سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

یکی از مواردی که در حوزه تولید محتوا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، شناخت مخاطب هدف به حساب می‌آید و برای برآورد کردن استراتژی محتوایی شبکه‌های اجتماعی و در کل تولید محتوا روی کانال‌های مختلف، لازم است که مخاطب هدف خود را آنالیز کنیم. کسانی که یک وب‌سایت یا وبلاگ دارند، به راحتی می‌توانند از طریق گوگل آنالیتیکس مخاطبان خود را آنالیز کرده و برای استراتژی محتوایی خود مخاطب هدف تعریف کنند.

 

برای دسترسی به بخشی که مربوط به مخاطبان هدف وب‌سایت یا وبلاگ شما است، کافیست که وارد گوگل آنالیتیکس شده و از نوار سمت چپ روی Audience کلیک کنید. در قدم بعدی شما می‌توانید از چند وجه مختلف وضعیت مخاطب هدف خود را بررسی کنید و راهکارهای صحیح را انتخاب کنید.

 

– علاقمندی مخاطبان (Interests): هر فردی به یک موضوع خاص علاقمندی نشان می‌دهد و همین مورد است که هر کسب‌وکاری لازم می‌داند که یک استراتژی برای تولید محتوای خود تعریف کند. گوگل آنالیتیکس به صاحبان وب‌سایت‌ها این امکان را داده تا بتوانند به راحتی علاقمندی مخاطبان خود را آنالیز کنند و متوجه شوند که چه موضوعاتی بیشتر مورد توجه آنها قرار می‌گیرد.

 

-تکنولوژی (Technology): اگر کسب‌وکار شما به تولید محتوا برای گوشی‌های همراه علاقمند است، این گزینه کمک می‌کند که تصمیم مطمئن‌تری در این راستا بگیرید. زیرا ممکن است که درصد کمی از مشتریان شما روی گوشی‌های همراه باشند و کار روی محتوای سازگار با گوشی همراه و همچنین ایجاد شرایط فنی، هزینه بسیاری از تیم شما ببرد.

 

-دیگر امکاناتی در بخش Audience وجود دارد که بسته به کسب‌وکار شما، می‌توانند اطلاعات جالبی را درباره مخاطب هدفتان در اختیارتان قرار دهند.

 

در نظر داشته باشید که گوگل آنالیتیکس روش‌های بسیاری برای آنالیز مخاطب پیش پای ما گذاشته. مثلا از طریق بخش Acquisition  می‌توانید تمام کانال‌هایی که برای شما ترافیک می‌آورند را مشاهده کرده و برای آنهایی که اهمیت بیشتری دارند، محتوا تولید کنید.

 

از طرف دیگر بخش Behavior به شما این امکان می‌دهد که بازخورد صفحات فرود (Landing Pages) خود را بررسی کرده و با توجه به موضوع صفحه فرودی که بیشترین نرخ تبدیل را داشته، به تولید محتوا بپردازید. (برای دسترسی به بخش صفحات فرود، از نوار سمت چپ روی  Behavior کلیک کرده و سپس Site Content را انتخاب کنید.)

همچنان در نظر داشته باشید که راه‌های بسیاری برای آنالیز مخاطب و برآورد محتوای مورد نظر او وجود دارد و نباید فقط به گوگل آنالیتیکس بسنده کنید.


تگ ها : چگونه از طریق گوگل آنالیتیکس مخاطب هدف محتوای خود را پیدا کنید راهنمای کامل گوگل آنالیتیکس و نحوه آنالیز سایت آموزش کار با گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) آموزش گوگل آنالیز چگونه از گوگل ترندز (Google Trends) استفاده کنیم؟ راهنمای تجزیه و تحلیل محتوا و گزارش مرتبط با آن گوگل آنالیتیکس(analytics) راهنمای تحلیل آماری از طریق گوگل آنالیتیکس گوگل آنالیتیکس چیست راهنمای کامل استفاده از گوگل آنالیتیکس Google Analytics گزارش‌های مرتبط به «مخاطبین» در گوگل آنالیتیکس 25 ابزار کاربردی و رایگان گوگل برای بازاریابی کلیدواژه‌های "Not Provided" یا "مشخص نشده" در گوگل آنالیتیکس را آشنایی با مفاهیم کلیدی رایج در گوگل آنالیتیکس نحوه نصب و فعال سازی گوگل آنالیتیکس بر روی سایت ۴ قدم ساده برای ساختن یک استراتژی بازاریابی محتوایی موثر [PDF]راهنامی کامل استفاده از گوگل آنالیتیکس برای افراد مبتدی ششمین کارگاه تخصصی گوگل آنالیتیکس راهنمای جامع شناسایی مخاطبان هدف آنلاین تولید محتوا چیست و چگونه تولید محتوا کنیم شبکه‌ی نمایش تبلیغات گوگل (Google Display Network) چیست [PDF]digital marketing baraye taze karha.cdr گوگل آنالیتیکس یا گوگل آنالیز برای تجزیه و تحلیل وب‌سایت چگونه استراتژی بازاریابی محتوا را انجام دهیم گزارش هایی از Google Analytics که باید بدانید بررسی و تحلیل عملکرد محتوا و گزارش گیری از آن چگونه به کمک بازاریابی داده محور، مشتری کسب کنیم؟ » وبلاگ وب ایده گوگل آنالیتیکس 8 سرویس جایگزین برای گوگل آنالیتیکس چگونه از رپورتاژ آگهی برای افزایش فروش استفاده کنیم؟ 5 شاخص برای اندازه گیری موفقیت کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ آموزش کامل گوگل آنالیتیکس Google Analytics 6 ابزار رایگان سئو که کارشناس شبکه‌های اجتماعی به آن 5 شاخص شبکه های اجتماعی که در کسب و کار شما موثر هستند یافتن کلمات کلیدی مرتبط آموزش Google Analytic شش مرحله‌ی حیاتی فرآیند بازاریابی دیجیتال را بشناسید هنر تولید محتوا و علم اندازه‌گیری آشنایی با ابزارهای کلیدی گزارش‌گیری در گوگل آنالیتیکس مخاطب هدف چیست؟;نقش مخاطب هدف در بازاریابی محتوا بازاریابی محتوا بازاریابی محتوایی جایگزین‌های گوگل آنالیتیکس و مزایای آنها ساخت وبلاگ حرفه ای برای کسب و کار خبرآنلاین/نسخه چاپی:چگونه از رپورتاژ آگهی برای افزایش فروش استفاده چگونه در لینکدین پروفایل یا صفحه تجاری حرفه‌ای داشته باشیم نصب گوگل آنالیز در وردپرس چگونه انجام می شود؟ (راهنمای جامع) آموزش گوگل آنالیز : راه اندازی و مشاهده دقیق آمار بازدید سایت سایت ساز ایران چگونه باید دسترسی به حساب گوگل آنالیتیک خود را بازیابی کنید 7 مرحله آماده سازی استراتژی دیجیتال مارکتینگ محتوای سودآور: با این ۲۰ معیار بازاریابی محتوای خود را بهینه کنید برندسازی شخصی(Personal Branding):ویژگیهای کلیدی چگونه تولید محتوا کنیم؟ 7 نکته برای تولید محتوای موثر واژه‌نامه دیجیتال مارکتینگ 5 مرحله مهم برای تولید محتوای سایت 15 تاکتیک ضروری افزایش تعامل در رسانه های اجتماعی نحوه ظاهر شدن در باکس های پاسخ گوگل آموزش کامل و تصویری نصب گوگل آنالیتیکز در وردپرس آوازه کارگاه آموزشی SEO کلمات کلیدی دیگر در تولید محتوا و وبلاگ نویسی کار نمیکنند آموزش گوگل آنالیتیک (Google Analytics) چرا باید دیجیتال مارکتینگ خودمون رو راه بندازیم ؟ راه اندازی یک استارتاپ درباره ما بایگانی‌های بازاریابی اینترنتی محمد کیان راد Searches related to چگونه از طریق گوگل آنالیتیکس مخاطب هدف محتوای خود را پیدا کنید

نظرات




نماد