سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

فقر در عصر ما به همان اندازه بی‌رحمانه و عجیب است که آدم‌خواری در زمان خودش بوده. “مارتین لوترکینگ”

 

در شهری مثل تهران هر‌روز در مترو، اتوبوس‌های بی‌آر‌تی و مناطق پایین شهر، افرادی را می‌بینیم که شب‌ها جایی برای ماندن ندارند و براساس آمار ۶.۳ درصد از آنها فوق دیپلم و لیسانس هستند.
اما فقر خلاقیت میاره!

 

اریک کندل روانپزشک عصب‌شناس آمریکایی معتقد است از زمان تولد، مغز انسان محرک‌ها را می‌پذیرد و به تجزیه و تحلیل آنها می‌پردازد و در قفسه‌های حافظه ثبت می‌‌کند و هنگامی که مغز با چالشی روبرو می‌شود، جست‌وجویش را آغاز می‌کند تا در قفسه حافظه شما ارتباطی با آنچه که قبلا ثبت شده پیدا کند و به این طریق، یک فکر جدید مانند برق از ذهن عبور می‎‌کند.
آدم‌هایی که استطاعت مالی ندارند، مغزشان آموزش دیده که مسائل را با کوتاه‌ترین و ارزانترین روش حل کنند . از طرفی چیزی برای از دست دادن ندارند و ریسک پذیری آنها بالاست. در نتیجه به راحتی می‌توانند تهدید‌ها را به فرصت ‌ تبدیل کنند.

 

امروز به مناسبت روز جهانی بی‎خانمان‌ها نگاهی می‌اندازیم به روش‌های خلاقانه‌ای که برخی از آنها به کار می‌گیرند تا به پول خرد‌های جیبتان دست پیدا کنند. تابلوهایی که برخی بی‌خانمان ها استفاده می‌کنند تا با نوشته های خلاقانه روی آنها شما را ترغیب به کمک کنند که می‌توان آنها را به سه دسته تقسیم کرد.

 

۱: نوشته های خنده‌دار:

images

-همسر قبلی من وکیل بهتری داشت!

– اوباما تنها کسی نیست که خواستار تغییر (Change – پول خورد برای فرد بی‌خانمان) است.

-برای تست دی‎ان‌ای به پول نیاز دارم، ممکنه دوست دخترم، خواهرم باشه!

-برای پورشم به بنزین نیاز دارم!

 

۲: نوشته‌هایی که احساسات شما را برمی‌انگیزد:

funny_homeless_signs_16

-دنبال مهربانی بشریت می‌گردم.

-لطفا برای اعتیاد من به خوردن، کمکم کنید!

 

۳: نوشته‌هایی که شما را به مبارزه می‌طلبند:

funny_homeless_signs_8

-باهات سر یه دلار شرط می‎بندم که اینو خوندی!

 

skidrobot

اسکیدروبات نام پروژه‌ای است که هدفش پیدا کردن راه‌حلی برای مشکل بی‌خانمانی از طریق نقاشی است.
این نقاشی‌ها روی دیوارهایی انجام می‌گیرد که پاتوق افراد بی‌خانمان است.

 

Skidrobot-1

tumblr_nvmexvtXPa1topq6to1_1280

skidrow

نام منطقه ای در لس‌آنجلس است که رتبه دوم در تعداد افراد بی‌ خانمان آنجا را دارد.هنرمندی که این پروژه را شروع کرده، در همین منطقه بزرگ شده و تا به امروز خود را ناشناخته نگه داشته چون معتقد است که نام او اهمیتی ندارد و چیزی که مهم است فعالیتی است که او انجام می دهد.

 

عناصری که در کارش استفاده میکند پیغام‌هایی از امید، مناظر زیبا، بال‌های فرشته، خانه، تخت پادشاهی و حباب‌هایی است­ که هرکدام رویاهای یک بی‌خانمان را ترسیم می‌کنند.
او می‌خواهد صدایی باشد برای تمام کسانی که روز و شبشان را در خیابان‌ها ودر بدترین شرایط می ‌گذرانند.

 

tumblr_ndnhb0hOF21qb6v6ro4_500

Screen-Shot-2014-10-21-at-7.55.49-PM (1)(1)


تگ ها : بی‌خانمان‌های خلاق ایده‌های خلاق و دلگرم‌کننده برای کمک به بی‌خانمان‌ها+ تصاویر Images for ‫بی‌خانمان‌های خلاق‬‎ گوناگون مهر و محبت جبران محبت مرد بی‌خانمان با ۲۵۰ هزار دلار پول نقد تصاویر/ ایده‌های خلاق برای کمک به بی‌خانمان‌ها تصاویر/ ایده های خلاق برای کمک به بی خانمان ها شیوه خلاق تبلیغات با استفاده از بی خانمان ها+عکس ایده خلاق بی خانمان بایگانی ایده‌های خلاقانه برای داشتن یک خانه شیک و زیبا ده شبکه‌ی اجتماعی خلاق در حوزه‌ی مسئولیت اجتماعی بایگانی‌های کودکان خلاق خلاقیت : چطور با تفکر انتقادی واقعیت‌ها را تغییر دهیم؟ با هم بخوانیم مهارت تفکر خلاق و نقاد آژانس تبلیغاتی اندیشه خلاق (creativeads.ir) تماشا یاپیلو نوآوری خلاقیت ایده نوآوری روز نوآوری های جدید شبکه شهرهای خلاق – آرش نورآقایی بلديه تاكتيك‌هاي تبليغات فروش خلاقانه گفتگو با فرشاد سلطانی مبدع خلاق و جوان از تنه درختان تا استخوان انسان؛ صابر، خلاقیت یک هنرمند و نقاشی برای ۸ روش برای آنکه خلاقیت خود را ارتقا بخشید ده گام به سوی روابط عمومی فروش خلاقانه پایه های اساسی تکنیک های خلاقیت نقاشی که با ته مانده خوراکی ها نقاشی می کشد! نقش رسانه در ترویج فرهنگ خلاقیت و نوآوری فوج نیوز معرفی خلاصه چقدر حاضرید برای دستخط یک بی‌خانمان بپردازید؟ shaghayeghpanahi خلاقیت در تبلیغات نگاهی به تکنیک های بازاریابی و تبلیغات خلاق در حوزه خیریه ها / کمپین توفان هاروی آمریکاهزاران نفر بیخانمان در ایالات تگزاس آمریکا آب از سد پرشین خودرو تبلیغات خلاق دنیا – مجتمع چاپ میثاق بازاریابی پارتیزانی با ۴۸ ترفند خلاقانه که توجه همه را برمی‌انگیزاند طراحی مد بر اساس خلاقیت دهکده‌های خانه‌ کوچک، راه‌حلی خلاقانه برای تأمین مسکن بی خانمان ها خلاقیت در کودکان از چه سنینی آغاز می‌شود پلیس حرفه ای باید خلاق باشد/تدبیر و تفکر در ماموریت ها ایده‌های خلاق دلگرم‌کننده برای کمک به بی‌خانمان‌ها تصاویر ایده های خلاق دلگرم کننده برای کمک به بی خانمان ها تصاویر طراحی جالب و خلاقانه«خانه های بیلبوردی»برای بی خانمان ها +عکس خلاقیت در برندسازی ایده تبلیغ انجمن حمایت از بی خانمان های Depaul عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (110) خانه‌های پلاستیکی خانواده‌های بی‌خانمان بیخ گوش تهران که نه آب دارند، نه پایگاه خبری خیرین صفر لایک، خلاقیت یک بی خانمان اسپانیایی عطف » خلاقیت و نوآوری در کتابداری و اطلاع‌رسانی استفاده از بانوان کارآفرین در ایجاد شهر خلاق اصفهان را پویا می کند حمام اتوبوسی برای بی‌خانمان‌ها شهر هایی با بیشترین تعداد بی خانمان خلاقیت های جالب در تبلیغات وقتی خلاقیت چاشنی هنر عکاسی می شود + تصاویر مجموعه ای از تبلیغات جالب و خلاقانه و بسیار زیبا Images tagged with #خلاق on instagram تری الیوت و بازیگران بی‌خانمان عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (77) / آرشیو مجموعه ای از تبلیغات جالب و خلاقانه + تصاویر خلاقیت در کشاورزی + عکس پايگاه خيريه خانه سبز خلاقیت‌ خیرخواهانه‌ی ستاره هالیوود خلق شهری برای بی‌خانمان ها با پناهگاه‌های Abeer Seikaly خلاقانه ترین و جالبترین تبلیغات دنیا عکس های خلاقانه مادری از دختر کوچولوی بانمکش +عکس آموزش «خلاقیت در تدریس» به معلمان قرآن دبی

نظرات




نماد