سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

اوریو از بیسکوییت‌های شناخته شده‌ای است که توسط کمپانی کادبری تولید شده است و به خاطر منحصر به فرد بودنش و برندینگ قوی خود، توانسته به یک محصول محبوب در سراسر دنیا تبدیل گردد. اما این بیسکوییت در دهه اخیر به شدت در بریتانیا محبوبیت خود را از دست داد و رقیبان آن با بازاریابی قوی خود توانستند به رقیب بزرگی برای این برند تبدیل شوند. کادبری برای بازگشت به بازار بیسکوییت‌ها تصمیم گرفت با آژانس تبلیغاتی PHD London به طراحی یک کمپین تبلیغاتی بپردازد و ایده جالبی به داخل گروه خلاقیت این تیم خطور پیدا می‌کند.

همان طور که همه دنیا می‌دانند، بریتانیا در یک موقعیت جغرافیایی خاص واقع شده که سبب شده اکثرا آب‌وهوایش بارانی باشد. از سوی دیگر آنقدر خورشید کم پدیدار می‌شود که سال‌ها طول می‌کشد تا خورشید گرفتگی روی دهد. شاید همین جا بود که PHD London تصمیم گرفت که برای کمپین تبلیغاتی جدید اوریو، یک کار خلاقانه و متفاوت انجام دهد.

 

اوریو به کمک آژانس PHD London برای اینکه بیشتر مورد توجه قرار بگیرد، یک کار جالب انجام داد و تصمیم گرفت بیلبوردهایی در سراسر بریتانیا ایجاد کند که فقط در هنگام شب نمایش داده می‌شدند و عموما روی صفحات نمایش درون شهری بودند.

محتوای بیلبوردهای دیجیتالی بسیار شگفت‌انگیز بودند؛ هر فردی که از کنار بیلبوردهای اوریو می‌گذشت، با یک ویدئو خورشید گرفتگی روبه‌رو می‌شد که به شدت با کیفیت قابل توجهی تهیه شده بود.

url

این بیلبوردها به تنهایی مخاطبان را تشویق می‌کردند که با هشتگ #OREOECLIPSE، در فضای آنلاین و شکبه‌های اجتماعی حس خود را از ماه گرفتگی اوریویی عنوان کنند.

این کمپین بازخورد بی‌نظیری در فضای مجازی و واقعی دریافت کرد و توانست به  یکی از بهترین کمپین‌هایی که بر اساس موقعیت مکانی طراحی شده بود، تبدیل گردد. این کمپین توسط ۲۰ میلیون نفر دیده شد و سبب افزایش فروش ۵۹% اوریو گشت.

در زیر تبلیغ چاپی این کمپین آمده که بسیار زیبا طراحی شده است.

SUN.013.1GM.______.20mar.TTB


تگ ها : وقتی که خلاقیت سبب ایجاد یک کمپین بی‌نظیر میشود وقتی که موقعیت‌مکانی و خلاقیت سبب ایجاد یک کمپین بی‌نظیر می‌شوند چگونه یک کمپین بازاریابی مستقیم ایجاد کنیم ؟ معرفی ۶ اصطلاح گوگل آنالیتیکس برای وب مسترها ده نکته برای راه اندازی کمپین تبلیغاتی محمد کیان راد یادگیری علوم کامپیوتر زیر پوست شهر عکس ها و کلیپ های حامیان اندازه‌گیری اثربخشی تبلیغات موبایلی طراحی کمپین تبلیغاتی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای فریتز – الگوریتم های گوگل چگونه بر وب حکومت می کنند؟ – سایت ابزار مقالات تبلیغات محیطی دانشنامه کسب و کار آموزش بازاریابی آنلاین آموزش تبلیغات آنلاین فروش و بازاریابی Images about #آشپزمیلیاردر tag on instagram چاپ و نشر بایگانی‌ها اپل گلکسی S4 بخریم یا نه؟+تصاویر تلگرام باز تبلیغات ذهنی اخبار و مقالات کمپین های تبلیغاتی نوآورانه و تجربه متفاوت مشتریان [PDF]رواﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﯽ، ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ و ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﺗﻠﻔﻦ ﻫ جهان اینستاگرامی تبلیغات گوگل بایگانی: باید حس بویایی بایگانی‌ها جواهرات کانون آگهی و تبلیغاتی واژه گستر نکاتی درباره فروش و بازاریابی blog هتل آپارتمان کسب و کار تیوال نمایش هزار شلاق دیجیتال مارکتینگ همان دکتر حسین ناصری مبتکر طرح مدیر ماجراجو و ماجراجوی ایرانی [PDF]# ﻫﺸﺘﮓ؛ ﭼﻪ ﺧﺒﺮ ﺁﻭﺭﺩﻱ؟ انار ترش [PDF]ﻣﺮاﻗﺒﺖ از آى ﮐﻠﻮد درﺑﺮاﺑﺮ ﻫﮑﺮﻫﺎ گرین وب ، نوآوری در فناوری، هوشمندی در کسب و کار مجله خبری سفرمی هتل کرون پالزا شیخ زاید 5 ستاره crown plaza sheikh zayed کامپیوتر و اینترنت سئو چگونه؟ [PDF]ﺑﻰوﻗﻔﻪ وﻣﺴﺘﻤﺮﮐﺎر و ﺗﻼشﮐﻨﯿﺪ شکر، قدرت مغز را کاهش می‌دهد آموزش ها [PDF]تعاونی دانش بنیان کارخانه تبدیل ایده به ثروت طراحي وب سايت رپورتاژ آگهی اخبار متفرقه – برگه 5 – رایت‌وب Images about #همشهري مطالب منتشر شده در کانال شاتل یادداشت‌های یک جهانگرد: زورق تاریخچه ی گوگل تبلیغات ثروتمند رضا کیانیان را اعدام کنید! Images tagged with #mbanewsir on instagram آیا می‌توان واقعه عاشورا را به تصویر کشید IranSkyMag Jan. 2015 Pages 1 آرشیو اخبار بانکی انتخابی photos on Flickr بلاگ شخصی آهو شیخی [PDF]ﮔﺰﺍﺭﺵ ﻭﯾﮋﻩ «ﺣﺎﻣﯽ» ﺍﺯ ﻗﺎﭼﺎﻕ ﮐﺎﻻ ﻭ ﺭﺍﻫﻬﺎﯼ ﺑﺮﻭﻥ ﺭﻓﺖ شرکت تبلیغاتی روز رنگ

نظرات




نماد