین ترتیب ۱۰۰۰۰ دلار کسب کردم پونیلا Market Glory کسب درآمد آنلاین با بازی کردن آقای رئيس‌جمهور! دلار از 4650 تومان گذشت معتبرترین سایتهای خارجی کسب درآمد اینترنتی در دنیا بیت‌کوین رایگان و فراوان بگیرید، هر 8 دقیقه یکبار پرسودترین و بهترین سایت کلیکی بیت کوین تجربیات ساده ی من: بردن در بازی رولت شیوه های جدید درآمد اینترنتی با ارقام میلیونی، از سراب تا واقعیت! تا چه اندازه واقعیت اطلاعات جمع آوری شده برای سفر به استرالیا – کسب وکار و زندگی استرالیا تصورات نادرست بازاریابی شبکه‌ای راهنمای گام به گام برای استخراج بیت کوین (bitcoin mining) نقد بازی ، کِلش آف کلنز روزنامه شرق 84/12/16: الگوي تكنيكال ليورمور براي بورس بازي پس انداز کردن پول: ۲۰ عجیب ترین راه که پول پس انداز کنید کسب بیت کوین رایگان با سایت FreeBitcoin بازیگران درخشان تاریخ سینما (۴۶): مارلنه دیتریش اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne این ماجرا حدود ۱۵ سال پیش برای من شروع شد پیشگام فارکس در قرقیزستان متفرقه منت کشیِ یک میلیون دلاری مجیک از لبرون برای یک دانک الف مایندموتور خرید بازی اوریجینال LawBreakers User Profile گفتگویی با « کریس اوانز »، بازیگر جذاب آمریکایی چگونه تکنولوژی تکامل می يابد گفت و گو با دست اندر کاران قدیمی فوتبال : ArashMag.com انتقال پول به آمریکا [بایگانی] تاریخ نیوزیلند، قبل از قرن بیستم 100 دانستنی جذاب پیرامون مغز انسان افسانه قمارباز [آرشيو] Football Arena [PDF]رضا مرواریدی فریمانی دالرام پورکاظمی وحید ایزدی خش اردیبهشت ۸٩ پرسش و پاسخ در مورد سازمان مجاهدین خلق ایران و سیاست های آن (در دو بخش منصوریان: کی‌روش مانند برادرم است اما او به شأن مربی ایرانی لطمه زد دانلود Bullet Party CS 2 : GO STRIKE 1.2.4 10 دلار به ازاء هر کلیک سخنرانی پرویز نیکخواه از دیدگاه محسن رضوان ماهانه تا 90 میلیون تومان درآمد داشته باشید ایالات متحده آمریکا دیوار چین 1 بی وفایان [PDF]ﭼﮕﻮﻧﮫ ﻣﻌﺎﻣﻠﮫ ﮐﻨﻢ؟ پر درآمد ترین شغل های ایران تشريح جزئيات روش‌هاي تقلب در فاركس بخشنامه28004 م88/11/12(پاسخ به سوالات در مورد قانون مالیات بر ارزش نگاهی به تیاتر «شرقی غمگین» کاری از سعید زارعی؛ "شتاب کردم که باگی رولین یا مرد اسکیتی پیدا کردن کار بعد از 2 هفته نتایج جستجو برای “اینترنت اشیا” – ارز دیجیتال ParsFreelancer بازی – بامدادی کد تقلب بازی های رایانه ای [PDF]روایت چینی از فاجعه سانچی لحظه نگار: درباره‌ی دو سارق Images about #چشایی tag on instagram در کدام سن کارآفرینی بهتر است؟ فرزاد فرزین: ستاره موسیقی ما سواد موسیقی ندارد هر چي كه از فوتبال بخواي ملزومات تعیین مکان اجتماعات اعتراضی/هایدپارک ایرانی، ژست مردمی بودن [PDF]نشریه "کالک" آموزش سایت 20 دلار سورف راز و رمز موفقیت «پیر امیدیار» بنیانگذار ایرانی‌ تبار بزرگ‌ ترین چرا از تبلیغات دسته بندی شده استفاده می کنم! samen system kasbe daramad az internet Searches related to من فقط بازی کردم و بدین ترتیب ۱۰۰۰۰ دلار کسب کردم

نظرات




نماد